Jump to content



έρευνα για το ίντερνετ (Help)


stefanospsych

Recommended Posts

Γεια σας. Είμαι φοιτητής στο Πρόγραμμα Ψυχολογίας στο ΕΚΠΑ και στα πλαίσια της πτυχιακής μου εργασίας κάνω μια έρευνα με θέμα τον εθισμό στο ίντερνετ.

Αν είστε 18-30 και θέλετε να συμμετάσχετε, μπορείτε να κατεβάσετε τα ερωτηματολόγια της έρευνας εδώ:

2shared - download ερωτηματολόγια.doc

και να μου τα στείλετε συμπληρωμένα στο:

stefanosgogornas@gmail.com

Είναι τρία ερωτηματολόγια και για να τα συμπληρώσετε θα χρειαστείτε περίπου 30 λεπτά. Ευχαριστώ πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν χρησιμοποιείς κάποιο site για το ερωτηματολόγιο; Ο περισσότερος κόσμος θα βαρεθεί να το κατεβάσει και να στο στείλει με email, ξέρω λεπτομέρειες, αλλά ίσως δεις πολύ μεγαλύτερη ανταπόκριση.

Link to comment
Share on other sites

Psychology Basics :

>Όταν απευθυνόμαστε σε ένα forum για βοήθεια (και ειδικά στην περίπτωση που αφού και αν την λάβουμε δεν παίζει

να ξαναpostάρουμε ποτέ ή τουλάχιστον μέχρι να ξαναχρειαστούμε βοήθεια) και πιο συγκεκριμένα σε περιπτώσεις που

η βοήθεια που ζητάμε δεν είναι υπόθεση 2-3 λεπτών (3 ερωτηματολόγια, +/-30 λεπτά) ΤΟΤΕ→ εισχωρούμε στο forum

με ψευδώνυμο που παραπέμπει ξεκάθαρα σε θηλυκή ύπαρξη. Όσο πιο "θηλυκό", τόσο το καλύτερο, αναλόγως το πόσο

σημαντικός είναι ο στόχος που θέλουμε να επιτευχτεί. Στην περίπτωσή σου, το stefaniapsych θα ήταν η κλασσική

πρώτη επιλογή, με standarάκια του στύλ stefaniababy/stefaniacute/stefaniaangel και πιο ιδιέταιρες προτάσεις και

προσωπικώς εγκεκριμένες του στύλ stefaniatakanwola/stefaniamakemecome/stefaniakanwsexmemania κ.τ.λ. you

get the point. Εναλλακτικά και το stefania σκέτο θα δούλευε, αρκεί να έταζες πως θα 'στελνες photo σου σ' όσους

σε βοηθούσαν (αφού αργούσες να postάρεις ένα x αισθητό χρονικό διάστημα, προσποιούμενη πως το σκέπτεσαι...

έτσι, για να μην σε πάρουν για καμιά εύκολη/δεδομένη/fake) Το αν όντως έστελνες photo μετά, δεν έχει σημασία.