Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Τα ΗΑΕ σχεδιάζουν "GPT-καθηγητές" με σκοπό να μεταμορφώσουν την εκπαίδευση

      Ο Ahmad Al Falasi λέει στους εκπαιδευτικούς ότι η χώρα στοχεύει στην υιοθέτηση πρωτοποριακής τεχνολογίας

    Τα σχολεία των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων πρόκειται να αγκαλιάσουν την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία μηχανικής μάθησης, στοχεύοντας στην εισαγωγή διδασκόντων που δημιουργούνται από τεχνητή νοημοσύνη στις τάξεις, δήλωσε την Πέμπτη ο υπουργός Παιδείας. Ενώ τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί θα παραμείνουν ο βασικός πυλώνας της μάθησης, ο Ahmad Al Falasi δήλωσε ότι το υπουργείο σχεδιάζει να μεταμορφώσει τον τομέα της εκπαίδευσης με τη χρήση chatbot - διδασκάλων ΤΝ, χρησιμοποιώντας τεχνολογία παρόμοια με αυτή που προσφέρει το ChatGPT ή το Google Bard.

    "Στο Υπουργείο Παιδείας, δεσμευόμαστε να υιοθετούμε πρωτοποριακές τεχνολογίες και συνεργαζόμαστε με τους εταίρους μας για την ανάπτυξη διδασκάλων AI με τη βοήθεια του GPT και την εξέλιξη της εκπαιδευτικής τεχνολογίας για την ανύψωση του εκπαιδευτικού συστήματος στα ΗΑΕ", δήλωσε ο κ. Al Falasi στη Σύνοδο Κορυφής για την Εκπαίδευση Alef στο Μουσείο του Μέλλοντος στο Ντουμπάι.

    "Καθώς οι εξελίξεις στην επιστήμη και την εκπαιδευτική τεχνολογία επιταχύνονται σε όλο τον κόσμο, οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας έχουν μετασχηματιστεί, με καινοτόμα εργαλεία που φέρνουν επανάσταση στην τάξη μέσω της διαδραστικής και εξ αποστάσεως μάθησης".

    Η ολοήμερη συνάντηση που διοργανώθηκε από την Alef, έναν πάροχο εκπαιδευτικής τεχνολογίας με έδρα τα ΗΑΕ, συγκέντρωσε επαγγελματίες της διδασκαλίας και ειδικούς σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας για να συζητήσουν την αναμόρφωση του τομέα.

    Ο κ. Al Falasi δήλωσε στην πρόσφατη Παγκόσμια Σύνοδο Κορυφής στο Ντουμπάι ότι το υπουργείο θα συνεργαστεί με εταίρους όπως η Microsoft, η OpenAI και άλλες εταιρείες τεχνολογίας "για να διασφαλίσει ότι οι τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης χρησιμοποιούνται για τη βελτίωση της ποιότητας της μάθησης και της εκπαίδευσης". Μιλώντας την Πέμπτη, τόνισε ότι η χρήση της νέας τεχνολογίας δεν θα επισκιάσει τον ρόλο του εκπαιδευτικού. Είπε ότι "η γενεσιουργός τεχνητή νοημοσύνη και τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα" ήταν μετασχηματιστικά και ώθησαν τους ακαδημαϊκούς να επανασχεδιάσουν τις μεθόδους διδασκαλίας.

    Η δημιουργική τεχνητή νοημοσύνη αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο προγράμματα όπως το ChatGPT δημιουργούν περιεχόμενο σε ήχο, εικόνες και βίντεο ως απάντηση σε ερωτήσεις. Τα μεγάλα γλωσσικά μοντέλα είναι ισχυρά προγράμματα τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να δημιουργήσουν παραγράφους κειμένου και να μιμηθούν την ανθρώπινη συνομιλία.

    Το ChatGPT έχει προκαλέσει ενδιαφέρον σε παγκόσμιο επίπεδο, με χρήστες να δημοσιεύουν πώς έχουν ολοκληρώσει δοκίμια πανεπιστημιακού επιπέδου, προγραμματισμό υπολογιστών, ακόμη και ποιήματα με τη βοήθεια του εργαλείου. Οι εκπαιδευτικοί σε ορισμένα μέρη του κόσμου, όπως στη Νέα Υόρκη, έχουν απαγορεύσει τη χρήση αυτών των εργαλείων στα σχολεία. Ορισμένοι εμπειρογνώμονες των ΗΑΕ δήλωσαν ότι η απαγόρευση της τεχνολογίας δεν είναι η λύση και ότι οι μαθητές μπορούν να διδαχθούν να χρησιμοποιούν τις νέες ψηφιακές λύσεις με υπευθυνότητα. Οι εκπαιδευτικές αρχές των ΗΑΕ καταρτίζουν μια πολιτική που θα περιγράφει συστάσεις για το πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί αυτή η τεχνολογία.

    "Προκαλεί τους δασκάλους, τους ακαδημαϊκούς και τους εκπαιδευτικούς παγκοσμίως να επανεξετάσουν όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο διδάσκουν αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αξιολογούν", δήλωσε ο κ. Al Falasi.

    "Στα ΗΑΕ συμφωνήσαμε ότι θα δεχτούμε αυτή την τεχνολογία. Συγκροτούμε μια πολιτική που δίνει κατευθυντήριες γραμμές στους καθηγητές και τους δασκάλους για το πώς μπορούν να χρησιμοποιήσουν με τον καλύτερο τρόπο τέτοια μεγάλα γλωσσικά μοντέλα προς όφελός τους, ώστε να βοηθήσουν τους μαθητές να αλληλεπιδράσουν με αυτό, αλλά ταυτόχρονα να διασφαλίσουν ότι θα έχουν την καλύτερη δυνατή μάθηση."

    Η καλά εδραιωμένη τεχνολογική υποδομή των ΗΑΕ βοήθησε τα σχολεία να μεταβούν στην ηλεκτρονική εκπαίδευση κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, γεγονός που σήμαινε ότι η εκπαίδευση δεν διακυβεύτηκε. "Όλοι περάσαμε το Covid και συνειδητοποιήσαμε πόσο σημαντική είναι η τεχνολογία όταν πρόκειται για την εκπαίδευση", δήλωσε ο κ. Al Falasi. "Αλλά αντί να σκεφτόμαστε την τεχνολογία ως ένα εργαλείο για να ξεπεράσουμε μια κρίση, θα πρέπει να σκεφτόμαστε την τεχνολογία ως ένα εργαλείο που θα μας βοηθήσει να μεταμορφώσουμε την εκπαίδευση".

    Τα διαδικτυακά συστήματα χρησιμοποιούνται επί του παρόντος για να βοηθήσουν ορισμένα παιδιά με το πρόγραμμα σπουδών και να βοηθήσουν τους μαθητές με υψηλές επιδόσεις με προηγμένα προγράμματα επιτάχυνσης. Αυτά χρησιμεύουν επίσης ως επαναληπτικά μαθήματα που βοηθούν τους μαθητές να κάνουν επανάληψη πριν από τις εξετάσεις ή να ερευνήσουν περαιτέρω τα θέματα.


    Πηγή
    Φωτογραφία: Gulf News
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.