-
Posts
912 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by zampONakiaskiou
-
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
3-4 ποστ πιο πάνω έχω ποστάρει λινκ.. :whistling- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Για να δώσεις το παιχνίδι, δίνεις απαραίτητα και το λογαριασμό σου στο origin?
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εννοείται πως με nandroid τα'χεις όλα όπως θες κι όποτε τα θες, αυτο προυποθέτει όμως custom recovery.Και κάποιος μπορεί να μην θέλει να ασχοληθεί τόσο... Τώρα για ποιο λόγο αυτός ο κάποιος, πήρε το 2ο πιο "in" κινητό μετά τη σειρά νέξους, σε ότι αφορά το επίπεδο ψαξίματος, και προτιμά να μείνει στοκ.. Δεν το γνωρίζω! To itunes είναι καλό ως sync manager.Το κακό του είναι ότι είναι απαραίτητο και για όλα τα άλλα!! Και με το HTC SYNC, αν εξαιρέσεις κάτι μικροπροβλήματα με τους drivers για τα windows 8,τα οποία λύθηκαν βέβαια, μια χαρά κάνεις τη δουλειά σου. Έχει νομίζω και ειδικό section για να περνάς ότι θες από το iphone στο νέο σου κινητό χωρίς πολλά πολλά!Δεν το χω δοκιμάσει βέβαια να δω τι και πως..
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Για να μην του φέρνει ΟΤΑ updates κάτι έχει πειραχτεί στο τηλέφωνο.Αν ήρθε πειραγμένο από Κίνα ή κάτι του κανες εσύ δεν το ξέρω. Στο κατάλληλο άτομο πάντως έγινε η ματσολιά... :fist: To μόνο σίγουρο είναι ότι αν μπλέξεις με customιες θες μπόλικο διάβασμα.Τουλάχιστον την πρώτη φορά...Αλλά όλο το ζουμί εκεί είναι.. -
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Ωραίος.. Θυμάμαι κι εσένα και τον "pitkon" νομίζω!Aν και μόνο με τη windows πλευρά του customizing ασχολήθηκα, μου είχαν κάνει εντύπωση τότε τα ελληνικά σχόλια! Red Papavers by votritis on deviantART Aυτή μ'αρέσε πιο πολύ απ'όλες!- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Ρουφιάνος mode on Metro UI Icon Set - 725 Icons by dAKirby309 on deviantART Metro Uinvert Dock Icon Set - 725 Icons by dAKirby309 on deviantART- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=4N82TLB03Vk]David Gilmour The Fender 50th Birthday Celebration - YouTube[/ame] -
Φάουλ. Ουδεμία σχέση το open/δωρεάν λειτουργικό με τα επιπληρωμή apps. Τι εφαρμογές χρειάζεσαι που είναι επι πληρωμή δηλαδής να δούμε μπας και βρούμε τίποτα τσάμπα; Να σου πάνε 25 άντε 30 ευρώ οι εφαρμογές που ίσως να χρειαστείς.. έδωσες 350+ άντε να φτάσουμε στα 400. Προσωπικά είμαι ικανοποιημένος με το πρόγραμμα μουσικής του sense.Υπάρχει και το google music. Άσχετο.. Το i-tunes στα σκουπίδια!Foobar κι άγιος ο θεός. Με προλάβανε.
- 2.728 απαντήσεις
-
- android
- applications
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Το 90% από αυτά που φαίνονται είναι δημιουργία του neiio (Jamie Green) on deviantART Το custom visual style που χρησιμοποιώ είναι αυτό nomemod 8.1 by neiio on deviantART Rocketdock nome rocketdock by neiio on deviantART Eικονίδια για το rocketdock Elementary Dock Icons by neiio on deviantART Eικονίδια για τον explorer elementary 8.1 iPack by neiio on deviantART Το rainmeter δεξιά είναι RainConky by SplashTK on deviantART μονταρισμένο να ταιριάζει με το υπόλοιπο σκηνικό. Οδηγίες για να χρησιμοποιήσεις custom visual styles (θέματα) εδώ How to Install Custom Themes by neiio on deviantART *Εγώ χρησιμοποιώ το UxStyle.Mε τo UltraUXThemePatcher τρώω black screen.. **Πριν κάνεις οτιδήποτε δημιούργησε αντίγραφο ασφαλείας!- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του FANISTELROOY topic στην ενότητα Smartphones
Μη ξενερώσεις που δεν έχω ιδέα για τα του κινητού.. Να ευχηθώ να σου ζήσει η κούκλα ήθελα!Γερή και δυνατή να'ναι! :clap: -
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Συμφωνώ!Άνετα το παρακολουθείς το UTD.. Ξεκίνησα Βlacklist,The Strain και Legends εν αναμονή της πρεμιέρας του SOA.. Βlacklist είδα μόνο τον πιλότο μετά νύσταξα και δεν μπορώ να το κρίνω.Θα δούμε.. Τhe Strain καλά το ξεκίνησαν μετά λίγο το χαλάσανε.Έχουν πάρει λίγο από Blade, λίγο από WD, λίγο από 28 days later, λίγο από Highlander .. Βλέπεται προς το παρόν.. Legends πολύ ικανοποιημένος από το πρώτα 2 επεισόδια! -
Τσαπρρρρρρρρρρρρ κιτς κιτς.. Μπέρδεψες τη βούρτσα με τη λούτσα και το λύκο με το σκύλο! Στο ποστ #4136 αναφέρομαι.. Συμφωνώ για bugfield celebs.Ξάδερφος του Τσάκα
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Το ότι είναι infantry based map δεν το κάνει και COD map. Υπάρχουν ήδη πολλές επιλογές για όλα τα γούστα. Πάντως συμφωνώ με το βιντεάκι του Ματίμιο που ανέβασε πιο πάνω ο σκύλος. Πολύ όμορφα δομημένη πίστα. Από το Aftermath DLC όποια πίστα και να βάλουν, i am in...Με την Talah Market να είναι λίγο πιο πάνω στις προτιμήσεις μου..Μου θυμίζει Τοujane και Matmata.
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε το γραφείο σας!
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του dubber topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Κι εγώ σε παρόμοια κατάσταση βρίσκομαι... Μετά θυμάμαι πως βρίσκομαι στην Ελλάδα του Σαμαρά κι ότι έχουμε να βάλουμε πετρέλαιο 3 χρόνια και τ' αφήνω όπως είναι... -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Πολλά υποσχόμενα remix εν όψει [ame=http://www.youtube.com/watch?v=pJ-7T9uHilk]Röyksopp & Robyn - Monument (Edit) - YouTube[/ame] -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Καθυστερημένα μιας και ότι βλέπω έχει τελειώσει για φέτο εκτός από το GOT ξεκίνησα: Vikings-Sherlock-Penny Dreadfull Ικανοποιημένος και από τα 3 έως τώρα. Newsroom ----> Jeff Daniels,Emily Mortimer,Sam Waterson,Jane Fonda και last but no least Olivia Munnnnnnnnnnn Αρκούν για να το δεις! -
Έλα μωρέ κι εσύ.. Λες και δεν έχεις καταλάβει τι προσπαθούνε να κάνουνε... Δόλιοι άνθρωποι παιδί μου!!!
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κι επειδή σε τρελάνανε αυτοί έχεις βαλθεί να μας τρελάνεις εσύ τώρα; Τα βγάλαμε τα συμπεράσματα μας για το παιχνίδι από πρώτο χέρι και αυτό είναι που δεν καταλαβαίνεις.. Τέλος πάντων συμφωνούμε ότι διαφωνούμε so ας το αφήσουμε εδώ και πάμε ΟΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ μαζί για preorder του αποπάνω.. :hehe:
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
E λογικά αν δεν έχεις πειράξει κάτι κατά την εγκατάσταση C:\Program Files (x86)\Origin Games Tα settings του χρήστη στο C:\Users\%όνομα%\Documents\Battlefield 4\settings Και στο cloud αν έχεις ενεργοποιημένη την επιλογή.
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ή δε θέλεις να καταλάβεις, ή δεν το έχω διατυπώσει σωστά στο προηγούμενο post. Αφού πήρες ένα προϊόν που δε σε ικανοποιεί, διαμαρτυρήσου στην εταιρία και ζήτα τα λεφτά σου πίσω. ΑΠΟΔΕΙΞΕ τα προβλήματα, αναζήτησε λύσεις και αν δεν υπάρχουν, ζήτα refund. Το να μπαίνεις να κράζεις εδώ και να γεμίζουμε με ανούσια κατεβατά το θέμα, δε βοηθάει κανέναν. Κουβέντα κάνουμε πάνω στο παιχνίδι. Δεν το θεωρώ ανούσιο από μέρους μου.Τα προβλήματα και οι λύσεις τους ανήκουν στα fora της ΕΑ και του BF.Εδώ ΠΙΣΤΕΥΑ μπορούσαμε να λέμε εκτός από τα παραπάνω ΚΑΙ την άποψη μας.Αλλά μάλλον λάθος έκανα. Δε στο απαγορεύει, αλλά γίνεσαι κουραστικός. Δεν προσφέρεις τίποτα στη συζήτηση και δεν έχει κανένα νόημα. Kουβέντα είχα την εντύπωση ότι κάναμε επαναλαμβάνω..Το ότι διαφωνούμε δεν πάει να πει κάτι. Αν τώρα εσύ πιστεύεις ότι δεν προσφέρω κάτι κακώς κάθησα και σπατάλησα φαιά ουσία για να σου απαντήσω. Μήπως να αλλάξουμε και τον τίτλο του θέματος σε Battlefield 4 The Best Game Of All-Wizard! aprroved ;;; Γίνεσαι (-στε) σαν τον sebastian, που μπαίνει σε ότι είναι ATI ή Samsung μόνο και μόνο για να κράξει. Σε και με χαρακτηρισμούς τρίτων δεν πρόκειται να ασχοληθώ. Να σου βάλω μια λίστα με παιχνίδια που η onboard κάρτα γραφικών παίζει τέλεια; Γιατί έδωσες 200-300-500€ για να παίξεις BF4; Σοβαρά μιλάμε τώρα; :worship: Αυτό ούτε πριν, ούτε τώρα κατάλαβα τι ρόλο βαράει... Τι ακριβώς σε ενοχλεί στον commander; Μια χαρά είναι και βοηθάει πολύ αν παίζεις σωστά και όχι γιούρια. Ότι είναι μια κουτσουρεμένη έκδοση για να ικανοποιήσει τη μάζα όπως είπα. Την κουβέντα, όπως γίνεται, δεν έχουμε έτσι κι αλλιώς λόγο να την κάνουμε. Δεν ψάχνεις να βρεις λύση, απλά κράζεις. Αν ήθελες να λύσεις προβλήματα, τουλάχιστον όσα αφορούν στη δική σου πλευρά, θα είχε νόημα. Το ότι προσπάθησα να τα λύσω και η αποτυχία μου να βρω την απάντηση με οδήγησε εδώ. Τώρα αν η λύση είναι ότι φταίω εγώ κι όχι η DICE που δεν έχω 2000 χιλιάρικα για να παίξω σωστά το παιχνίδι, που αυτοί μου πλασάρανε λάθος, τότε :giveup: Mην μπεις στον κόπο να απαντήσεις ειλικρινά..
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=hxvhjjrz7W0]Cee-Roo feat. Ella Fitzgerald - Sunshine of Your Love - YouTube[/ame] -
Οver and Out.
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΟΛΑ!
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
[MENTION=7033]Lazy Dog[/MENTION] Δε με ενόχλησε βρε.. Απλά επειδή κατάλαβα το ύφος σου, είπα ότι ήταν λάθος η έκφραση που χρησιμοποίησες.. "Και στην τελικη αν ενα παιχνιδι αρνειται για τον οποιο λογο να παιξει(ή παιζει εν μερη) στο συστημα μου πολυ απλα τρωει ποδι(και ας το πληρωσα...δεν θα πεθανω κιολας). Ετσι πολυ απλα εφαγε ποδι το titanfall και ας το γουσταρω τρελα σαν παιχνιδι(το tearing απλα δεν αντεχεται) και τη θεση του στον ssd πηρε το bc2(ετσι για να θυμηθω τα παλια)" Συμφωνώ 100% αλλά το θέμα μου είναι ότι όταν κάτι το γουστάρεις, αφιερώνεις χρόνο και χρήμα και ξαφνικά στα κάνουν όλα αχταρμά είναι λίγο mindf@ck..Το ακόμα χειρότερο βέβαια είναι ότι νιώθεις ότι δε σε σέβονται σα πελάτη. Σα να πηγαίνεις στην αγαπημένη σου ταβέρνα και να σου σερβίρουν κουνάβι αντί για κοκορέτσι και Pepsi αντί για Coca Cola.. (Την έχω κόψει τόσο καιρό και μου λείπει... ) [MENTION=173]Wizard![/MENTION]Μια χαρά είναι ο χρόνος.. Το launch έγινε 5(?) μήνες πρωτού σουτάρω το παιχνίδι από το SSD. Αν μέσα σε 5 μήνες κατάφεραν να κάνουν το παιχνίδι χειρότερο από ότι ήταν στο launch, (για μένα τουλάχιστον) ε συγνώμη αλλά δε θα κάτσω να τους περιμένω..
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
