-
Posts
744 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by tazerom
-
Το δοκίμασα στο bloody good time εχθές και ακόμη κάνει processing ενώ έχει έρθει order confirmation email!
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ξαναείδα το The Man From Earth κυριολεκτικά 8,5/10 .ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ταινία... σχόλιο απο imdb που αξιολογεί την ταινία ακριβώς -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
tazerom απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
άμα σου πω ότι με το multi δεν ασχολήθηκα καθόλου....ίσως γιατί είχα απορροφηθεί στο story mode και να μαζεύω τα side quests.....anyway θα το χω στα υπόψιν για το Online mode! -
Action Grand Theft Auto V [GTA V]
tazerom απάντησε στο θέμα του wrong method topic στην ενότητα PC Gaming
Ελα παραδέξου καταλάθος το είπες αυτό έτσι? -
[MENTION=5513]GoMaR[/MENTION] Προσωπικά δεν το έχω δοκιμάσει γιατι δεν έχω λόγο άμεσα να το κάνω....Ηope it works!
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
tazerom απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Πάντως εχθές στη μετρο στο bazo....το 40% ήταν σκαρφαλώμενοι στα κτίρια με το μάτι στο σκόπευτρο ασχετα με τη class μόνο Run δεν είχε ειδικά προς το τέλος!- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κάτι που ίσως να βολέψει αρκετούς ( [MENTION=11525]grathk[/MENTION] )....credits goes to doctorandroid Unlock Root Λίστα υποστηριζομενων συσκευών
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
καθησα και είδα το ΟSS 117 Lost in Rio .... τραβηγμένο από τα μαλλιά 4/10 ο *beep* κατάσκοπος που μόνος αυτός πιστεύει οτι είναι Μr.Perfect βγάινει αλώβητος από την περιπέτεια! @EraserheadX στο imdb για το Primer στις σχετικές με αυτό ταινίες έχει και το "π" ............δεν πιστεύω να είναι ίδιο στύλ.....γιατί με τα σχεδιαγράμματα με εψησες να το δώ..... επίσης αν σου αρέσει timetravel δες το Timecrimes ......ισπανικη, συμπαθητική ταινία! -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
To Rome είναι ατμοσφαιρικότατο....Πολύ ωραία σειρά ...... περναμε ευχάριστα βλέποντας Warehouse 13 Season 4 -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
tazerom απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
Toy Soldiers -50% Συμπαθητικό παιχνιδάκι να περνάει η ώρα! -
σε μενα παίζει μια χαρα με ICS!
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
πιθανώς να ενδιαφέρει κάποιους.Καθώς θα έχει και κάποιες προσφορές! Google Play hits 25 billion downloads
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Ξεκίνησα GOT .....γιατί γιατί δεν το είχα δει???? -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
The IT Crowd....συμπαθητικό, βγάζει γέλιο! -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
tazerom απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Anti spot hack new addition Vacation mode ON- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
tazerom απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
43.64€ 22 Jul 2012 Tom Clancy's Splinter Cell Conviction 3,74€ 21 Jul 2012 Driver: San Francisco 4,99€ 21 Jul 2012 Wallet 10,--€ Credit 20 Jul 2012 Alan Wake American Nightmare3,49€ 20 Jul 2012 Free Red Orchestra Retail 19 Jul 2012 SimCity 4 Deluxe 2,49€ 18 Jul 2012 Free Hacker Evolution Duality 18 Jul 2012 Just Cause 2 4,99€ 18 Jul 2012 Wallet 10,--€ Credit 18 Jul 2012 Dungeon Defenders2,99€ 17 Jul 2012 Dungeon Siege I, II, III with Treasures of the Sun DLC 7,49€ 17 Jul 2012 Wallet 10,--€ Credit 15 Jul 2012 Magicka 2,49€ 14 Jul 2012 Payday: The Heist4,74€ 14 Jul 2012 Wallet 10,--€ Credit 13 Jul 2012 Ghost Recon Advanced Warfighter 2, Portal 2 6,23€ 13 Jul 2012 Wallet 10,--€ Credit -
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
tazerom απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
There u go!FIXED! -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
tazerom απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
άντε να τα βγάλει steam sales το καλοκαίρι του 2014 να τα αγοράσουμε για κανένα 20€- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Αξιόλογα πολυμέσα και ρήσεις στο διαδίκτυο (ThinkLab)
tazerom απάντησε στο θέμα του Tsakonas topic στην ενότητα Off topic
Ενδιαφέρον site όπου δίνει απαντήσεις σε "χαζα"ερωτήματα! Με μόνο δυο topic μεχρι στιγμής 1.What would happen if you tried to hit a baseball pitched at 90% the speed of light? 2.What if everyone who took the SAT guessed on every multiple-choice question? How many perfect scores would there be?- 5.716 απαντήσεις
-
- notable
- notable pictures
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
νομίζω πρέπει να βρεις ένα αντίγραφο του κανονισμού της πολυκατοικίας....και εγώ ενοικιαστής είμαι και με το που μπήκα πήρα ένα αντίγραφο!Στη τελική κάνε και τον άμα σου πει τι τον θες......και καλά να εναρμονιστέις με τους κανονισμούς! δεν ξέρω αν το έχεις δεί αλλά το βάζω αρα νομίζω με όσο καταλαβαίνω είναι σχετικά ξεκάθαρο....είτε υπάρχει κανονισμός όπου ορίζεται η "συμπεριφορά" ως προς τα κλείστα διαμερίσματα είτε λαμβάνεται υπόψην η ισχύουσα νομοθεσία!:big_boss:
-
Σε πολλές πολυκατοικίες υπάρχουν διαμερίσματα τα οποία είναι κλειστά και με την δικαιολογία αυτή οι ιδιοκτήτες τους δεν θέλουν να συμμετέχουν στις κοινόχρηστες δαπάνες. Εάν υπάρχει κανονισμός στην πολυκατοικία και αναφέρει για πιθανό ποσοστό μείωσης του ποσοστού συμμετοχής σε περίπτωση κλειστών διαμερισμάτων, τότε εφαρμόζουμε πιστά ότι αναφέρεται σε αυτό. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει κανονισμός ή δεν αναφέρει κάτι τέτοιο θα πρέπει το θέμα να τεθεί στην γενική συνέλευση και να αποφασιστεί από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες αν θα δεχθεί κάποιο ποσοστό μείωσης των κοινοχρήστων δαπανών. Εάν δεν υπάρχει συμφωνία μεταξύ των ιδιοκτητών, τότε σύμφωνα με τον Ν.3741/1929, πουθενά δεν αναφέρει ελάφρυνση και το διαμέρισμα θα πρέπει να πληρώνει κανονικά τα κοινόχρηστά του (100%). *Στην περίπτωση που η οικοδομή διαθέτει αυτόνομη θέρμανση και το κενό διαμέρισμα δεν έχει καταναλώσει ώρες/θερμίδες καλείται να συμμετέχει στα έξοδα θέρμανσης μόνο με το πάγιο του και όπως ορίζει η μελέτη θέρμανσης της πολυκατοικίας. *Σε πολλές των περιπτώσεων οι ιδιοκτήτες επιτρέπουν ελάφρυνση στα κενά διαμερίσματα εφόσον έχει κλειστά τα σωματά του, αφού και οικονομία γίνεται και ο ιδιοκτήτης του κλειστού διαμερίσματος μένει ευχαριστημένος. πηγη ή Θα ήθελα να μου πείτε με τι ποσοστό συμμετέχουν τα κλειστά διαμερίσματα μιας πολυκατοικίας στη θέρμανση και ποιος νόμος το ορίζει. Δεν υπάρχει νόμος που καθορίζει ειδικά το ποσοστό συμμετοχής των κλειστών διαμερισμάτων στην θέρμανση ή σε όποια άλλη δαπάνη. Αυτό συνήθως καθορίζεται με συμφωνία ανάμεσα στους συνιδιοκτήτες. Η συμφωνία αυτή είναι ο κανονισμός της πολυκατοικίας. Συνήθως οι κανονισμοί των πολυκατοικιών προβλέπουν κάποια έκπτωση στις δαπάνες πετρελαίου για κλειστά διαμερίσματα, υπό κάποιες προϋποθέσεις, σε περίπτωση βέβαια που δεν υπάρχει αυτονομία. Αν κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται από τον κανονισμό μπορεί να συζητηθεί και να διευθετηθεί σε κάποια συνέλευση των συνιδιοκτητών. Πιστεύω όμως ότι για να ληφθεί κάποια απόφαση στο συγκεκριμένο θέμα απαιτείται παμψηφία, πρέπει δηλαδή να γίνει αποδεκτό από όλους ανεξαιρέτως τους συνιδιοκτήτες της πολυκατοικίας. Και αυτό διότι το θέμα άπτεται του τρόπου κατανομής των δαπανών, για την μεταβολή του οποίου ο νομός απαιτεί συμφωνία όλων (παμψηφία) των ιδιοκτητών. Αν δεν προβλέπεται έκπτωση από τον κανονισμό και δεν γίνει δεκτό κάτι τέτοιο από την συνέλευση, τότε πιστεύω ότι δεν μπορεί να γίνει έκπτωση. Σε πολυκατοικίες που έχουν αυτονομία και όπου εφαρμόζεται το σύστημα με τον υπολογισμό των θερμικών απωλειών, προβλέπεται η συμμετοχή των κλειστών διαμερισμάτων με βάση κάποιες παραμέτρους. Συμβουλευτείτε μηχανικό για την περίπτωση αυτή. πηγή
-
Τα πάντα για το Steam (Πληροφορίες, Νέα, Προσφορές, Προβλήματα)
tazerom απάντησε στο θέμα του tragikos topic στην ενότητα Steam & άλλες κοινότητες
από το παραπάνω τοπικ Quote: Originally Posted by Meety*` As you all know, summer is on top of us. Any guesses when summer sale might start? Oh dude you missed it! -
mame!
- 7.789 απαντήσεις
-
- games
- new release
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εσείς πως υπηρετήσατε τη μαμά πατρίδα?
tazerom απάντησε στο θέμα του jpavly topic στην ενότητα Off topic
2003 Γ Πολεμικό Ναυτικό.... ΝΔΑ(Πειραιάς) τη μισή Θητεία και την άλλη μισή στη ΔΝΕ (Σκαραμαγκά) οδηγός αρχιπλοίαρχου... θα έχω να λέω ιστορίες απο το στρατό -
Shooter Official Battlefield - Bad Company 2 Thread.
tazerom απάντησε στο θέμα του Nephiλiμ topic στην ενότητα PC Gaming
1.isla innocentes .....σε TDM απίστευτο λίωσιμο 2.μαζί με την Ηeavy Metal σε 4000 tickets! Aυτά και μόνο!- 8.491 απαντήσεις
-
- bad company 2
- battlefield
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
