Jump to content

adpanos

Premium Members
  • Content Count

    5,782
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

About adpanos

  • Rank
    Registered User
  • Birthday 08/27/1982

Πληροφορίες Προφίλ

  • Περιοχή
    ΑΘΗΝΑ
  • Ενδιαφέροντα
    Τα πάντα
  • Επάγγελμα
    Ηλεκτρολόγος μηχανικός

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Εχει παραγίνει αυτό με τα γκράφιτι. Κατεβαίνεις στο κέντρο της Αθήνας και θυμίζει Ουγκάντα .... Γκράφιτι παντού, ακόμα και στα τζάμια των καταστημάτων..... Αν βάλεις πως στο συγκεκριμένο περιβάλλον, βλέπεις μόνο Πακιστανούς, Αφγανούς και Γύφτους να πηγαινοέρχονται, μυρίζεις τα φρεσκοκατουρημένα πεζοδρόμια και δρόμους, παρατηρείς τα πρεζόνια το ένα δίπλα στο άλλο λιπόθυμα, δεν θέλει πολύ να πιστέψεις πως βρίσκεσαι κάπου αλλού .... σε μια πόλη της Αφρικής ή της Ασίας ......
  2. http://www.thestival.gr/society/police/item/454060-thessaloniki-antieksousiastes-maxairosan-29xrono-poy-symmeteixe-stin-ekdilosi-gia-tin-genoktonia-ton-pontion-foto-video Τώρα θέλω να δω ποιος πολιτικός χώρος θα μπει στο στόχαστρο για πράξεις που προκαλούν οι υποστηριχτές του. Τι όχι;
  3. Σίγουρα η αναβάθμιση έγινε με πολιτικά κριτήρια και ίσως για τις ευκολίες πληρωμής που δίνουν οι ΗΠΑ μεσω FMS . Οι Γάλλοι δεν είναι και πολύ καλοί σε αυτό το επίπεδο. Ότι αγοράζεις τσούζει .... Τα Mirage δεν θα αναβαθμιστούν . Απλά συζητούμε για να υπάρξει μια σύμβαση Follow on Support ώστε να έρθουν ανταλλακτικά και να ανέβουν οι διαθεσιμότητες. Το πόσα τραγικά έχουν γίνει με την υπόθεση των Mirage δεν περιγράφονται. Αρχικά τα Mirage που αγοράσαμε κάπου στην 10-ετία του 80, ήταν σε πρώιμο στάδιο ολοκλήρωσης με αποτέλεσμα να μην έχουν σοβαρό ραντάρ. Κάπου το 2000 υπγράψαμε ένα συμβόλαιο και μπήκαμε σε ένα πρόγραμμα στο οποίο αγοράσαμε 10 αεροσκάφη της έκδοσης 2000-5 MK2 που είναι η τελευταία και κορυφαία παγκοσμίως έκδοση του αεροσκάφους και αναβαθμίσαμε άλλα 15 από τα παλαιά .... Τότε μπορούσαμε να τα αναβαθμίσουμε όλα και σχετικά οικονομικά αλλά δεν το κάναμε. Λάθος πρώτο. Κατά το 2009 οι Άραβες έβγαζαν στο σφυρί Mirage 2000-9 , μια έκδοση ίδια με τα 2000-5 MK2 η οποία στερείται λίγο στο λογισμικό , φοράνε μια έκδοση που δεν είναι για Νατοϊκές χώρες. Δεν τα αγοράσαμε .... Λάθος δεύτερο Από την αρχή των παραγγελιών ΠΟΤΕ δεν υπογράψαμε ένα πρόγραμμα FOS , ώστε να έχουμε ανταλλακτικά για τα αεροσκάφη. Είχαμε ότι είχε προβλεφθεί στην αρχική παραγγελία. Όμως την ίδια στιγμή, είχαμε αγοράσει τα δικαιώματα και την πλατφόρμα υποστήριξης προχωρημένου σταδίου του αεροσκάφους, ώστε να μπορούμε μόνοι μας να το επισκευάζουμε . Τα αεροσκάφη λοιπόν έμειναν για χρόνια χωρίς ανταλλακτικά και πλέον εδώ και καιρό έχουμε φτάσει στο σημείο να κανιβαλίζουμε τα μισά αεροσκάφη για να πετάνε τα υπόλοιπα. Επιπλέον οι πύραυλοι που έχουμε χρυσοπληρώσει και μας δίνουν το πάνω χέρι απέναντι στους Τούρκους, SKALP EG (υποστρατηγικός) , EXOCET ( ναυτικής κρούσης) , MICA ( αέρος, αέρος) , πλέον είτε έχουν λήξει είτε είναι στην λήξη και χρειάζονται υποστήριξη. Άλλο ένα τραγικό λάθος, να αφήνεις τα κύρια όπλα σου να απενεργοποιούνται πλήρως . Σήμερα οι Γαλλοι δεν είναι τόσο πρόθυμοι όσο παλιά να υποστηρίξουν με αναβαθμίσεις το αεροσκάφος. Ποντάρουν στο Rafale . Από την άλλη όμως στους Ινδούς κάνουν αναβάθμιση στα παλαιά τους Mirage σε 2000IN MK3 , κάτι παρόμοιο με τα δικά μας 2000-5 MK2 . Άρα επιλογή υπάρχει. Τα Mirage και τα παλαιά και τα νεότερα είναι σε άψογη δομική κατάσταση. Μπορούν χωρίς δομική αναβάθμιση να βγάλουν άλλα 20 χρόνια. Το αεροσκάφος είναι δελταπτέρυγο και δεν καταπονείται όσο τα F16 . Η πολιτική ελίτ αλλά και η στρατιωτική, έχουν μπει στην λογική της σταδιακής απόσυρσης των αεροσκαφών, ειδικά των πρώτων Mirage που δεν αναβαθμίστηκαν . Το κακό είναι πως για να μπορέσουμε να αναπληρώσουμε , τα αεροσκάφη αυτά, στην ίδια ποσότητα θα χρειαστούμε αρκετά δις, πράγμα που δεν έχουμε.
  4. Πεταμένα λεφτά η αναβάθμιση όπως γίνεται στα F16. Το AESA radar που θα τοποθετηθεί ΔΕΝ αυξάνει δραματικά τις αποστάσεις αποκάλυψης ενώ δεν συνεργάζεται με το σύστημα άμυνας του σκάφους που ήδη έχουμε επάνω. Αυτό σημαίνει επιπλέον χρήματα από αυτά που έχουμε συμφωνήσει .... Πάμε παρακάτω. Οι ΗΠΑ δεν αποδεσμεύουν στρατηγικά όπλα για τα Ελληνικά Φ16 , ενώ από δυνατότητες το αεροσκάφος στερείται δραματικά απέναντι στα Mirage 2000-5 MK2 που ήδη έχουμε και ΔΕΝ υποστηρίζουμε. Πχ. Το Mirage μπορεί να ανιχνεύσει 24 στόχους ταυτόχρονα, να επιλέγει αυτόματα τους 8 πιο επικίνδυνους και να κλειδώνει τους 4 πάλι αυτόματα πιο επικίνδυνους για ομοβροντιά 4ων MICA IR πυραύλων ..... Όλο αυτό που περιέγραψε παραπάνω, ένας χειριστής Φ16 block 52+ advance πρέπει να το κάνει χειροκίνητα και εντελώς μόνος. Το σύστημα αυτοπροστασίας του Mirage 2000-5 MK2 είναι κατά γενική ομολογία ανώτερο από κάθε άλλο υπαρχει στο Αιγαίο. Είναι ο ICMS MK3. To Mirage 2000-5 μπορεί να εκτοξεύσει SKALP EG βαθειά μέσα στο τουρκικό έδαφος, φέρει τους MICA IR που είναι πύραυλος που δεν ανιχνεύεται από τα ραντάρ του αντιπάλου αεροσκαφους ενώ δημιουργεί no escape zone αρκετά χιλιόμετρα πριν την κρούση. Αν λοιπόν βάλεις όλα αυτά μαζί, θα απορήσεις γιατί αναβαθμίζονται τα F16, αντί την συνολικής αναβάθμισης των Mirage και της αγοράς και άλλων από τα αποθέματα του Κατάρ, της Ταϊβάν, των Εμιράτων και της Γαλλίας.
  5. https://www.tomshardware.com/news/intel-disable-hyper-threading-spectre-attack,39333.html https://support.apple.com/en-us/HT210108
  6. Περιμένω 16CORE O/C στα 5Ghz+ με 4000Mhz στις μνήμες .... Τραίνο θα πηγαίνει.
  7. Στο Gaming, υπάρχει ένα review της HEDT πλατφόρμας της Intel (7800, 7820Χ) σε σχέση με τους ZEN (260ΧΧ, 270ΧΧ) η οποία δείχνει μια Ισοπαλία σε clock to clock σενάρια με ίσως ένα ελαφρύ προβάδισμα του ΖΕΝ. Δεν έχει να κάνει τόσο με τον πυρήνα του ZEN , όσο με ορισμένα bottlencks στην τοπολογία και στο IF σε σχέση με τα midrange μοντέλα της Intel, στα οποία προστίθεται και η διαφορά συχνότητας. Θα δούμε τι θα διορθώσουν.
  8. Στο μόνο που δεν έχει περάσει η AMD την INTEL είναι σε ότι έχει να κάνει με την FPU , (AVX / AVX 512) . Το θέμα είναι πως πέρα από τον διπλασιασμό των Cores σε κάθε κατηγορία, θα έχουμε και διπλασιασμό της FPU σε κάθε πυρήνα. Αναμένουμε να δούμε που θα κάτσει η μπίλια.
  9. Από την στιγμή που ο 2950Χ έχει τα 4,1Ghz all core turbo ενώ είναι 16CORE , με νορμάλ ρεύματα και θερμοκρασίες , θεωρώ δεδομένο πως ο 3850Χ θα έχει τα 4,5 ίσως και κάτι παραπάνω. Ίσως εδώ να δούμε τον 3700Χ ( 12/24) να είναι το chip που θα πάει ο πολύς κόσμος , αν η λιθογραφία επιτρέπει γενικά υψηλά clocks , αλλά το TDP είναι αυτό που σταματά τον 3850Χ στα 4,5 και δεν χρονίζεται default παραπάνω.
  10. Αν ισχύει πως έχουν διπλασιάσει default την ταχύτητα του IF , οποία θα παίζει στα 1/1 με την μνήμη και όχι στο 1/2 που είναι τώρα, απλά ο διαιρέτης που θα προστεθεί να δίνει το δικαίωμα σε όποιον κλοκάρει μνήμες υψηλά, να επαναφέρει την ταχύτητα του IF στα πλαίσια του ZEN 1 βάζοντας τον διαιρέτη στο 1/2.   Λογικά εμάς μας ενδιαφέρει να κρατήσουμε την σχέση συχνότητας μνημών και IF στο 1/1 με ταυτόχρονα την όσο πιο υψηλά χρονισμένη μνήμη, αλλά ίσως για κάποια σενάρια το 1/2 με πολύ υψηλά χρονισμένες μνήμες να δίνει το κάτι παραπάνω, ειδικά όταν το CPU είναι κάποιο 16CORE μοντέλο που θα διψάει για Bandwidth. 
  11. https://www.techpowerup.com/255405/amd-ryzen-3000-zen-2-a-memory-oc-beast-ddr4-5000-possible
  12. Πάμε και για 4,8-5Ghz boost ? Αν ναι θα τα γκρεμίσει όλα .
  13. Το FABRIC στους ΖΕΝ 2 λέγεται πως θα έχει διπλάσια ταχύτητα για τις ίδιες συχνότητες μνήμης σε σχέση με πριν. Οπότε ίσως να μην χρειάζεται να ξοδευτείς για μνήμες. Επίσης με ένα 15% πάνω σε IPC και με τα ρολόγια να πιάνουν 4,8+Ghz ? all core turbo η αύξηση στην απόδοση θα βρίσκεται περίπου στο 30-35% σε σχέση με πριν. Βάλε και τα διπλάσια CORES, την διπλάσια FPU που θα αλλάξει εντελώς τις επιδόσεις σε ορισμένα σενάρια, μιλάμε για πολύ μεγάλη αύξηση του συνολικού performance.
  14. Όχι δεν πάει έτσι. Για να έχεις ΚΡΑΤΟΣ , εθνική κυριαρχία, σε μια περιοχή του πλανήτη όλο θάλασσα, πρέπει να έχεις και ναυπηγεία. Διαφορετικά δεν μπορείς να έχεις Πολεμικά πλοία για την προστασία σου ...... Δες τα ναυπηγεία σαν ένα πολεμικό πλοίο υποστήριξης .... Αυτά που λες ΔΕΝ επαφίονται στο είδος της βιομηχανίας για την οποίο μιλάμε, η οποία αν δεν υπάρχει, δεν θα υπάρχουμε. Τέλος να σου πω πως οι βιομηχανίες της χώρας δεν είναι ορθό να αφήνονται έτσι στην τύχη τους. Αποτελούν περιουσιακό στοιχείο της κρατικής μηχανής, είτε είναι δημόσιες, είτε ιδιωτικές, περιουσιακά στοιχεία που μπορεί αύριο να παράξουν ξανά χρήμα και ανάπτυξη. Τέτοιου επιπέδου βιομηχανίες δεν τις κλείνεις έτσι απλά. Χάνεις σε πάρα μα πάρα πολλούς τομείς αν δεν υπάρχουν.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.