Jump to content

nikos

Premium Members
  • Posts

    398
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by nikos

  1. nikos

    World of Warcraft

    προσωπικά , αν θέλετε τη γνώμη μου , του έριξα πέντε φάσκελα (ελληνιστί "Μούντζα") και ησύχασα . Θα κρατήσω τον λογαριασμό ανενεργό για έξι μήνες , και όταν βγάλει το expansion pack και ΑΝ δεν έχει τα τεχνικά προβλήματα που είχε μέχρι τώρα , τότε ΙΣΩΣ ξαναρχίσω . Πάντως ρε παιδιά , ειλικρινά , έχω ετοιμάσει ένα γράμμα για την blizz , θα ακούσουν τα μπινελίκια της ζωής τους για την τεχνική υποστήριξη . Και μην ανησυχείτε , ξέρω εγώ που θα το στείλω . Ό΄χι μόνο να παίρνουν λεφτά κάθε μήνα , αλλά να προδφέροθν και πραγμιτική υποστήριξη , οι άχρηστοι .
  2. nikos

    World of Warcraft

    ρε παιδιά , για ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω λίνκ , και πέστε μας τι άκρη βγάζετε εσείς ¨: http://www.tgdaily.com/2005/10/24/world_of_warcraft_warden_is_it_spyware/index.html spyware στο WoW?
  3. nikos

    World of Warcraft

    το παιχνίδι πραγματικά έχει αρχίσει να γίνεται βαρετό. Αν δεν βγει γρήγορα το expansion pack , βλέπω να αρχίσει να πέφτει σίγα -σιγά. ’ντε να καθαρίσουμε και την ονύξια , να σταματήσουμε και τη συνδρομή για κάνα τετράμηνο , δεν έχει νόημα πλέον . Ούτως ή άλλως προσωπικά ποτέ δεν μου άρεσαν τα BG, να κυνηγάει ο ένας τον άλλον για κάτι φάρμες ή για κάτι σημαίες . Αλλά , τελικά αυτή είναι στο τέλος η μοίρα των on line παιχνιδιών , να περνάνε στην αφάνεια . Το παιχνίδι πρέπει να έχει πάντα ένα τέλος , αλλιώς ξενερώνσεις κάποια στιγμή.
  4. nikos

    World of Warcraft

    τα instances είναι βαρετά? Προσωπικά δεν συμφωνώ καθόλου . Τα pvp δηλ. που κυνηγάμε τις φάρμες , τι είναι ? Δεν ξέρω , πως είναι τα υπόλοιπα . γιατί μόνιμα λόγω κόσμου , δεν μπορώ να μπω, αλλά το σκοτώνονται καμιά σαρανταριά άτομα σε μια κοιλάδα γύρω από κάτι φάρμες , ε δεν το βρίσκω και ό,τι πιο ενδιαφέρον σε αυτό τον κόσμο. Το μυστικό , πιστέυω , είναι αυτό που λέει ένας τύπος στο αμερικάνικο φόρουμ. Τα instances να γίνουν πιο "απρόβλεπτα" . Πέτα και καμιά δεκαριά patrol , σε απρόβέπτους χρόνους , εκεί που πίνουν όλοι σαν αλκοολικοί το mana , θα σου πω εγώ τι έχει να γίνει . Θα ψοφήσουν όλοι . Εκεί να δεις τι οργάνωση και ομαδική δουλειά , που θα θέλει το παιχνίδι.
  5. nikos

    World of Warcraft

    Η αθάνατη , μοναδική , αξεπέραστη ηλιθιοεταιρεία ξαναχτύπησε. Στα αμερικάνικα φόρα γίνεται Ο χαμός . Όπως πιθανόν να έχετε ακούσει , η κορυφαία εταιρεία μετά από 1 χρόνο παιχνιδιού σκέφτηκε ότι στους warrior , το MS (Mortla strike ) και το ΟV(overpower) είναι υπερβολικά γερά χτυπήματα , και πρέπει να τους αποδυναμώσει όπως και έκανε . Με το νέο μπάλωμα , λοιπόν , πολλοί warriors , είδαν τα talents τους να έχουν μηδενιστεί , lol. Πρέπει να ξαναπάνε στον trainer και να ξανακάνουν προπόνηση , πληρώνοντας κάπου 40-50 g, μιλάω για 60ρηδες .Το ωραίο είναι ότι η ηλιθιοεταιρεία δεν απελευθερώνει τα talents , αλλά τους ζητάει να ξαναπληρώσουν για κάτι που δεν φταίνε. Αθάνατη κρετινοblizz , το μεγαλείο σου τελειωμό δεν έχει .
  6. nikos

    World of Warcraft

    φίλε μου, το αν αξίζει ή όχι το ZG , φαίνεται από το population (δημοτικότητα) του συγκεκριμένου dungeon . Λοιπόν ,σύμφωνα με το φόρουμ της blizz είναι το χαμηλότερο σε δημοτικότητα , και γιαυτό η blizz σκέφτεται να το κάνει πιο εύκολο , με περισσότερα drops . Λοιπόν , το να προσπαθούν είκοσι άτομα να φάνε μια τύπισσα , που έχει 26.000 mana , μάλλον μαζοχισμός ΄είναι παρά παιχνίδι.
  7. nikos

    World of Warcraft

    χτες πήγαμε DM(North) , το βασίλειο των patrol. Μας ξεσκίσανε κανονικά , ψόφησε ο καθένας δύο φορές . Κάτι τέτοια βλέπεις και μετά το LBRS σου φαίνεται σαν παιδική χαρά . Πάντως το Zul Gurub εξακολουθεί να είναι στην κορυφή , ό,τι πρέπει για μαζόχες παίκτες . Τα bosses πολύ δύσκολα και το drop rate πολύ φτωχό . Ποιός διεστραμμένος το σκέφτηκε στην blizz , ο τύπος πρέπει να έχει πολλά απωθημένα , lol. Επειδή φαίνεται ότι οι παίκτες δεν το προτιμάνε και πολύ , προγραμμματίζουν στην blizz να το χαμηλώσουν και να αυξήσουν τα drops .
  8. nikos

    World of Warcraft

    ρε παιδιά , πως σας φαίνεται το zul gurub, το καινούργιο instance ? Το κάναμε χτες με είκοσι άτομα και οι boss μας ξέσκισαν κανονικά . 26.000 μάνα είχε η πρώτη bossina ,lol
  9. nikos

    World of Warcraft

    Troop , εντάξει το επιχείρημα με το πληκτρόλογιο με ξέρανε , παω πάσσο λοιπόν. Αν και εδώ που τα λέμε, αφορμή για να αγοράσεις καινούργιο πληκτρολόγιο , πάντα θα σου δίνει το παιχνίδι . BTW , έμαθα τυχαία χτες ότι υπάρχει σέρβερ , δεν ξέρω ακόμη ποιος , που οι Έλληνες έχουν δυο μεγάλα Guild από 120 άτομα το καθένα , όλοι Έλληνες , lol. Δυστυχώς alliance και τα δυο guild (Μπρρρρρρρρρρρρρρρρρρ) . Έχει ακούσει κανείς κάτι?
  10. nikos

    World of Warcraft

    εμ , αφού θέλατε pvp servers , αυτά είναι οι συνέπειες , lol . Γιατί οι περισσότεροι normal μια χαρά είναι , δεν έχει ποτέ ουρές.
  11. nikos

    World of Warcraft

    ε , ρε παιδιά , αλλάξτε σέρβερ ,απλό είναι . Σχεδόν σε όλους τους άλλους σέρβερς μπαίνεις αμέσως .
  12. nikos

    World of Warcraft

    ρε παιδιά, πάλι πέσαν οι σέρβερς ? Και το φοβόμουνα ,μετά την εβδομαδιαία συντήρηση . Αυτοί έχουν χάσει τα Αυγά και τα Πασχάλια , δεν ξέρουν τι τους γίνεται . Κάθε μέρα κάτω οι σέρβερς. Το ωραίο είναι , ότι μόνο στην ευρώπη έχουν προβλήματα και όχι στην Αμερική . Εδώ βέβαια παίζουν πολύ περισσότεροι παίκτες , αλλά όχι και έτσι ρε παιδί μου.
  13. nikos

    World of Warcraft

    και εγώ ,που έχω έναν 38αρη παπά , όταν πάω σε instance , το ξεκαθαρίζω από την αρχή . Προηγείται το healing και μετά η επίθεση. Μάνα , για μακαλίες δεν σπαταλάω . Μπροστά είναι άλλοι για να καθαρίζουν. Γιατί αν μου τελειώσει το mana και ψοφήσουν όλοι , εμένα θα βρίζουν πρώτα . Συμφωνώ πάντως ότι είναι δύσκολη και κουραστική η δουλειά του healer . Σου βγαίνουν τα μάτια .Εξυπακούεται ,ότι ο παπάς είναι 100% holly priest.
  14. nikos

    World of Warcraft

    πέσαν οι servers ρε παιδιάααααα, πεσαν οι servers πάλι. (Δημώδες , δις η στροφή ) . Από τις 16.00 της Δευτέρας , όλοι οι servers είναι εκτός λειτουργίας . Με νακόινωση της εταιρείας , θα ξαναλειτουργήσουν στις 19.00 (πιθανόν -ίσως ). Μου θυμίζει το ανέκδοτο , που ρωτάνε κάποιον πότε γενήθηκες παιδί μου , λέει αυτός 1900 ίσως 1940 σίγουρα . Μακάλας είσαι παιδί μου? Δεν ξέρουμε , γίνονται έρευνες .
  15. nikos

    World of Warcraft

    εμεις βγάλαμε το ST με τέεσερις παίκτες , τρεις warriors (δυο 60ριδες και εγώ) και έναν pristara (μιλάμε για πολύ παικτρόνι - τον καλυτερο healer που έχω συνταήσι μέχρι τώρα) 60 llvl. Είναι αλήθεια , ότι μας πήρε αρκετό χρόνο παραπάνω , αλλά άκσιζε τον κόπο .
  16. nikos

    World of Warcraft

    προσωπικά όταν πάω σε instance και δεν έχω και δεύτερο warrior δίπλα μου , δεν αισθάνομαι καλά . Δώσε μου τρεις warrior και δυο holly priest , και τα καθαρίζω όλα .
  17. nikos

    World of Warcraft

    η blizz (εταιρεία με απίστευτες τεχνικές δυνατότητες και υποδομές , όπως αρκετοί από σας θα έχετε σίγουρα διαπιστώσει , lol) μπροστά στη καλόπιστη κριτική των εκατομμυρίων παικτών -θυμάτων της , έδωσε μετά την σημερινή εβδομαδιάια τακτική συντήρηση των υψηλού κόστους μηχανημάτων-υπολογιστών της (φήμες ότι αγοράστηκαν από τα μπακαλομάγαζα της Στουρνάρη ελέγχονται ως ανακριβείς και κακόπιστες) ενάμιση lvl μπόνους "rest" σε όσους παίκτες είναι κάτω από 60 , λόγω των προβλημάτων "Lag " , που παρουσίασαν οι servers της . Παράλληλα , η εταιρεία συνεχίζει να ψάχνει το πρόβλημα του Lag , το οποίο παρά τις εκκλήσεις στους δώδεκα θεούς του Ολύμπου και την σφαγή εκατοντάδων αμνοεριφίων με σπονδές προς τον πατέρα των Θεών Δία (Αγγλιστί "Zeus") εξακολουθεί να υπάρχει . Γίνονται προσπάθειες να επιβεβαιωθεί και από ανεξάρτητους παρατηρητές η πληροφορία ,ότι η σημερινή ενδομαδιαία συντήρηση , θα είναι του ιδίου επιπέδου από πλευράς ποιότητας και αποτελεσμάτων , με αυτήν της προηγούμενης εβδομάδας , που όπως όλοι γνωρίζετε ,πέρασε στην ιστορία σαν μάθημα "πως να συντηρείτε τα συστήματά σας ". Η είδηση ,ότι την εβδομαδιάια συντήρηση έχουν αναλάβει τα υψηλής ποιότητας καταστήματα της ελληνικής "Silicon valey " (Stournara str ) , δεν επιβεβαιώνεται από πουθενά , αλλά κρίνοντας από τα αποτελέσματα , μάλλον κρίνεται σαν αληθινή . Αυτά, μόλις έχουμε νεώτερα , θα ενημερώσουμε το συμπαθές και καραμαζοχισμένο κοινό του φόρουμ για τις νεώτερες εξελίξεις ,lol. Υ.Γ. Το τι μπινελίκι έφαγε η blizz , (με e-mails) από κάτι alliance , που είχαν φτάσει την onyxia στο 20 % και κατάρευσαν όλοι οι servers δεν λέγεται , ακόμη τρέχουν να κρυφτούν .
  18. nikos

    World of Warcraft

    έβγαλε ανακοίνωση η πολυαγαπημένη μας (ηλιθιο)εταιρεία , ότι μετά από τρεις μέρες βρήκε τελικά την αιτία του Lag. Πάλι καλά που δεν πέρασε μια αιωνιότητα, lol.
  19. nikos

    World of Warcraft

    ρε παιδιά , δεν υπάρχει λόγος ούτε να λογοφέρνουμε ούτε να τσαντιζόμαστε . Η εταιρεία ΤΕΧΝΙΚΑ , δεν είχε τη δυνατότητα να καλύψει τέτοιας έκτασης παιχνίδι ,πως να το κάνουμε ,ούτε Microsoft είναι ούτε ΙΒΜ . Αυτό εννοούσα ,όταν είπα ότι δεν είχε τα .........καρύδια. Από την άλλη έχει πολλούς καλούς προγραμματιστές και κυρίως παραγωγούς παιχνιδιών (games producers) ,που στην Αμερική παίρνουν τρελλά λεφτά . Αυτοί λοίπουν από τις άλλες εταιρείες , αλλά αν τους βάλει στο μάτι ο Μπιλλάκος , και τουσ σκάσει χοντρά λεφτά , δεν νομίζω να μείνουν στην Blizz. H blizz μαζεύει ΜΗΝΙΑΙΑ (4.000.000 Χ 12 ΕΥΡΏ =) 48.000.000 ΕΥΡΏ μόνο από συνδρομές , ίσως λέω και λίγα , βάλτε και τους καινούργιους , καλά δεν μπορεί μετά από τόσο καιρό να φτιάξει την υποδομή της ? Τόριξαν κιαυτοί στην "κονόμα " , αυτή είναι η ουσία .
  20. nikos

    World of Warcraft

    πρέπει για 1.500.355η φορά να ξαναπέσανε οι σέρβερς (ελληνιστί "εξυπηρέτες") της πολυαγαπημένης μας εταιρείας , που υποτίθεται μετά την εβδομαδιαία συντήρηση , όλα δουλεύουν καλύτερα . Το παιχνίδι έπρεπε να το βγάλει η Microsoft ή η ΙΒΜ , τέρμα , αυτή η εταιρεία δεν είχε τα ..............καρύδια για τέτοιου μεγέθους παιχνίδια . Σήμερα ανακοινώθηκε ότι οι παίκτες ξεπέρασαν τα 4.000.000 , χωρίς να υπολογίζετε η αγορά της κίνας. Τέλοςπάντων ,υπομονή .
  21. nikos

    World of Warcraft

    τι έγινε ρε παιδιά , γύρισα από τας διακοπάς , μπαίνω στο παιχνίδι , μιλάμε "τρεις και ο κούκος" . Την έχουν κάνει όλοι . Πράγματα στο ΑΗ τίποτα , που να βρεθούν κιόλας , αφού λοίπουν όλοι .Μέχρι και κάτι ξενέρωτοι σουηδοί , την έχουν κάνει για διακοπές . Ωραιά , την άλλη βδομάδα την ξανακάνω για καμιά 10αρια μέρες .Από Σεπτέμβριο εδώ είμαστε πάλι .Μήπως θα φύγει η blizz από εκεί που είναι ? ’ντε παιδιά καλές διακοπές και καλή αποτοξίνωση .
  22. nikos

    World of Warcraft

    πω , πω πρέπει να λείπει πολύς κόσμος . Μπαίνεις ΑΗ και είναι σχεδόν άδειο . Οι τιμές σκοτωμένες . Προχτές πούλαγαν το demonslayer 20 g . Ε,ρε άμα δεν υπάρχει ζήτηση πέφτουν οι τιμές . όλες τις αποστολές οι ίδιοι και οι ίδιοι τις κάνουμε . Σε λίγο θα κερνάμε και καφέ στο σπίτι . ’ντε , θα την κάνω και εγώ σε λίγο , θα μείνουν ακόμη λιγότεροι.Καλά ,από Έλληνες ,ζήτημα αν έχουμε μείνει τρεις-τέσερις . όλοι την έκαναν για Μύκονο-κρήτη κλπ,κλπ.
  23. nikos

    World of Warcraft

    εγώ έκανα το zul farak και καθάρισα τον Gahz'rilla και πήρα ένα trinket που τρέχει λέει ο λύκος μου 3% πιο γρήγορα .Τώρα , γιατί εγώ δεν είδα και καμμία διαφορά στην ταχύτητα , τι να πω, ή το συγκεκριμένο trinket είναι μάπα , ή ο λύκος μου ψοφάλογο lol
  24. nikos

    World of Warcraft

    Εγώ παιδιά , αν το ομάντα δεν έχει μέσα τουλάχιστον δυο warriors και έναν Healer , δεν ξαναπάω σε instance . Το είπα και το δήλωσα . Tο plate που φοράω , σηκώνει πολύ dmg . Δεν βγάινει inst χωρίς warriors και Healer τέρμα . προχθές έκανα και νέο ρεκόρ critic hit 1670 σε elite (RFD) . Ε, για 45 lvl , καλούτσικο πρέπει να είναι .χε χε
  25. nikos

    World of Warcraft

    τι είναι αυτά που βλέπω . Και εμείς κάναμε χτες το zul farak και λέγαμε ότι είναι βαρβάτο . Αμ τρίχες είναι , μάλλον παιδική χαρά . Ε,ρε τι μας περιμένει ακόμα .
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.