Jump to content

mix0s

Premium Members
  • Posts

    59
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by mix0s

  1. Καλησπέρα, Είχα μία συνδρομή για voδαfoneTV και μου είχαν δώσει την κλασική συσκευή που συνδέεται με την TV, τώρα που έληξε η συνδρομή ψάχνω να βρω τρόπο μπας και τη χρησιμοποιώ ως τύπου Adroid TV, υπάρχει δυνατότητα? Υπάρχει κάποιο tutorial να φορτώσω κάποιο custom loader ή με κάποιον άλλο τρόπο? Ευχαριστώ εκ των προτέρων
  2. Apo Απο θέμα κατανάλωσης?
  3. mix0s

    Kingston A400 240GB 2,5" SATA3 22.49€

    Δεν υπαρχει πλέων
  4. mix0s

    Πρόταση για ασπρομαυρο εκτυπωτή με wifi

    Xerox phaser 3260
  5. Xerox Phaser 6510V/DN
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.