Jump to content

jpavly

Premium Members
  • Posts

    22.964
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    41

Everything posted by jpavly

  1. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Αυτό είναι το νόημα, I love Chandler btw:
  2. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ρίξτε μία ματιά στο Go On με τον Matthew Perry
  3. jpavly

    World of Warcraft

    [MENTION=1446]Dolly[/MENTION]
  4. jpavly

    Καρτα στον φουρνο

    Προχθές έστρωσα μία 8400GS MXMII από ψόφιο λαπιτόπι, 8 λεπτά στους 200 βαθμούς - πάνω-κάτω
  5. jpavly

    World of Warcraft

    Δεν νομίζω, αλλά δεν το αποκλείω κιόλας. Λάθος τους θα είναι πάντως, θα το κάνουν farming game όπως το Diablo 3 μετά.. Δεν πιστεύω πάντως γιατί ανταμείβουν τους παίκτες με fun-fun-fun σε αντάλλαγμα της συνδρομής + τα extraδάκια services.
  6. jpavly

    World of Warcraft

    Πριν 5 λεπτά έλεγα, πω ρε γμτ να μπορούσα να κάνω κανά bid τώρα αλλά δεν έχω remote. Wish granted Τώρα βέβαια θα αλλάξει κατά πολύ το Auction House, ίσως να μην προλαβαίνουμε και τίποτα.. είδωμεν.
  7. jpavly

    World of Warcraft

    Στο battle.net έχει προσφορά το BC και το WLK από 5 ευρώ και το Cata στα 10 ευρώ.
  8. jpavly

    Diablo 3

  9. jpavly

    World of Warcraft

    O Pandaren Brewmaster που ήταν στο Frozen Throne ρε παίδες; δεν θυμάμαι που τον πετυχαίναμε.
  10. jpavly

    World of Warcraft

    Προφανώς και δεν μπορεί να σε κρατήσει με τα χρόνια. Θεωρητικά, κάποιοι το παρατάνε, κάποιοι το ξεκινάνε. Κάτσε να πέσει κι άλλο το Diablo και τα λέμε
  11. [ame=http://www.youtube.com/watch?v=xMYjfb_M9wM&feature=player_embedded]Medical Animation - Heal: ghOst Production's 2009 Orthopedic Demo Reel - YouTube[/ame]
  12. Και βέβαια σε όλο αυτό το χάος, μόνο ο πλανήτης Γη έχει ζωή
  13. jpavly

    Ασύρματο τηλέφωνο...προτάσεις για αγορά...

    Panasonic ftw, Siemens & Philips μου ψοφάνε συνεχώς.
  14. jpavly

    World of Warcraft

  15. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    American Reunion, στο ίδιο πνεύμα με τα προηγούμενα
  16. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Ξεκινήσαμε χθες το GoT, ντάξει είναι υπερπαραγωγή. Απορία για το πρώτο επεισόδιο:
  17. jpavly

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Titan Quest Immortal Throne! Diablo 3 και βλακείες
  18. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Iron Sky (2012) - IMDb Πατάτα, είχε δυνατότητες για πολύ περισσότερα. Αμερικανιά ακόμα και εκεί.
  19. jpavly

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    The Help (2011) - IMDb Στο IMDB έχει 8/10 και τόσο θα του έδινα κι εγώ. Στην Αμερική του '60 η αντιμετώπιση των μαύρων διαφέρει ακόμα ελάχιστα μεταξύ εργατών ή σκλάβων. Πολύ καλή κοινωνική, απορείς με πράγματα που γίνονταν μόλις 50 χρόνια πριν σε "ανεπτυγμένη" χώρα.
  20. jpavly

    Diablo 3

    Παρατηρώντας αυτά που λέτε τόσες μέρες καταλήγω μάλλον στο ότι το Diablo 3 "πήρε" λίγο σασί! * Ο παίκτης σου levelάρει και αποκτάει standard attributes, όλοι οι level 40 barbs για παράδειγμα έχουν ίδια str/hp/dex. * Αλλάζουν μόνο τα skills που έχεις, σαν να λέμε φορτώνεις Perks στο Call of Duty. * Ο μοναδικός και ένας παράγοντας λοιπόν που κάνει τον παίκτη σου να αντέχει, ξεχωρίζει, βαράει είναι το gear Συγχαρητήρια λοιπόν στην Blizzard που έφτιαξε όλο το παιχνίδι γύρω από το gear, καθιστώντας τον παίκτη του RPG (υποτίθεται πλέον) παιχνιδιού άχρηστο και όμοιο με τους υπόλοιπους. Εν ολίγοις όλο το παιχνίδι δημιουργήθηκε με σκοπό να περάσει την ανάγκη του gear, με την ελπίδα φυσικά ότι το RMAH θα γίνει η νέα αγελάδα προς άρμεγμα! Αμ δε θα το αγγίξω καν!
  21. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Χθες αξιωθήκαμε να δούμε τα τελευταία επεισόδια του Dexter, δεν έχω λόγια! Hint: σε λίγες μέρες λόγω της Comic-con θα κυκλοφορήσουν τα 2 πρώτα λεπτά της επόμενης season, stay tuned.
  22. jpavly

    Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)

    Καλή φάση, θα τσαλακωθεί η cutiepie Barbie
  23. jpavly

    Εργασία και διαβίωση στη Τσεχία!

    Nέο θέμα
  24. jpavly

    Diablo 3

    Τι να δω, έχω να το συγκρίνω με αυτό:
  25. jpavly

    Diablo 3

    2200 πάει λέει με τα procs
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.