Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Το Twitter επαναφέρει το Blue Checkmark για κορυφαίους λογαριασμούς - ακόμη και αν δεν πλήρωσαν γι' αυτό

      Μπερδεμένο και άναρχο το τοπίο με τους επαληθευμένους λογαριασμούς στο Twitter

    Μετά την αφαίρεση χιλιάδων παλαιών checkmark επαλήθευσης στις 20 Απριλίου, το Twitter επαναφέρει τα μπλε checkmarks για μεγάλους λογαριασμούς - ακόμη και αν δεν έχουν πληρώσει για συνδρομές. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, πολλοί κορυφαίοι λογαριασμοί (με περισσότερους από 1 εκατομμύριο followers) πήραν πίσω τα σημάδια επαλήθευσης. Ωστόσο, πολλοί από αυτούς, όπως ο συγγραφέας Neil Gaiman, ο ποδοσφαιριστής Riyad Maharez, ο μουσικός Lil Nas X, η ηθοποιός Janel Parrish Long και ο Βρετανός τηλεπαρουσιαστής Richard Osman, δήλωσαν ότι δεν πλήρωσαν για το μπλε σήμα.

     

    Τις τελευταίες ημέρες, το δράμα του χειρισμού του Elon Musk & co με τα παλιά checkmarks έχει κατακλύσει το Twitter με πολλούς μεγάλους και αξιόλογους λογαριασμούς να χάνουν το μπλε σηματάκι. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται λογαριασμοί που ανήκουν στον Πάπα, τη Shakira και τη Lady Gaga. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Πάπας έχει πλέον ένα γκρίζο σημάδι ελέγχου που προορίζεται για κυβερνητικούς και πολυμερείς οργανισμούς. Εκείνη την εποχή, ο Μασκ δήλωσε ότι "πλήρωνε προσωπικά" τη συνδρομή για μερικούς λογαριασμούς, όπως ο Λεμπρόν Τζέιμς, ο Στίβεν Κινγκ και ο Γουίλιαμ Σάντνερ. Αλλά η εταιρεία φαίνεται να επεκτείνει αυτό το δώρο σε πολλούς λογαριασμούς. Όπως σημειώνει το The Verge, το Twitter αποκατέστησε επίσης την επαλήθευση για λογαριασμούς διασημοτήτων που έχουν πεθάνει. Σε αυτούς περιλαμβάνονται ο Μάικλ Τζάκσον, ο Τσάντγουικ Μπόσεμαν, η Μπάρμπαρα Γουόλτερς, ο Πολ Γουόκερς και ο Τζαμάλ Κασόγκι. Αν κάνετε κλικ στην ετικέτα δίπλα στο προφίλ τους, υπονοεί ότι αυτοί οι άνθρωποι πλήρωσαν για τη συνδρομή και επαλήθευσαν τους αριθμούς τηλεφώνου τους.

     

    Τον Μάρτιο, οι New York Times ανέφεραν ότι το Twitter εξέταζε το ενδεχόμενο να μοιράσει δωρεάν σήμα επαλήθευσης στα 10.000 κορυφαία εμπορικά σήματα και εταιρείες. Δεν είναι σαφές αν το Twitter εφαρμόζει την ίδια πολιτική στους προσωπικούς λογαριασμούς.

    Ένας προγραμματιστής ονόματι Travis Brown ανέλυσε λογαριασμούς που έχουν πάνω από 1 εκατομμύριο followers και δήλωσε ότι περίπου 110 δεν έχουν επαλήθευση Twitter αυτή τη στιγμή. Ο ηθοποιός Ryan Reynolds και ο Βραζιλιάνος influencer των μέσων κοινωνικής δικτύωσης Felipe Neto είναι ίσως τα πιο αξιοσημείωτα ονόματα χωρίς σήμα επαλήθευσης αυτή τη στιγμή. Η σελίδα GitHub του Brown, η οποία δημοσιεύει τακτικές ενημερώσεις σχετικά με τη συνδρομή του Blue, σημείωσε ότι μόνο το 4,8% των παλαιών επαληθευμένων λογαριασμών ήταν εγγεγραμμένοι στο επί πληρωμή πρόγραμμα του Twitter όταν καταργήθηκαν οι έλεγχοι. Έγραψε επίσης στο Twitter ότι υπήρξε μόνο μια καθαρή αύξηση 12.000 στον αριθμό των συνδρομών Blue την τελευταία εβδομάδα - κυρίως λόγω του ότι η εταιρεία έκανε δώρο συνδρομές σε λογαριασμούς με πολλούς ακολούθους.

     

    Η επαλήθευση ήταν ένα έντονα αμφισβητούμενο θέμα υπό τη νέα διοίκηση του Twitter. Λίγο αφότου ανέλαβε την εταιρεία, ο Μασκ εγκαινίασε την επί πληρωμή επαλήθευση, αλλά η κίνηση απέτυχε και ο ιστότοπος αμαυρώθηκε από ψεύτικους λογαριασμούς διασημοτήτων και εμπορικών σημάτων. Το Twitter ζητά επίσης τώρα από τα εμπορικά σήματα να πληρώνουν για επαλήθευση για να τρέξουν διαφημιστικές καμπάνιες στην πλατφόρμα, σε μια κίνηση για την αύξηση της κερδοφορίας. Ενώ η εταιρεία στέλνει μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σε διάφορους λογαριασμούς σχετικά με τις υποχρεωτικές απαιτήσεις επαλήθευσης για τις διαφημίσεις, δεν έχει προβεί ακόμη σε αλλαγές στη σελίδα του λογαριασμού διαφημίσεων. Επιπλέον, το κοινωνικό δίκτυο εμφανίζει μια συντόμευση για την εγγραφή σε υπηρεσίες επαληθευμένων οργανισμών στην πλαϊνή γραμμή όλων των λογαριασμών. Κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, πολλοί επεσήμαναν ότι η επαλήθευση οργανισμών του Twitter απαιτεί μη επιστρεπτέα κατάθεση ποσού 1.000 δολαρίων, ακόμη και αν η αίτηση του λογαριασμού απορριφθεί.

     

    Ο Μασκ ποντάρει στο ότι το Twitter Blue θα είναι ένας μεγάλος κερδοφόρος παράγοντας για την εταιρεία. Ωστόσο, η ανάλυση της Sensor Tower έδειξε ότι το επί πληρωμή έφερε μόλις 11 εκατομμύρια δολάρια από τις αυτές τις συνδρομές τους πρώτους τρεις μήνες μετά την έναρξη λειτουργίας του τον Δεκέμβριο.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Bryce Durbin / TechCrunch
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.