Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Το YouTube εντείνει τις προσπάθειες για μπλοκάρισμα των ad blockers

    Το YouTube διευρύνει τις προσπάθειές του για την πάταξη των ad blockers. Η πλατφόρμα έχει "ξεκινήσει μια παγκόσμια προσπάθεια" για να ενθαρρύνει τους χρήστες να επιτρέψουν τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσουν το YouTube Premium, αναφέρει ο διευθυντής επικοινωνίας του YouTube Christopher Lawton.

     

    Αν πέσετε πάνω στο μπλοκάρισμα του YouTube, μπορεί να δείτε μια ειδοποίηση που λέει ότι "η αναπαραγωγή βίντεο είναι μπλοκαρισμένη εκτός αν το YouTube μπει σε λίστα μη αποκλεισμένων ή το ad-blocker απενεργοποιηθεί". Περιλαμβάνει επίσης μια προτροπή να επιτρέψετε τις διαφημίσεις ή να δοκιμάσετε το YouTube Premium. Μπορεί να λάβετε προτροπές σχετικά με τη στάση του YouTube για τους αποκλειστές διαφημίσεων, αλλά να μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο, αν και, για έναν υπάλληλο του Verge, το YouTube τις μπλοκάρει πλέον πλήρως σχεδόν κάθε φορά.

     

    youtube_ad_blocker.webp


    Το YouTube επιβεβαίωσε ότι απενεργοποιεί τα βίντεο για τους χρήστες με ad blockers τον Ιούνιο, αλλά ο Lawton το περιέγραψε τότε ως ένα "μικρό πείραμα μόνο σε παγκόσμιο επίπεδο". Τώρα, το YouTube έχει επεκτείνει αυτή την προσπάθεια. Τις τελευταίες εβδομάδες, όλο και περισσότεροι χρήστες με εγκατεστημένα ad blockers βρέθηκαν να μην μπορούν να παρακολουθήσουν βίντεο στο YouTube, με μια δημοσίευση από το Android Authority να υπογραμμίζει την αύξηση των αναφορών.

     

    Ο Lawton υποστηρίζει ότι η "χρήση των ad blockers" παραβιάζει τους όρους χρήσης της πλατφόρμας, προσθέτοντας ότι 

    "οι διαφημίσεις υποστηρίζουν ένα ποικιλόμορφο οικοσύστημα δημιουργών σε παγκόσμιο επίπεδο και επιτρέπουν σε δισεκατομμύρια ανθρώπους να έχουν πρόσβαση στο αγαπημένο τους περιεχόμενο στο YouTube"

    Το YouTube έχει κάνει αρκετές αλλαγές στον τρόπο λειτουργίας των διαφημίσεων στην πλατφόρμα του φέτος. Η εταιρεία εισήγαγε τον Μάιο διαφημίσεις 30 δευτερολέπτων που δεν μπορούν να παραλειφθούν στην τηλεοπτική εφαρμογή της και αργότερα άρχισε να πειραματίζεται με μεγαλύτερα αλλά λιγότερο συχνά διαφημιστικά διαλείμματα και στην τηλεόραση. Το YouTube ελπίζει πιθανότατα ότι τα μεγάλα διαφημιστικά διαλείμματα θα οδηγήσουν περισσότερους χρήστες να εγγραφούν στη συνδρομή YouTube Premium χωρίς διαφημίσεις, αλλά η αύξηση της τιμής κατά 2 δολάρια και η διακοπή του φθηνότερου πακέτου Premium Lite μπορεί να κάνουν την επιλογή λιγότερο ελκυστική.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Alex Castro / The Verge
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.