Jump to content
  • Ειδήσεις

    • Hardware

      Η NVIDIA και η MediaTek συνεργάζονται για να φέρουν τεχνολογίες αιχμής για gaming οθόνες στο ευρύ κοινό

      astrolabos

      Σε μια σημαντική κίνηση για τη βιομηχανία gaming, η NVIDIA και η MediaTek ανακοίνωσαν μια συνεργασία για να κάνουν τις τεχνολογίες προβολής υψηλής ποιότητας στο gaming πιο προσιτές σε ένα παγκόσμιο κοινό. Αποκαλύφθηκε στην εκδήλωση Gamescom στην Κολωνία της Γερμανίας, αυτή η συνεργασία θα ενσωματώσει τις τεχνολογίες G-SYNC της NVIDIA απευθείας στους δημοφιλείς scalers της MediaTek, υποσχόμενη στους gamers βελτιωμένη ποιότητα εικόνας, ανώτερη σαφήνεια κίνησης, εξαιρετικά χαμηλή καθυστέρηση και ακριβή αναπαραγωγή χρωμάτων στις οθόνες παιχνιδιών τους.

      Ένα ξεχωριστό χαρακτηριστικό αυτής της συνεργασίας είναι η εισαγωγή του G-SYNC Pulsar, μιας πρωτοποριακής τεχνολογίας που προσφέρει τετραπλάσια διαύγεια κίνησης και εξασφαλίζει μια ομαλή εμπειρία παιχνιδιού χωρίς tearing μέσω της τεχνολογίας μεταβλητού ρυθμού ανανέωσης (VRR). Το G-SYNC Pulsar πρόκειται να κάνει το ντεμπούτο του σε επερχόμενες οθόνες υψηλών επιδόσεων, συμπεριλαμβανομένων των ASUS ROG Swift 360Hz PG27AQNR, Acer Predator XB273U F5 και AOC AGON PRO AG276QSG2. Αυτές οι οθόνες, που αναμένεται να κυκλοφορήσουν αργότερα φέτος, θα διαθέτουν ανάλυση 2560×1440, ρυθμό ανανέωσης 360Hz και υποστήριξη HDR, προσφέροντας στους gamers κορυφαίες επιδόσεις.

      Με την ενσωμάτωση του G-SYNC στους scalers της MediaTek, η ανάγκη για ξεχωριστή μονάδα G-SYNC εξαλείφεται, απλοποιώντας την παραγωγή και μειώνοντας το κόστος. Αυτή η καινοτομία θα καταστήσει τις premium οθόνες G-SYNC πιο προσιτές, επεκτείνοντας τη διαθεσιμότητά τους και επιτρέποντας σε ένα ευρύτερο φάσμα παικτών να γνωρίσουν τεχνολογίες αιχμής για οθόνες που προηγουμένως προορίζονταν για ρυθμίσεις υψηλών προδιαγραφών.

      Αυτή η συνεργασία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για να γίνουν οι προηγμένες τεχνολογίες παιχνιδιών ευρύτερα προσβάσιμες, εξασφαλίζοντας ότι περισσότεροι gamers θα μπορούν να απολαμβάνουν την καλύτερη ποιότητα και απόδοση οθόνης παιχνιδιών.
      Read more...

      634

    • Home Entertaiment

      Το Alien:Romulus κυριαρχεί στο Box Office με παγκόσμια πρεμιέρα 108 εκατομμυρίων δολαρίων

      astrolabos

      To Alien: Η Romulus, η τελευταία έκδοση του εμβληματικού franchise τρόμου επιστημονικής φαντασίας, έκανε ένα δυνατό ντεμπούτο στο box office, κερδίζοντας $108,2 εκατομμύρια παγκοσμίως το πρώτο Σαββατοκύριακο. Σε σκηνοθεσία Fede Álvarez, η ταινία κέρδισε 41, 5 εκατομμύρια $στις ΗΠΑ και τον Καναδά, σηματοδοτώντας το δεύτερο υψηλότερο άνοιγμα για τη σειρά Alien, ακριβώς πίσω από το ντεμπούτο $51 εκατομμυρίων της ταινίας Prometheus. Η δυνατή απόδοση  του, τερμάτισε επίσης τη βασιλεία τριών εβδομάδων των Deadpool & Wolverine των Marvel Studios στην κορυφή του box office.

      Σε διεθνές επίπεδο, το Alien: Romulus έφερε επιπλέον $66,7 εκατομμύρια, με $25,7 εκατομμύρια από αυτά να προέρχονται από την Κίνα. Αυτό σηματοδοτεί το δεύτερο μεγαλύτερο άνοιγμα για ταινία του Χόλιγουντ στην Κίνα φέτος, ενισχύοντας περαιτέρω την επιτυχία της ταινίας. Με προϋπολογισμό παραγωγής $80 εκατομμυρίων, η ταινία έχει ήδη ξεπεράσει τις προσδοκίες, υποδηλώνοντας μια πολλά υποσχόμενη πορεία.

      Τοποθετημένο ανάμεσα στα γεγονότα του Alien (1979) και του Aliens (1986), το Alien: Romulus εισάγει μια φρέσκια ιστορία που ακολουθεί μια ομάδα νέων σε έναν μακρινό κόσμο που αντιμετωπίζουν τα τρομακτικά Xenomorphs. Με επικεφαλής τον Cailee Spaeny, η ταινία με βαθμολογία R έχει αποσπάσει γενικά θετικές κριτικές, με 82% κριτική στο Rotten Tomatoes. Το IGN επαίνεσε την ταινία για την "επιστροφή στη βασική προσέγγισή της στον υπερπαραγωγικό τρόμο", προσφέροντας μια "βάναυση, σπαρακτική εμπειρία" που απευθύνεται στους θαυμαστές του franchise.

      Με το δυνατό άνοιγμα και τη θετική υποδοχή του, το Alien: Romulus φαίνεται ότι θα είναι μια μεγάλη επιτυχία για τα 20th Century Studios, συνεχίζοντας την κληρονομιά ενός από τα πιο αγαπημένα franchise τρόμου στην κινηματογραφική ιστορία.
      Read more...

      956

    • Gaming

      Το Final Fantasy XVI φτάνει επιτέλους στο PC αυτόν τον Σεπτέμβριο

      astrolabos

      Η Square Enix ανακοίνωσε επίσημα ότι το πολυαναμενόμενο RPG φαντασίας, Final Fantasy XVI, θα κυκλοφορήσει σε PC στις 17 Σεπτεμβρίου 2024. Αρχικά κυκλοφόρησε αποκλειστικά για το PS5 της Sony στα μέσα του 2023, ενώ η έκδοση του παιχνιδιού για PC αναμενόταν με ανυπομονησία από τότε που έγινε η πρώτη αναφορά σε αυτό, πριν από περίπου ένα χρόνο. Οι οπαδοί του franchise μπορούν τώρα να χαρούν, καθώς ένα δωρεάν demo είναι ήδη διαθέσιμο για λήψη στη σελίδα Steam του παιχνιδιού, δίνοντας στους παίκτες μια γεύση της δράσης πριν από την πλήρη κυκλοφορία.
       
      Pre-purchase FINAL FANTASY XVI on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM An epic dark fantasy where fates are decided by mighty Eikons and the Dominants who wield them. This is the tale of Clive Rosfield, a tragic warrior who swears revenge on the Dark Eikon Ifrit, a...  
      Η έκδοση PC του Final Fantasy XVI απαιτεί σημαντικό αποθηκευτικό χώρο, καθώς απαιτούνται 170GB σε έναν SSD για να διασφαλιστεί το ομαλό gameplay. Οι απαιτήσεις του υλικού του παιχνιδιού ποικίλλουν ανάλογα με την επιθυμητή απόδοση. Για τις ελάχιστες ρυθμίσεις, οι παίκτες θα χρειαστούν τουλάχιστον έναν επεξεργαστή AMD Ryzen 5 1600 ή Intel Core i5-8400, σε συνδυασμό με 16 GB μνήμης RAM και μια κάρτα γραφικών όπως η AMD Radeon RX 5700 ή η NVIDIA GeForce GTX 1070. Για μια συνιστώμενη εμπειρία που τρέχει στα 60FPS στα 1080p, θα είναι απαραίτητος ένας AMD Ryzen 7 5700X ή Intel Core i7-10700, μαζί με μια Radeon RX 6700 XT ή GeForce RTX 2080.
       
      Το παιχνίδι θα είναι διαθέσιμο στο Steam για 49,99 δολάρια. Ωστόσο, η Square Enix προσφέρει επίσης μια ολοκληρωμένη έκδοση για 69,99 δολάρια, η οποία περιλαμβάνει δύο πακέτα DLC, τα Echoes of the Fallen και The Rising Tide, μαζί με αποκλειστικά αντικείμενα μέσα στο παιχνίδι, όπως το Buster Sword και το Curtana. Αυτές οι προσθήκες αναμένεται να προσελκύσουν τους μακροχρόνιους οπαδούς της σειράς που θέλουν την πλήρη εμπειρία του Final Fantasy XVI.
       
      Η Square Enix πιθανότατα ελπίζει ότι η κυκλοφορία του PC θα βοηθήσει στην αύξηση των συνολικών πωλήσεων του Final Fantasy XVI, ειδικά μετά το λανσάρισμα του PS5 που έμεινε πίσω από τις προσδοκίες. Η εταιρεία απέδωσε τα χαμηλότερα νούμερα πωλήσεων στον βραδύτερο ρυθμό υιοθέτησης της τελευταίας κονσόλας της Sony. Με ένα ευρύτερο κοινό στο PC, ο προγραμματιστής στοχεύει να αναζωπυρώσει το ενδιαφέρον για το παιχνίδι και να προσφέρει μια επιτυχημένη κυκλοφορία στην κοινότητα των PC gaming.
      Read more...

      529

    • Hardware

      Το Raspberry Pi 5 επεκτείνει την γκάμα του με νέο μοντέλο 2 GB στα $50

      astrolabos

      Το Raspberry Pi Foundation αποκάλυψε μια νέα παραλλαγή 2 GB του Raspberry Pi 5, με τιμή μόλις $50, προωθώντας την αποστολή του να κάνει τους υπολογιστές γενικής χρήσης υψηλής απόδοσης προσβάσιμους σε ένα ευρύτερο κοινό. Αυτό το νέο μοντέλο εντάσσεται στις ήδη επιτυχημένες εκδόσεις 4 GB και 8 GB, προσφέροντας μια πιο οικονομικά φιλική επιλογή για τους χρήστες χωρίς συμβιβασμούς στη βασική λειτουργικότητα που έχει κάνει το Raspberry Pi 5 μια δημοφιλή επιλογή μεταξύ των techies και των εκπαιδευτικών.

      Κυκλοφόρησε μόλις δέκα μήνες μετά την αρχική κυκλοφορία του Raspberry Pi 5, αυτή η νέα παραλλαγή βασίζεται σε ένα βελτιστοποιημένη - σχετικα με το κόστος - έκδοση D0 του επεξεργαστή εφαρμογών BCM2712. Ο νέος επεξεργαστής διατηρεί την ίδια ισχυρή τετραπύρηνη αρχιτεκτονική Arm Cortex-A76 και προηγμένες δυνατότητες πολυμέσων με τους προκατόχους του, αλλά αφαιρεί περιττές δυνατότητες, μειώνοντας το κόστος παραγωγής. Σε συνδυασμό με τη μείωση της χωρητικότητας μνήμης, αυτό επέτρεψε στο Raspberry Pi Foundation να μειώσει την τιμή κατά $10, καθιστώντας το μια ακόμη πιο ελκυστική επιλογή για όσους αναζητούν προσιτές λύσεις υπολογιστών.

      Η εισαγωγή του μοντέλου 2 GB είναι ιδιαίτερα σημαντική για χρήστες που μπορεί να μην χρειάζονται την επιπλέον μνήμη που προσφέρουν οι εκδόσεις υψηλότερης χωρητικότητας. Χάρη στο Raspberry Pi OS, το οποίο είναι βελτιστοποιημένο για την αποδοτικότητα των πόρων, αυτό το νέο μοντέλο μπορεί να χειριστεί αποτελεσματικά ένα ευρύ φάσμα εργασιών, από καθημερινή χρήση έως και εκπαιδευτικές εργασίες. Ενώ μπορεί να εξακολουθεί να προτιμόνται οι παραλλαγές 4 GB ή 8 GB για πιο απαιτητικές εφαρμογές, το μοντέλο 2 GB αναμένεται να είναι υπεραρκετό για πολλές τυπικές περιπτώσεις χρήσης.

      Με την κυκλοφορία του 2GB Raspberry Pi 5, το ίδρυμα συνεχίζει να προσφέρει στη γκάμα των προσιτών υπολογιστών. Αυτή η νέα παραλλαγή είναι μια άμεση απάντηση στη ζήτηση των χρηστών για μια επιλογή χαμηλότερου κόστους, αντανακλώντας τη δέσμευση του ιδρύματος να παρέχει ευέλικτα εργαλεία υψηλής απόδοσης στην παγκόσμια τεχνολογική κοινότητα.
      Read more...

      513

    • Συνεντεύξεις

      GamesCon 2024: Συνέντευξη με τον Δημήτρη Καλύβα για το νέο παιχνίδι "Signal Lost"

      astrolabos

      Το Signal Lost αποτελεί την πιο πρόσφατη δημιουργία της ομάδας του Δημήτρη Καλύβα, η οποία θα παρουσιαστεί στην Gamescom 2024.
      Το παιχνίδι, το οποίο εξελίχθηκε σημαντικά από την αρχική του σύλληψη, βασίζεται σε στοιχεία management των συστημάτων εργασιών και επισκευών του διαστημόπλοιου, και τα δύο στα οποία ο παίκτης βασίζεται για να επιβιώσει το ταξίδι μέχρι την Αφροδίτη και την επικείμενή της εξερεύνηση.
      Μέσα από αυτή τη συνέντευξη, ο Δημήτρης μοιράζεται τις προκλήσεις της ανάπτυξης, την εξέλιξη του παιχνιδιού, καθώς και τις προσδοκίες του για τη συμμετοχή του στη φετινή έκθεση.
       
      -------------------
      Ποιες είναι οι προσδοκίες σας για την Gamescom 2024 και τι νέο θα πρέπει να περιμένουν οι επισκέπτες από την ελληνική αποστολή;
       
      Η φετινή αποστολή είναι ένα κομβικό σημείο στην ιστορία των Ελληνικών παιχνιδιών. Έχουμε μια εξαιρετική παρουσία με ποσότητα και ποιότητα που δύναται να σταθεί στα πόδια της ενάντια σε ανεπτυγμένες βιομηχανίες άλλων χωρών. Σχεδόν για όλα τα γούστα θα υπάρχει κάτι για τον κάθε παίκτη. Οι δικές μου προσδοκίες όσον αφορά το παιχνίδι με το οποίο πάω στην φετινή έκθεση είναι περίπλοκες, μιας και πάω για τον σύλλογο, για να δείξουμε το παιχνίδι μου και να αναζητήσω υποστήριξη, αλλά και για την εταιρία στην οποία εργάζομαι full time. Γενικά κρατώ μικρό καλάθι και ελπίζω να περάσω ωραία την εβδομάδα μου, να πάρω feedback για το παιχνίδι μας και να είμαι πιο έτοιμος για την επόμενη φορά.
       
      Πώς βλέπετε την εξέλιξη της ελληνικής παρουσίας σε διεθνείς εκθέσεις όπως η Gamescom και ποιοι είναι οι βασικοί στόχοι για το μέλλον;
       
      Όπως έχουμε αποδείξει, κάθε χρονιά κυνηγάμε να κάνουμε το μέγιστο δυνατό που μας επιτρέπεται με βάση την χρηματοδότηση που έχουμε. Οι αποστολές μας, τρίτη χρονιά φέτος, φαίνεται να παίρνουν μεγαλύτερη προσοχή και να καθιερώνουν την παρουσία της χώρας μας στην διεθνή σκηνή. Αυτό για εμάς είναι ακόμη μεγαλύτερο επίτευγμα όταν το 2024 ακούμε σχεδόν καθημερινά για απολύσεις στον συγκεκριμένο τομέα και επιβεβαιώνει την δουλειά που κάνει ο σύλλογος μέσω του εθελοντισμού μας. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε να έχουμε παρουσία σε τέτοιες εκθέσεις και όποτε είναι δυνατόν να την διευρύνουμε.
       
      Αναφορικά με τις δραστηριότητες της ομάδας σας, ποιο ήταν το όραμα σας για τη δημιουργία του Signal Lost και πώς εξελίχθηκε μέσα από τη διαδικασία ανάπτυξης;
       
      Το παιχνίδι άρχισε διαφορετικό από ότι έχει καταλήξει τώρα, με βασικό πυλώνα gameplay να είναι το στοιχείο διαχείρισης. Αν και αυτό το στοιχείο έμεινε, οι μηχανισμοί αναπτύχθηκαν περαιτέρω και άλλαξαν ριζικά. Εξαρχής είχαμε μια πιο ξεκάθαρη οπτική του τί ακριβώς θέλαμε να γίνει το παιχνίδι μας. Σχεδόν μισό χρόνο μετά μπορώ να πω ότι το δημιουργικό όραμα παρέμεινε κατά κύριο λόγο ίδιο και το παιχνίδι έχει εξελιχθεί με πολύ μεγάλη επιτυχία μέχρι στιγμής. Ωστόσο, έχουμε ακόμη αρκετό δρόμο μπροστά μας μέχρι να το κυκλοφορήσουμε.
       

       
      Ποιες είναι οι μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίσατε κατά την ανάπτυξη του παιχνιδιού και πώς τις ξεπεράσατε;
       
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν ο χρόνος. Μερικές φορές δεν υπήρχε εύκολη λύση. Έπρεπε να δουλέψουμε ασύγχρονα μεταξύ μας λόγω διαφορετικών υποχρεώσεων για να καλύψουμε τις ανάγκες της ανάπτυξης. Υπήρξαν μέρες που δούλεψα πάνω από 8 ώρες στην δουλειά μου και έπρεπε να συνεχίσω για το SIGNAL LOST μόλις τελείωνα από εκεί. Πως τις ξεπεράσαμε; Με επιμονή, πείσμα και πίστη στο σχέδιο αλλά και ο ένας στον άλλον.
       
      Πώς το κοινό σας στο Twitter επηρεάζει την ανάπτυξη του παιχνιδιού; Έχετε λάβει σχόλια ή ιδέες που ενσωματώσατε;
       
      Το κοινό μας στο Twitter είναι οριακά ανύπαρκτο, δυστυχώς παρόλες τις προσπάθειές μας να δημιουργήσουμε ένα κοινό, δεν έχουμε εμπειρία στο συγκεκριμένο κομμάτι και αποτύχαμε, ωστόσο έπαιξε σημαντικό ρόλο η έλλειψη χρόνου. Έπρεπε να βάλουμε σε προτεραιότητα πρώτα την ανάπτυξη του παιχνιδιού και μετά όλων των άλλων. Εν τέλει, ήταν η σωστή απόφαση. Όσον αφορά προσθήκες από ιδέες τρίτων, ναι έχουμε λάβει χρήσιμες ιδέες από φίλους που τους έχουμε δείξει το παιχνίδι και τους ευχαριστούμε θερμά. Με κάποιους από αυτούς είμαστε συνάδελφοι, έχουμε καθημερινή επικοινωνία και θα θέλαμε αν το επιτρέψουν οι συνθήκες να συνεργαστούμε σε επόμενο πρότζεκτ μαζί τους.
       
      Ποιο είναι το πιο σημαντικό στοιχείο που θέλετε να μεταφέρετε στους παίκτες μέσω του παιχνιδιού σας;
       
      Ο στόχος του παιχνιδιού είναι να μεταφέρει το στοιχείο του υπαρξιακού τρόμου, του να βρίσκεσαι παντελώς απομονωμένος σε ένα μέρος που δεν έχεις δει ποτέ, που δεν έχει πάει ποτέ κανείς, και όλα να βασίζονται πάνω σου. Να μην ξέρεις τι να περιμένεις. Στοχεύουμε να τρομάξουμε τους παίκτες και να τους αγχώσουμε.
       

       
      Πώς σκοπεύετε να προωθήσετε το παιχνίδι μετά την Gamescom και ποια είναι τα επόμενα βήματα για την ομάδα σας;
       
      Αναλόγως τα αποτελέσματα της έκθεσης. Αν μας βοηθήσει κάποιος publisher με μάρκετινγκ, θα κάνουμε αυτό. Ανεξαιρέτως πρόκειται να στείλουμε δελτία τύπου (όπως κάναμε ήδη δύο εβδομάδες πριν την Gamescom) σε δημοσιογράφους και μέσα για να καλύψουν τις επικείμενες ανακοινώσεις που αφορούν το παιχνίδι μας, όπως την κυκλοφορία του demo αλλά και του παιχνιδιού. Σχετικά με την ομάδα μας, θέλουμε να την επεκτείνουμε και να συμπληρώσουμε σε ρόλους που έχουμε ανάγκη αυτή τη στιγμή. Θα εξαρτηθεί από το αποτέλεσμα της Gamescom αλλά και από της κυκλοφορίας του παιχνιδιού μας. Ήδη έχουμε σχέδια για επόμενο παιχνίδι. 
       
      Πώς αναπτύξατε τους χαρακτήρες και τον κόσμο του παιχνιδιού σας, και ποιοι παράγοντες επηρέασαν τις δημιουργικές σας επιλογές;
       
      Λόγω της μοναχικότητας του κόσμου μας, ήταν δύσκολο να αναπτύξουμε κάποιες ιδέες. Το τέλος του παιχνιδιού πρέπει να έχει αλλάξει ολοκληρωτικά 3 ή 4 φορές τώρα. Η τελική απάντηση που έχουμε δώσει μας ήρθε από εντελώς αναπάντεχες στιγμές, τύπου "Εύρηκα!". Ο κόσμος ήταν σχεδόν από την αρχή χαραγμένος μιας και διαλέξαμε νωρίς τοποθεσία που μας άρεσε (Αφροδίτη). Αυτό που μας επηρέασε περισσότερο ήταν περισσότερο η καθημερινή συναναστροφή μεταξύ μας, αλλά καμιά φορά βρίσκαμε αναπάντεχες πηγές έμπνευσεις από φωτογραφίες και βίντεο και τα ενσωματώναμε με δικά μας στοιχεία ώστε να ταιριάξουν σε αυτό που κάνουμε.
       
      Τι είδους μηχανισμούς παιχνιδιού προσφέρετε που ξεχωρίζουν το Signal Lost από άλλα παιχνίδια του ίδιου είδους;
      Το παιχνίδι μας κατά κύριο λόγο βασίζεται στην ανάδραση μέσω αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον που πρέπει ο παίκτης να την κάνει συνειδητά. Επιπλέον ο βασικός μηχανισμός του παιχνιδιού είναι το γράψιμο εντελών σε τερματικό υπολογιστή.
       

       
      Ποιες είναι οι κύριες επιρροές σας από την gaming βιομηχανία και πώς αυτές αντικατοπτρίζονται στο παιχνίδι σας;
       
      Για το συγκεκριμένο παιχνίδι αρχίσαμε αναπτύσσοντας μια ιδέα που μας άρεσε, ωστόσο σύντομα μας συγκρίνανε με το Iron Lung. Κοιτάξαμε αυτό που έλυσε κάποια σχεδιαστικά προβλήματα. Σαν επιρροές είχαμε διάφορα, από Silent Hill 2, SOMA, No One Lives Under the Lighthouse και Voyager-19. Αυτές φαίνονται μέσω της οπτικής, του ήχου αλλά και του gameplay.
      -------------------
       
      Ο Δημήτρης Καλύβας και η ομάδα του, με το Signal Lost, έχουν δημιουργήσει έναν τίτλο που εξερευνά την έννοια του υπαρξιακού τρόμου μέσα από μοναδικούς μηχανισμούς και μια καθηλωτική ατμόσφαιρα. Παρά τις δυσκολίες και τις προκλήσεις της ανάπτυξης, η ομάδα παρέμεινε πιστή στο όραμά της, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους παίκτες. Η Gamescom 2024 αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για την προώθηση του παιχνιδιού και την περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας, με ελπίδες για ευρύτερη αναγνώριση και επιτυχία. Η κυκλοφορία του αναμένεται σε λίγους μήνες, τον Νοέμβριο 2024, ενώ βρίσκεται ήδη Steam Store. Εμείς ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία στην προσπάθεια και να ακολουθήσουν και άλλες.
       
      SIGNAL LOST on Steam
      STORE.STEAMPOWERED.COM A short horror game where you keep a spacecraft operational as it reaches Venus by completing tasks and repairs. After landing, control the rover as it tracks a signal through the Venusian caves.  
       
      Read more...

      2101

    • Hardware

      Η Intel ετοιμάζεται να αναζωογονήσει τις επιδόσεις με τους επεξεργαστές Arrow Lake-S

      astrolabos

      Η Intel προετοιμάζεται για μια σημαντική αναβάθμιση με την επερχόμενη σειρά επεξεργαστών Arrow Lake-S, επίσημα γνωστή ως σειρά Intel Core Ultra 2. Αυτή η νέα σειρά είναι έτοιμη να προσφέρει μια τόσο αναγκαία ώθηση στις προσφορές επιτραπέζιων υπολογιστών της Intel, ιδιαίτερα υπό το φως της πρόσφατης κυκλοφορίας της σειράς Ryzen 9000 από την AMD. Οι επεξεργαστές Arrow Lake-S αναμένεται να κάνουν το ντεμπούτο τους στις 10 Οκτωβρίου 2024 και θα μπορούσαν να διαδραματίσουν κρίσιμο ρόλο στην ανάκτηση του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος της Intel στην αγορά CPU υψηλής απόδοσης.

      Η σειρά Core Ultra 2 θα είναι διαθέσιμη σε διάφορες διαμορφώσεις, με τη ναυαρχίδα Core Ultra 9 285K να οδηγεί. Αυτό το μοντέλο θα διαθέτει οκτώ πυρήνες απόδοσης και δεκαέξι πυρήνες επίδοσης, με βασικό ρολόι 3,7 GHz και turbo ώθηση έως και 5, 7 GH Σημειωτέον, η Intel επέλεξε να εγκαταλείψει την υποστήριξη DDR4 υπέρ της μνήμης DDR5-6400 MT/s, η οποία ευθυγραμμίζεται με τη δέσμευσή της για τεχνολογία αιχμής. Η σειρά θα παραιτηθεί επίσης από το Hyper-Threading, εστιάζοντας αντ' αυτού στη βελτιστοποιημένη απόδοση του πυρήνα και την απόδοση ισχύος.
       
      body { font-family: Arial, sans-serif; } .table-container { overflow-x: auto; /* Allows horizontal scrolling */ -webkit-overflow-scrolling: touch; /* Smooth scrolling on iOS */ } table { width: 100%; /* Full width of the container */ border-collapse: collapse; } th, td { border: 1px solid black; padding: 4px; text-align: left; } th { } @media screen and (max-width: 768px) { /* Stack columns vertically on small screens */ thead { display: none; /* Hide table headers */ } tr { display: block; margin-bottom: 10px; border: 1px solid #ddd; border-radius: 5px; overflow: hidden; } td { display: block; text-align: right; padding: 10px; position: relative; border-bottom: 1px solid #ddd; } td::before { content: attr(data-label); position: absolute; left: 0; width: 50%; padding-right: 10px; white-space: nowrap; font-weight: bold; text-align: left; } td:last-child { border-bottom: 0; } }
      CPU TDP Cores Base(GHz) Turbo(GHz) TVB TBMT 3.0 TBT 2.0 Core Ultra 9 285K 125W 8P + 16E(24) 3.7|3.2 5.4|4.6 5.7GHz 5.6GHz 5.5GHz Core Ultra 9 285 65W 8P + 16E(24) 2.5|1.9 5.3|4.6 5.6GHz 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 9 285T 35W 8P + 16E(24) 1.4|1.2 4.7|4.5 5.4GHz 5.4GHz 5.3GHz Core Ultra 7 265K 125W 8P + 12E(20) 3.9|3.9 5.2|4.6 N/A 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 7 265KF 125W 8P + 12E(20) 3.3|3.3 5.2|4.6 N/A 5.5GHz 5.4GHz Core Ultra 7 265 65W 8P + 12E(20) 2.4|1.8 5.1|4.6 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 7 265F 65W 8P + 12E(20) 1.5|1.2 4.6|4.5 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 7 265T 35W 8P + 12E(20) 2.4|1.8 5.0|4.5 N/A 5.3GHz 5.2GHz Core Ultra 5 245K 125W 6P + 8E(14) 4.2|3.6 5.0|4.6 N/A N/A 5.2GHz Core Ultra 5 245KF 125W 6P + 8E(14) 4.2|3.6 5.0|4.6 N/A N/A 5.2GHz Core Ultra 5 245 65W 6P + 8E(14) - - - - - Core Ultra 5 235 65W 6P + 8E(14) - - - - - Core Ultra 5 225 65W 6P + 4E(10) 3.3|2.7 4.7|4.4 N/A N/A 4.9GHz Core Ultra 5 225F 65W 6P + 4E(10) 3.3|2.7 4.7|4.4 N/A N/A 4.9GHz
      Παρά τις πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές, η Intel αντιμετωπίζει προκλήσεις από τη σειρά AMD Ryzen 9000, η οποία συνεχίζει να προσελκύει σημαντική προσοχή στην αγορά της CPU. Οι επεξεργαστές Arrow Lake-S έχουν σχεδιαστεί για να αντιμετωπίζουν προηγούμενους περιορισμούς και να βελτιώνουν τη σταθερότητα του συστήματος, ειδικά καθώς οι ενημερώσεις στον μικροκώδικα BIOS για παλαιότερα τσιπ Intel έχουν επικριθεί για αποτυχία πλήρους επίλυσης γνωστών προβλημάτων. Με τη νέα σειρά, η Intel στοχεύει να προσφέρει βελτιωμένη απόδοση και καλύτερη θερμική διαχείριση, ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση υψηλών ταχυτήτων ρολογιού κατά τη διάρκεια εντατικών εργασιών.

      Η επερχόμενη κυκλοφορία των επεξεργαστών Arrow Lake-S αντιπροσωπεύει μια κρίσιμη καμπή για την Intel. Εισάγοντας προόδους στη βασική τεχνολογία και την υποστήριξη μνήμης, η εταιρεία επιδιώκει να εδραιώσει τη θέση της στην αγορά και να προσφέρει μια ανταγωνιστική εναλλακτική λύση στη σειρά Ryzen 9000 της AMD. Καθώς πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας, οι παρατηρητές του κλάδου θα παρακολουθούν στενά την απόδοση αυτών των νέων επεξεργαστών σε πραγματικά σενάρια.
      Read more...

      892

    • Κινητά

      Το Pixel 9 Pro XL αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα απόδοσης με το chip Tensor G4

      astrolabos

      Η τελευταία ναυαρχίδα της Google, το Pixel 9 Pro XL, προκαλεί αρνητικές εντυπώσεις λόγω πιθανών προβλημάτων με το νέο της επεξεργαστή Tensor G4. Οι πρώτες αναφορές υποδεικνύουν σημαντικό throttle της απόδοσης όταν το τσιπ υποβάλλεται σε εκτεταμένα τεστ αντοχής, υποδηλώνοντας ότι το προσαρμοσμένο πυρίτιο της Google μπορεί να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πρόβλημα θερμικής διαχείρισης —κάτι που έχει ταλαιπωρήσει τις προηγούμενες γενιές.
       

      Σύμφωνα με τα αρχικά σημεία αναφοράς που μοιράζεται ο χρήστης @callmeshazzam στο X, ο Tensor G4 στο Pixel 9 Pro XL παρουσιάζει μια ανησυχητική τάση: μετά από μόλις τρία λεπτά υπό βαρύ φορτίο, η CPU αρχίζει να "κόβει", χάνοντας έως και το 50% της επεξεργαστικής της ισχύος. Μέχρι τα τέσσερα λεπτά, η απόδοση είχε μειωθεί σχεδόν κατά 60%, με το τσιπ να σταθεροποιείται μόλις στο 65% της μέγιστης ικανότητάς του. Αυτή η σοβαρή υποβάθμιση της απόδοσης εγείρει ερωτήματα σχετικά με την αποτελεσματικότητα του τσιπ στη διατήρηση υψηλής απόδοσης κατά τη διάρκεια παρατεταμένης χρήσης.

      Τα ευρήματα είναι ιδιαίτερα ανησυχητικά δεδομένων των ακατέργαστων δεδομένων απόδοσης από τις δοκιμές. Το Tensor G4 αρχικά κορυφώθηκε στα 341 GIPS (οδηγίες giga ανά δευτερόλεπτο), αλλά έπεσε κατακόρυφα στα 145, 5 GIPS κατά τη χειρότερη διάρκεια του throttle, δείχνοντας ότι η θερμική διαχείριση του τσιπ μπορεί να μην είναι επαρκής για σταθερή υψηλή απόδοση. Αν και είναι αλήθεια ότι τέτοια stress tests ωθούν τις συσκευές πέρα από την τυπική χρήση του πραγματικού κόσμου, η σοβαρότητα του throttle που παρατηρείται εδώ θα μπορούσε να επηρεάσει την εμπειρία του χρήστη, ειδικά κατά τη διάρκεια εντατικών εργασιών όπως το gaming ή η επεξεργασία βίντεο.

      Η Google δεν έχει ακόμη σχολιάσει αυτά τα ευρήματα, αλλά η εταιρεία μπορεί να χρειαστεί να αντιμετωπίσει γρήγορα αυτά τα ζητήματα θερμικής διαχείρισης για να διασφαλίσει ότι το Pixel 9 Pro XL ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των χρηστών. Καθώς περισσότεροι χρήστες παίρνουν στα χέρια τους τη συσκευή, πιθανότατα θα εμφανιστούν περαιτέρω δεδομένα, προτρέποντας ενδεχομένως την Google να αναπτύξει βελτιστοποιήσεις ή προσαρμογές λογισμικού σε μελλοντικές ενημερώσεις.
      Read more...

      590

    • Windows

      Καταργείται το όριο 32GB σε FAT32 partitions μετά από δεκαετίες σε έκδοση Windows 11 Insider

      astrolabos

      Καθώς αναμένουμε την ενημέρωση των Windows 11 24H2 αυτό το φθινόπωρο, η Microsoft συνεχίζει να εργάζεται σε πρόσθετες λειτουργίες για μελλοντικές ενημερώσεις. Μια πρόσφατη έκδοση του Windows Insider στο κανάλι Canary αντιμετώπισε έναν μακροχρόνιο περιορισμό που περιόριζε τα νέα FAT32 partitions σε μέγιστο μέγεθος 32 GB. Παρά το γεγονός ότι το ίδιο το σύστημα αρχείων FAT32 υποστηρίζει έως και 2 TB, αυτός ο περιορισμός παρέμενε στα Windows για δεκαετίες.

      Προς το παρόν, η κατάργηση του ορίου των 32 GB ισχύει μόνο για τα εργαλεία μορφοποίησης γραμμής εντολών στα Windows. Το περιβάλλον εργασίας μορφοποίησης δίσκου - σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο από την εισαγωγή του στα Windows NT 4.0 πριν από σχεδόν 30 χρόνια - εξακολουθεί να επιβάλλει τον παρωχημένο περιορισμό των 32 GB.

      Αυτός ο περιορισμός χρονολογείται από τη δεκαετία του 1990, που αποδίδεται στον πρώην προγραμματιστή της Microsoft, Dave Plummer, ο οποίος ανέπτυξε το παράθυρο διαλόγου μορφής αρχείου. Ο Plummer, ο οποίος περιστασιακά μοιράζεται ανέκδοτα από την εποχή του στη Microsoft, είπε ότι το όριο των 32 GB ήταν μια "προσωρινή" απόφαση που ελήφθη επειδή φαινόταν υπεραρκετή σε μια εποχή που τα Windows NT 4.0 απαιτούσαν μόλις 110 MB χώρου στο δίσκο.

      Σήμερα, η ανάγκη χρήσης του FAT32 είναι ελάχιστη, με πιο σύγχρονα συστήματα αρχείων όπως το NTFS και το exFAT να το αντικαθιστούν για τις περισσότερες εφαρμογές. Το FAT32, με το όριο των 4 GB σε μεμονωμένα μεγέθη αρχείων, έχει υποβιβαστεί σε μεγάλο βαθμό σε παλαιού τύπου συσκευές και παλαιότερες εκδόσεις των Windows. Ωστόσο, για όσους εξακολουθούν να χρειάζεται να μορφοποιούν δίσκους για τέτοιες χρήσεις, αυτή η ενημέρωση κάνει τα Windows ελαφρώς πιο εύχρηστα.

      Ενώ η διεπαφή χρήστη μορφοποίησης δίσκου εξακολουθεί να επιβάλλει το παλιό όριο, η αλλαγή στα εργαλεία της γραμμής εντολών σηματοδοτεί ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα προς τα εμπρός, καθιστώντας τα Windows πιο ευέλικτα για εκείνες τις σπάνιες περιπτώσεις όπου το FAT32 είναι ακόμα απαραίτητο.
      Read more...

      746

    • Gaming

      Το Fortnite επιστρέφει στο iPhone μέσω του Epic Games Store στην Ευρώπη

      astrolabos

      Η Epic Games επανέφερε το Fortnite στο iPhone μετά από παρατεταμένη τετραετή απουσία, αλλά μόνο για χρήστες στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτή η επιστροφή έρχεται παράλληλα με την κυκλοφορία του Epic Games Store σε iOS, αποκλειστικά στην Ευρώπη, και συσκευές Android παγκοσμίως. Αρχικά, το κατάστημα προσφέρει μόνο τρία παιχνίδια: Fortnite, Rocket League Sideswipe και Fall Guys. Ωστόσο, αυτή η περιορισμένη κυκλοφορία σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα για την Epic Games στον συνεχιζόμενο αγώνα της να παρακάμψει τους παραδοσιακούς περιορισμούς καταστήματος εφαρμογών που επιβάλλονται από τεχνολογικούς γίγαντες όπως η Apple και η Google.

      Το ταξίδι μέχρι αυτό το σημείο ήταν ταραχώδες. Το 2020, το Fortnite αφαιρέθηκε από το Apple App Store αφού η Epic Games παραβίασε σκόπιμα τους αυστηρούς όρους της Apple εφαρμόζοντας το δικό της ψηφιακό σύστημα πληρωμών μέσα στο παιχνίδι. Αυτό οδήγησε σε μια σκληρή μάχη νομικών και δημοσίων σχέσεων μεταξύ των δύο εταιρειών, με την καθεμία να κατηγορεί την άλλη για αθέμιτες πρακτικές. Ενώ οι νομικές αψιμαχίες στις Ηνωμένες Πολιτείες απέδωσαν μικτά αποτελέσματα, η εισαγωγή του νόμου για τις ψηφιακές αγορές (DMA) από την Ευρωπαϊκή Ένωση άλλαξε το τοπίο απαιτώντας από την Apple να επιτρέπει καταστήματα εφαρμογών τρίτων στην πλατφόρμα της, ανοίγοντας το δρόμο για την επιστροφή του Fortnite.

      Παρά την αντίσταση της Apple στις ανησυχίες της DMA— σχετικά με την ασφάλεια και το απόρρητο των χρηστών, αν και οι επικριτές υποστηρίζουν ότι το πραγματικό ζήτημα είναι ο έλεγχος της Apple στα έσοδα από εφαρμογές, η Epic κατάφερε να ξεκινήσει το κατάστημα εφαρμογών της στο iOS, αν και με πιο περιορισμένη επιλογή σε σύγκριση με το αντίστοιχο για υπολογιστές. Η εισβολή της Epic σε εναλλακτικά καταστήματα εφαρμογών αντιπροσωπεύει μια συνεχή προσπάθεια αμφισβήτησης της κυριαρχίας του App Store της Apple και του Google Play, με σχέδια να επεκτείνει τις προσφορές της σε iOS και Android μέσω άλλων πλατφορμών όπως το AltStore PAL.

      Καθώς η σκόνη κατακάθεται, η μακροχρόνια κόντρα μεταξύ της Epic και της Apple αφήνει ένα ξεκάθαρο αποτέλεσμα: ενώ οι εταιρικοί γίγαντες έχουν ανταλλάξει χτυπήματα, οι χρήστες έχουν παγιδευτεί στα διασταυρούμενα πυρά, με τους πραγματικούς νικητές αυτής της μάχης να μην έχουν ακόμα φανεί.
      Read more...

      458

    • Software

      Το Geekbench αλλάζει όνομα και κυκλοφορεί την έκδοση 1.0

      astrolabos

      Η Primate Labs κυκλοφόρησε επίσημα το Geekbench AI, ένα εξειδικευμένο σημείο αναφοράς που έχει σχεδιαστεί για την αξιολόγηση της απόδοσης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) σε διάφορες συσκευές. Παλαιότερα γνωστό ως Geekbench ML, το πρόσφατα ονομαζόμενο Geekbench AI έχει κυκλοφορήσει την έκδοση 1.0 και είναι πλέον διαθέσιμο σε Windows, Linux, macOS, Android και iOS. Αυτή η εκτόξευση σηματοδοτεί ένα σημαντικό βήμα στην παροχή μιας τυποποιημένης μεθόδου για τη μέτρηση της απόδοσης της τεχνητής νοημοσύνης, αντιμετωπίζοντας μια κρίσιμη ανάγκη στο ταχέως εξελισσόμενο τεχνολογικό τοπίο.

      Το Geekbench AI διαφοροποιείται προσφέροντας τρία διακριτά δεδομένα μονής ακρίβειας, δεδομένα μισής ακρίβειας και κβαντισμένα δεδομένα— που αντικατοπτρίζουν τις διαφορετικές διαστάσεις της απόδοσης AI. Αυτές οι βαθμολογίες στοχεύουν να συλλάβουν τις λεπτές επιπτώσεις διαφορετικών σχεδίων υλικού, προσφέροντας μια πιο λεπτομερή ανάλυση από τα παραδοσιακά σημεία αναφοράς. Εκτός από την απόδοση, το Geekbench AI εισάγει μια μέτρηση ορθότητας για να αξιολογήσει με πόση ακρίβεια ένα μοντέλο εκτελεί την επιδιωκόμενη εργασία του, επισημαίνοντας τις αντισταθμίσεις μεταξύ ταχύτητας, αποτελεσματικότητας και ακρίβειας στους φόρτους εργασίας AI.

      Η κυκλοφορία του Geekbench AI 1.0 προσφέρει επίσης υποστήριξη για ένα ευρύ φάσμα πλαισίων, συμπεριλαμβανομένων των OpenVINO, ONNX και Qualcomm QNN στα Windows και διαφόρων αντιπροσώπων TensorFlow Lite στο Android. Αυτή η ευρεία συμβατότητα διασφαλίζει ότι το σημείο αναφοράς μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διαφορετικές πλατφόρμες και συσκευές, από smartphone έως επιτραπέζιους υπολογιστές υψηλής ποιότητας, παρέχοντας ένα ευέλικτο εργαλείο τόσο για προγραμματιστές όσο και για κατασκευαστές υλικού.

      Με την εισαγωγή του Geekbench AI, η Primate Labs στοχεύει να θέσει ένα νέο πρότυπο στην αξιολόγηση της απόδοσης της τεχνητής νοημοσύνης, καλύπτοντας ένα κενό στην αγορά όπου υπάρχουν επί του παρόντος λίγα ανεξάρτητα εργαλεία. Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο αναπόσπαστη στην τεχνολογία, η τεχνητή νοημοσύνη Geekbench προσφέρει μια κρίσιμη πηγή για τη μέτρηση και τη σύγκριση των δυνατοτήτων διαφορετικών συσκευών, βοηθώντας στην καθοδήγηση μελλοντικών εξελίξεων στον τομέα.
      Read more...

      1089

    • Hardware

      Οι τιμές της μνήμης RAM DDR5 θα αυξηθούν λόγω υψηλής ζήτησης για εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης

      astrolabos

      Το κόστος της μνήμης RAM gaming DDR5 είναι έτοιμο για σημαντική αύξηση καθώς οι κορυφαίοι κατασκευαστές SK Hynix, Samsung και Micron προετοιμάζονται να αυξήσουν τις τιμές στα τσιπ DRAM. Αυτή η εξέλιξη ακολουθεί μια περίοδο καταπόνησης της προσφοράς που προκαλείται από την εκτοξευόμενη ζήτηση για μνήμη υψηλού εύρους ζώνης (HBM) που είναι κρίσιμη για τις εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης, οδηγώντας σε καθυστερημένη αλλά σημαντική αύξηση των τιμών για τις μονάδες μνήμης DDR5.

      Σύμφωνα με αναφορές της Taiwan Economic Daily, η SK Hynix πρόκειται να αυξήσει τις τιμές DDR5 κατά 20%, σημειώνοντας άλμα 15% από προηγούμενες προσφορές. Αυτή η μετατόπιση αντανακλά την ευρύτερη τάση της αγοράς όπου οι τιμές μνήμης flash DRAM και NAND αναμένεται να φτάσουν σε πρωτοφανή υψηλά έως το 2025. Η αυξανόμενη ζήτηση για HBM, η οποία, παρά το γεγονός ότι αντιπροσωπεύει λιγότερο από το 5% των συνολικών αποστολών μνήμης, απαιτεί εκτεταμένους πόρους παραγωγής, έχει εκτρέψει την παραγωγική ικανότητα μακριά από το DDR5, προκαλώντας αυτές τις επικείμενες αυξήσεις τιμών.

      Καθώς οι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν αυτούς τους περιορισμούς, η προσφορά μνήμης DDR5 αναμένεται να μειωθεί, ωθώντας την SK Hynix και άλλους να αυξήσουν τις τιμές για να διαχειριστούν τη ζήτηση. Αν και η αύξηση είναι ανησυχητική, αναμένεται να παραμείνει διαχειρίσιμη σε περίπου 20%, πολύ μακριά από τις ακραίες ελλείψεις που παρατηρήθηκαν σε άλλες αγορές τεχνολογίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ωστόσο, για όσους χρειάζονται κορυφαία μνήμη RAM για gaming, μπορεί τώρα να είναι η καλύτερη στιγμή για αγορά πριν τεθούν σε ισχύ οι αλλαγές τιμών.

      Το αυξανόμενο κόστος της μνήμης DDR5 υπογραμμίζει τον συνεχή αντίκτυπο της ζήτησης που βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη στον ευρύτερο κλάδο της τεχνολογίας, σηματοδοτώντας πιθανές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τόσο οι καταναλωτές όσο και οι κατασκευαστές.
      Read more...

      626

    • Press Releases in English

      Antec Introduces the SF850X SFX 80+ Gold Power Supply

      astrolabos

      Antec Inc., a global leader in high-performance computer components and accessories, is proud to announce the launch of the Antec SF805X Power Supply. This latest addition to Antec’s power supply lineup combines compact design with cutting-edge efficiency, delivering reliable power in a small form factor that’s perfect for modern, high-performance PCs.   High Efficiency and Reliable Performance
      The Antec SF850X Power Supply is designed to meet the demands of today’s PC enthusiasts and professionals who require both performance and efficiency. Featuring an 80 PLUS Gold certification, the SF805X delivers up to 92% energy efficiency at typical loads, reducing energy consumption and heat generation while ensuring your system runs smoothly. This high level of efficiency not only lowers your electricity bills but also contributes to a greener environment by reducing your PC’s carbon footprint.       Compact Design, Powerful Output
      Despite its compact size, the SF850X Power Supply does not compromise on power. With a robust 800W output, this power supply is capable of supporting high-end GPUs, multi-core CPUs, and other power-hungry components, making it ideal for gaming rigs, workstations, and compact builds alike. Its SFX form factor is perfect for smaller cases, giving you more flexibility in your PC design without sacrificing performance. Fully Modular Design for Easy Installation
      The SF850X Power Supply features a fully modular design, allowing you to use only the cables you need. This not only simplifies the installation process but also improves airflow within your case, leading to better overall cooling and a cleaner build. The included high-quality, flat black cables are both flexible and durable, enhancing the aesthetic appeal of your PC while ensuring long-term reliability.
            Whisper-Quiet Operation
      The SF850X is equipped with an intelligent fan control system that ensures quiet operation even under heavy load. The 92mm FDB (Fluid Dynamic Bearing) fan is designed to minimize noise while maximizing cooling efficiency, providing a virtually silent computing experience. This makes it an excellent choice for users who value a quiet environment, whether they’re gaming, creating content, or working. Advanced Protections for Peace of Mind
      Antec have always prioritized reliability and safety, and the SF850X Power Supply is no exception. It features a full suite of industrial-grade protections, including Over Current Protection (OCP), Over Voltage Protection (OVP), Under Voltage Protection (UVP), Short Circuit Protection (SCP), and Over Temperature Protection (OTP). These safeguards ensure that your system remains protected from unexpected power fluctuations and other electrical issues, providing you with peace of mind during intensive tasks. Availability
      The Antec SF850X Power Supply is available now at authorized retailers and distributors worldwide. With its combination of efficiency, power, and compact design, the SF805X is the perfect power supply for users looking to build high-performance PCs in smaller form factors.  
       
      Read more...

      1485

    • Τεχνητή Νοημοσύνη

      Το xAI αποκαλύπτει το Grok-2: Ένα νέο μοντέλο τεχνητής νοημοσύνης με διευρυμένες δυνατότητες δημιουργίας εικόνας

      astrolabos

      Η startup AI του Elon Musk, xAI, κυκλοφόρησε την έκδοση beta του πιο πρόσφατου μοντέλου τεχνητής νοημοσύνης, Grok-2, εισάγοντας μια σειρά από νέες δυνατότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός εργαλείου δημιουργίας εικόνας που συναγωνίζεται τα αντίστοιχα εργαλεία από το OpenAI και την Google. Το Grok-2, μαζί με light έκδοση Grok-2 mini, αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό άλμα από το προηγούμενο Grok 1.5, παρέχοντας στους χρήστες προηγμένες ικανότητες δημιουργίας κειμένου και εικόνας. Το νέο μοντέλο είναι πλέον προσβάσιμο στους χρήστες της πλατφόρμας X που εγγράφονται στα ‘Premium’ ή ‘Premium+’ προγράμματά του.

      Ένα από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του Grok-2 είναι η σχετικά χαλαρή προσέγγισή του στους περιορισμούς περιεχομένου, ξεχωρίζοντάς το από άλλα μοντέλα όπως το DALL-E, το Gemini και το Midjourney. Αυτό έχει ήδη οδηγήσει στη δημιουργία πολιτικά φορτισμένων και δυνητικά αμφιλεγόμενων εικόνων, όπως ο πρώην πρόεδρος Donald Trump να πυροβολεί με πιστόλια και η αντιπρόεδρος Kamala Harris με στρατιωτική ενδυμασία. Επιπλέον, το Grok-2 έχει δημιουργήσει εικόνες που περιλαμβάνουν χαρακτήρες και επωνυμίες που προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, πυροδοτώντας συζητήσεις σχετικά με τις ηθικές επιπτώσεις των απεριόριστων δυνατοτήτων του.

      Ο Musk, ο οποίος ίδρυσε το xAI μετά από δημόσια σύγκρουση με το OpenAI, έχει δώσει έμφαση στη προσέγγιση των Grok-2’s. Το μοντέλο AI διατίθεται στην αγορά ως λιγότερο περιορισμένο από τα ηθικά προστατευτικά κιγκλιδώματα που διέπουν τους ανταγωνιστές του, επιτρέποντας ένα ευρύτερο φάσμα δημιουργικής έκφρασης. Αυτή η κατεύθυνση ευθυγραμμίζεται με την κριτική του Musk στα μοντέλα τεχνητής νοημοσύνης που θεωρεί “woke” και υπερβολικά πολιτικά σωστά, πλαισιώνοντας το Grok-2 ως μια πιο επαναστατική και αφιλτράριστη εναλλακτική λύση.

      το Grok-2 της XAI, αξίας $18 δισεκατομμυρίων μετά από έναν πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης, σηματοδοτεί τη συνεχιζόμενη φιλοδοξία του Musk να αναδιαμορφώσει το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης. Καθώς το Grok-2 συνεχίζει να εξελίσσεται σε beta, εγείρει σημαντικά ερωτήματα σχετικά με την ισορροπία μεταξύ δημιουργικής ελευθερίας και ηθικής ευθύνης σε περιεχόμενο που δημιουργείται από AI.
      Read more...

      994

    • Κινητά

      Η Google αποκαλύπτει το Tensor G4: Μια μέτρια εξέλιξη με βασικές βελτιώσεις στην τεχνητή νοημοσύνη

      astrolabos

      Η Google κυκλοφόρησε επίσημα τον επεξεργαστή Tensor G4 μαζί με την πολυαναμενόμενη σειρά Pixel 9. Το νέο τσιπ, ενώ βασίζεται στα θεμέλια του προκατόχου του, προσφέρει έναν συνδυασμό μέτριων βελτιώσεων υλικού και βασικών βελτιώσεων που βασίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη, αντανακλώντας τη συνεχή εστίαση της Google στην τεχνητή νοημοσύνη ως βασικό στοιχείο του οικοσυστήματος κινητής τηλεφωνίας.

      Το Tensor G4, που αναπτύχθηκε από κοινού με τη Samsung, αξιοποιεί τους πυρήνες ARM για την CPU και την GPU του, ενώ ενσωματώνει τα μπλοκ της Google για μηχανική μάθηση, φωτογραφία και ασφάλεια. Ενώ η νέα ρύθμιση CPU περιλαμβάνει έναν ταχύτερο πυρήνα Cortex-X4 και τους πιο πρόσφατους πυρήνες Cortex-A720 και A520, είναι σαφές ότι η Google δεν έχει στόχο να ανταγωνιστεί την απόδοση των αντίπαλων chipset από την Qualcomm ή τη MediaTek. Αντίθετα, το G4 εστιάζει στη βελτίωση των καθημερινών εργασιών, με 20% ταχύτερη περιήγηση στον ιστό και εκκίνηση εφαρμογών, μαζί με βελτιωμένη απόδοση ισχύος.
       
      Παρακάτω θα βρείτε πίνακα σύγκρισης των τελευταίων τριών τσίπ Tensor της Google
       
        Google Tensor G4 Google Tensor G3 Google Tensor G2 CPU 1x Arm Cortex-X4 (3.1GHz)
      3x Arm Cortex-A720 (2.6GHz)
      4x Arm Cortex-A520 (1.92GHz) 1x Arm Cortex-X3 (2.91GHz)
      4x Arm Cortex-A715 (2.37GHz)
      4x Arm Cortex-A510 (1.70GHz) 2x Arm Cortex-X1 (2.85GHz)
      2x Arm Cortex-A78 (2.35GHz)
      4x Arm Cortex-A55 (1.80GHz) GPU Arm Mali-G715 (MC7?)
      (940MHz) Arm Mali-G715 MC7
      (890MHz) Arm Mali-G710 MP7 RAM LPDDR5X LPDDR5X LPDDR5 Machine Learning Third-gen Tensor Processing Unit Third-gen Tensor Processing Unit Next-gen Tensor Processing Unit Media Decode H.264, H.265, VP9, AV1 H.264, H.265, VP9, AV1 H.264, H.265, VP9, AV1 Modem Exynos 5400
      4G LTE
      5G sub-6Ghz and mmWave
      Wi-Fi 7
      Bluetooth 5.X
      Satellite connectivity Exynos 5300i
      4G LTE
      5G sub-6Ghz and mmWave
      Wi-Fi 7
      Bluetooth 5.3 Exynos 5300b
      4G LTE
      5G sub-6Ghz and mmWave
      Wi-Fi 6E
      Bluetooth 5.2 Process Samsung 4nm (4LPP+ ?) Samsung 4nm Samsung 5nm  
      Ένα από τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά του Tensor G4 είναι οι δυνατότητές του AI, που καθοδηγούνται από τη Μονάδα Επεξεργασίας τρίτης γενιάς (TPU) της Google. Παρά την επαναχρησιμοποίηση μεγάλου μέρους της αρχιτεκτονικής του Tensor G3, η ικανότητα AI του G4 τονίζεται από την ικανότητά του να εκτελεί το νέο μοντέλο Gemini Nano στη συσκευή. Το Nano κυκλοφορεί σε έκδοση με 3,5 δισεκατομμύρια παραμέτρους. Για λόγους σύγκρισης, ο Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 βγάζει 15 tokens ανά δευτερόλεπτο για ένα μεγαλύτερο μοντέλο μεγάλης γλώσσας με 10 δισεκατομμύρια παραμέτρους και ο Dimensity 9300 της MediaTek χειρίζεται 7 δισεκατομμύρια παραμέτρους με 20 tokens ανά δευτερόλεπτο. Έτσι, η TPU της Google είναι γρήγορη, αλλά δεν προηγείται σαφώς του ανταγωνισμού όσον αφορά την επεξεργασία συμβόλων. Αυτό διασφαλίζει ότι οι χρήστες του Pixel 9 μπορούν να αντιμετωπίσουν ταχύτερες και πιο ανταποκρινόμενες λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης, ιδιαίτερα στην υπολογιστική φωτογραφία και την επεξεργασία φυσικής γλώσσας, οι οποίες έχουν γίνει δυνατά σημεία της σειράς Pixel της Google.

      Ωστόσο, η έλλειψη σημαντικών ενημερώσεων από το G4 στην απόδοση της GPU και στο υλικό τεχνητής νοημοσύνης μπορεί να αφήσει ορισμένους λάτρεις απογοητευμένους. Το Tensor G4 θεωρείται ως ένα μεταβατικό τσιπ, που θέτει τις βάσεις για πιο ουσιαστικές προόδους που αναμένονται με το Tensor G5, το οποίο θα σηματοδοτήσει τη στροφή της Google στο TSMC για την κατασκευή ημιαγωγών της.
      Read more...

      609

    • Gaming

      Δύο νέα παιχνίδια για το Halloween σε εξέλιξη, με τη συμμετοχή του John Carpenter

      astrolabos

      Η Boss Team Games αναπτύσσει δύο νέα βιντεοπαιχνίδια βασισμένα στη κλασική ταινία τρόμου του 1978, Halloween, σε συνεργασία με τους παραγωγούς της. Ενώ συγκεκριμένες λεπτομέρειες δεν έχουν δημοσιοποιηθεί, έχει επιβεβαιωθεί ότι ένα από τα παιχνίδια αναπτύσσεται χρησιμοποιώντας το Unreal Engine 5 και θα περιλαμβάνει τη συμβολή του θρυλικού σκηνοθέτη John Carpenter, ο οποίος σκηνοθέτησε την αρχική ταινία.
       
      "Ως φανατικός gamer ο ίδιος, είμαι ενθουσιασμένος που βοήθησα να ζωντανέψει ξανά ο Michael Myers σε αυτό το παιχνίδι και ελπίζω να σε τρομάξω", είπε ο Carpenter, τονίζοντας τη βαθιά του εμπλοκή στο έργο.
       
      Η επίσημη ανακοίνωση αποκάλυψε ότι τα παιχνίδια θα επιτρέψουν στους παίκτες να "ξαναζήσουν στιγμές από την ταινία και να παίξουν ως κλασικοί χαρακτήρες από μια από τις πιο εμβληματικές και σημαντικές ταινίες τρόμου όλων των εποχών" Τα δύο παιχνίδια αναπτύσσονται σε συνεργασία με την Compass International Pictures και το Further Front, με τον τίτλο Unreal Engine 5 να βρίσκεται ακόμα στα πρώτα στάδια ανάπτυξης.
       
      Παρά το γεγονός ότι το franchise του Halloween ήταν άνω των 45 ετών, οι προσαρμογές βιντεοπαιχνιδιών ήταν σπάνιες. Η πιο αξιοσημείωτη προσπάθεια ήταν το παιχνίδι Atari 2600 του 1983, όπου οι παίκτες ανέλαβαν το ρόλο μιας babysitter— πιθανότατα της Laurie Strode—η οποία προσπαθούσε να επιβιώσει από την αδυσώπητη επιδίωξη του Michael Myers. Ο Michael Myers έχει επίσης εμφανιστεί στο Dead by Daylight, το δημοφιλές multiplayer παιχνίδι τρόμου της Behavior Interactive.
       
      Η Boss Team Games επιστρέφει στο είδος του τρόμου μετά τη δουλειά τους στο Evil Dead: The Game. Αναλογιζόμενος αυτήν την ευκαιρία, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Boss Team Games, Steve Harris, είπε, “Το να δουλέψεις με εμβληματικούς χαρακτήρες όπως ο Michael Myers και να βασιστείς στο αρχικό όραμα του John Carpenter είναι κυριολεκτικά ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα. Όλοι στο Boss Team είναι ενθουσιασμένοι και τιμούνται που συνεργάζονται με τους Malek Akkad και John Carpenter για να προσφέρουν μια μοναδική εμπειρία που θα λατρέψουν οι θαυμαστές της ταινίας και των βιντεοπαιχνιδιών”
       
      Έως τώρα, κανένα από τους τίτλους του Halloween δεν έχει καθορισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας.
      Read more...

      463

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.