Jump to content

pol77

Reviewers
  • Posts

    11.391
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    11

Everything posted by pol77

  1. pol77

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Υποθέτεις σωστά και η λύση σου ήταν εντελώς εύστοχη. Ευχαριστώ! Αν δεν είναι κόπος, θα ήθελα να σου κάνω κάποιες ερωτήσεις: 1. Οι αλλαγές που περιέχονται στα αρχεία που μου έστειλες επηρεάζουν και κάτι άλλο εκτός από το fix στο συγκεκριμένο θέμα; Έχουν δηλαδή πιθανές παρενέργειες; 2. Ξέρουμε γιατί, εφ' όσον το πρόβλημα και η λύση του είναι γνωστά, δεν περιέχεται το fix στους επίσημους drivers? 3. Θα ενσωματωθεί στους επόμενους ή θα πρέπει να σε ενοχλώ κάθε φορά που αλλάζω drivers για αντίστοιχα fix? Ελπίζω να μη σε κούρασα και ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια!
  2. pol77

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Παρατήρησα ότι τόσο με τον 12.3 official όσο και με 12.4 beta, ο δεύτερος πυρήνας της 6990 παραμένει σε πλήρη ταχύτητα και τάση συνεχώς. Αυτό με ή χωρίς overclocking / afterburner. Έγινε πλήρης απεγκατάσταση των 12.3 και atiman uninstaller πριν την εγκατάσταση των 12.4 beta και το πρόβλημα παραμένει. Επισυνάπτω εικόνα των τάσεων των πυρήνων (χωρίς Afterburner / OC) Αν έχει κάποιος ιδέα για το πώς το διορθώνουμε, θα είμαι υπόχρεος.
  3. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Σύμφωνα με τις τελευταίες εξελίξεις σε βλέπω σύντομα στο ληξιαρχείο για μετατροπή σε "Αγάπη Νεράκη"...
  4. pol77

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Thanks! Για 2 πυρήνες (6990) τον βάζουμε σκέτο ή με κάποια profiles (και ποια);
  5. Κάτι όπως τα Logitech 5500 ή παίζει κάποια άλλη εναλλακτική στην ίδια κατηγορία χρημάτων;
  6. [MENTION=1485]Ερνέστος[/MENTION]: Τελικά Edifier S550D υπάρχουν; Μήπως απλα έχουν ανακοινωθεί; Ξέρεις που θα μπορούσα να τα βρω;
  7. Έχω διαβάσει για τα Edifier αλλά δυστυχώς επειδή σκοπευώ να τα χρησιμοποιήσω κατ' ευθείαν πάνω στην τηλεόραση, η οποία έχει ενσωματωμένο media player για να βλέπω High Definition MKV αρχεία, χρειάζομαι οπτική ίνα. Για τα 550D κάτι είχα διαβάσει, αλλα δεν τα βρήκα τότε κάπου. Θα ξαναδώ. /offtopic=off
  8. Μια και το έχεις ψάξει, έχεις κάτι να προτείνεις καλύτερο από τα 5500 με optical in και DTS?
  9. pol77

    Γρίφοι - The Ponos Thread

    Βρεθηκε η λέξη και ο γρίφος της ήταν εύκολος. Done λοιπόν εδώ... Έχω μια απορία σχετικά με το πως μετρούνται οι πόντοι, αλλά το ρώτησα στο επισημο thread του διαγωνισμού, μια και εκεί νομίζω ότι ανήκει. Πάντως κοιμήθηκα 4+.
  10. pol77

    Γρίφοι - The Ponos Thread

    Εχω μείνει στις 17 λέξεις (με λυμένους όλους τους αντίστοιχους γρίφους). Ψάχνω όλα τα posts των V.I.P.s, Reviewers, Mods, Admins και Founders από 24/11 έως και 8/12 και δε γίνεται τίποτα! Παραμένουν 17 (εκ των οποίων 3 αγγλικές)... Τι κάνω λάθος;
  11. pol77

    Γρίφοι - The Ponos Thread

    Τρεις αγγλικότατες μου έχει βρει η γυναίκα μου από τις 17 συνολικά που εντόπισε. Τους έχω λύσει και τους σχετικούς γρίφους. Μένει να βρεθεί μια λεξούλα...
  12. pol77

    Android Apps

    Ψάχνοντας για όμορφα widgets σχετικά με τον καιρό, βρήκα το Android Weather Widget. Η περιγραφή που δίνουν είναι: Animated Weather for Android - Weather forecast application. The exquisitely realistic video effects of cloudiness, rain and snow provide the vivid sensation of current or future weather conditions for more than 50000 locations over the world. Android Weather Widget - Android Weather Widget - Best Animated App Video: [ame=http://www.youtube.com/watch?v=KY9qkmzbBy4]Animated Weather Forecast App For Android Free Realistic Weather Forecast on Your Android.avi - YouTube[/ame] Το video στο Youtube είναι αρκετα κατατοπιστικό. Υπάρχει free και pro έκδοση.
  13. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Έτοιμο το 'χεις, ε;
  14. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραία δουλειά και πάλι Αγάπη! Χτύπα κι ένα "tatoo" πάνω στο block/pump της υδρόψυξης για να καλύψεις τους λευκούς κουρσάρους που τραβάνε άδικα την προσοχή
  15. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Λέω να βάλεις λεντοταινία (με το μέτρο από ηλεκτρονικάδικο ή καλύτερα από κίνα/ebay) και όχι τα (εξωφρενικά) υπερτιμημένα κομματάκια που πουλάνε στα aquatuning και σια. Και αυτή να τη βάλεις πάνω σε ενα τέτοιο και να το παραδώσεις στο Νικόλα με το κλειδί (ή έστω το control) στο χέρι να γουστάρετε!
  16. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραία βαφή ανεμιστήρων Αγάπη! Ελπίζω να έγινε με το κατάλληλο τριψιματάκι - primer πλαστικού - βαφή για να μη μαζευεις κομματάκια χρώμα εν καιρώ. Επίσης, λόγω του επιπέδου της δουλειάς σου, ο λαός απαιτεί λεντοταινία αντί για ccfl!
  17. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION]: που να προλάβαινες και να το τελειώσεις! Σε βλέπω να στήνεις μαγαζάκι δίπλα στον κοπρίτη: "Ταχυ-sleeving, η Αγάπη!" (btw, οικονομία στα υλικά! Ο Nils είναι σε σιέστα.) Ωραία δουλειά και με λίγη τακτοποίηση που σίγουρα σκοπεύεις να κάνεις θα αναδειχθεί ακόμα καλύτερα! Να χαίρεσαι το Νικόλα σου και να σε χαίρεται!
  18. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ωραία πράματα! Μου αρέσουν τα καλώδια στις κάρτες γραφικών αλλά χωρίς τα tie-wraps. Γενικά νομίζω ότι ένα τέτοιο σύστημα αξίζει να τακτοποιήσεις λίγο παραπάνω τα καλώδια. Και δοκίμασε χωρίς το cooler στις μνήμες, δεν πάει στις μητρικές που έχουν μνήμες εκαθέρωθεν του επεξεργαστή. Ωραίος!
  19. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=14294]evolution[/MENTION]: Nice sleeving!
  20. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=14072]Alexopus6[/MENTION]: Καθαρό και τακτοποιημένο! Μπράβο! Μόνο τα τεράστια bold γράμματα που διαφημίζουν την 580 είναι λίγο κιτς imho.
  21. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    [MENTION=21174]Doc1355[/MENTION]: Nice work!
  22. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Μετά από πολύ κόπο, κατάφερα να διακρίνω χονδροειδώς κάποια πράγματα στο pc σου. Μαζεμένο φαίνεται και μπράβο που ασχολήθηκες για να το φτιάξεις και να μας το δείξεις, διότι οι ιδέες κρύβονται παντού και μπορέι να βοηθούσες κάποιους από εμάς. Θα κάνω όμως μια έκκληση, σύντεκνε, σε εσένα και σε όλο τον κόσμο για στοιχειωδώς αξιοπρεπείς φωτογραφίες! Πιστευω ότι λίγο-πολύ σε κάθε σπίτι μπορεί να βρεθεί μια ψηφιακή φωτογραφική μηχανή, έστω και δανεική, για να μη βγάζουμε τα μάτια μας προσπαθώντας να διακρίνουμε. Η χρήση φωτογραφικής μηχανής κινητού, και μάλιστα τόσο κακής ποιότητας όσο η δική σου, κάνει αδύνατο το να εκτιμήσουμε τον κόπο σου. Καλοπροαίρετα πάντα, και επειδή δε θέλω να αρχίσω να προσπερνάω αδιάφορα καταχωρήσεις με τέτοιας ποιότητας φωτογραφίες, όπως είμαι σίγουρος ότι αναγκαστικά κάνουν πολλοί.
  23. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    karmen1983, πώς σου φένεται η λύση για τους Be-Quiet? Ξέρω ότι ήσουν κι εσύ fan αυτων των fans, αλλά δεν είναι τραγικά άσχημα τα γκρι λαστιχάκια? Ειδικά πάνω σε ψυγείο που αναγκαστικά τους περνάς βίδα και φουσκώνουν άγαρμπα ήταν άθλια. Και κρυμένα βεβαία, αλλά όταν έχεις το μικρόβιο... πρέπει και τα μέσα να είναι σαν τα έξω.
  24. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Εδω και καιρό καλωπίζω με λεπτομέρειες ενα θηρίο που βγήκε εξαγριωμένο από τα κοπρίτικα εργαστήρια της Καλλιθέας και έχει έρθει στα Περιστερίωτικα για πολλά finishing touches. Πλησιάζουμε στα αποκαλυπτήρια αλλά έχουμε λίγο δρόμο ακόμα. Το παρόν Teaser θέλει να δείξει τη λεπτομέρεια με την οποία κατασκευάζεται το εν λόγω project. Πρόχειρη φωτογραφία λοιπόν με πρόχειρο φωτισμό καθώς για να στήσω τα studio flashes είναι μανούρα που υπόσχομαι να κάνω μόνο στο τέλος, αλλά τώρα που την τελείωσα τη μια πλευρά, λέω να σας τη δείξω, έστω κι έτσι. Είναι και ιδέα για όσους αρέσκονται στους εξαιρετικούς Be-Quiet fans αλλά όχι στα λαστιχένια γκρί mounting που τους ασχημαίνουν. 3/16 3 από τους 16 140mm Be-Quiet fans του συστήματος, με custom αποστάτες από μπρούτζο φτιαγμένους σε τόρνο και βαμένους με spray. Sleeve, Βίδες και cable clips από MDPC-X. Για βαφή αποστατών, ροδελών κλπ συστήνω το spray Cosmos Flat Black διότι αντέχει περισσότερο στην τριβή από το πολύ καλύτερο (κατά τα άλλα) Motip και με λίγη προσοχή στο βίδωμα δεν ξεφλουδίζει. Σκέφτηκα φυσικά και ηλεκτροστατική που είναι πολύ πιο γερή, αλλά δεν ήθελα να δω τίποτα κουκίδες και φουσκώματα και να ταΐσω τους αποστάτες στον ανυποψίαστο βαφέα. Πάντως καλοί βγήκαν.
  25. pol77

    Δείξτε το κουτί σας...

    Καλορίζικο! Μια ομορφιά είναι. Μπράβο Γιώργο.
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.