-
Posts
794 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by thanoolhs
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
thanoolhs απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Εγω ειδα μεχρι και 1614:P [ame=http://www.youtube.com/watch?v=kItAI_YJDic]Battlefield 3 BETA PC Gameplay HD - YouTube[/ame]- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
[MENTION=4482]LevelOne[/MENTION] Εφόσον τα like είναι πάνω από δέκα θέλουμε 2 photos και μια δικια μου Uploaded with ImageShack.us
-
The ATi Catalyst Driver thread.
thanoolhs απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Περιμενουμε για τους επομενους αρχες του μηνα ή τους περναμε??:clap: -
The ATi Catalyst Driver thread.
thanoolhs απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
AMD Catalyst 11.10 Preview driver Ιmproves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series for single GPU configurations Improves performance in Battlefield 3 Open Beta release for both non-Anti-Aliasing, and application enabled Anti-Aliasing cases on CrossFire configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series Enables support for Eyefinity 5x1 display (portrait and landscape) configurations using the AMD Radeon™ HD 6000 and AMD Radeon™ HD 5000 Series Vision Engine Control Center: User Interface enhancements have been implemented for the CrossfireX, GPU Overdrive, and Information Center pages. -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
thanoolhs απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Σαν να μην εχουν recoil τα οπλα?- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Nαι ναι ολα κομπλε!!
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
F1 2011!!!! ^^ [ame] [/ame]
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εχθες δοκιμασα το Hard Reset!! Ειναι ενα πολυ ομορφο παιχνιδακι και με πολυ ομορφα γραφικα και textures [ame=http://www.youtube.com/watch?v=lXCu60W93QI]Ανεβασα ενα βιντεακι[/ame] και μπορείτε να κατεβάσετε το demo απο το steam.
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
DEAD ISLAND πολυ καλο!!!!:clap: Ανεβασα και ενα video οποιος θελει..:smoke: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=J-JIbf-2Bec&feature=mh_lolz&list=LLtR0MdeqwKEbm07sW-G19Dg]Dead Island GAMEPLAY with i7 860 and AMD 6950@6970 2gb - YouTube[/ame]
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Mετα απο τοσο καιρο ειπα να αλλαξω λιγο http://img220.imageshack.us/img220/6397/capturesut.jpg' alt='capturesut.jpg'> Uploaded with ImageShack.us
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δειξτε το πληκτρολογιο και το ποντικι σας!
thanoolhs απάντησε στο θέμα του performer topic στην ενότητα Πληκτρολόγια και ποντίκια
Ωραιο σετακι, ειδικα το ποντικι:man_in_love:!!!!! Μηπως ειναι ευκολο να ανεβασεις το wallpaper?? -
The ATi Catalyst Driver thread.
thanoolhs απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ωραιος!!! Moνο για το witcher 2 ειναι το cap?? -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Kαι εγω που εχω το ιδιο προβλημα!! οριστε το log User name Administrator Full Name Comment Built-in account for administering the computer/domain User's comment Country code 000 (System Default) Account active No Account expires Never Password last set 14/7/2009 8:13:36 §£ Password expires Never Password changeable 14/7/2009 8:13:36 §£ Password required Yes User may change password Yes Workstations allowed All Logon script User profile Home directory Last logon 14/7/2009 8:08:59 §£ Logon hours allowed All Local Group Memberships *Administrators *HomeUsers Global Group memberships *None The command completed successfully. -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Οπως ειπε και ο ατιμαν ορισμενοι εχουν προβλημα με το προγραμμα και τα δικαιωματα!! Οποτε περιμουνμε update... -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
http://www.thelab.gr/1063028433-post6074.html -
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
thanoolhs απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Σας ευχαριστώ! Λογικά θα την αγοράσω και θα σας πω εντυπώσεις- 9.834 απαντήσεις
-
Περί φωτογραφικών μηχανών, φακών και λοιπών αξεσουάρ
thanoolhs απάντησε στο θέμα του DarkSaga topic στην ενότητα Φωτογραφικές μηχανές και λοιπά αξεσουάρ
Καλησπερα!! Αυτες τις μερες θελω να παρω μια καρτα μνημης για την ψηφιακη ,γιατι αυτη που ειδη εχω ειναι υπερβολικα αργη μιας και ειναι για κινητο(micro sd with adaptor) Δεν σκοπευω να δωσω πολλα χρημματα.. Ειδα την παρακατω.. Transcend Memory Card (SDHC, Class6, with card reader RPD2, 16GB) - Καρτες Μνήμης - plaisio.gr Λεει τιποτα?- 9.834 απαντήσεις
-
βγηκε!!! Duke Nudem
- 205 απαντήσεις
-
- duke nukem
- forever
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
The ATi Catalyst Driver thread.
thanoolhs απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Τα εχουνε κανει χαλια με τους 11.5!! Εγω γυρισα σε 11.4 μεχρι να βγουν οι 11.6 και βρηκα την υγεια μου -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Έγινε!!! Σε ευχαριστούμε -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Το δοκιμασα αλλα δεν μπορω να το τικαρω -
Atiman Catalyst Uninstaller software
thanoolhs απάντησε στο θέμα του atiman topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Σημερα προσπαθησα να εγκαταστησω τον Atiman Catalyst Uninstaller 5 και μου εβγλαλε το παρακατω σφαλμα!! Λογικα θελει να το τρεχω ως admin αλλα οταν παταω δεξι κλικ πανω του μου βγαζει τις εξης επιλογες... Τι να κανω?? -
The ATi Catalyst Driver thread.
thanoolhs απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Σημερα μιας και εβαλα τους 11,5 το πρωτο προβλημα που αντιμετωπιζω!! Μετα απο λιγη ωρα κολλανε τα clocks στα 250/150 mhz και οταν μπαινεις στα παιχνιδια παραμενουν 250/150 mhz!! Το παρατηρησα οταν πηγα να ανοιξω ενα βιντεο στο youtube και εγινε πρασινο!!! Οποτε παλι πισω στους 11,4!!
