-
Posts
912 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
-
Ημέρες που κέρδισε
1
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by zampONakiaskiou
-
The ATi Catalyst Driver thread.
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του GoriLLakoS topic στην ενότητα Κάρτες Γραφικών
Kι εγώ δεν έχω κανένα θέμα.. Βέβαια δεν παίζω με Mantle μιας και δεν το υποστηρίζει η κάρτα μου, παρ' όλα αυτά με όλους τους προηγούμενους σε 8.1 x64 έτρωγα random ctd, ενώ τώρα όλα κομπλέ... -
Πρώτο game μετά το patch.. Deploy, λείπει το όπλο ( κλασικά!Πάρτον κάτω.. Redeploy, ξαναμανά λείπει το όπλο και ήχος πουθενά! Τσαπ, τσουπ αουα, μαυρίλα και crash to desktop... Το παράτησα και πήγα για καφέ... E μιας και είμαι λιγάκι ανωμαλιάρης, λέω μετά τον καφέ να ξαναπροσπαθήσω.. -Έναν καφέ,δύο πιτόγυρα και πολυυυυυυυύ αγάπη αργότερα...- Έπαιξα 3 game κομπλέ εκτός ένα στον GROF που σερνότανε μέχρι αηδίας το παιχνίδι αλλά οκ... Q8200 και 64άρης είναι no go, so.. Πάντως κάτι σπασίματα που είχα πιο πριν εξαφανίστηκαν! Και τα χρώματα στο chat i liek! To αυτό... :giveup:
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Δείξτε το γραφείο σας!
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του dubber topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
^^Photoshop Εννοείται πως πλακίζω ε; Βασανίστηκες φαντάζομαι για να εξαφανιστούν όλα αν και βλέπω η γραφειάρα βοηθάει πολύ! Θα το πω άλλη μια φορα, θέλω γραφείο ΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓΓωνία.... -
Δείξτε το γραφείο σας!
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του dubber topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
85 ευρώ το γραφείο;Μεταφορικά; Το θέλω φίλος!Θέλω γωνίαααααααααααα λέμε!!!! Eίσαι λίγο μακρυά ντε... :| -
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
Kαλή χρονιά πουλιά μου! Ένα χρόνο μεγαλύτεροι!Ας ελπίσουμε να είμαστε και λίγο ακόμα καλύτεροι ως άνθρωποι. Χρόνια καλά! [ame=http://www.youtube.com/watch?v=BLKiMbC6s2k]Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond - YouTube[/ame] -
Ποια τηλεοπτική σειρά παρακολουθείτε 2.0 (TVLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
-
Έβαλα προχθές να παίξω με x86 (σε borderless) στο σάπιο συστημά μου κι έχω καλύτερα fps σε medium settings (με όλα τα φίλτρα off..), απ ότι σε x64 όλα low... Το μόνο που παρατήρησα είναι περισσότερα spikes, ειδικά στην Paracel Storm και στην Flood Zone πως λέγεται... Crash δεν έχω φάει εδώ και καιρό βέβαια!Δεν παίζω πάνω από τρία map στη σειρά βέβαια...
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Είσαι premium πουλί μου;
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
I like these two! Bγαίνει ο Ταρζάν από μέσα μου!!!
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του morph topic στην ενότητα Off topic
To θέμα είναι άλλο... Όχι πόσα πληρώνουν οι φαντάροι αλλά πόσα παίρνει ο έχων το ΚΨΜ... Αν κάποιος έχει μπει ΚΨΜ ειδικά σε κανά ΓΕΕΘΑ :whistle2: θα γνωρίζει τη μπίζνα που έπαιζε... Σκεφτείτε μόνο ότι 10 λεπτά να ανέβαζες τη τσιαπάτα (Στεργίου κι άγιος ο θεός..), από 0,75 σε 0.85, τοστάκι από 0,45 σε 0.55 κτλ κτλ, αν βάλεις όλα το κέρδος από τα προιόντα έβγαινε μισθός κανονικός.... Και για να μη νομίζετε ότι λέω ******** 1μιση μήνα σε ΚΨΜ του ΓΕΕΘΑ (1 από τα 5-6 πόσα είχαμε) έβγαλα περισσότερα σε ένα μήνα απ'από οπουδήποτε έχω δουλέψει κανονικά στη ζωή μου! Και δεν είναι ότι τα έβαλα τσέπη!Όχι όλα ,αλλά τσάμπα έτρωγα,τσάμπα έπινα, το ίδιο και τα παιδιά από το θάλαμο... Διότι ο αξιωματικός ήξερε τι παιζόταν και στο τέλος του μήνα, όταν του πηγαίναμε τα έσοδα που πάντα ήταν περισσότερα απ' ότι έπρεπε έκανε την πάπια.... Στον Έβρο βέβαια τα πάντα ήταν φθηνά αλλά δεν είχαμε και ποικιλία!Dolce,μωρομάντηλα 6 μήνες τη βγάλαμε... -
Τι ρυθμό ανανέωσης εικόνας έχει η οθόνη σας;
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του TheLab topic στην ενότητα Δημοσκοπήσεις
60 κι εδώ αλλά μέσα στα Χριστούγεννα ελπίζω να αναβαθμιστώ και σε αυτό τον τομέα! -
Memory leak πάλι.... Windows 8.1
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Εγώ λίγο που έπαιξα το game πήγαινα νεράκι για το μηχάνημα μου και τσουπ!Crash to dekstop
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Phantom - NZXT BitFenix.com » Products » Chassis » Prodigy
-
Απλά πανέμορφο! Συγχαρητήρια!:worship:
-
Aπό το BF3 το έχω αυτό το θέμα...Και πολλοί άλλοι φαντάζομαι.. Έχω κάνει pin το battlelog στη taskbar, το' χω και speed dial στον opera και μπαίνω από εκεί κατευθείαν..
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Προσωπικά έχω να χρησιμοποιήσω οπτικό μέσο στο pc τουλάχιστον 3 χρόνια! Σήμερα απλά σύνδεσα ένα dvd-rw έτσι χύμα για να περάσω το bf4 και το ξαναέβγαλα! [MENTION=29869]MaD Dog[/MENTION] ωραίος ρε φίλε!Πως το έβαψες;
-
Τόσο τραγικά είναι τα πράματα;
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τώρα αυτά τι τα λέτε;Να ακυρώσω την παραγγελία; Eντωμεταξύ το παιχνίδι ήταν στο κατάστημα Καλλιθέας από σήμερα, αλλά εγώ προτίμησα να πάω στο Αllou με τη γυναίκα και τις αδερφές τις... Μου στείλανε μήνυμα να πάω να παραλάβω κατά τις 2 βέβαια κι ήμουν ήδη Ρέντη αλλιώς.. Νόμιζα κιόλας θα προλάβω στο γύρνα να το τσιμπήσω αλλά κλείνουν στις 16:30 αυτοί και δεν το ξερα... Αύριο ξέρει κανείς αν ανοίγουν τα Eshop-ια;; Αλλιώς από Δευτέρα!
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
To τσίμπησα κι εγώ το μεσημεράκι από το e-shop..Ε το αργότερο μέχρι τη Δευτέρα πιστεύω να το 'χω.. Έλεγα να περιμένω λίγο, αλλά δεν κρατήθηκα..Βλέπω όλους στο battlelog να λέει BF4 δίπλα και ζηλεύω! :baby: PC να το παίξουμε βέβαια δεν έχουμε, αλλά δεν πειράζει! :fun:
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=-zLEI9oEHwI]Art Department Presents Martina Topley-Bird featuring Mark Lanegan - Crystalised - YouTube[/ame] :magic: -
Shooter Official Battlefield 3 Thread
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του Jaco topic στην ενότητα PC Gaming
Repair το game μέσω origin. Update το punkbuster μέσα από το φάκελο του παιχνιδιού (pbsvc.exe)- 13.882 απαντήσεις
-
- battlefield
- dice
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Τι mp3 ακούτε αυτή τη στιγμή; v2.0 (MusicLab)
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του DJD topic στην ενότητα Off topic
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=qB_I1YBAozE]X-Press 2 Ft. David Byrne - Lazy [OFFICIAL VIDEO] - YouTube[/ame] -
Windows 8x64 εδώ κι όλα λειτουργούν κομπλέ.. Α!Τώρα είδα ότι είσαι σε 8.1..
- 5.774 απαντήσεις
-
- battlefield
- electronic arts
-
(και 3 επιπλέον)
Tagged with:
-
Show your desktop
zampONakiaskiou απάντησε στο θέμα του unstoppable topic στην ενότητα Γενικά για Η/Υ
Rainmeter φίλε...- 2.628 απαντήσεις
-
- desktop
- screenshots
-
(και 2 επιπλέον)
Tagged with:
