Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Η Adobe αγοράζει βίντεο για 3 δολάρια/λεπτό για την κατασκευή μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης

      Η Adobe προσπαθεί να αξιοποιήσει το περιεχόμενο που παράγεται από χρήστες για την προώθηση των δυνατοτήτων της ΤΝ

    Σε μια προσπάθεια να μπει στο παιχνίδι της τεχνητής νοημοσύνης και να επωφεληθεί από την αυξανόμενη ζήτηση για δημιουργία περιεχομένου με βάση αυτήν, η Adobe Inc. ξεκίνησε μια εκστρατεία για την απόκτηση βίντεο για τη γεννήτρια μετατροπής κειμένου σε βίντεο με τεχνητή νοημοσύνη. Η κίνηση αυτή έρχεται ως απάντηση στην πρόσφατη επίδειξη παρόμοιας τεχνολογίας από την OpenAI, σηματοδοτώντας την αποφασιστικότητα της Adobe να παραμείνει στην πρώτη γραμμή της καινοτομίας στον κλάδο του δημιουργικού λογισμικού.

     

    Η στρατηγική της Adobe περιλαμβάνει την παροχή κινήτρων στο δίκτυο φωτογράφων και καλλιτεχνών της για την υποβολή βίντεο που απεικονίζουν καθημερινές ενέργειες και συναισθηματικές εκφράσεις, προσφέροντας αποζημίωση 120 δολαρίων ανά βίντεο, όπως αποκαλύπτεται από έγγραφα που περιήλθαν στην κατοχή του Bloomberg. Με επίκεντρο την προμήθεια περιουσιακών στοιχείων για την εκπαίδευση της AI, η εταιρεία στοχεύει να ενισχύσει τις δυνατότητες δημιουργικής AI, συμπληρώνοντας τις υπάρχουσες λειτουργίες σε λογισμικά όπως το Photoshop και το Illustrator.

     

    Ενώ η Adobe έχει κάνει βήματα προόδου στην ενσωμάτωση των χαρακτηριστικών δημιουργικής AI στη σουίτα δημιουργικών εργαλείων της κατά το περασμένο έτος, η αποκάλυψη του μοντέλου δημιουργίας βίντεο Sora από την OpenAI προκάλεσε νέες ανησυχίες μεταξύ των επενδυτών για πιθανή διατάραξη της κυριαρχίας της Adobe. Ωστόσο, η Adobe διαβεβαίωσε τους ενδιαφερόμενους για τη δέσμευσή της να προωθήσει την τεχνολογία δημιουργίας βίντεο, με σχέδια για την παρουσίαση περαιτέρω εξελίξεων αργότερα φέτος.

     

    Καθώς η Adobe εντείνει τις προσπάθειές της για την αξιοποίηση του περιεχομένου που δημιουργείται από τους χρήστες για την εκπαίδευση AI, η πρωτοβουλία υπογραμμίζει τις σημαντικές απαιτήσεις δεδομένων που διέπουν τα μοντέλα AI που τροφοδοτούν δημοφιλή προϊόντα δημιουργίας περιεχομένου. Εν μέσω των συζητήσεων σχετικά με την προμήθεια δεδομένων, η Adobe επιδιώκει να αξιοποιήσει την εκτεταμένη βιβλιοθήκη της με τα αποθηκευμένα μέσα και τις άμεσες συνεισφορές των συνεισφερόντων για να διαφοροποιήσει τα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης της. Με την κούρσα για την καινοτομία στο περιεχόμενο που δημιουργείται με τεχνητή νοημοσύνη να εντείνεται, οι στρατηγικοί ελιγμοί της Adobe αποσκοπούν στην εδραίωση της θέσης της σε ένα ολοένα και πιο ανταγωνιστικό τοπίο.


    Πηγή
    Φωτογραφία: yahoo.com
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.