Jump to content

Frostbyte

Premium Members
  • Content Count

    2,267
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Frostbyte

  • Rank
    20% Cooler
  • Birthday 03/12/1990

Πληροφορίες Προφίλ

  • Φύλο
    Άνδρας
  • Περιοχή
    Q3DM6
  • Επάγγελμα
    Cloud Engineer

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Μπορουνε να το αφησουνε ως εχει? Πραγματικα δηλαδη.. μονιμως πανε και "φτιαχνουνε" αυτα που δεν χρειαζονται φτιαξιμο.
  2. Να αναφερω οτι για το προβλημα #2 βρηκα ο ιδιος (κατα τυχη) μια προσωρινη λυση η οποια λειτουργει αξιοπιστα. Μολις το soundboard functionality κολλησει σε λουπα, κλειδωστε το μηχανημα (Win+L) και ξεκλειδωστε το - θα ξεκολλησει και θα αρχισει να παιζει κανονικα τους ηχους μετα. (Το μετεφερα και στο support τους)
  3. Προφανως εννοεις 60M, γιατι αν ειχε ανακαλυφθει τεχνολογια που το εκανε με 60K θα γραφαμε βιντεο και απο το ψυγειο μας. Οπως επισης, με NvEnc πρεπει το GPU utilization σου να μην ξεπερναει το 90%, για να μην υπαρχουν προβληματα ή dropped frames. Περαν της καλυτερης (οριακα) ποιοτητας, προτιμω και την σιγουρια, που μου δινει το x264 με processor affinity (και το παιζω ΤΑΠΑ απο πλευρας resources και τα FPS του παιχνιδιου δεν επηρεαζονται ουτε στο ελαχιστο). Το μονο προβλημα ειναι σε παιχνιδια με anticheat (οπως το Apex Legends) που δεν σου επιτρεπουν να πειραξεις το processor affinity/priority καθολου. (Το οποιο εν ετη 2019 το θεωρω απαραδεκτο) PS: Ας μην ξεσκισουμε αλλο το thread.
  4. Εαν γραφεις 720p60 με 40-60Mbps VBR (οπως εγω) δε νομιζω οτι υπαρχουν ιδιαιτερες διαφορες, πρακτικα ομως το x264 αντιδραει λιγο καλυτερα σε καποια πραγματα (ακομα και σε σχεση με το Turing NvEnc):
  5. Κατι που δεν διευκρινιζεται στην ειδηση, ειναι για το αν τα benchmarks απο την μερια της Intel εγιναν με (ολα) τα patches που μπαλωνουν τα κενα ασφαλειας. Αν οχι, τοτε η ψαλιδα ειναι ακομα μεγαλυτερη.. Αν clock per clock ειναι στο +/- 5% ή και ισοι με την Intelα, με 16 πυρηνες (στο μεγαλυτερο μοντελο) θα κανει party αυτος που streamαρει και παραλληλα κανει local recording με x264*. * That would include myself.
  6. Οριστε και τα πρωτα benchmarks: https://medium.com/@ghalfacree/benchmarking-the-raspberry-pi-4-73e5afbcd54b
  7. Εδω παμε πισω με το ray tracing αντι να προχωραμε μπροστα, οσον αφορα τα fps.. Δεν λεω οτι δεν ειναι το μελλον ή οτι δεν ειναι σημαντικη τεχνολογια - αλλα εχουμε αρκετο δρομο μπροστα μας. Επισης δεν θεωρω οτι θα ξυπνησει η AMD ή οτι η Intel θα φερει την ανοιξη anytime soon.
  8. Πλεον το να αγοραζεις καρτα NVIDIA εχει αποκτησει το δικο της meta-game. Να προβλεψεις σωστα ποσες εκδοσεις θα βγουν και να κανεις αρκετη υπομονη για να παρεις την τελευταια της σειρας. Πρωτα βγαινει η TITAN, μετα βγαινει το low-end range XX50/ΧΧ60, μετα βγαινει το mid/high-end range XX70 και XX80, μετα βγαινει το υποτιθεμενο mid/high-end "vfm" range XX70 Ti και XX80 Ti, και τωρα αμεσως μετα βγαινει και το SUPER.. "Ti SUPER" θα δουμε μετεπειτα αραγε? ..μηπως θα δουμε και "Ti UNLEADED"? ..ή θα το γυρισουμε σε "Ti V-Power" με περισσοτερα οκτανια? Ξυπνα μωρη καρχια AMD και βγαλε τιποτε τις προκοπης επιτελους.. μας εχει ρημαξει πια αυτη η πρασινη.
  9. Αμα μου βρεις καρτα που να σηκωνει αυτα τα fps (refresh rates) σε αυτες τις αναλυσεις, σφυρα μου.
  10. Τιμολογιακα δεν ειναι και τοσο ασχημα τα πραγματα, ειδικα αν αναλογιστουμε οτι π.χ. ο Samsung 970 PRO 1.0TB εχει 300φευγα ευρω αντιστοιχα. (Καπου τοσο λογικα θα ρθει και ο δισκος της ειδησης στα σκρουτζομαγαζα) Βεβαια ο nvme που ανεφερα ειναι με MLC και οχι TLC NAND, τουτεστιν αντιστοιχες MLC υλοποιησεις θα ειναι κατιτις ακριβοτερες.
  11. Και επιτρεψτε μου να κανω κι εγω chime-in και να αφησω δυο παραπονα γενικοτερα για τις συσκευες αυτες: 1) Μετα το rollout της εκδοσης 4.0 οπου φερανε αρκετα νεα features, plugins και τα ρεστα, οταν κλειδωνεις το PC, οι οθονες της συσκευης παραμενουν μονιμα αναμενες, οτιδηποτε κι αν εχεις ρυθμησει στο "Sleep After" setting. 2) Εαν καποιος θελησει να ακολουθησει αυτο τον οδηγο (που δινει η ιδια η Elgato) θα δει προς (ασχημη) εκπληξη του, αν παει να χρησιμοποιησει το soundboard functionality της συσκευης, οτι οποιοσδηποτε ηχος θα παιξει μονο μια φορα και μετα η εφαρμογη θα κολλησει και δεν θα ξαναπαιξει οποιονδηποτε αλλο ηχο μεχρι να την κλεισεις τελειως και να την ξανανοιξεις. Εδω θελω να επισημανω οτι δεν ειναι καθολου απιθανο για καποιον streamer ο οποιος προσπαθει να εχει ενα σχετικο production quality (και γι αυτο αγορασε και την συσκευη αυτη εξαλλου) να κανει χρηση Virtual Audio Cables για να χοριζει και να ελεγχει που παει/καταγραφεται ποιος ηχος και με τι εντασεις. Για τα εν λογω θεματα εχω επικοινωνησει με το Support της Elgato απο αρχες Μαρτιου και Μαϊου αντιστοιχα, ακολουθηθηκε η standard διαδικασια (οπου ζηταν να τρεξεις ενα εργαλειο οπου συλλεγει ενα σκασμο πληροφοριες απο το συστημα σου - το οποιο δεν ξερω κατα ποσο ηταν απαραιτητο για το 1ο issue που ανεφερα, πραγμα που με κανει να αναρωτιεμαι το κατα ποσο μιλουσα με ανθρωπο ή ρομποτ στην αλλη ακρη) και καταλειξαμε (και για τα δυο θεματα) να μου πουν οτι τα εχουν κανει reproduce internally και οτι ακομα το ψαχνουν. Εκτοτε τουλαχιστον μια φορα το μηνα που τους γραφω και για τα δυο προβληματα για να δουμε που βρησκομαστε, απλα παιρνω μια ξερη απαντηση οτι κοιταξαν στο ticket database τους και οτι τα issues παραμενουν ανοιχτα, χωρις κατι νεοτερο ή καποια ETA, ή εστω καποια προσωρινη λυση. Τα συμπερασματα δικα σας.
  12. Οσο η AMD συνεχιζει να σφυροκοπαει την Intel με πυρηνες, πυρηνες, πυρηνες.. Αυτο σημαινει οτι και η Intel θα αναγκαστει να δωσει πυρηνες, πυρηνες, πυρηνες.. Οταν λοιπον φτασουμε σε αυτο το σημειο, οι περισσοτεροι προγραμματιστες σιγα σιγα θα αρχισουν (hopefully) να την βλεπουν διαφορετικα την δουλεια.. και εκει ισως δουμε φως. Και ακομα και για τα workloads που ειναι μονο-νηματικα ειτε απο βιασυνη/βαρεμαρα του προγραμματιστη, ειτε απο σχεδιασμου/τεχνικων περιορισμων, εχουν γινει αποπειρες στο παρελθον (και πιστευω πως η ερευνα θα συνεχιστει) για μετατροπεις οπου παιρνουν αυτα τα workloads και τα σπανε σε πολλαπλα νυματα ενω η εφαρμογη ακομα νομιζει οτι τρεχει σε ενα (ειχε δοκιμαστει σε Android συγκεκριμενα, αν μπορεσω να βρω καποια στιγμη το video). Θα υπαρχει καποιο penalty σε αυτο? Προφανως. Αλλα ισως τα συνολικα "κερδη" σε αποδοση να το υπερνικουν.. Θα δειξει. Για να μπουμε παλι λιγο στο topic, εγω θα ισχυριστω αυτο που ειπε ο Linus Tech Tips προσφατα.. Η AMD ηδη εχει 16c/32t στο mainstream και 32c/64t στο enthusiast (προηγουμενος ThreadRipper) με την Intel να εχει μεγιστη απαντηση τα 28c/56t (που αν δεν απατωμαι ειναι στο enterprise space καθως μιλαμε για Xeon W). Αυτη την στιγμη δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρξει απαντηση απο την αλλη πλευρα και εχουμε αρκετους πυρηνες για να καλυψουμε το 95% των πιθανων workloads. Η μονη περιπτωση να βγει η AMD και να πει, οκ παρτε εναν 64c/128t ThreadRipper, ειναι να εχει ηδη ετοιμο φτιαγμενο το τσιπακι ως EPYC Rome και απλα να σπρωξει μερικα τεμαχια και να τα κανει repurposed ως ThreadRippers απλα για να ριξει λιγο αλατακι στην Intel. Δεν υπαρχει market segment γι αυτο το τσιπακι, ξεκαθαρα. Γιατι να μην παει καποιος να παρει τον αντιστοιχο 64c/128t EPYC? Η απαντηση ειναι μονον εαν ο 64c/128t ThreadRipper εχει Zen2 cores. Τωρα, με απαντησεις οπως Virtualization, Serverless Cloud, κλπ.. απλα γελαω. Αν θες τοσα πολλα resources για το lab σου, πιο φτηνα (και σαν κοστος αποκτησης και σαν λογαριασμο ΔΕΗ) θα σου βγει να κανεις ενα cluster με μικροτερα μηχανηματα. Και αυτο γιατι στο Virtualization πιο γρηγορα θα ξεμεινεις απο RAM και I/O παρα απο CPU (ακομα και αν δινεις time slices). Αν παλι δεν το θες για lab, πηγαινε παρε εναν server και καντον ESXi/XenServer/KVM/Hyper-V να τελειωνεις. Ναι, το Virtualization θελει πυρηνες, αλλα απο ενα σημειο και μετα εχεις diminishing returns.
  13. Frostbyte

    To USB 4.0 έρχεται το 2020

    Οι ανταπτορες που αναφερεις ονομαζονται active adapters και εχουν μεσα τους ηλεκτρονικα τα οποια διαχειριζονται την μετατροπη σηματος για να κανουν αυτο που ανεφερες. Οι ανταπτορες στους οποιους αναφερθηκε ο @Bonito και εγω ειναι passive, τουτεστιν, απλο re-wiring μεταξυ δυο διαφορετικων φυσικων διεπαφων. Αυτη η κατηγορια ειναι που εκμεταλευεται το backwards compatibility (το οποιο αφορα το πρωτοκολλο επικοινωνιας). Σαφως, απλως κανω μια παρατηρηση οτι ειναι λιγοτερο πλεον οσον αφορα την CPU και περισσοτερο οσον αφορα αυτα που θα σου προσφερει η μητρικη στην οποια θα κατσει πανω. Κατα πασα πιθανοτητα, και να μην χρησιμοποιησουν το ιδιο socket, θα κρατησουν και το επομενο για αρκετο καιρο.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.