-
Posts
11.391 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
11
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pol77
-
Λένε ότι το πορτοκαλί είναι το νέο ροζ... να ανησυχήσω;
-
Σας ευχαριστώ για την τιμή & την εμπιστοσύνη που μου δείχνετε. Θα κάνω ό,τι μπορώ για να γεμίσω επάξια τα τεράστια παπούτσια του προκατόχου μου. Υπόσχομαι μόλις εφευρεθούν οι sdd, να τους reviewάρω με πανικό! Sent from my GT-N7105 using Tapatalk
-
Κατσαβίδια για PC/laptop. Υπάρχει η απόλυτη λύση ?
pol77 απάντησε στο θέμα του Vasilis 07 topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Από τις σχετικές διαστάσεις των τμημάτων της μύτης, θα έλεγα η PZ2... Τι κερδίζω; -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
pol77 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Ευχαριστώ τον Άρη για το ποντικάκι. Παρήγγηλα ήδη τα ανταλλακτικά για την επισκευή του. -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
pol77 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Thanks! -
Μην το πετάτε, χαρίστε το εδώ και κάντε κάποιον ευτυχισμένο...
pol77 απάντησε στο θέμα του dpolal topic στην ενότητα Τι-Που-Πόσο
Δηλώνω ενδιαφέρον -
επαναφορτιζόμενο δραπανοκατσάβιδο
pol77 απάντησε στο θέμα του sofix topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Να συμπηρώσω κι εγώ το αγαπημένο μου εργαλείο το οποίο και σου προτείνω ανεπιφύλακτα, που όμως ανεβάζει αρκετά το κόστος... Είναι αυτό και κοστίζει αρκετα αλλά δε μου έχει πει ποτέ όχι σε απολύτως τίποτα και όσοι με ξέρουν καταλαβαίνουν ότι έχει χρησιμοποιηθεί σε πάρα πολλές και ποικίλες εργασίες. -
"Να sleeve κανείς ή να μη sleeve; The ultimate sleeving guide"
pol77 απάντησε στο θέμα του karmen1983 topic στην ενότητα Από το Εργαστήρι
Μπράβο Αγάπη για το άρτιο άρθρο που μας παρουσίασες! Αν και κάτι έχω κάνει κι εγώ από sleeving, το διάβασα με ευχαρίστηση, λόγω του άρτιου λόγου σου, του λεπτού χιούμορ και των εξειρετικών φωτογραφιών. Σε συγχαίρω επιπλεόν για την τομή στο βίσμα που χρησιμοποίησες για να δείξεις πώς πιάνουν τα pins μέσα στο βίσμα και πώς αφαιρούνται με το σχετικό εργαλείο. Η χρήση του αρτανιού είναι ενδιαφέρουσα, κυρίως λόγω κόστους, και ομολογώ ότι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά με έβαλες στην πρίζα. Νομίζω ότι το sleeve είναι πιο όμορφο ως αποτέλεσμα, αλλά η διαφορά στο κόστος και η προτροπή σου μάλλον θα γείρουν τη ζυγαριά και θα το δοκιμάσω (σε κανένα σύστημα φίλου, η Nemesis είναι από καιρό fully sleeved). Τέλος, να προτείνω κι εγώ ενα side-project που μπορεί να κάνει κάποιος με περισσέυματα ή samples (στη δική μου περίπτωση) από sleeve + κάτι υπόλοιπα από υδρόψυξη: Project: Το μπρελόκ της Ειρήνης... -
Καλορίζικο και καλοδούλευτο το εργαλείο! Καταλαβαίνεις βέβαια ότι τώρα θα πρέπει να κάνεις άμεσα update το παρόν Project Παρεμπιπτόντως, το 3000 είναι 130W έναντι 125W του 300. Δεν είναι όμως το πιο ισχυρό dremel όπως υπενίσσεται η παράθεσή σου. Η τιμή αυτή ανήκει αν δεν κάνω λάθος στο 4000 που έιναι 175W.
-
Να προτείνω έναν εξορκισμό;
-
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Thanks! Αυτοί οι οδηγοί, σχετικά με το θέμα που παρατηρήθηκε στους 12.4 και 12.5 οι οποίοι έκλειναν την έξοδο ήχου HDMI όταν εκλεινε η TV και ήθελαν reboot για να την ξανανοίξουν, που στέκουν; -
Εφεύρεση, καινοτομία. Η λύση στην ανεργία. Γιατί την σταματάνε στην Ελλάδα;
pol77 απάντησε στο θέμα του seismic topic στην ενότητα Τεχνολογικοί Προβληματισμοί
O Tempora, o mores! Λυπάμαι που υπάρχουν "Έλληνες" που έχουν και εκφράζουν τέτοιες απόψεις. Πιστεύω ότι αποτελούν ή/και στηρίζουν το σύστημα που άφησε όλες τις παραπάνω ελληνικές εφευρέσεις ανεκμετάλλευτες ή τις έστειλε με νόμιμο ή παράνομο τρόπο σε ξένα χέρια. Δυστυχώς στην εποχή μας έως και η προδοσία θεωρείται μαγκιά. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Το έχω θέσει και εγώ αυτό το θέμα με τους 12.4 (και τους 12.5 beta) πριν από λίγες σελίδες. Από ότι έχω καταλάβει πρόκειται για "feature" (?) των drivers, ίσως για να κάνουν κάποια εξοικονόμηση σε κατι (?). Δεν έχω δει/βρει κάποιο τρόπο να το αποφύγεις και γι αυτό το HTPC παραμένει με 12.3. Ελπίζω οι επόμενες εκδόσεις να είναι χωρίς αυτό το "feature" ή έστω να έχουν κάποια σχετική επιλογή στο CCC. Παρεμπιπτόντως, [MENTION=9179]atiman[/MENTION], μήπως ξέρεις αν θα επανέλθει ποτέ η δυνατότητα να απενεργοποιείται το crossfire σε διπύρηνες κάρτες (πx 6990) μέσω του CCC? Υπήρχε κάποτε αλλά εδώ και καιρό είναι αδύνατον να παίξεις με ένα μόνο πυρήνα στις διπύρηνες, εκτός αν παίζεις σε Windowed Mode, πράγμα που δημιουργεί αρκετά προβλήματα. -
Έχω παρατηρήσει ότι το MDPC ανοίγει συγκεκριμένες ημέρες και ώρες πλεόν και με χάλασε λιγάκι αλλά δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο. Ανέβηκαν και οι τιμές;
-
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Το έχω αναφέρει κι εγώ σε προηγούμενο post. Το πρόβλημα υπάρχει στους 12.4 και στους 12.5 beta, αλλά περιμένω ακόμα απάντηση... -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Λοιπόν σύντροφοι, ένα bug που ανακάλυψα τόσο στον 12.4 Official όσο και στον 12.5 Beta, που όμως δεν υπάρχει στον 12.3: Το PCάκι στο σαλόνι έχει την E-350 ADM APU. Είπα από 12.3 να του περάσω 12.5, μια και είναι γενικά τόσο καλύτεροι, χωρίς να ξέρω αν πρέπει σε αυτό το σύστημα να περιμένω κάποια διαφορά (πρέπει atiman?). Στο σύστημα αυτό χρησιμοποιώ ως βασική πηγή ήχου την HDMI έξοδο και τα ηχεία της τηλεόρασης, αλλά επειδή είναι και κατεβαστήρι, πολλές φορές η τηλεόραση κλείνει ενώ το σύστημα παραμένει μονίμως ανοιχτό. Παρατήρησα λοιπόν ότι αν άνοιγα το pc με την τηλεόραση κλειστή ή αν έκλεινα την τηλεόραση ενώ το pc ήταν ανοιχτό, όταν άνοιγα πάλι την τηλεόραση, ήχος δεν έπαιζε και το AMD HDMI Output στα Playback Devices ήταν Disabled και παρέμενε έτσι μέχρι να κάνω επανεκκίνηση με την τηλεόραση ανοιχτή. Όπως είναι κατανοητό, αυτό δεν είναι καθόλου πρακτικό. Ως εκ τούτου δοκίμασα τους 12.4 αλλά το πρόβλημα παρέμεινε. Με τους 12.3, λύθηκε και το σύστημα λειτουργεί όπως παλιά, δηλαδή το AMD HDMI Output δεν απενεργοποιείται. Ψάχνοντας στο google για παρόμοιες καταστάσεις είδα ότι παλιότερα ήταν συχνό πρόβλημα και μάλιστα υπάρχει κάποιο αρκετα ακριβό hardware device που κρατάει τις HDMI ενεργές για να λύνει τέτοια θέματα. Ελπίζω να μην οδηγηθούμε σε τέτοιες λύσεις και η AMD να λύσει το πρόβλημα στους Official 12.5. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Αναφερόμουν σε άλλο πρόβλημα που είχα με τους 12.3 όπου οι χρονισμοί της 2ης GPU έμεναν full μονίμως. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Καλησπέρα! Η δική μου συνεισφορα στις μετρήσεις με τους 12.5 Beta, έναντι των 12.3 Official Παρεμπιπτόντως, το πρόβλημα με τα idle ρολόγια του δεύτερου πυρήνα έχει διορθωθεί, όπως είχε υποσχεθεί ο Atiman. -
The ATi Catalyst Driver thread.
pol77 απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Ευχαριστώ και πάλι!
