Jump to content



Πρόβλημα με ποντίκι, και επιλογή αντικαταστάτη


Recommended Posts

Έχω ένα Logitech Performance MX, αγορασμένο τον Οκτώβρη από Π. Μέσα στο ΣΚ άρχισε να παρουσιάζει πρόβλημα στο αριστερό πλήκτρο. Συγκεκριμένα, κάποιες φορές, το απλό click το λαμβάνει ως διπλό. Φαινομενικά δεν είναι τόσο σπαστικό, εκτός αν έχεις επιλέξει 10 ταινίες HD για μεταφορά σε άλλο σημείο και τη στιγμή που κάνεις το click για τη μεταφορά, το πιάνει διπλό και προσπαθεί να ανοίξει και τις δέκα μαζί :fie:

Αν το πάω για έλεγχο, θα μου το αλλάξουν; Επειδή δεν το κάνει συνέχεια, αλλά μία στις 15-20 φορές που θα κάνω click. Βέβαια, φαντάζομαι ότι με τον καιρό θα χειροτερέψει, αλλά μέχρι να γίνει αυτό θα μου έχουν σπάσει τα νεύρα... :wall:

Επειδή δεν υπάρχει διαθέσιμο αυτό, σκέφτομαι κιόλας να το αντικαταστήσω με κάποιο άλλο. Βασική σκέψη είναι το G700. Τι λέτε, αξίζει, το έχει δοκιμάσει κανείς;

Link to comment
Share on other sites

Άμα ήταν κάποιο ποντίκι του 10ρικου θα σου έλεγα να το αντικαταστήσεις. Αλλά το συγκεκριμένο από ότι καταλαβαίνω είναι ακριβό, οπότε αφού είναι στην εγγύηση ακόμα, γιατί δε το πας πίσω? Εξηγησε τους το πρόβλημα και θα είσαι οκ λογικά.

Link to comment
Share on other sites

Καλά, προφανώς θα το πάω πίσω. Απλά αναρωτιέμαι αν κάποιος έχει τύχει σε παρόμοια κατάσταση. Να το πάω τώρα που το κάνει μία στις τόσες με ρίσκο να μου πουν ότι δεν έχει τίποτα, ή να περιμένω λίγο να γίνει πιό εμφανές το πρόβλημα και να το πάω τότε;

Link to comment
Share on other sites

αυτο με το διπλο κλικ το εχουν τα logitech, τουλάχιστον σε εμένα μου έτυχαν 2

με ενα razer deathadder 3500 που ειμαι (wired) δουλεύει μια χαρα και ειναι και πολύ δουλεμένο

Link to comment
Share on other sites

Έχω Logitech από το 1991... Πρώτη φορά μου συμβαίνει και λόγω του ότι είμαι και λίγο νευρικός, έχουν φάει πολύ χτύπημα κατά καιρούς... :p

Link to comment
Share on other sites

από χρονιά σε χρονιά αλλάζουν εσωτερικά μικρο υλικά, τώρα είναι και ρίσκο, απλά η logitech έκανε προφανώς λάθη για κάποια χρόνια

τώρα για το νευρικός ήμουν σίγουρος :p

Link to comment
Share on other sites

Παρέλαβα σήμερα το ποντίκι από τον έλεγχο και μου είπαν ότι δεν παρουσίασε τίποτα. Το έχω βάλει και στο γραφείο να το δουλέψω ο ίδιος όλη μέρα να δω τι θα κάνει. Σε περίπτωση που δεν το κάνει εδώ, τι μπορεί να συμβαίνει;

Μητρική/θύρα usb?

Drivers?

Παρεμβολές;

Link to comment
Share on other sites

Είναι ελαττωματικά, όλα τους!!!!

Είχα αγοράσει ένα... απο Ελληνικο κατάστημα πριν απο τέσσερα χρόνια 90 ευρώ,το οποίο βγήκε ελαττωματικό στο αριστερο κλικ και το εκανα δυο φορές τουρισμό,τρίτη δεν έλεγε διότι πολλά τα λευτα!!! και προτίμησα να αγοράσω ένα bulk των 15 ευρώ της microsoft

Αν θες να βρεις άκρη , επικοινωνία με logitech.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ είχα το logi revolution mx, το οποίο μου παρουσίαζε την ίδια συμπεριφορά με το διπλό κλικ. Το πήγα πίσω και μου το αλλάξανε με λίγα ζόρια.

Στείλε mail στη Logitech, ενημερώνοντάς τους ότι έχεις προσπαθήσει μέσω του retailer αλλά πες ότι είναι άσχετοι και δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν το πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που είναι εντός εγγύησης εγώ θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις απευθείας με το support της Logitech μέσω του site τους.

Δεδομένου ότι δεν έχει κλείσει ούτε χρόνο, θεωρώ ότι το πιθανότερο είναι να σου ζητήσουν 1-2 φωτογραφίες της συσκευής, τα στοιχεία σου και εντός μερικών να σου στείλουν με UPS στην πόρτα σου ένα καινούργιο.

Προσωπικά σε 2-3 παρόμοιες περιπτώσεις (δικές μου και φίλων που ασχολήθηκα εγώ) έμεινα εξαιρετικά ευχαριστημένος και έκπληκτος από την ταχύτητα με την οποία διαχειρίστηκαν και διευθέτησαν τα θέματα.

Πιστεύω ότι δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ελαττωματικά, όλα τους!!!!

Μιλάς για το συγκεκριμένο μοντέλο; Γιατί έχω logitech από το 1989 και είναι η πρώτη φορά που αντιμετώπισα πρόβλημα...

Στείλε mail στη Logitech, ενημερώνοντάς τους ότι έχεις προσπαθήσει μέσω του retailer αλλά πες ότι είναι άσχετοι και δεν μπόρεσαν να εντοπίσουν το πρόβλημα.
Από την στιγμή που είναι εντός εγγύησης εγώ θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις απευθείας με το support της Logitech μέσω του site τους.

To θέμα είναι ότι το έβαλα στο γραφείο και το δουλεύω ώρα και δεν το έχει κάνει ούτε μία φορά... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Τον ίδιο driver έχεις σε σπίτι και γραφείο; Αν όχι τότε μάλλον το πρώτο βήμα θα πρέπει να είναι αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση.

Επίσης, από προσωπική εμπειρία, έχω παρατηρήσει ότι στο δικό μου τουλάχιστον (ΜΧ610 lefthanded αν δεν κάνω λάθος), το set point τρώει κολλήματα καμιά φορά σε συνδυασμόο με άλλα προγράμματα με αποτέλεσμα το ποντίκι να μην δουλεύει σωστά. Πχ, εαν κολλήσει το outlook κολλάει και το setpoint με αποτέλεσμα να μην δουλεύουν οι συντομεύσεις που έχω ορίσει. (Λογικά και αυτό θα λύνεται με αναβάθμιση στην τελευταία έκδοση )

Τσέκαρε μήπως παίζει κανένα παρόμοιο conflict και στο δικό σου.

Link to comment
Share on other sites

Σπίτι έχω σίγουρα πιό παλιό driver γιατί τον κατέβασα πριν 1 μήνα και ήταν full. Αυτός που κατέβασα σήμερα, ήταν μόνο istaller και έκανε download το πρόγραμμα (24MB vs 2.6MB).

Αλλά, το περίεργο είναι ότι δεν άρχισαν τα προβλήματα με το driver, αλλά κάποια άσχετη στιγμή... :nothing:

Link to comment
Share on other sites

Είχα τους 6.20. Αφού τους έβγαλα και καθάρισα το σύστημα, έβαλα τους 6.22. Το ποντίκι στην ίδια θέση, το transmitter επίσης. Φαίνεται να παίζει κανονικά πλέον.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου καλησπέρα , δεν είναι από τους οδηγούς , απλά έριξαν λίγο σπρέι επαφών στο διακοπτάκι και πλέον είναι οκ .

Απλά δεν σου είπαν τι έκαναν ;)

Link to comment
Share on other sites

Δε φαίνεται να έχει ανοίξει κανείς το ποντίκι...

Πάντως τώρα στο σπίτι που το έβαλα, το κάνει πάλι :wall:

Στο γραφείο εχθές, δεν έκανε τίποτα!

Τι γίνεται ρε π,μου....;;;;

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο πολύ περίεργο , πήγαινε το άλλη μια φορά στο γραφείο και κράτησε το εκεί για μερικές μέρες και να ευχόμαστε να το κάνει και εκεί γιατί αλλιώς αρχίζουμε από άλλη βάση :wall:

Link to comment
Share on other sites

H επίσημη απάντηση από τη Logitech:

Unfortunately, we must inform you that your Logitech Performance Mouse Mx is defective and a warranty exchange is needed.

Based on the supplied information your product is still covered by warranty. In order to obtain the warranty exchange your first point of call should be the point of purchase, as they should be able to arrange the warranty exchange.

In the event the point of purchase refuses to assist with the warranty exchange, we kindly ask that you contact Customer Care again. Please note, that if Logitech is to consider processing a warranty claim, we kindly ask that you supply the following information:...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.