Jump to content

RootX

Retired Founders
  • Posts

    14.642
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    17

Everything posted by RootX

  1. ^^ Μάλλον ο Jack και η Kate βλέπουν στην οθόνη σου τα πρώτα επεισόδια του lost τώρα
  2. RootX

    Post yer picz!

    Δεν θέλω να σας κάνω χαλάστρα ρε γμτ Epic απόκριες 200x
  3. RootX

    Show your desktop

    Το ήξερα ότι με ήθελες για τα gadgets μου ! http://rapidshare.com/files/232210571/gadgets.rar.html Start->Run: %userprofile%\appdata\local\microsoft\windows sidebar\gadgets και αποσυμπίεσέ τα εκεί. Όποιο δεν θέλεις, κάντο uninstall ή μην το αντιγράψεις ή σβήστο * To multisensor θέλει το everest και το everest sidebar ενεργοποιημένο.
  4. RootX

    Show your desktop

  5. RootX

    Supercars & Dreamcars Thread

    http://www.adverts.ie/showproduct.php?product=95937&cat=2
  6. RootX

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Οι 8.12 είναι κυριλέ, με τους 9.1 δεν είχα σημαντικά προβλήματα πέρα από τα crash to desktop στο GTA, οπότε και έφυγαν.
  7. RootX

    Supercars & Dreamcars Thread

    Γιάγκο, δεν το έβαλα επειδή τα έριξε στην συγκεκριμένη Ducati αλλά γιατί έγινε κουβέντα για το R500 http://www.youtube.com/watch?v=trIX_x783Yo&
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.