-
Posts
912 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by zampONakiaskiou
-
Επειδή νιώθω ότι από μένα ξεκίνησε ο παραπάνω "αντίλογος" - διάλογος, ( τι να κάνω που μου άρεσε full extra το stand, να μην το πω;! ), θα ήθελα να πω πως αντί να ψάχνουμε ψύλους στ' άχυρα, θα πρέπει να κατανοήσουμε πως ο καθένας εδώ μέσα, είτε έχει γνώσεις είτε όχι θα πρέπει πρωτού προβεί σε οποιαδήποτε αγορά-μόντα-αλλαγή κτλ να κάνει έρευνα αγοράς! Ευτυχώς για μας τους μη γνώστες, υπάρχουν αρκετοί/ή (αφού μία την έχουμε! [MENTION=20975]karmen1983[/MENTION]) να μας καθοδηγήσουν στο Λάμπη μας και προσωπικά χαίρομαι και λίγο ζηλεύω η αλήθεια είναι, που υπάρχουν άνθρωποι που εκτός του ότι "το έχουν", έχουν και τη καλή διάθεση και το μεράκι να μοιραστούν τις γνώσεις τους με τον έναν ή τον άλλον τρόπο! Όλα τ' άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε! :to_pick_ones_nose3: [MENTION=12468]NOP$TRIM[/MENTION] φιλαράκι δεν χρειάζεται να απολογείσαι για κάτι!Όταν ζήτησα να μας δείξεις ένα how to, το έκανα χωρίς να γνωρίζω ούτε τη διαδικασία, αλλά ούτε τον χρόνο/κόστος που χρειάζεται για να πραγματοποιηθεί το stand! Βασικά μια ιδέα ήθελα να πάρω γιατί ειλικρινά μ' άρεσε πολύ η υλοποίηση! Τέλος το offtopic από μένα, πάω να καθαρίσω κουτί να βγάλω κι εγώ καμιά φωτο..:baby:
-
To αυτό! ^^ Αφού γουσταρίζει (sic) ο κόσμος,κάνε ένα how to (αν έχεις χρόνο και διάθεση) να μοντάρουμε κι εμείς τίποτα εκτός από τη γυναίκα!
-
[MENTION=12468]NOP$TRIM[/MENTION] Φτιάξε μου και μένα ένα! :magic: Πολύ καλή δουλειά φίλος!
-
[MENTION=12468]NOP$TRIM[/MENTION] To stand για τα ακουστικά από που?
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Δεν ήμουν στο σέρβερ που είναι επιλεγμένος!Απλά έτυχε να το χα επιλέξει την ώρα που έβγαζα scrrenshot το kick.. Εδώ είχα μπει!Κι έπαιξα κι αρκετή ώρα μέχρι να με στείλουν! Battle Report - Battlelog / Battlefield 3 Bασικά τα settings που ανέβασε ο @Orion2001 χθες έχω γι αυτό μου φαίνεται περίεργο! Εσάς το μενού πχ είναι κομπλέ; Επίσης τώρα παρατήρησα ότι στο chat-in-game δεν μπορώ να δω αυτά που γράφω...Μου κανε και κάτι κόλπα μου πετούσε κάτι artifacts στο μενού που επιλέγεις τα όπλα... Ουυυυυυυυυυυυυυρτ!!- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Πρώτο game (μη δοκιμαστικό) με το sweetfx ενεργοποιημένο και... Θα ήθελα και μερικές πληροφορίες... Πόσα frames χάνεις μ' αυτή την παπαρδέλα; Παίζει μεγάλο ρόλο σε τι settings παίζεις το παιχνίδι;Είναι μεγάλη διαφορά δηλαδή (εντάξει ultra δεν έπαιζα ούτε πριν! :baby:) από high σε medium? Τώρα παίζω μ αυτά τα settings...Aξίζει; Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι ότι στα φύλλα των δέντρων πχ, ή ακόμα και στα σύρματα που βρίσκονται σε απόσταση, σχηματίζεται μια ασπρίλα γύρω γύρω!Το ίδιο συμβαίνει και στα γράμματα!Μενού κτλ κτλ... Αυτό είναι φυσιολογικό ή πρέπει να κάνω κάποιες αλλαγές; Κάθε πίστα θέλει και διαφορετικό profile?Ή με ένα γενικό κάνω τη δουλειά μου;Ρωτάω γιατί άλλο tint έχουν τα μαμίσια maps κι άλλο τα dlc.. Οι γνώστες πείτε που και τι μπορούμε να αλλάξουμε ώστε να το φέρουμε στα μέτρα μας!- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
[MENTION=24683]THANOSJ3[/MENTION] Από το rocketdock να αφαιρέσεις εικονίδια; Απλά τικάρεις πάνω τους και τα σπρωχνεις προς τα έξω (από το dock..) -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=Hc5_S7z5RJk]Black Swamp Village - the Speakeasies' Swing Band! (Official Music Video) - YouTube[/ame] -
Mόνο και μόνο για το 16:54 θα τ αγοράσω! Αυτό με το spot με άγχωσε λίγο!Αν και χωρίς να δούμε footage από το multiplayer δεν γίνεται δουλειά, είναι ψιλοδίκοπο μαχαίρι η κατάσταση... Αν λειτουργεί βέβαια όπως αναφέρουν οι stars στο βίντεο..
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
How-To: Σταματήστε τα κολλήματα στο Youtube
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Internet & Τηλεφωνία
Tεράστια διαφορά!1080p φορτώνει χωρίς να κολλήσει στιγμή! -
Δείξτε το γραφείο σας!
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του dubber topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
[MENTION=29541]AstraLgr[/MENTION] δεν φαίνονται οι φώτο σου!Τουλ σε μένα... -
Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Barfi! (2012) - IMDb 8,0/10 Ακόμα μια ινδική ταινία με εμφανείς δυτικές επιρροές. Πολύ όμορφο σενάριο, πολλά χρώματα!Ωραίες μουσικές κι άφθονο γέλιο!Ο πρωταγωνιστής είναι κωφάλαλος οπότε υπάρχουν αρκετές σκηνές που θυμίζουν κάτι σε Τσάπλιν και Θουβου. Επίσης η πρωταγωνίστρια είναι.. Συστήνεται για ένα όμορφο και ξεκούραστο βράδυ με το αίσθημα! :flower: -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Kι εγώ έχω παρόμοιο πρόβλημα με το (w)... Συμβαίνει σπάνια βέβαια αλλά συμβαίνει!Με το που αφήσω το δάχτυλο και το ξαναπατήσω στρώνει, φαντάζομαι για το ίδιο πράμα μιλάμε.. Και το μπούκωμα του ήχου (σε 64άρηδες σέρβερ επί το πλείστον) το είχα παλαιότερα.. Αν είσαι με windows 7 δοκίμασε να απενεργοποιήσεις το Aero όταν παίζεις! Κι απέφυγε τους 64αρηδες!Κι οι 48 αρκετοί είναι- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
[MENTION=61]LuNaTiC[/MENTION] Browsing System Monitoring on deviantART Πολλά έτοιμα skins αν και μερικά, ίσως τα περισσότερα θα χρειαστούν κάποιες αλλαγές στα .ini τους για να λειτουργήσουν σωστά στο pc σου. -
Δείξτε το γραφείο σας!
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του dubber topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
-
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
[MENTION=28811]Splats[/MENTION] Καλησπέρα και καλως ήρθες! Όταν λες φακέλους που έχεις στην επιφάνεια εργασίας τι εννοείς; Αν λες για φακέλους και συντομεύσεις προγραμμάτων τότε το μόνο που χρειάζεται είναι ένα δεξί κλικ στην επιφάνεια εργασίας,προβολή, και τικάρεις την επιλογή προβολή εικονιδίων επιφάνειας εργασίας. Αν εχει τικ εμφανίζονται, αν το αφαιρέσεις όχι.. -
[MENTION=20699]the_Scientist[/MENTION] Το πριν και το μετά είναι η ίδια φωτό ή κάνω κάτι λάθος? Oκ στο album στο προφ σου φαίνεται η διαφορά!
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
^^ [ame=http://www.youtube.com/watch?v=WeYsTmIzjkw]Afroman - Because I Got High - YouTube[/ame]- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
^^ Alt+tab To skin θα το κοιταξω πιο μετά!Βαριέμαι τώρα -
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
Hide Taskbar : Hide Taskbar in Windows 7 with a hotkey Mένει το start orb βέβαια αλλά αν δεν θες να φαίνεται μπορείς να βάλεις ενα κενό στη θέση του... Για το skin που λες δεν το ξέρω...Κάτσε να το κατεβάσω να δω τι και πως. -
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα απο shell αλλά τη λειτουργικότητα της οriginal taskbar δεν την είδα πουθενά.. Δε ξέρω βέβαια αν εννοείς ένα εντελώς διαφορετικό shell (litestep,bblean κτλ) ή κάποια παράμετρος του rainmeter για να την εξαφανίσεις... Υπάρχουν skin που αναπαράγουν όλα όσα κάνει η taskbar, αλλά μετά από λίγο σταματά να είναι λειτουργικό το όλο θέμα... Εάν έχεις wide μονιτορ (φαντάζομαι η πλειοψηφία έχει...) παίξε με την taskbar στα αριστερά στο autohide!M εχει βολέψει αφάνταστα. Γενικά την taskbar την έχω ή πάνω (σαν tabs) ή αριστερά στο autohide. -
Rainmeter οδηγός βήμα βήμα
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του rafail1994 topic στην ενότητα Λειτουργικά Windows
[MENTION=17766]Telumetar[/MENTION] Κάτι σαν κι αυτά εννοείς; Browsing System Monitoring on deviantART -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Τι έγινε τελικά;- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
[MENTION=9809]juno12[/MENTION] To game από που το χες πάρει; Ρώσσος ο φίλος so...Όλα θα μπορούσαν να συμβούν...- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Quick question Το premium με paysafecard μπορείς να το αγοράσεις;- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
