Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Μετά τις χαμηλές τιμές, η Amazon γεμίζει τη διεπαφή των Fire TV με διαφημίσεις

      Οι κατασκευαστές εστιάζουν όλο και περισσότερο στη χρήση των τηλεοράσεων ως μέσο προβολής διαφημίσεων στους πελάτες.

    Όσοι αγοράζουν το Fire TV από την Amazon πιθανότατα αναζητούν έναν φθηνό και απλό τρόπο για να αποκτήσουν μια προσιτή έξυπνη τηλεόραση 4K. Όταν η Amazon ανακοίνωσε τον Σεπτέμβριο του 2021 τις πρώτες συσκευές με το δικό της εμπορικό σήμα, τις διαφήμισε ως "Value for money". Αλλά οι κάτοχοι των συσκευών αυτών θα έρθουν αντιμέτωποι σύντομα με τις συνέπειες των οικονομικών αυτών λύσεων, με τη μορφή πιο εμφανών διαφημίσεων.

     

    Η Charlotte Maines, διευθύντρια της Amazon για τη διαφήμιση, τη δημιουργία εσόδων και τη δέσμευση για τη Fire TV, ανέλυσε λεπτομερώς τους νέους τύπους διαφημίσεων που η Amazon "πουλάει". Σε μια έκθεση του StreamTV Insider από την 1η Νοεμβρίου, η Amazon δήλωσε ότι οι νέες διαφημίσεις θα επιτρέψουν στους διαφημιζόμενους να προσεγγίσουν κατά μέσο όρο 155 εκατομμύρια μοναδικούς μηνιαίους θεατές. Ορισμένες από τις αλλαγές που απευθύνονται στους διαφημιστές, όπως η σύνδεση των διαφημίσεων τοποθέτησης οθόνης με συγκεκριμένες διαφημίσεις βίντεο in-stream, φαίνονται αρκετά ακίνδυνες. Άλλες θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο την εμπειρία παρακολούθησης τηλεόρασης για τους ιδιοκτήτες.

     

    Νέες διαφημίσεις συνδεδεμένες με τη τεχνητή νοημοσύνη Alexa


    Για παράδειγμα, η Amazon ετοιμάζεται να εμπλουτίσει την Alexa με τεχνητή νοημοσύνη η οποία θα είναι πιο χρήσιμη για την εύρεση περιεχομένου στις συσκευές Fire TV. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει την Alexa, η οποία έχει αγωνιστεί μαζί με τους φωνητικούς βοηθούς άλλων τεχνολογικών κολοσσών να δημιουργήσει σημαντικά έσοδα. Η Amazon λαμβάνει χρήματα κάθε φορά που κάποιος αλληλεπιδρά με ψηφιακό περιεχόμενο μέσω της Alexa. Ωστόσο, η εταιρεία διπλασιάζει αυτή την ιδέα, συνδέοντας επίσης τις διαφημίσεις με το generative AI. Όταν οι χρήστες ζητούν από την Alexa να τους βοηθήσει να βρουν πολυμέσα με ερωτήματα όπως "παίξτε την εκπομπή με τον τύπο που παίζει τον δικηγόρο στο Breaking Bad", θα βλέπουν διαφημίσεις που σχετίζονται με την αναζήτηση.

     

    Η Amazon έχει συζητήσει την εξέλιξη της Alexa σε ένα εργαλείο που μπορεί όχι μόνο να φέρει τη σωστή εφαρμογή για την εκπομπή που θέλετε, αλλά και να σας προτείνει συγκεκριμένες εκπομπές με βάση προτροπές όπως η παραπάνω. Αυτό ήταν ένα από τα πιο ελπιδοφόρα πιθανά μέλλοντα για τη φωνητική βοηθό.

     

    Αλλά η τοποθέτηση της λειτουργίας δίπλα στις διαφημίσεις φαίνεται να δίνει προτεραιότητα στους διαφημιστές έναντι των πελατών του Fire TV. Η Maines δήλωσε στο StreamTV Insider ότι οι διαφημιστές ζητούσαν έναν τρόπο να διαφημίζονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων του Fire TV. "Απλά έχει νόημα να επεκτείνουμε την υπάρχουσα προσφορά πλακιδίων χορηγού για να εμφανίζουμε διαφημίσεις στην οθόνη αναζήτησης χωρίς επιπλέον προσπάθεια ή κόστος για τον διαφημιζόμενο", δήλωσε. Τέλος, η Amazon προσθέτει "πλακίδια χορηγίας με βάση το περιεχόμενο" που χρησιμοποιούν μηχανική μάθηση για να εμφανίζουν διαφημίσεις με βάση το είδος του περιεχομένου ή τον όρο αναζήτησης που περιηγείται ο χρήστης του Fire TV.

     

    "Επίμονες" διαφημίσεις

     

    Οι χρήστες του Amazon Fire TV θα αρχίσουν επίσης να βλέπουν διαφημιστικά banner στην αρχική οθόνη της συσκευής για πράγματα που δεν έχουν καμία σχέση με την ψυχαγωγία ή τα πολυμέσα. Αυτός ο διαφημιστικός χώρος προοριζόταν προηγουμένως για τη διαφήμιση και τη ψυχαγωγία, κάνοντας τις διαφημίσεις να μοιάζουν τουλάχιστον πιο σχετικές. Το άνοιγμα του διαφημιστικού χώρου από την Amazon σε περισσότερους τύπους διαφημιστών είναι παρόμοιο με μια κίνηση που έκανε η Google TV στις αρχές του έτους.

     

    Η εταιρεία φαίνεται να έχει επίγνωση του πόσο κυρίαρχοι μπορούν να είναι αυτοί οι τύποι διαφημίσεων. Η Maines τόνισε στο StreamTV Insider πώς οι εγγενείς διαφημίσεις βρίσκονται "ακριβώς στην κορυφή της αρχικής οθόνης του Fire TV" και καταλαμβάνουν "τη μισή οθόνη" και καθώς ο πελάτης περιηγείται στο UI... συνεχίζει να τις βλέπει."

     

    Τα διαφημιστικά banner θα καταλαμβάνουν την πρώτη θέση στην περιστρεφόμενη περιοχή της κεφαλίδας, η οποία, σύμφωνα με την Amazon, είναι το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι χρήστες του Fire TV. Αυτοί οι χρήστες μπορεί να έχουν αγοράσει μια Fire TV κυρίως για τη ροή περιεχομένου από συνδρομές χωρίς διαφημίσεις, αλλά ο Maines περιέγραψε πώς οι τηλεοράσεις Fire μπορούν ακόμα να καταφέρουν να επιβάλλουν διαφημίσεις σε αυτούς τους χρήστες.

     

    Το StreamTV Insider ανέφερε:

    Η Maines εξήγησε πώς με τις διαφημίσεις στη συσκευή, ακόμη και αν οι θεατές επιλέξουν τελικά να παρακολουθήσουν κάτι που δεν υποστηρίζεται από διαφημίσεις, οι διαφημιστές εμπορικών σημάτων εξακολουθούν να έχουν την ευκαιρία να φέρουν το μήνυμά τους μπροστά στους θεατές και να τους μιλήσουν καθώς περιηγούνται και αποφασίζουν τι θα παρακολουθήσουν.

     

    Θυσιάζοντας την εμπειρία του πελάτη για τα χρήματα

     

    Οι αλλαγές αντικατοπτρίζουν παρόμοιες κινήσεις και από άλλους. Η Vizio μετατοπίζει τις δραστηριότητές της προς τη διαφήμιση τα τελευταία χρόνια. Η έκθεση κερδών της για το β' τρίμηνο του 2023 έδειξε ότι η διαφημιστική της δραστηριότητα αυξήθηκε κατά 28% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022, έναντι αύξησης 15% για την επιχείρηση συσκευών. Η επιχείρηση συσκευών εξακολουθούσε να είναι μεγαλύτερη εκείνο το τρίμηνο (252,1 εκατ. δολάρια έναντι 142,3 εκατ. δολαρίων), αλλά είναι σαφές ότι η εταιρεία βλέπει τη διαφήμιση ως τον τη βέλτιστη πρακτική για συνεχίσει.

     

    Ο τηλεοπτικός γίγαντας LG κινείται επίσης προς αυτή την κατεύθυνση, όπως ανακοίνωσε τον Ιούλιο ο διευθύνων σύμβουλος William Cho. Σε ένα δελτίο τύπου εκείνου του μήνα, η LG δήλωσε ότι "σκοπεύει να μετατρέψει το χαρτοφυλάκιο της επιχείρησης τηλεόρασης σε "πάροχο υπηρεσιών μέσων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας" επεκτείνοντας το περιεχόμενο, τις υπηρεσίες και τη διαφήμιση στα προϊόντα".


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.