Jump to content



  • astrolabos
    astrolabos

    Οι θέσεις εργασίας στις εταιρίες FAANG αυξήθηκαν κατά 44% το 2021

    Οι εταιρείες FAANG (Facebook (Meta), Apple, Amazon, Netflix και Google (Alphabet)) δημιούργησαν περισσότερες από 250.000 θέσεις εργασίας το 2021, σύμφωνα με την GlobalData, αριθμός που αντιπροσωπεύει αύξηση περίπου 44% σε σύγκριση με το 2020. Η έρευνα αποκαλύπτει ότι οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται με τα «μεγάλα δεδομένα» και το «σύννεφο» αυξήθηκαν κατά 57 % το 2021, σε σύγκριση με το 2020, και οι θέσεις εργασίας που σχετίζονται με θέματα όπως «ψηφιακά μέσα», ψηφιοποίηση» και «κινητά» υπερδιπλασιάστηκαν. Η Τεχνητή Νοημοσύνη και ο «βιομηχανικός αυτοματισμός» ήταν άλλα τεχνολογικά πεδία που παρουσίασαν μεγάλο αριθμό νέων θέσεων

    Ο Ajay Kumar Thalluri, Business Fundamentals Analyst στην GlobalData, λέει: «Οι εταιρείες πρέπει να προσελκύουν και να επηρεάζουν τους πελάτες μέσω των εμπειριών του κοινωνικού εμπορίου περισσότερο από ποτέ, και αυτό πιθανότατα επηρέασε τον υψηλό αριθμό καταχωρίσεων σε τομείς όπως τα ψηφιακά μέσα και τα κινητά, ο οποίος υπερδιπλασιάστηκε το 2021."

    Ο Rupantar Guha, κύριος αναλυτής της GlobalData, σχολιάζει: «Τα ψηφιακά μέσα και τα θέματα για κινητές συσκευές παρουσίασαν πρωτοφανή ανάπτυξη κατά τη διάρκεια των περιορισμών για τον COVID-19, ωστόσο, τα πράγματα αρχίζουν να επιβραδύνονται καθώς η πανδημία υποχωρεί. Οι τεχνολογικοί γίγαντες προσπαθούν να διατηρήσουν τους χρήστες —ειδικά τους νέους συνδρομητές που προστέθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας— και να δημιουργήσουν νέο περιεχόμενο. Ψάχνουν επίσης για ταλέντα για να προετοιμαστούν για τα αναδυόμενα θέματα όπως η επαυξημένη πραγματικότητα (AR), το metaverse και το Web 3.0».

    Αν και ο συνολικός αριθμός των καταχωρίσεων θέσεων εργασίας αυξήθηκε το 2021, οι εταιρείες FAANG χρειάστηκαν κατά μέσο όρο πάνω από δύο μήνες για να κλείσουν μια λίστα θέσεων εργασίας κατά τη διάρκεια του έτους. Η χαμηλότερη διάρκεια εργασίας - ο χρόνος που μεσολάβησε από την ημέρα που καταχωρίστηκε μια θέση εργασίας έως την ημέρα που έκλεισε - υποδηλώνει ότι υπάρχουν αρκετά διαθέσιμα ταλέντα για γρήγορη πρόσληψη για έναν ρόλο, ενώ μεγαλύτερη διάρκεια μπορεί να σημαίνει λιγότερο διαθέσιμο ταλέντο ή έλλειψη συγκεκριμένων δεξιοτήτων.

    Ο Thalluri σχολιάζει: «Συγκρίνοντας τη διάρκεια εργασίας του 2021 με το 2020, μπορούμε να δούμε ότι οι θέσεις εργασίας κλείνουν σχετικά πιο γρήγορα. Το κλείσιμο θέσεων εργασίας μειώθηκε οριακά σε 76 ημέρες το 2021, από 78 ημέρες το 2020. Η μείωση των προσλήψεων το 2020 θα μπορούσε να είναι μια πιθανότητα για σχετικά ταχύτερο κλείσιμο θέσεων εργασίας. Οι ρόλοι που σχετίζονται με «ψηφιακά μέσα», «ψηφιοποίηση», «διαδίκτυο των πραγμάτων (IoT)» και «κυβερνοασφάλεια» έκλεισαν ταχύτερα το 2021. Αντίθετα, το κλείσιμο θέσεων εργασίας για ρόλους που σχετίζονται με το blockchain διήρκεσε μεγαλύτερη και παρέμεινε σε μεγάλο βαθμό αμετάβλητο μεταξύ του 2020 και 2021."

    Εξετάζοντας τη δραστηριότητα συγκεκριμένων εταιρειών που σχετίζονται με την ανάπτυξη περιεχομένου, τις εξαγορές και τις συνεργασίες, η Thalluri σημειώνει ότι η Alphabet (Google) κατέγραψε νέες θέσεις εργασίας στην Γκάνα το 2021 για να βοηθήσει στη δημιουργία και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων στη χώρα, ενώ διευκόλυνε επίσης νέες συμφωνίες συνεργασίας στη Σουηδία. Εν τω μεταξύ, το Netflix διατήρησε την εστίαση του στην περιοχή της Νότιας Κορέας, της Ταϊλάνδης και της Νοτιοανατολικής Ασίας (SEA) το 2021. Οι καταχωρίσεις υποδηλώνουν ότι το Netflix επεκτείνει το αποτύπωμά του στην EMEA με πρωτοβουλίες τοπικού περιεχομένου στις Σκανδιναβικές χώρες και τις χώρες της Μπενελούξ. Ομοίως, η Amazon.com διερευνά μια στρατηγική απόκτησης περιεχομένου για την υπηρεσία Prime Video της Amazon στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Σκανδιναβικές χώρες.

    Η Meta (Facebook) εξερευνά κλάδους πέρα από τα παιχνίδια και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην προσέγγισή της προς το metaverse, αναπτύσσοντας κατηγορίες περιεχομένου και οικοσυστήματα, καθώς και δημιουργώντας μια στρατηγική μάρκετινγκ για wearables και προϊόντα AR. Εν τω μεταξύ, η Amazon Web Series εμβαθύνει τη στρατηγική της σχέση με την Epic Games μέσω της τεχνολογίας metaverse.

    Ο Guha συνεχίζει: «Το metaverse είναι ένα αναδυόμενο mega-theme και η μεγάλη τεχνολογία θέλει να πάρει πρώτες θέσεις σε αυτό. Το να είναι οι πρώτοι κινητήρες θα τους βοηθήσει να καθορίσουν τα metaverse για να ανανεώσουν τις τρέχουσες προσφορές τους και να ανταποκριθούν στις εξελισσόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών που γνωρίζουν την τεχνολογία. Το metaverse εξακολουθεί να είναι εννοιολογικό, που σημαίνει ότι οι πρώτοι κινούμενοι έχουν την ελευθερία να το χτίσουν όπως ακριβώς οραματίζονται. Οι εταιρείες που το κάνουν αυτό γρηγορότερα από τις όμοιές τους θα δώσουν προτεραιότητα και θα είναι οι επόμενοι ηγέτες της αγοράς. Όσοι ακολουθούν μια προσέγγιση αναμονής και παρακολούθησης θα κινδυνεύσουν να χάσουν μακροπρόθεσμα».

    Η Apple συνέχισε να δημοσιεύει θέσεις εργασίας που απαιτούσαν εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία για το έργο ηλεκτρικών αυτοκινήτων της «Titan». Η εταιρεία προσλαμβάνει έναν ρόλο επιστήμονα δεδομένων με εμπειρία στην αυτοκινητοβιομηχανία ADAS.

    Ο Daniel Clarke, Θεματικός Αναλυτής της GlobalData, σχολιάζει: «Το διαβόητο αυτοκίνητο της Apple είναι ακόμα πολύ μακριά. Το νωρίτερο, μπορεί να περιμένουμε να δούμε κάτι μέχρι το 2025, αλλά είναι πολύ πιθανό να καθυστερήσει πέρα από αυτήν την ημερομηνία. Η Apple θα πρέπει να συνεργαστεί με εταιρείες αυτοκινήτων για την κλιμάκωση της παραγωγής και οι περισσότερες εταιρείες αυτοκινήτων θα αντιμετωπίσουν προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής τους. Επιπλέον, η Apple έχασε επίσης ένα σημαντικό κομμάτι της ομάδας διαχείρισης έργων αυτοκινήτου πρόσφατα».

    Προσβλέποντας στο μέλλον, οι εταιρείες FAANG αναμένεται να διατηρήσουν τις απαιτήσεις προσλήψεων το 2022.

    Η Thalluri σχολιάζει: «Η Meta πρόκειται να κυκλοφορήσει το πρώτο της ψηφιακό πορτοφόλι ως αυτόνομη εφαρμογή το 2022. Εν τω μεταξύ, η Alphabet προσλαμβάνει έναν «Υπεύθυνο Προγράμματος, Συμβουλευτικά Συμβούλια Συνεργατών Πελατών (CAB)» για στρατηγική ανάπτυξη και εκτέλεση προγραμμάτων για το Google Cloud. Το Netflix αναπτύσσει τις εγκαταστάσεις λειτουργιών προβολής το 2022—όπως φαίνεται στον ρόλο του «Manager, Technical Services, Screening Operations». και η Amazon δημιουργεί μια νέα λύση πληρωμών UPay."


    Πηγή
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.