Jump to content



dell d620 and cellshock v2


dellman

Recommended Posts

ME ta εξής χαρακτηριστικά

Χαρακτηριστικά: Μοντέλο : Latitude D620

Επεξεργαστής : Intel® Core™ Duo Processor T2300

(2M Cache, 1.66 GHz, 667 MHz FSB)

Μνήμη : 2,5 GB DDR2 667 MHz

Σκληρός Δίσκος : 60 GB SATA

Κάρτα Γραφικών

:

Intel® Graphics Media

Accelerator 950

Οπτικό Μέσο : CD-RW/DVD-ROM Combo Drive

Οθόνη : 14,1"

Pointing Device : Touch Pad - PS/2 compatible, Track Stick - PS/2 compatible

Επικοινωνία : 56K v924 Internal Modem 10/100/1000 Gigabit Ethernet network interface adaptor

Wifi b/g, Bluetooth, 3g module

Ports : Serial, docking connector, 4 USB, VGA, headphone/speaker out, infrared port, RJ-11, RJ-45, AC power

PC Card : 1 x Type I ή Type II

Audio : High Definition Audio codec, speaker, 2.0W (4 ohms), integrated omni-directional microphone

Λειτουργικό : Windows XP Professional SP3

Βάρος : 2.2 kg

εγγυήση ακόμα κάπου στους 9 μήνες

320 ευρώ και δώρο το docking station

celleshock v2 2*1gb 800mhz 30 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς υπάρχει πρόβλημα...

εχτες Σάββατο αγοράστηκε το λαπτοπ κατα τις 16.30

παω σπίτι το ανοίγω , τσαφ το λάπτοπ κλείνη, κολλάει, το λαμπάκι power + ΒΤ αναμένο

χωρίς video signal....power off και ξεκινάει κανονικα...

μετα απο λίγο τα ιδια ....για να μη τα πολυλογώ

φαινεται οτι υπάρχει πρόβλημα στη τροφοδοσία, καποιο

βραχυκύκλωμα ισως. καιι το λεω αυτό γιατι μόλις

ακουμπήσεις το βύσμα τσαφ τα ιδια ...no videi signal, pc κολλημενο

power +BT led on....η βλάβη αναπαραγώμενη 100%

Σήμερα Κυριακή σε τηλ. επικ. που ειχα με το πωλητή αρνειται

την επιστροφή...Πιστεύω οτι η επιστροφη ειναι οτι πιο τίμιο

απ'τη φύση της βλάβης....εννοώ οτι ηταν αδύνατο ο πωλητής

να μην ηταν γνώστης...αν πχ χτύπαγε σκληρός η χαναμε καρτα οθονης

η εστω ram νταξ ολοι ξέρουμε οτι αυτά μπορούν να συμβούν

ανα πάσα στιγμή . αλλα το συγκεκριμένο πρόβλημα αναπαραγώμενο

ανα πάσα στιγμή σίγουρα ηταν γνωστό ... τελειώνοντας

να πώ για τελευταία φορά ...beeing honest is good ....

Link to comment
Share on other sites

άσχετα με την όλη φάση της αγοραπωλησίας, την οποία δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω μιας και δεν ξέρω τι συνεννόηση κάνατε με τον πωλητή δοκίμασε να αλλάξεις το καλώδιο AC τροφοδοσίας που πάει στο τροφοδοτικό του laptop. Το δικό μου έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν αυτό (5-6 ευρώ έχει ένα new).

Τώρα αν έχει πρόβλημα ο connector του τροφοδοτικού (που μπαίνει μέσα στο laptop) ή η θηλυκή υποδοχή της πλακέτας στη μητρική είναι λίγο πιο σοβαρή βλάβη (η δεύτερη είναι αρκετά σοβαρή για την ακρίβεια).

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το πρόβλημα δεν υπήρχε. ΤΟ μηχάνημα έλεγχθηκε από εσάς και δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα,. Επίσης για το πρόβλημα με ενημερώσατε 4 ώρες μετά

(Και φυσικά μετά από όσα προσβλητικά αναφέρετε προς το ατόμο μου σήμερα δεν διατίθεμαι για καμία επιστροφή)

Από κει και πέρα υπάρχει εγγύηση από ελληνικό κατάστημα μιλάτε μαζί του.

Τέλος από μένα

Link to comment
Share on other sites

άσχετα με την όλη φάση της αγοραπωλησίας, την οποία δεν είμαι σε θέση να σχολιάσω μιας και δεν ξέρω τι συνεννόηση κάνατε με τον πωλητή δοκίμασε να αλλάξεις το καλώδιο AC τροφοδοσίας που πάει στο τροφοδοτικό του laptop. Το δικό μου έκανε ακριβώς το ίδιο και ήταν αυτό (5-6 ευρώ έχει ένα new).

Τώρα αν έχει πρόβλημα ο connector του τροφοδοτικού (που μπαίνει μέσα στο laptop) ή η θηλυκή υποδοχή της πλακέτας στη μητρική είναι λίγο πιο σοβαρή βλάβη (η δεύτερη είναι αρκετά σοβαρή για την ακρίβεια).

Tο πρόβλημα αναπαράγεται με η χωρίς τροφοτικό κουνώντας

οπως λες το θυληκό....δείχνει σοβαρό θέμα ...

αλλά το θέμα ειναι οτι ο πωλητής επιμένει οτι

το λαπτοπ δεν ειχε το παραμικρό που νταξ

καταλαβαίνουμε... πάντως αν ακόμα και τώρα

μου λεγε νναι ξέρεις που και που ειχε ενα θεματάκι

θα το εκτιμούσα ανάλογα , θάκανα δευτερες σκέψεις...

αλλά οταν σου λέει ταρατατζούμ ε βγαίνεις απ' τα

ρούχα σου, σου πέφτουν τα μαλλιά (και γώ δεν

εχω πολλα :shout::shout::shout::wall::wall::wall:)...

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το πρόβλημα δεν υπήρχε. ΤΟ μηχάνημα έλεγχθηκε από εσάς και δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα,. Επίσης για το πρόβλημα με ενημερώσατε 4 ώρες μετά

(Και φυσικά μετά από όσα προσβλητικά αναφέρετε προς το ατόμο μου σήμερα δεν διατίθεμαι για καμία επιστροφή)

Από κει και πέρα υπάρχει εγγύηση από ελληνικό κατάστημα μιλάτε μαζί του.

Τέλος από μένα

δηλαδη χάλασε ξαφνικα τελείως ...τι να πώ

απλα ντροπή σου...τουλαχιστον να χεις το θάρρος

να παραδεχτείς τα αυτονόητα, σιγα δε θα σου

πάρουμε και το κεφάλι για 200 γιούρια ..

το γραψα και στο πμ που στειλα...

beeing honest is good

Link to comment
Share on other sites

Αφου βρε ανθρωπε σου λεει το παρακατω:

Από κει και πέρα υπάρχει εγγύηση από ελληνικό κατάστημα μιλάτε μαζί του.

Γιατι απλα δε το πας για αλλαγη? :)

Δεν γινεται να "φταιει" ο πωλητης παντα, κι εγω εχω δωσει μητρικη με VIA chipset που ηταν ασυμβατο οπως εκ των υστερων αποδειχτηκε με τη καρτα γραφικων του παιδιου που τη πηρε. Φυσικα εγω ημουν αυτος που εφαγε αρνητικη. Ή μηπως επρεπε να ειχα ψαξει τι vga εχει ο... αγοραστης?

Μη το δενεις λοιπον και σκοινι κορδονι οτι υπηρχε η βλαβη.

Επισης, ισχυει αυτο?

ΤΟ μηχάνημα έλεγχθηκε από εσάς και δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα,.
Link to comment
Share on other sites

Αφου βρε ανθρωπε σου λεει το παρακατω:

Γιατι απλα δε το πας για αλλαγη? :)

Δεν γινεται να "φταιει" ο πωλητης παντα, κι εγω εχω δωσει μητρικη με VIA chipset που ηταν ασυμβατο οπως εκ των υστερων αποδειχτηκε με τη καρτα γραφικων του παιδιου που τη πηρε. Φυσικα εγω ημουν αυτος που εφαγε αρνητικη. Ή μηπως επρεπε να ειχα ψαξει τι vga εχει ο... αγοραστης?

Μη το δενεις λοιπον και σκοινη κορδονι οτι υπηρχε η βλαβη.

Επισης, ισχυει αυτο?

Το' γραψα και πιο πάνω ...

μεταχειρισμενο ειναι ...υπάρχει ρισκο απλα ....

αλλα πρόβλημα με πρόβλημα εχει καποια διαφορα, εσυ μιλάς

για ασυμβατότητα εγώ λεω κατι πολυ συγκεκριμένο

100% αναπαραγώμενο...αποκλειεται να μην ηξερε , οποιος

ξέρει απο υπολογιστές και ολα τα απίθανα που χουμε

φάει στο κεφάλι ξέρει τι λεω....απλα οταν εχεις πρόβλημα

το αναφέρεις , τοσο απλά , δεν παιρνουμε κεφάλια

ειμαστε ειλικρινείς μεταξύ μας ...

Link to comment
Share on other sites

Αφου βρε ανθρωπε σου λεει το παρακατω:

......ΤΟ μηχάνημα έλεγχθηκε από εσάς και δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα,.

ελέγχθηκε στο δρόμο με μπαταρία φυσικά οπου ηταν αδύνατο να

παρουσιάσει το πρόβλημα...δηλ. να δεχτεί πιεση το συγκεκριμένο σημείο...

σορυ για τη 2η απάντηση...

Link to comment
Share on other sites

Όπως και νάχει,μιας και το αλισβερίσι δεν είναι από Χρυσή Ευκαιρία ή κάτι τέτοιο,πρέπει ο πωλητής να δεχτεί την επιστροφή χρημάτων.

Σε ανάλογη δικιά μου περίπτωση όταν μου αναφέρθηκε δυσλειτουργία δεν το πολυέψαξα και επιβαρύνθηκα (σαν πωλητής) τα μεταφορικά επιστροφής,ας το άνοιξε δικός του "μάστωρ".

Το μηχάνημα έκτοτε (και άνευ επισκευής ή ό,τι...) ξαναπουλήθηκε και δεν μου τότριψε (ακόμα...lol) στη μούρη ο αγοραστής.

Πρέπει να επισταφεί το τίμημα.:magic:

Link to comment
Share on other sites

ακριβως φιλε το ΣΩΣΤΟ και ΤΙΜΙΟ απεναντι σε αυτον που το πηρε ειναι να επιστρεψει ΑΜΕΣΑ ο φιλος πωλητης του laptop τα λεφτα στον απατημενο αγοραστη.

Τωρα ο αλλος φιλος απο κατω λεει εχει εγγυηση ναι εχει (οπως γραφει ο πωλητης) τι να την κανεις αφου πουλησε ενα χαλασμενο εν μερει φορητο υπολογιστη..αν το γραφε οτι ειχε καποιο προβλημα και το περνε ο καθε αγοραστης οκ τοτε δεν θα μασταν εδω για να σχολιαζουμε..

αυτα ειχα να πω και εγω

Ξαναλεω στο οτι πρεπει να επιστραφουν τα χρηματα ΑΜΕΣΑ και να δωθει ο υπολογιστης..

φιλικα ..ακης..

Link to comment
Share on other sites

Αποψη μου και μενα οτι πρεπει να επιστραφει...οχι πουλαμε κατι χαλασμενο και μετα ριχνουμε στον αλλο το τρεξιμο της εγγυησης.και το οτι εγινε ελεγχος δεν σημαινει κατι.δεν μπορεις να τα ελεγξεις ολα επι τοπου.και το οτι ειδοποιησε ο αγοραστης 4 ωρες αργοτερα ειναι καλο για αυτον...δεν ειδοποιησε μια βδομαδα μετα για να υπαρχει και η περιπτωση να το ριξε καμια τουμπα και να τα ριχνει στον πωλητη μετα.

Link to comment
Share on other sites

ακριβως φιλε το ΣΩΣΤΟ και ΤΙΜΙΟ απεναντι σε αυτον που το πηρε ειναι να επιστρεψει ΑΜΕΣΑ ο φιλος πωλητης του laptop τα λεφτα στον απατημενο αγοραστη.

Τωρα ο αλλος φιλος απο κατω λεει εχει εγγυηση ναι εχει (οπως γραφει ο πωλητης) τι να την κανεις αφου πουλησε ενα χαλασμενο εν μερει φορητο υπολογιστη..αν το γραφε οτι ειχε καποιο προβλημα και το περνε ο καθε αγοραστης οκ τοτε δεν θα μασταν εδω για να σχολιαζουμε..

αυτα ειχα να πω και εγω

Ξαναλεω στο οτι πρεπει να επιστραφουν τα χρηματα ΑΜΕΣΑ και να δωθει ο υπολογιστης..

φιλικα ..ακης..

Πολυ βαριες κουβεντες... Δικηγορος εισαι; Γιατι αμα δεν εισαι, υπάρχουν και οι μηνυσεις για συκοφαντικη δυσφήμηση ξερεις

Ενημερωτικα παντα

Επι του θεματος. Το laptop ελεγθηκε και κατοπιν αγοραστηκε. Αν ο αγοραστής δεν ειχε την ευχερεια να το ελεξει διεξοδικα ας μην το αγόραζε. Ειναι σαν να πας να αγορσεις μεταχειρισμένο αμαξι και αμα σου βγάλει προβήμα την αλλη μερα να ζητας τα λεφτά σου πισω. Δεν παιζει. Ρωτα οποιον εμπορο αυτοκινητων ξερεις. Και απο την στιγμη που υπάρχει εγγυηση τι συζηταμε...

Edit: Για να μην παρεξηγουμαστε. Δεν υποστηρίζω οτι ειναι οκ να πουλησει καποιος χαλασμενο προιον και μετα να λεει πανε φτιαξτο εχει εγγυηση. Εκει υπάρχει δόλος, ο οποιος ειναι ποινικα κολάσιμος. Εδω μιλάμε για προιόν που αγοράστηκε μετα απο ελεγχο. Εκει βασίζεται ο συλογισμός μου.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι κατάστημα ο καθένας μας παίδες . πουλάμε κάτι, και εφόσον κι όλας ελέγχεται , ε τι άλλο να κάνουμε δηλαδή? Και επιστροφές και υπαναχωρήσεις όταν αγοράζουμε από καταστήματα.

Αλλά στην τελική, DELL

Πόσο γρήγορα και απλά θα είχε τελειώσει το όλο θέμα...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.