Jump to content

Seafalco

Reviewers
  • Posts

    16.211
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    16

Everything posted by Seafalco

  1. Προσωπικά δεν ξέρω κανένα που να ήταν εξ αρχής!! Παίξε ... κατάστρεψε ... μάθε ! ! ! Η συνταγή της επιτυχίας !
  2. Για τη φωτό δεν λέω τίποτε, είμαι θετικά προκατειλημμένος με το θέμα! Μου έχουν λείψει οι εικόνες από την πατρίδα! Ζανή ευχαριστώ! ! !
  3. [MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] Δεν αμφιβάλω ότι κάποια πράγματα θα μοιάζουν -ή και θα είναι- χιλιοειπωμένα, αυτό όμως δεν μειώνει ούτε τη σημασία τους, ούτε και την ανάγκη κάποιου να μάθει! Ίσα -ίσα (εκεί είναι και η μεγάλη πρόκληση) το μεταδώσεις την γνώση που έχεις, εξαρτάται ελάχιστα από το πόσες φορές το έχεις κάνει στο παρελθόν, αυτό που έχει τον βαρύνοντα ρόλο είναι ο "μαθητής" ! Φαντάζεσαι _συμπάθαμε για την αναλογία (δεν είναι ίσως η πιο κατάλληλη )_ τι "ξύλα απελέκητα" θα μέναμε όλοι, αν οι δάσκαλοί μας έκαναν το ίδιο ! Πες εσύ αυτό που ξέρεις και νομίζεις σωστό, κι αυτό θα βρει το τρόπο και τα ευήκοα ώτα και θα πιάσει τόπο! Εντάξει δε λέω, δεν μπορεί κάποιος να έχει πάντα τη διάθεση ή και το χρόνο για να βοηθήσει τον άλλο, αλλά μην το κάνουμε και "αξίωμα"*! {* Καταλαβαίνω ότι τα λεγόμενά σου ουσιαστικά αποτελούν έμμεσο σχόλιο / πείραγμα, σε προηγούμενα ανάλογα post, και δεν αποτελούν υποτίμηση αυτού που ρωτάει, αλλά -φαντάζομαι να συμφωνείς- ότι η ερώτηση έγινε με καλή διάθεση και από φιλομαθή "νέο", εραστή του ονείρου και ίσως, δεν είχε και την πιο "ενθαρρυντική" απάντηση! )
  4. Πέρα από το πείραγμα ( )-αφού το λέει και ο ίδιος- είναι καλή ιδέα πιστεύω, να ειπωθεί και καμιά "καθοδηγητική" κουβέντα, από τους εμπειρότερους! Αν όχι τίποτε άλλο ... να ξεστραβωνόμαστε και εμείς οι άπειροι εραστές της τέχνης!
  5. Η δεύτερη εκδοχή είναι πιο αποστασιοποιημένη από τον παρατηρητή! Αν δεν είχα δεί την πρώτη δεν θα μέ "χάλαγε", αλλά το δρομάκι που έρχεται προς τον φωτογράφο και η υποψία της βεράντας αριστερά κάνει λίγο πιο "προσωπικό" το θέμα και μ' αρέσει! Αλλά όπως είπαμε ... περί ορέξεως ..... Και μια και το "'φερε" η κουβέντα στην όρεξη..... καλή χώνεψη αγαπητοί! ! ! Χρόνια πολλά και καλή συνέχεια! ! ! :whistle2:
  6. Χρόνια πολλά σε όλους!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!! Και για να μην σας "σπάσει" κανείς ... το αυγό!.......... Άντε να περάσετε καλά με τους ανθρώπους που αγαπάτε και σας αγαπάνε!
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.