Jump to content

denz

Premium Members
  • Posts

    1.269
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by denz

  1. Χρηστος Ανεστη! Αν είσαι με στοκ την κάρτα είναι μια χαρά το σκοράκι σου.
  2. denz

    World of Warcraft

    Υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με το class re-design; Είχαν αναφέρει ότι δεν θα γίνει με το release του MoP αλλά σε κάποιο major patch του.
  3. denz

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Σκέφτομαι να το ξαναρχίσω με το νέο update και το difficulty. Δώστε καμιά ιδέα για το τι χαρακτήρα να παίξω για ωραίο gameplay. Συνήθως έκανα Nord berserker με 2hand.
  4. denz

    Unigine Valley results

    Παίδες, η 660Ti είναι ΠΟΛΥ πιο δυνατή σε real life gaming από ότι φαίνεται να είναι στα benchmarks. Ειδικά τα κομμάτια που πάνε 1250+ πυρήνα και αγγίζουν στοκ 680 boosted.
  5. denz

    Battlefield 4

    Εγώ θέλω καλύτερα maps, έξυπνα σχεδιασμένα... που να είναι μεν μεγάλα αλλά να μην ωθούν τους παίχτες στο TDM για να βρίσκουν πιο γρήγορα αντίπαλο.
  6. denz

    3D Mark Benchmark

    [MENTION=9603]firekiller[/MENTION], εφόσον είναι "κομμένος" ο driver εν γνώση σου , ποιος ο λόγος του ποστ σου; Για να δούμε ότι η 7970 Lightning BE πιάνει 11xxx @ 1250 χωρίς tesselation; Δεν λέω η κάρτα μπορεί να σπέρνει, αλλά έτσι δημιουργούνται λάθος εντυπώσεις.
  7. denz

    Path of Exile (PoE)

    Αυτό, ελέω γραπτού λόγου, δεν το κατάλαβα. Εννοείς ότι με κάθε χαρακτήρα ξεκινάω βάζοντας σαν 1ο skill το main stat του; π.χ Marauder strength, Witch Intelligence κτλπ?
  8. denz

    Path of Exile (PoE)

    Ξεκίνησα πριν καμιά ώρα και φαίνεται πολλά υποσχόμενο. Θέλω ιδέες για Marauder build tree. Κάτι τέτοιο να ακολουθήσω; http://www.pathofexile.com/passive-skill-tree/AAAAAgEBAnEEswUtDjwOrRLhFCAUTRRxGJEY2xkuGjghAiFVIWAn7Si1KS4q9i3SMfsyCTkOOlI62D38QKBDnE3YUEdQUFRJValWBFcNWGNZ818_YEtgiGFScql07XTxeu97jHy4fNmBb4ZgjHaMz5BVkc6XtJ48nrmezZ_LogCi6qcwp4SpaKyqrLq53cAaxtjJmNIh1I_ZYd-_5K3nUuw47w7vTvAf8i_z3fZI974= [MENTION=11722]hondo1[/MENTION] , το δικό σου είναι tank build?
  9. GTX660 Ti @ 1254/1802 [MENTION=11419]9000+rpm[/MENTION], πόσο φτάνει max boost;
  10. denz

    3D Mark Benchmark

    Το physX score καθορίζεται από cpu & μνήμες. Λογικά στο 2ο αποτέλεσμα ο cpu είναι στοκ. [MENTION=2962]zpaf[/MENTION] [MENTION=10015]csaris[/MENTION] με προλάβατε
  11. denz

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Το θέμα με το frame latency, υπάρχει ακόμα;
  12. denz

    3D Mark Benchmark

  13. denz

    Official Battlefield 3 Thread

    Το ξέρω ότι δεν πιάνει το μαχαίρι στο mortar, αυτό και αν δεν είναι ( εθελούσιο; ) bug.
  14. denz

    Official Battlefield 3 Thread

    Μαχαίρι σε mortar , δεν δοκίμασαν!!
  15. denz

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Έχω την 1.5 Full version από τα textures και μου βγάζει ότι έχει βγει και η 1.6 ! Στο site εχω βρει 1.6 μόνο για το Riften. Τα υπόλοιπα που είναι ή πως τα κάνω update από τον NMM?
  16. denz

    Elder Scrolls V: Skyrim

    Τα quests που σε οδηγούν στο High Hrothgar. Έχω κατεβάσει mods από Nexus. Για να τα ενεργοποιήσω πρέπει να τα κάνω extract στο Data/Textures κτλπ; Χρειάζεται κάτι άλλο;
  17. Δεν τίθεται θέμα μπόνους αλλά διατήρησης της θέσης (ή αποφυγής της ανεργίας.. όπως θες πες το), πλέον. Εδώ έχεις απόλυτο δίκαιο. Πρέπει να του εξηγήσει ο πωλητής τι συμβαίνει με την γραμμή του κτλπ.
  18. denz

    Official Battlefield 3 Thread

    Δεν έχω αλλάξει τίποτα σε ingame settings. Με μια 660Ti που πάει πολύ καλά. Το θέμα είναι ότι πρέπει να βάλω 2xMSAA για να έχω την ποιότητα που είχα πριν (πριν δεν έπαιζα με φίλτρο). Παίζει να πειράχτηκε κάτι από μόνο του, με την εγκατάσταση του patch; Προτείνετέ μου settings για ποιότητα/απόδοση.
  19. denz

    Official Battlefield 3 Thread

    Έχει παρατηρήσει κανείς ότι τα γραφικά όσο πάνε γίνονται και χειρότερα; Με τα ίδια settings όπως και πριν, το Aftermath, από την visual άποψη, είναι εμετικό. Έχουν αμελήσει την ποιότητα γραφικών για χάρη του new contect ή είναι θέμα των drivers;
  20. denz

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Η αύξηση στο perfomance με τους 12.11 beta4, αφορά και τις 78ΧΧ; Αν ναι, είναι στον ίδιο βαθμό με τις 79ΧΧ; EDIT: ΟΚ το βρήκα από Official site. Το παραθέτω για όποιον ενδιαφέρεται. FEATURE HIGHLIGHTS OF THE AMD CATALYST 12.11 BETA DRIVER: This driver introduces significant performance improvements for many games across ALL 28nm AMD Radeon™ HD 7000 Series products: HD 7700, HD7800 and HD7900 products.
  21. denz

    The ATi Catalyst Driver thread.

    Δοκίμασα 12.11 beta4 αλλά και 12.10 Official με CAP1 και τα ρολόγια στην 6950 είναι 500/1250 αντί για 850/1300 σε 3D. Σε 2D δεν πέφτουν εκεί που πρέπει! Τι παίζει; Νόμιζα μόνο η 7 σειρά είχε αυτό το θέμα.
  22. denz

    World of Warcraft

    Σαν Warrior Fury TG κι εγώ δεν μπορώ να πω καλά λόγια. Βαρετό rotation, ακόμα πιο βαρετές/κονσέρβες quests... έχω μείνει στα 87κάτι lvl και δεν ξέρω αν θα τον συνεχίσω.
  23. denz

    World of Warcraft

    Ελπίζω να γίνει σύντομα πάντως, γιατί έχουμε βαρεθεί τα χοντροκομμένα, καμπουριασμένα Orcs. Θυμηθείτε τι είχε γίνει στο WoW commuinity όταν η Blizzard νέρφαρε το μέγεθος των shoulders στα Orcs...
  24. denz

    World of Warcraft

    Γνωρίζει κανείς αν ισχύει το ποστ ενός blue poster ότι θα γίνουν redesign τα Orcs, Humans και Dwarves στο MoP;
  25. denz

    Δείξτε το κουτί σας...

    Ρουμάνε, αν βρεις το πλαϊνό ρίξε ένα pm. Εντωμεταξύ τα fans της Fractal όντως έχουν 0 CFM, δεν βγάζουν καθόλου αέρα. Θέλω κι εγώ καλούς 14άρηδες, αν έχεις να προτείνεις κάποιους. Κάτι τελευταίο, καλύτερα λέτε Η100 ή Η80 push pull στο Αrc midi?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.