[MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] Δεν αμφιβάλω ότι κάποια πράγματα θα μοιάζουν -ή και θα είναι- χιλιοειπωμένα, αυτό όμως δεν μειώνει ούτε τη σημασία τους, ούτε και την ανάγκη κάποιου να μάθει!
Ίσα -ίσα (εκεί είναι και η μεγάλη πρόκληση) το μεταδώσεις την γνώση που έχεις, εξαρτάται ελάχιστα από το πόσες φορές το έχεις κάνει στο παρελθόν, αυτό που έχει τον βαρύνοντα ρόλο είναι ο "μαθητής" !
Φαντάζεσαι _συμπάθαμε για την αναλογία (δεν είναι ίσως η πιο κατάλληλη )_ τι "ξύλα απελέκητα" θα μέναμε όλοι, αν οι δάσκαλοί μας έκαναν το ίδιο !
Πες εσύ αυτό που ξέρεις και νομίζεις σωστό, κι αυτό θα βρει το τρόπο και τα ευήκοα ώτα και θα πιάσει τόπο!
Εντάξει δε λέω, δεν μπορεί κάποιος να έχει πάντα τη διάθεση ή και το χρόνο για να βοηθήσει τον άλλο, αλλά μην το κάνουμε και "αξίωμα"*!
{* Καταλαβαίνω ότι τα λεγόμενά σου ουσιαστικά αποτελούν έμμεσο σχόλιο / πείραγμα, σε προηγούμενα ανάλογα post, και δεν αποτελούν υποτίμηση αυτού που ρωτάει, αλλά -φαντάζομαι να συμφωνείς- ότι η ερώτηση έγινε με καλή διάθεση και από φιλομαθή "νέο", εραστή του ονείρου και ίσως, δεν είχε και την πιο "ενθαρρυντική" απάντηση! )