Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Μπορείτε τώρα να έχετε πρόσβαση στο επίσημο εργαλείο διάγνωσης της Apple online για επισκευές DIY

      Αν μένετε στις ΗΠΑ ή σε μια από τις 33 χώρες που υποστηρίζεται το πρόγραμμα.

    Η Apple επέκτεινε σήμερα το πρόγραμμα αυτοεξυπηρέτησης επισκευής που ξεκίνησε τον Απρίλιο για να συμπεριλάβει την πρόσβαση στο online διαγνωστικό εργαλείο της Apple και στη σειρά iPhone 15 και στους Macs M2. Το διαδικτυακό εργαλείο, αναφέρει η Apple στη σημερινή της ανακοίνωση, παρέχει "την ίδια δυνατότητα με τους Εξουσιοδοτημένους Παρόχους Υπηρεσιών της Apple και τους Ανεξάρτητους Παρόχους Επισκευών να ελέγχουν τις συσκευές για τη βέλτιστη λειτουργία και απόδοση των εξαρτημάτων, καθώς και να εντοπίζουν ποια εξαρτήματα μπορεί να χρειάζονται επισκευή". Το εργαλείο αντιμετώπισης προβλημάτων είναι διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ και θα φτάσει στην Ευρώπη το 2024, σύμφωνα με την Apple.

     

    Κατά την επίσκεψη στον ιστότοπο του εργαλείου, θα σας ζητηθεί να θέσετε τη συσκευή σας σε διαγνωστική λειτουργία πριν εισαγάγετε τον σειριακό αριθμό της συσκευής. Στη συνέχεια, θα έχετε πρόσβαση σε μια διαγνωστική σουίτα, που περιλαμβάνει πράγματα όπως έναν επιθεωρητή πόρων για κινητά για τον έλεγχο του λογισμικού και την επικύρωση της παρουσίας εξαρτημάτων, δοκιμές για έξοδο ήχου και "ανωμαλίες pixel οθόνης", καθώς και δοκιμές για κάμερες και Face ID.

     

    Η σελίδα υποστήριξης της Apple αναφέρει ότι οι δοκιμές μπορούν να "βοηθήσουν στην απομόνωση προβλημάτων, να διερευνήσουν αν ένα εξάρτημα πρέπει να αντικατασταθεί ή να επαληθεύσουν ότι μια επισκευή έχει ολοκληρωθεί με επιτυχία".

     

    Το εργαλείο απαιτεί iOS 17.0 ή macOS Sonoma 14.1 και νεότερη έκδοση.

     

    Ωστόσο, το πρόγραμμα Self Service Repair της Apple βασίζεται στην αντιστοίχιση εξαρτημάτων και οι επικριτές λένε ότι αυτό περιορίζει την αποτελεσματικότητα των εργαλείων. Η εταιρία iFixit έχει εκφράσει έντονα τη διαφωνία της με τη χρήση της πρακτικής αυτής από την Apple από τότε που ο τεχνολογικός γίγαντας ξεκίνησε το πρόγραμμα αυτοεπισκευής. Το iFixit έχει υποστηρίξει ότι η σειριακή αντιστοίχιση εξαρτημάτων περιορίζει τη χρήση εξαρτημάτων τρίτων κατασκευαστών. Τον Σεπτέμβριο, ο διευθύνων σύμβουλος του iFixit, Kyle Wiens, αποκάλεσε την αντιστοίχιση εξαρτημάτων "σοβαρή απειλή για την ικανότητά μας να επισκευάζουμε τα πράγματα που μας ανήκουν", σημειώνοντας ότι η Apple μπορεί να επιδιώκει να επιβάλει μια ευνοϊκή εμπειρία για τους πελάτες, αλλά αυτό μας κοστίζει το περιβάλλον και τα "δικαιώματα ιδιοκτησίας".

     

    Σε δήλωσή του στο Ars Technica σήμερα, ο Wiens εξέφρασε περαιτέρω απογοήτευση για τη σειριακή αντιστοίχιση εξαρτημάτων της Apple:

     

    Η Apple έχει ακόμα πολύ δρόμο να διανύσει για να δημιουργήσει ένα ισχυρό οικοσύστημα επισκευής, συμπεριλαμβανομένου του τερματισμού του συστήματος αντιστοίχισης εξαρτημάτων που εχθρεύεται την επισκευή. Αυτό το εργαλείο λογισμικού φωτίζει ξεκάθαρα τα προβλήματα που έχουμε εντοπίσει με τη σύζευξη εξαρτημάτων, όπου το διαγνωστικό εργαλείο δεν αναγνωρίζει τον αισθητήρα φωτισμού περιβάλλοντος σε ένα νέο εξάρτημα που έχουμε εγκαταστήσει.

     

    Οι χρήστες των φορητών υπολογιστών MacBook Pro και MacBook Air με βάση το Apple M2, καθώς και των Mac Mini, Pro και Studio, συμπεριλαμβάνονται πλέον όλοι στο πρόγραμμα, το οποίο παρέχει στους πελάτες πρόσβαση σε εργαλεία, ανταλλακτικά και εγχειρίδια που προηγουμένως ήταν προσβάσιμα μόνο από την Apple και τους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες επισκευής. Οι πελάτες μπορούν επίσης να νοικιάσουν κιτ επισκευής εργαλείων, αν και αυτά, επίσης, έχουν επικριθεί για τον όγκο τους και την περιορισμένη περίοδο ενοικίασης.

     

    Από την έναρξη του προγράμματος επισκευής, ωστόσο, η Apple έχει κάνει μια στροφή με την δυνατότητα επισκευής από τους χρήστες, ακόμη και αν αυτή εξακολουθεί να είναι ελαττωματική. Με τις τελευταίες προσθήκες, το πρόγραμμα της Apple υποστηρίζει πλέον 35 προϊόντα. Η εταιρεία έχει επίσης γίνει ένας απροσδόκητος υποστηρικτής των κρατικών και εθνικών νομοσχεδίων για το δικαίωμα στην επισκευή. Και έχει απλοποιήσει τις επισκευές μέσω του προγράμματος Self Service Repair - κάπως - απαιτώντας πλέον από τους επισκευαστές να καλούν την Apple μετά την ολοκλήρωση της επισκευής. Οι κάτοχοι συσκευών που έχουν υποστεί επισκευή, μπορούν αντ' αυτού να επαληθεύουν τις επισκευές και να ενημερώνουν το firmware με το εργαλείο λογισμικού System Configuration μετά την επισκευή. Σήμερα, η Apple ανακοίνωσε επίσης ότι φέρνει το πρόγραμμα σε 24 νέες ευρωπαϊκές χώρες, ανεβάζοντας το σύνολο του προγράμματος σε 33 χώρες.

     

    Η Apple εξακολουθεί να υποστηρίζει ότι το πρόγραμμα επισκευής της είναι καλύτερο να προορίζεται για άτομα που έχουν εμπειρία στις επισκευές ηλεκτρονικών συσκευών.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Samuel Axon
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.