Ο Douglas Adams είχε δίκιο. Επιστημονική δημοσίευση αποδεικνύει ότι ο αριθμός 42 είναι η διεύθυνση του Σύμπαντος

Mια δημοσίευση με τίτλο Measurement Quantization που δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά τον Ιανουάριο του '21, επιβεβαιώνει ότι το 42 είναι η διεύθυνση του σύμπαντος μας, ένα χαρακτηριστικό γνώρισμα της κατασκευής μας που τελικά απαντά στην ερώτηση για τη ζωή, το σύμπαν και τα πάντα – από σκοπιά ενός φυσικού. Είναι σημαντικό ότι το International Journal of Geometric Methods in Modern Physics – είναι ένα κορυφαίο περιοδικό που έχει ευρετηριαστεί στο Astronomical Data System (ADS) της NASA, την έκδοση μετά από αξιολόγηση του arXiv.org.

42.jpg

Με λίγο περισσότερες από 500 εξισώσεις, η εργασία επιλύει μια περιεκτική φυσική περιγραφή της σκοτεινής ενέργειας, της σκοτεινής ύλης, της διακριτής βαρύτητας και της ενοποίησης. Επιλύοντας πάνω από 30 εκκρεμή προβλήματα στη σύγχρονη φυσική, η εργασία αντλεί τις φυσικές σταθερές από τις πρώτες αρχές, καταδεικνύει τη φυσική σημασία των μονάδων του Planck, επιλύει διακριτές εκδόσεις των SR και GR, εξάγει την αρχή της ισοδυναμίας, παρουσιάζει μια περιγραφή χωρίς παραμέτρους των πρώιμων γεγονότων του σύμπαντος, ανακαλύπτει μια νέα μορφή συστολής μήκους που δεν σχετίζεται με τη σχετικότητα του Αϊνστάιν και προσδιορίζει τη διακριτή κατάσταση του σύμπαντός μας – 42. Ο αριθμός 42 είναι αυτός που ορίζει το σύμπαν μας από οποιαδήποτε άλλη εκδοχή του σύμπαντος. Καθορίζει επίσης τον ρυθμό διαστολής και το τροχιακό της θεμελιώδους κατάστασης ενός ατόμου, μειώνοντας έτσι τον αριθμό των σταθερών συμπάντων όπως τα καταλαβαίνουμε σε λίγα μόνο.

XGu6gRJ.jpg

Έτσι, ενώ ο Douglas Adams μπορεί να διάλεγε τυχαία αριθμούς όταν έγραφε το Hitchhiker's Guide to the Galaxy (Γυρίστε τον Γαλαξία με ωτοστόπ), αυτό δεν αποκλείει τη πιθανότητα να ζούμε σε ένα σύμπαν που του αρέσει να κάνει χιούμορ.

Φωτογραφία: Christina Hemsley Getty Images