Παρατηρώντας αυτά που λέτε τόσες μέρες καταλήγω μάλλον στο ότι το Diablo 3 "πήρε" λίγο σασί! * Ο παίκτης σου levelάρει και αποκτάει standard attributes, όλοι οι level 40 barbs για παράδειγμα έχουν ίδια str/hp/dex. * Αλλάζουν μόνο τα skills που έχεις, σαν να λέμε φορτώνεις Perks στο Call of Duty. * Ο μοναδικός και ένας παράγοντας λοιπόν που κάνει τον παίκτη σου να αντέχει, ξεχωρίζει, βαράει είναι το gear Συγχαρητήρια λοιπόν στην Blizzard που έφτιαξε όλο το παιχνίδι γύρω από το gear, καθιστώντας τον παίκτη του RPG (υποτίθεται πλέον) παιχνιδιού άχρηστο και όμοιο με τους υπόλοιπους. Εν ολίγοις όλο το παιχνίδι δημιουργήθηκε με σκοπό να περάσει την ανάγκη του gear, με την ελπίδα φυσικά ότι το RMAH θα γίνει η νέα αγελάδα προς άρμεγμα! Αμ δε θα το αγγίξω καν!