-
Posts
11.391 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
11
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pol77
-
Ωραία και καθαρή δουλειά! Προτασεις για βελτιωση: 1. Αλλαγή των λευκών βισμάτων που πάνε στην H100 με μαύρα και sleevarisma που καλύπτει τα καλωδιάκια τους μέχρι το βίσμα (θερμοσυστελλόμενο μεταξύ καλωδίου και βίσματος) 2. Φωτισμός σε κόκκινο ή λευκό χρώμα αντί για black light / μωβ.
-
[MENTION=20975]karmen1983[/MENTION]: Πιθανότατα θα το ξαναχρησιμοποιήσω αλλά όχι αρκετά συχνά για να δικαιολογεί το κόστος και τις δυσκολίες στησίματος και αποθήκευσης. [MENTION=6199]SirDiman[/MENTION]: Ωραία ιδέα αλλά μιλάμε για πολύ μεγαλύτερη κλίμακα. Άσε που μάλλον πάω για σκούρο γκρί φόντο.
-
Συμφωνώ κι εγώ! Είναι απαράδεκτος! Περιμένω κάτι ψιλά για να το ολοκληρώσω... Στο μεταξύ ψάχνω κατάλληλο φόντο χωρίς να ακουμπήσω κανένα κατοσταρικάκι για φωτογραφικό χαρτόνι-φόντο...
-
[MENTION=16982]mordred[/MENTION] Καλορίζικο! Με λίγη βενζίνη σε ένα χαρτάκι θα καθαρίσεις πανεύκολα τα υπολείματα κόλλας στο motherboard tray.
-
Ναι, θέλω πάνω από 1.4V, για 4.5 με HT on και όλα τα power save features on.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πολύ θα μου άρεσε να μην είχα δει αυτό το error στο intelburn test στις ~190 επαναλλήψεις για να μη χρειάζεται να μου τρώνε τόσο χρόνο τα τεστ. Δυστυχώς δε μπορώ να το παραβλέψω, ούτε αυτό ουτε αρκετά errors στις ~80 επαναλλήψεις. Ξέρεις, επιστημονικά, κανένας αριθμός πειραμάτων που συμφωνούν με μια θεωρία δεν μπορεί να την αποδείξει πέρα από κάθε αμφιβολία, ενώ αρκεί ένα που διαφωνεί για να την καταρρίψει. Εντάξει, δε θα κάνουμε το stress test επιστήμη, αλλά δε θέλω και κάθε λίγες μέρες, πάνω σε κανένα encoding / rendering να αναρρωτιέμαι "τι έγινε τωρα μπαμπαστρούμφ;". Ασύ άν έβλεπες error στις 200 επαναλήψεις (που έβαλες κατα λάθος το βράδυ πριν πας για ύπνο ενώ ήθελες να βάλεις 20 και μπερδεύτηκες - για να μη με ρωτήσεις "και γιατί να έχω βάλει 200;"), την επόμενη φορά δε θα δοκίμαζες με 500 για να είσαι σίγουρος; Όσο για τις αναφορές των μετρήσεων, συμφωνώ με κάθε μέθοδο / τρόπο που βολεύει τον κάθε χρήστη, με απαραίτητη προϋπόθεση να μας λέει τι και πώς μετράει. π.χ. "Εγώ έχω μέγιστη θερμοκρασία under load με intelburn test 70 βαθμούς στον θερμότερο πυρήνα" ή "Ολοι οι πυρήνες είναι γύρω στους 50 βαθμούς μετά από μισή ώρα prime" Όχι δηλαδή "εμένα παίζει στους 50" και να μυρίζουμε τα νύχια μας τι θέλει να πει και τι ακριβώς μετράει.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δεν ήθελα να ξεπεράσω τα 1.4V για 24/7 και επίσης δεν ήθελα να απενεργοποιήσω το Hyperthreading ή τα power saving features... Έτσι Εβαλα το όριο μου εκεί και είδα μέχρι ποια συχνότητα μπορώ να φτάσω με αυτές τις προϋποθέσεις. Κάποια πρόχειρα test που έκανα με κλειστα τα power save features και το HT και με 1.45V, μου έδωσαν βάσιμες ελπίδες για τουλάχιστον 4,86 GHz, αλλά όπως σου είπα δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, οπότε δεν το μελέτησα διεξοδικά για να σου πω με σιγουριά αν είναι όντως εφικτό με απόλυτη σταθερότητα.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Όπως έγραψα πιο πάνω, και αν θυμάμαι καλά το ακριβές νούμερο, 1.3875 V στο BIOS με Full Loadline Callibration, δηλαδή τόσα και στην πραγματικότητα. Linx δεν έχω τρέξει, τρέχω IntelBurn Test που απ' όσο ξέρω είναι το ίδιο. Edit: Το τσέκαρα, καλά θυμόμουν. Και αυτό με 6 πυρήνες με Hyperthreading on και όλα τα power save settings της CPU ενεργοποιημένα.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Θα σου πω γείτονα ότι όσο δεν ξεπερνάς κάποια όρια στην τάση και τη θερμοκρασία, ο επεξεργαστής δεν παθαίνει απολύτως τίποτα. Αν τρέξεις ένα CPU Usage report θα δεις ότι στα PC μας οι επεξεργαστές περνάνε τη ζωή τους με 99% idle στο μέγιστο του χρόνου. Τι να λένε κάτι επεξεργαστές σε αρχιτεκτόνικα γραφεία που κάνουν 24/7 3D rendering? Εγώ λυπάμαι τόσους επεξεργαστές που άλλαξα πρακτικά καινούργιους! Τώρα π.χ. στις πωλήσεις έχω έναν 980X που ούτε OC δεν πρόλαβα να του κάνω.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προς Θεού, δεν είναι ανάγκη να βγάζουμε και εργαστηριακές μετρήσεις. Απλά για να αλληλοβοηθιόμαστε, καλό είναι να είναι λίγο αξιόπιστες και συγκρίσιμες. Ανάλογα με την ταχύτητα του επεξεργαστή και το επίπεδο της μνήμης που χρησιμοποιείς. Στον δικό μου και στο Very High είναι πάνω από 8 και κάτω από 9, αν θυμάμαι καλά. Βασικά το αφήνεις όταν πέσεις για ύπνο και αν ξυπνήσεις και είναι όλα καλά, είσαι OK.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δυστυχώς υπάρχει μεγάλη σύγχιση σχετικα με τον τρόπο που μετράει ο καθένας τα πράγματα. Η θερμοκρασία του χώρου, το πόσο ανοιχτός είναι ο χώρος κοντά στο κουτί, το πρόγραμμα με το οποίο ζορίζουμε τον επεξεργαστή, το πρόγραμμα με το οποίο μετράμε τις θερμοκρασίες, πόσοι πυρήνες τρέχουν, αν έχουμε HT κλπ κλπ. Διαβάζω καιρό ότι 10 κύκλοι του Intel Burn test είναι αρκετοί για να αποδείξουν τη σταθερότητα. Άλλοι λένε 20. Εμένα μου εχει χτυπήσει στους 190 κύκλους! Και κάνω 500 για να πω ότι κάτι είναι σταθερό. Σταθερό. Όχι Κυριακής χαρά, Δευτέρας λύπη! Κοιτάξτε κόσμε τι φοβέρο OC έκανα και τι τρομερή υδρόψυξη έχω, για περάστε και θαυμάστε και να οι μπλε οθόνες μετά και γιατί κλαίει το μωρό αφού φοράει πάνα! Αλλοι μετράνε θερμοκρασία στον θερμότερο πυρήνα (CPU0, CPU1 κλπ), άλλοι στον ψυχρότερο, άλλοι βγάζουν μέσο όρο, άλλοι λένε ό,τι τους κατέβει, άλλοι μετράνε στο κέλυφος (CPU) και κανένας δε λέει τι και πώς. Εμένα στο ζόρισμα κέλυφος με θερμότερο πυρήνα διαφέρουν ~20 βαθμούς! Κατ' εμέ αυτό είναι λογικό όταν τρέχω 12 threads στα 4.4 GHz με 1.3875 V, η θερμότητα που παράγεται στους πυρήνες χρειάζεται κάποιο χρόνο για να φτάσει στο κέλυφος το οποίο ψύχεται πάρα πολύ καλά, εξ ου και η διαφορά θερμοκρασίας. Συνεπώς, όσο καλύτερη ψύξη έχουμε και όσο περισσότερη παραγωγή θερμότητας, τόσο μεγαλύτερη η διαφορά κελύφους με πυρήνες. Στο idle τώρα, η intel μας έχει πει πολλές φορές ότι τα θερμόμετρά της χάνουν πολύ στις χαμηλές θερμοκρασίες και γίνονται σχετικά ακριβή όσο πλησιάζουν στο TJMax. Άρα idle θερμοκρασίες πυρήνων δεν έχει νόημα να βλέπουμε. Μόνο κελύφους και αυτό ενδεικτικά. Ακόμη, σε ένα μεγάλο κύκλωμα υδρόψυξης με 1-2 λίτρα υγρό, χρειάζεται χρόνος για να φτάσει σε θερμική ισορροπία το κύκλωμα. Οπότε ξεκινάμε το ζόρισμα και μετράμε μετά από κάνα μισαωράκι τουλάχιστον για να δούμε τι γίνεται. Το ίδιο όσον αφορά την επαναφορά σε idle μετά από το ζόρισμα. Συνοψίζοντας, η κατά τη γνώμη μου σωστή μέθοδος είναι η εξής: Ανοίγουμε το coretemp. Βάζουμε το IntelBurn test σε λούπα 500 κύκλων, με μνήμη στο very high και threads όσα διαθέτουμε MANUAL! (στο auto τα μπερδέυει με το HT). Το αφήνουμε να τρέξει κανένα μισάωρο και μετά κοιτάμε τις MAX θερμοκρασίες που κατέγραψε το coretemp. Παράλληλα από το AIDA64 κοιτάμε θερμοκρασία κελύφους CPU. Αυτές είναι οι θερμοκρασίες μας σε load (ζόρισμα). Όταν τις αναφέρουμε λέμε αν είναι του θερμότερου πυρήνα, του κελύφους κλπ. Αφορούν δε τη συγκεκριμένη θερμοκρασία περιβάλλοντος και τη συγκεκριμένη θέση του υπολογιστή (η θέση είναι ξεχωριστός παράγοντας από τη θερμοκρασία και αφορά την άνεση με την οποία ανανεώνεται ο αέρας γύρω από το κουτί μας). Κατόπιν το αφήνουμε να ηρεμήσει τουλάχιστον ένα μισάωρο. Και βλέπουμε θερμοκρασία κελύφους (CPU) από AIDA64. Τις θερμοκρασίες των πυρήνων σε idle τις αγνοούμε εντελώς. Είναι εμφανέστατα λανθασμένες αφού πάντα είναι χαμηλότερες από αυτή του κελύφους. Φανταστείτε δηλαδή οι πυρήνες όπου παράγεται η περισσότερη θερμότητα και είναι τα θερμότερα σημεία του επεξεργαστή να είναι πιο ψυχροί από το κέλυφος, αυτό δε γίνεται και είναι απόδειξη ότι κάποια από τις δύο ενδείξεις είναι λάθος. Η Intel μας λέει ότι λάθος είναι των πυρήνων, άρα εμείς κοιτάμε μόνο του κελύφους. Κατόπιν, κάποια άλλη μέρα/ώρα με λίγους βαθμούς διαφορετική θερμοκρασία (μετρημένη με θερμόμετρο κοντά στο pc και όχι "εγώ τόσο είχα βαλει το κλιματιστικό μπάρμπα!"), επαναλαμβάνουμε το τεστ και βλέπουμε ότι για Χ βαθμούς διαφορά στη θερμοκρασία περιβάλλοντος δεν έχουμε καθόλου απαραίτητα Χ βαθμούς διαφορά στις θερμοκρασίες στο PC μας! Αυτό που έχει τη μέγιστη σημασία στις μετρήσεις είναι να μιλάμε για ίδια μεγέθη.
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Έχω δουλέψει τον Astro και το Androzip και είναι καλά, αλλά προσφάτως με έχει ενθουσιάσει ο File Expert. Λειτουργεί άψογα και βλέπει και τα shared από τον υπολογιστή μου.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Πολύ ωραία δουλειά!
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Lian-Li PC-7B Plus II, αν δεν κάνω λάθος, με custom παράθυρο, vandal-proof buttons και USB 3.0 Ports by Κοπρίτης. Edit: Με πρόλαβε ο αυτουργός την ώρα που έγραφα το μήνυμα!
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Για το δικό μου περιμένω κάποια πραγματάκια για προσθήκη / αντικατάσταση για να ολοκληρωθεί πλέον το εργαλείο και μόλις έρθουν με το καλό και τοποθετηθούν θα σας κάνω μια φωτογράφιση να μου πείτε τη γνώμη σας. Προς το παρόν παίζω λίγο με τα ρολόγια...
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ωραία υλοποίηση Γιώργο! Λιτή και τακτοποιημένη! Το μαύρο-χρυσό είναι βέβαια θεμα γούστου και προσωπικά δε με συγκινεί, αλλά από σχεδιασμό και υλοποίηση είναι πολύ καλό!
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ωραία η υδρόψυξη και το αισθητικό αποτέλεσμα πολύ αρμονικό. Δε νομίζω ότι η οθόνη εκεί που είναι τοποθετημένη ταιριάζει. Μοιάζει λίγο χύμα...
- 2.855 απαντήσεις
-
- hardware
- water cooler
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Επίσης, σε περίπτωση χτυπήματος που θα βγάλει ένα τμηματάκι από την μπογιά, η υγρή βαφή κάνει από εκεί αρχή και με τον καιρό ξεφλουδίζει, ενώ η ηλεκτροστατική και δυσκολότερα/λιγότερο βγαίνει με χτύπημα και δεν ξεφλουδιζει.
-
Καταπληκτικές αντι-προσφορές που αντέχουν στο χρόνο
pol77 απάντησε στο θέμα του Occultist topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Κάρτες Γραφικών Μοντέλο Κάρτας Γραφικών HD 5970 - plaisio.gr 99,9% πρόκειται για κάρτα που ήταν στο Stock House και μου την έφεραν για αντικατασταση δικής μου 5970 που είχε χαλάσει. Σκέτη φυσικά, σε αντιστατικό σακουλάκι και εμφανως μεταχειρισμένη! Ευτυχώς αποδείχτηκε και λειτουργικά προβληματική και την επέστρεψα εντός της ίδιας ώρας. Τώρα ή είχαν και 2η τέτοια ακριβώς (αμφίβολο, διότι εμένα μου έδωσαν 6990, πράγμα που δε θα έκαναν αν είχαν), ή την έβαλαν ξανά στο ράφι (τη χαλασμένη, μεταχειρισμένη, στοκαρισμένη, μπαλκ κλπ) με τιμή καινούργιας. Προλάβετε! -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Πολλοί την έχουν την 6990 εδώ μέσα (συμπεριλαμβανομένου του υποφαινόμενου), αλλά μην περιμένεις σε ένα φόρουμ σαν αυτό που μπήκες να βρεις βοήθεια έτσι που εκφέρεσαι. Δε σέβεσαι τον αγοραστή σου, τον αποκαλείς κορόιδο. Δε σέβεσαι τους συμφορουμίτες σου, σνομπάρεις τον isaios αντί να απαντήσεις ευγενικά και γράφεις με greeklish ή τόσο ανορθόγραφα που μόνο επίτηδες μπορεί να το κάνεις. Θα μου προκελέσει μεγάλη εντύπωση αν κάποιος εδώ μέσα καταδεχτεί να σε βοηθήσει. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Κι εγώ νόμιζα ότι είχε λυθεί, αλλά δυστυχώς το παρουσιάζει, απλά σπανιότερα. Δοκιμάζω τώρα τους 11.5 Hotfix. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Εδώ με 11.4 (8.84.9) και αυτή τη στιγμή που γράφω έχω το 99%...
