Jump to content
  • Ειδήσεις

  • Kioxia`s Trending Offers

  • Reviews

  • Posts

    • Τώρα το είδα αυτό    
    • Κι εδώ πλέον η τάση είναι να έχουν STOP όλες οι είσοδοι των κυκλικών
    • Χαζομάρες, απλά τα υβριδικά έχουν πλεονέκτημα εντός πόλης, αλλιώς μπορούν να πάνε παντού. Ούτε το πολο είναι καλύτερο από το γιαρις.     Κοίτα, ρωτάω διότι δεν είναι η ενδεδειγμένη χρήση του γιάρις το ροαντριπ στην άλλη άκρη της Ευρώπης. Το κουραστικό είναι σχετικό αλλά το αναγνωρίζω πλέον κι εγώ πλησιάζοντας στην 4η δεκαετία μου. Οι χώροι είναι κρίσιμοι για να μην είναι κουραστικό για αυτή τη χρήση. Αυτές οι ηλεκτρονικές ευκολίες υπάρχον πλέον στα αυτοκίνητα, ειδικά στα μεγαλύτερα. Φαντάσου αφού τα έχει το γιαρις/πολο/208 δεν θα τα έχουν τα μεγαλύτερα μοντέλα; Συμφωνώ για BMW αλλά είναι για άλλα πορτοφόλια      Εγώ έχω εμπειρία σε Τουρκία, Βουλγαρία, Σερβία, Σκόπια, Αλβανία, Ρουμανία, Κύπρο. Θα ήθελα να πάω και πιό μακριά αλλά με τρομάζει η κούραση οπότε στο επόμενο (αν γίνει) θα πάω με αεροπλάνο και εκεί rental. Λίγο πολύ ίδια κατάσταση στους δρόμους εκτός από την οδική συμπεριφορά που είμαστε στο επίπεδο Αλβανίας/Τουρκίας. Μου κάνει εντύπωση η εικόνα που μεταφέρεις για τους αυτοκινητόδρομους διότι εμένα μου φάνηκε ότι υπερτερούμε σε αυτό το κομμάτι. Μέχρι και Ουγγαρία που έχω ταξιδέψει.     Για πες κάνα κουφό. Εμένα μου είχαν τύχει 2-3 αλλά ξεπεράστηκαν χωρίς κάτι τρελό. Από δυσκολίες θα πω δυο παραδείγματα: 1 στην Κύπρο δεν υπάρχει φανάρι για να διασχίσεις διπλό δρόμο, όταν κλείσει τους απέναντι πρέπει εσύ να περάσεις όπως μπορείς 2 στο εξωτερικό έχει προτεραιότητα αυτός που είναι εντός πλατείας και όχι αυτός που εισέρχεται όπως στην Ελλάδα     Με έχεις ψήσει ήδη λέμε 
    • Δε παίζει να δούλευα ποτέ στο retail.     Ναι δεν χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο. Εδώ υπάρχει κόσμος που κάνει τον γύρο του κόσμου με σικουετσέντο.  Τα λέω αυτά γιατί υπάρχει η άποψη από ειδήμονες της αυτοκίνησης οτι δεν κάνει για ταξίδια το γιαρις 1.5 υβριδικό, όσο κάνει το 1000αράκι πόλο TSI με τα 95, οτί δεν κάνουν γενικά τα υβριδικά για μεγάλες αποστάσεις κλπ.      Πρώτα απ όλα το γιάρις δε το πήρα για τέτοια χρήση. Ετυχε και πήγα με αυτό. Αλλά μου έκανε εντύπωση που αναταποκρίνεται και δεν είναι κουραστικό αυτοκίνητο. Το απλό Οκταβια χωρίς adaptive cruise, lane assist, αυτόματο, κλπ κλπ απλά δεν είναι αμάξι του 2025 αλλά του 2000. Δε ξέρω αν τώρα τα έχουν στανταρ όλα αυτά, δε νομίζω όλα. Αλλά και να είναι μια έκδοση που τα έχει, ναι δεν θα το επέλγα και πάλι.  Γιατί; Γιατί είναι όπως και το γιαρις με ακαμπτο πίσω και δεν μου προσφέρει κάποιο οδηγικό thrill παρά μόνο liabilities όσο αφορά την συντήρησή του. Και δεν είναι πρακτικό στην καθημερινότητά μου. Αν ήθελα αμάξι για touring και είχα λεφτά που μου περισσεύουν θα έπαιρνα BMW. Έστω και μια f32 ή αν ήμουν πραγματικά άνετος G22.   Eναλλακτικά αν ήθελα όντως χώρους πιο πολύ νόημα έχει ένα suv με AT λάστιχο παρά ένα οκτάβια. (βλέπε RAV4) Γιατί είναι πάρα πολύ ωραίο να μπείς σε κάνα ωραίο σποτ στο δάσος και να κάνεις διανυκτέρευση εκεί. Ειδικά σε φύση όπως αυτή στην κεντρική και βόρεια Ευρώπη.        Το αναφέρω γιατί υπάρχει μια ξεχωριστή κατηγορία πεφωτισμένων που πιστεύουν οτι εκτός πόλης τα υβριδικά καίνε πιο πολύ από τα συμβατικά. Απο ταχύτητα, πχ, στην Πολωνία ΔΕΝ μπορεις να πας κάτω από το όριο. Το όριο είναι 140 οπότε πήγαινα 140 +-  όπως είπα. Θα μπορούσα να παω συνεχώς 180 όπως όλοι, αλλά δεν είδα τον λόγο να το κάνω. Γενικά πήγαινα συνήθως έτσι ώστε να κρατιέμαι μαζί με την ροή κάτι που σημαίνει στο εκάστοτε όριο ταχύτητας συνήθως εκτός και αν έχει κίνηση. Ειδικά στην Βαλτική κάποιες φορές δεν υπάρχει δυνατότητα προσπέρασης. Στενός δρόμος και συνεχόμενη ροή με νταλίκες χωρίς ούτε ένα κενό. Εκεί απλά το παρατάς με lane assist και adaptive.    Λάδια κάθόλου δεν καίει η παλιατζούρα σου όταν πας 1 φορα 300-400 χλμ κάπου και την αφήνεις. Οχι όταν δε προλαβαίνει να κρυώσει με 1500+ χλμ τη μέρα, σε διαδρομές με ζόρια για εκατοντάδες χιλιόμετρα συνεχόμενα.  Εκεί ανάλογα με το τι είναι θα κάψει όχι μόνο λάδι. Stop lying to yourself. Αν τώρα είναι το Octavia μιας και το ανέφερες, ακόμα και κουτα, θα κάψει κάποια λίτρα. Το λέει στο manual του. Δε τα βγάζω απ το μυαλό μου. Απλά έτσι είναι δυστυχώς.     Για προσωπικούς λόγους.     Ναι έχω ξανακάνει αρκετές φορές αλλά όχι τόσο μεγάλο. Και εξωτερικό και εσωτερικό.     Δεν έγινε κάποιο planning εκτός από κάποια μέρη που ήταν παρακάμψεις αλλά είχα σκοπό να τα επισκεφτώ για δικούς μου λόγους. Πέρα απ' αυτό στάσεις, όπου θέλαμε και μας έκανε κλικ για να δουμε και την λοκαλ φάση.     Αρχικά, η Eλλάδα είναι αισθητά χειρότερη σε σχέση με τις χώρες του ανατολικού μπλόκ (Ουγγαρία και πάνω) ως προς την ποιότητα του δρόμου είτε σε αυτοκινητοδρομο είτε σε επαρχιακή οδό.  Οι αυτοκινητόδρομοι σαν αυτοκινητόδρομοι όπου έχει (παντού αν απλά διασχίζεις την χώρα με κάποιες εξαιρέσεις στην Βαλτική) είναι αντίστιχοι με τους δικούς απλά με λιγότερες κακοτεχνίες και πιο σωστά φτιαγμένοι. Οι επαρχιακοί επίσης είναι σε αρκετά καλύτερη κατάσταση από τους δικούς μας γενικά. Φινλανδία, οι αυτοκινητόδρομοι πένα, αρκετά επίπεδα πάνω από τους δικούς μας. Οι επαρχιακοί δρόμοι και τα B roads επίσης. Οι χωραφόδρομοι επίσης. Νορβηγία απ όσα είδα στον βορά που γύρισα, πολύ καλοί δρόμοι και φρέσκια άσφαλτος συνήθως.      Θερινά continental. Μια χαρά ήταν έκανα κάποιες χιλιάδες χλμ σε βροχή, κανένα πρόβλημα γιατί η ασφαλτος είναι πένα.     Αναπάντεχα πάρα πολλά, κουφά επίσης. Που να με δυσκόλεψε όχι. Αλλά δεν είναι το ίδιο για όλους, για πολλούς λόγους. Κάποιος hardcoded στην Ελληνική πραγματικότητα θα έχει μεγάλο πρόβλημα σε πολλά πράγματα.     Μέχρι και την Ουγγαρία ήταν ακριβώς το ίδιο. Ζέστη και 32+. Πολωνία μέτρια προς ζέστη με 25-30 σε δυσφορία ελάχιστα λιγότερο από την Ελληνική κάποιες φορές. Στην Βαλτική τη μέρα επίσης δε το λες και κρύο παρόλο που ήταν 20-25, τη νύχτα πολύ ευχάριστη δροσούλα που όμως θες ζακετούλα από ένα σημείο και μετά. Φινλανδία το ίδιο. Μέρα κοντομάνικο, νύχτα ζακετούλα.  Πάνω στο Νορντκαπ όταν φυσούσε και είχε 7-8-9 μποφόρια ήταν οριακά με το μπουφάν που είχα. Ηταν 12 αλλά με αίσθηση σαν 4.  Όταν δε φυσάει, με 15 βαθμούς είσαι κανονικά με κοντομάνικο με αίσθηση σαν να είναι 20κάτι στην Ελλάδα. Γενικά περισσότερο πρόβλημα είχα την πρώτη βδομάδα που γύρισα Ελλάδα να συνηθίσω την ζέστη πάρα να συνηθίσω το κρύο.     Ναι revolut κυρίως.     Ψήσου.
    • Είναι κοντά πλέον αλλά για αυτό ρώτησα πως οδηγούσε, έχει διαφορά.     
  • Topics

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.