Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Το Gmail προσπαθεί τελειώσει οριστικά με το spam στο inbox σας

      Η Google θα βοηθήσει σύντομα όλους τους χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να ξεφορτωθούν το spam

    Το Gmail πρόκειται να εισαγάγει νέα μέτρα για την προστασία των χρηστών από τη λήψη υπερβολικών και ανεπιθύμητων μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, σύμφωνα με τον Διευθυντή Προϊόντων της ομάδας Gmail Security & Trust Group, Neil Kumaran, ο οποίος δήλωσε:

     

     

    "Ξεκινώντας από το 2024, θα απαιτούμε από τους αποστολείς μαζικών αποστολών να πιστοποιούν τα email τους, να επιτρέπουν την εύκολη διαγραφή και να παραμένουν κάτω από ένα όριο αναφερόμενου spam".

     

    Τα νέα μέτρα που πρόκειται να τεθούν σε εφαρμογή τους επόμενους μήνες στοχεύουν συγκεκριμένα τους αποστολείς που στοχεύουν σε περισσότερες από 5.000 διευθύνσεις του Gmail ημερησίως, σε μια κίνηση που έχει σχεδιαστεί για τον περιορισμό των μηνυμάτων spam. Μιλώντας για τα υφιστάμενα μέτρα, ο Kumaran δήλωσε ότι η απαίτηση του Gmail για έλεγχο ταυτότητας έχει δει τον αριθμό των μη πιστοποιημένων μηνυμάτων που λαμβάνουν οι χρήστες της πλατφόρμας να μειώνεται κατά 75%.

     

    Στο πλαίσιο των αλλαγών, η Google δήλωσε: "Το Google Gmail είναι ένα από τα σημαντικότερα προγράμματα για την καταπολέμηση της απάτης: "απαιτούμε από όσους στέλνουν σημαντικό όγκο μηνυμάτων να πιστοποιούν την αυθεντικότητα των μηνυμάτων τους ακολουθώντας καθιερωμένες βέλτιστες πρακτικές", οι οποίες περιλαμβάνουν την υιοθέτηση των SPF και DKIM.

     

    Η Google θα απαιτήσει επίσης από ορισμένους αποστολείς να κάνουν τη διαγραφή από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου γρήγορη και απλή. Η καθοδήγηση αναφέρει ότι "θα πρέπει να χρειάζεται ένα κλικ" και ότι τα αιτήματα θα πρέπει να διεκπεραιώνονται "εντός δύο ημερών". Ο Kumaran λέει ότι αυτή η απαίτηση θα ωφελήσει τελικά όλους τους χρήστες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επειδή τέτοιες αλλαγές θα αφορούν κάθε παραλήπτη, συμπεριλαμβανομένων όσων δεν χρησιμοποιούν το Gmail, ωστόσο δεν είναι αρκετά σαφές πώς η Google θα διαχειριστεί αυτή την απαίτηση.

     

    Η τελική ενημέρωση του παρόχου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για το 2024 είναι μια πρωτοτυπία του κλάδου. Θα επιβληθεί ένα αδιευκρίνιστο όριο και οι αποστολείς που στέλνουν email πιο συχνά από αυτό, πιθανότατα θα τιμωρούνται.

     

    Η Google δεν είναι η μόνη εταιρεία που προβαίνει σε αλλαγές για την προστασία των χρηστών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο Marcel Becker, Ανώτερος Διευθυντής Προϊόντων της Yahoo, δήλωσε ότι η εταιρεία "ανυπομονεί να συνεργαστεί με την Google και την υπόλοιπη κοινότητα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για να καταστήσει αυτές τις αλλαγές κοινής λογικής και υψηλού αντίκτυπου το νέο βιομηχανικό πρότυπο".

     

    Οι πλήρεις οδηγίες για τις επερχόμενες αλλαγές είναι διαθέσιμες για προβολή στη σελίδα υποστήριξης της Google.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Google
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.