Jump to content

Andrewk

Premium Members
  • Posts

    780
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Andrewk

  1. Andrewk

    LG G5 vs. HTC 10...Ποιο???

    Εάν δεν είναι πρόβλημα η διαφορά τιμής, φυσικά θα πας στο m10,δεν υπάρχει καν σύγκριση..Sense+boom sound+ποιότητα κατασκευής.. Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  2. Andrewk

    OnePlus Three - Ο επώνυμος Κινέζος

    Μπορεί κάποιος να συγκρίνει την οθόνη του με της φετινές ναυαρχιδες; Στάλθηκε από το SM-T710 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Andrewk

    Οι αγορές μας..!!

    Πότε βγήκε αυτό;;Με βλέπω να αλλάζω το g502 για g502..hah
  4. Εγώ πάντως από cosmodata περιστερι έχω καλη εμπειρία απο ηχεία edifier και monitor.. Έλεγχο και αντικατάσταση τηβ επόμενη μέρα.
  5. Andrewk

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Κάνε σέντρα να πηδηξω να ουμεε..
  6. Andrewk

    Gaming Headset ~40Ευρώ

    Τελικά αγόρασα τα kraken usb,απο ήχο δεν λένε πολλά,το περίμενα εξάλλου.Ημουν ανάμεσα σε αυτά και στα g230 αλλα φοβηθηκα πως το υλικό που έχει στα ακουστικά θα με φαγούριζε οπότε προτίμησα το δέρμα της razer.Ειναι πολύ ανετα τα razer και δεν με ενοχλουν μετα απο ώρα,για τα παιχνίδια που τα θέλω ειναι υπεραρκετά..Στα Natec με φοβισε λίγο το μικρόφωνο.. Οπως και να εχει σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις σας!
  7. Andrewk

    Gaming Headset ~40Ευρώ

    Μέσα στο παιχνίδι μπαίνουν και τα razer kraken usb που παιζουν στα 55..Να πω την αλήθεια οτι δεν συμπαθώ πολύ την razer,αλλα φαινονται πιο ποιοτικά.Αξίζουν αυτή την διαφορά???
  8. Andrewk

    Gaming Headset ~40Ευρώ

    Βλέπω πως και τα δυο έχουν usb,θα πρεπει να να περάσω και κάποιον driver??Το ρωτάω γιατι η χρήση θα γίνεται σε internet cafe.. Tα superlux ωραια,αλλα ψάχνω για gaming. Τι λέτε για τα Sennheiser PC 310??Επίσης να προσθέσω θα γίνεται συνεχής χρήση 3++ώρες..
  9. Καλησπέρα σας,ψάχνω για gaming headset με πανω κάτω 40ευρω.Υποχρεωτικό να έχει μικρόφωνο..Είδα τα Creative Fatal1ty,αν και γραφουν καλα λόγια σε reviews που εχω δει,η ποιοτητα κατασκευη τους ειναι πραγματικα πολύ χαμηλή,εχετε να προτεινεται κατι αλλο??
  10. Andrewk

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    Με λίγα λογια όσοι το έχουν πάρει μεταχειρισμένο από άγνωστο,δεν έχουν εγγύηση;εφοσων Δεν μπορείς να αλλαξιες την διεύθυνση για το service?
  11. Andrewk

    Raspberry Pi 2 διαθέσιμο προς $35

    Και εγω ψαχνω να το β
  12. Andrewk

    Euro Truck Simulator 2

    Οσα mod βρηκα με 2κ και 5κ αλογα μου κρασαρουν οταν παιρνω scania,μπορεις να μου πεις πιο sound+engine mod εχεις βάλει χωρις να κρασαρει?
  13. Andrewk

    Euro Truck Simulator 2

    Τι Mods εχετε βαλει και εχει τοσα αλογα??Νομιζω σε original φτανει μεχρι 700..
  14. Andrewk

    Οι αγορές μας..!!

    Πρίν είχα τα s330d,απλα καμία σχέση.Αξίζουν και με το παραπάνω την διαφορά τους.Τα εχω συνδέσει με οπτική ίνα και μεχρι στιγμής ειμαι πάρα πολυ ευχαριστημένος..Τρομερο μπάσο και αρκετά καλά στις ψηλές..Δεν μπορω να έχω ομως πλήρη αποψη γιατι τα εχω μονο 1 μερα και δεν εχουν συνδεθει πανω σε μια καλη καρτα ήχου.. Οσο για την ποιοτητα κατασκευής ειναι σε άλλο επίπεδο,ειδικα εαν ερχεσαι απο Logitech..
  15. Andrewk

    Οι αγορές μας..!!

    Μετά απο αρκετό ψάξιμο τελικά τα βρήκα!!Καλημέρες!!
  16. Andrewk

    Samsung 850 series

    Το align στα 1024 πως το εκανες;;
  17. Andrewk

    Samsung 850 series

    Μολις εβαλα τον evo στο laptop Win 7 64 Προσπάθησα να ανοιξω rapid στο Laptop αλλα μου πεταξε μπλε οθόνη,καπου το ειχα διαβασει και εδω,εχουμε βρει καμια λυση??
  18. Andrewk

    Samsung 850 series

    132 ευρώ ο 850evo(250gb) στο eshop,παίζει κατι καλυτερο σε αυτη την τιμη??
  19. Andrewk

    10 κωδικοί για το Watch dogs απο το κατάστημα Msystems

    Καλές γιο
  20. Andrewk

    Οι αγορές μας..!!

    Το lab με εβαλε παλι σε εξοδα : Το πρωτο μου μηχανικο ειναι γεγονος!
  21. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Σε αυτα τα λεφτα παιζει μπαλα μονο του το moto g,μετα το επομενο vfm ειναι το g2 στα 260 αλλα εκει ξεφευγεις στα χρηματα..Απο μένα moto g 2nd διχως σκεψη.(+οτι θα εχεις και DOA)
  22. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Δες και το moto g 2nd generation..Είναι αρκετά καλό..Μετά κανονικό g2 αλλά ανεβαίνεις αρκετά..
  23. Andrewk

    Euro Truck Simulator 2

    Κάπου είχα δει ελληνικά mod, έχετε δοκιμάσει;
  24. Andrewk

    OnePlus One - Ο νεος επωνυμος Κινεζος

    Γερμανία ποσο εχει απο το επίσημο;;; Ειδα αποστολή απο Ευρώπη στα 398 κατι τέτοιο, καποτε δεν ειχε 320 στο ευρωπαϊκό store?
  25. Andrewk

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Τελικά έχουμε ημερομηνία;; Στάλθηκε από το Nexus 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.