Jump to content

Andrewk

Premium Members
  • Posts

    780
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Andrewk

  1. Andrewk

    Δείξτε το κουτί σας...

    Τα σπάει αυτό το prodigy..Μου φαίνεται θα με βαλετε σε έξοδα παλι..Άραγε πέρνει καμια πατέντα για atx? Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  2. Andrewk

    Android Apps

    Επισης πρεπει να εχει custom κερνελ που να υποστηριζει OC... Off topic Off Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  3. Andrewk

    Δείξτε το κουτί σας...

    Φιλέ πολύ ωραίο..πιο κουτί εχεις;; Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  4. Andrewk

    Android Apps

    Αξίζει το παιχνιδακι ..Πολύ καλη δουλεια απο την ea.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  5. Andrewk

    Android Apps

    Η εκδοση απο το google play είναι σαφώς καλύτερη απο την 0.6 που είχα..Δεν κολλάει πολυ στο scrolling.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  6. Andrewk

    Android Apps

    Ποια εκδοση tapatalk HD εχεις;;Εμένα lagαρει παρα πολύ στο scrolling.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  7. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Εδω η lg μολις εβγαλε ics για το p990 και κατοχοι των s2 κλαιγονται;; Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  8. Σταθμο Λαρισης μενω,αν μπορεις να περασεις πες μου.. Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  9. Μπορω να σου χαρισω και εγω εναν 120αρι μαυρο ανεμιστηρα,βεβαια δεν ξερω κατα ποσο αθορυβος ειναι...
  10. Ευχαριστώ τον Αντώνη (astrolabos) για το ποντικι που μου χαρησε!Αντώνη ειπαμε σου χρωσταω..
  11. Andrewk

    Τι παίζετε αυτόν τον καιρό;

    Τι έχει γίνει ρε παιδιά όλοι οι τίτλοι μαζεμένοι..Hitman,call of duty,medal of honor,assassin creed και θα έρθει και το metal gear με το gta να μας αποτελειώσει.. Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  12. Andrewk

    Δείξτε το γραφείο σας!

    Ωραία αυτή η μαγκιά με την λεντοταινία πίσω από την οθόνη.Μπράβο,μου έδωσες ιδεα!! Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  13. Να ευχαριστήσω και εγω τον Greekfragma για το bracket..
  14. Γιαννη το 1 το θελω εγω αν γινεται..
  15. Και εγω στη σειρα για το ποντικι αν δεν κατσει με το haic..
  16. Andrewk

    Δείξτε το κουτί σας...

    Τρομερό κουτάκι το άσπρο,μπράβο σου φιλε..Τι τιμή έχει;Είναι απλησίαστο; Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  17. Andrewk

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Τουλάχιστον να παίζει σωστά στο pc και να μην έχει τα θέματά που είχε το gta iv.. Στάλθηκε από το LG-P990 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  18. Andrewk

    Ποια ταινία είδατε πρόσφατα 2.0 (CineLab)

    Πολυ μουφα ταινια..Πραγματικα μονο ψευτικο ξυλο ειχε τιποτα αλλο.. Στάλθηκε από το Optimus 2X μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  19. Andrewk

    Δείξτε το κουτί σας...

    Παιδια μπραβο και παλι μπραβο.Τα περισσοτερα που εχω δει ειναι θηρια..Χαιρομαι να τα βλεπω!!Βρε λες να παω για κουτι και νερα??
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.