Κατά την γνώμη μου, παρόλο που ήταν όλοι μεγάλοι εφευρέτες και είναι ίσως άδικο να συγκρίνονται όλοι μαζί, ο Tesla ξεχωρίζει ανάμεσά τους για τους εξής λόγους...: 1. Έθεσε τις βάσεις για τα περισσότερα ίσως πράγματα τα οποία χρησιμοποιούμε σήμερα στην τεχνολογία... 2. Ήταν αστείρευτος με 100άδες εφευρέσεις... 3. Είχε "πάστα" εφευρέτη και δεν τον ένοιαζε ο προσωπικός πλουτισμός, γι' αυτό πέθανε και στην ψάθα... Παρόλο που πατένταρε πολλές από τις ανακαλύψεις του, με τα χρήματα αυτά δεν έκανε την έξαλλη ζωή, αλλά τα χρησιμοποιούσε για να κατασκευάζει απαραίτητο εξοπλισμό για την συνέχιση των πειραμάτων του... Ο κακομοίρης ο Edison, που μάλλον έρχεται δεύτερος, ήταν το τελείως αντίθετο του Tesla σαν άνθρωπος και από επιστημονικής άποψης ήταν στην σκιά του Tesla, πράγμα το οποίο παραδέχτηκε στο τέλος... Ο Da Vinci γεννήθηκε λάθος εποχή και μάλλον αν ζούσε την ίδια εποχή με τους Tesla-Edison θα είχε κάνει πολύ μεγαλύτερα πράγματα... Ο Einstein πραγματικά πάλεψε πολύ και με πολύ κόπο, για να θεμελιώσει την θεωρία του και παρότι μεγάλο μυαλό, δεν τον θεωρώ της κλάσης του Tesla, ο οποίος "ξέρναγε" ιδέες και θεωρίες την μια μετά από την άλλη... Ο Αρχιμήδης μπροστά στα θηρία αυτά ίσως φαίνεται μικρός, αλλά δεδομένου ότι έζησε 2100 χρόνια πριν και έθεσε τις μαθηματικές βάσεις για όλους τους παραπάνω (πέρα από τις εφευρέσεις που έκανε), φαίνεται ακόμα και σήμερα απίστευτο κατόρθωμα... Ωστόσο, λειτούργησε περισσότερο σαν μοχλός ή κινητήρια δύναμη της εξέλιξης και όχι καταλύτης (κάτι στο οποίο ίσως κάποιοι διαφωνήσουν)... Και οι άλλοι είναι εξίσου σημαντικοί, αλλά αυτοί που μόλις ανέφερα (προσωπική άποψη) είναι μερικά κλικ παραπάνω...