Jump to content

Andrewk

Premium Members
  • Posts

    780
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by Andrewk

  1. Andrewk

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ARVATO SONY

    Έπρεπε να απαιτήσεις απο το kaizer να σου δώσουν άλλο σφραγισμένο και όχι να το στείλουν αρβατο.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  2. Andrewk

    Android Apps

    Και γιατι δεν βάζεις tune in radio?? Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  3. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Για μια γενική ιδεα ναι...Αλλά ας πούμε εγώ καποτε με το optimus 2x μου εβγαζα 9k και πραγματικα σερνόταν σε σχέση με το galaxy nex που έβγαζε κάπου εκει.. Με bionic patch στο nexus 4 βγάζω +2k αλλά δεν βλέπω πουθενά διαφορά(games-apps).. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  4. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Τα bench δεν έχουν καμια σημασία στα smartphone.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  5. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Το clear battery stats δεν κανει τίποτα,οποτε μην το κανεις,και εγώ θα σου προτινα να κανεις ενα factory reset πριν κανεις restore.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  6. Andrewk

    Android Apps

    Εδώ και μέρες το ειδήσεις και καιρός δεν δουλεύει,έχετε κάποια αλλη εφαρμογή να προτείνεται;; Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
  7. [MENTION=16220]sotoscorfu[/MENTION] Σε περιπτωση που δεν κατσει με τα παιδια,θα ηθελα και εγω να του ριξω μια ματια..
  8. Andrewk

    Μετρήσεις σε USB flash-drives

    Ναι etron φοραει..Εχω περασμενους τους drivers που βρηκα στην σελιδα της gigabyte και απο οτι βλεπω στην σελιδα της etron ειναι οι τελευταιοι Edit: Για να μην χαλαω αλλο το topic ανοιξα νεο..Sorry.
  9. Andrewk

    Μετρήσεις σε USB flash-drives

    Ναι πανω σε usb 3.0 ειναι..Η μητρική μου Επισκόπηση - GA-Z68A-D3-B3 (Rev. 1.0) - Z68 - Chipset Socket 1155 - Μητρικές - GIGABYTE
  10. Andrewk

    Μετρήσεις σε USB flash-drives

    Αγορασα το uv 150 16gb 9ευρω απο eshop [MENTION=23268]Trexx[/MENTION] πως εχεις τοσο μεγαλα νουμερα??Κανω κατι λαθος??
  11. Andrewk

    ARMA 3

    Εχει να προτεινει κανενας ρυθμισεις για το συστημα μου?? i5 2400 gtx550ti 8gb 1600mhz
  12. Andrewk

    Android Apps

    Μέσω twrp αν κανεις wipe-factory reset δεν χάνονται αρχεία στην sd..(το γραφεί κιόλας).Πρεπει να εκανες format και να τα εχασες.. Στάλθηκε από το Nexus 4 μου
  13. Andrewk

    Android Mobiles Thread

    Σήμερα εμφανίστηκε στο κινητό μου η εφαρμογή βιβλια play..Απο οτι κατάλαβα κατέβαζει βιβλια απο το store. Στάλθηκε από το Nexus 4 μου
  14. Αν είναι sata ενδιαφερομαι και εγώ. Στάλθηκε από το Nexus 4 μου
  15. Andrewk

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Φαίνεται παρα πολύ Κάλο!!Σεπτέμβρη θα ερθει και σε Pc ή μονο σε κονσόλες;; Στάλθηκε από το Nexus 4 μου
  16. Αν δεν βρεθεί παλιός χρήστης,θα με ενδιέφερε το κουτάκι!! Στάλθηκε από το Nexus 7 μου
  17. Andrewk

    MGS 5 : The Phantom Pain - PS360/PS4/X1/PC(?) -

    Μακαρι να βγει και για Pc..Ωραίο φαίνεται!! Στάλθηκε από το Nexus 7 μου
  18. Andrewk

    Android Apps

    Μπορείς να το κανεις και με το game killer χωρίς να χάσεις κάτι.... Έχει βγει το sonic hedgehog για android..Θυμηθηκα εποχές mega drive.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου
  19. Andrewk

    Android Apps

    Ωραιο το tapatalk 4,μου αρεσει περισσοτερο απο το HD που δεν με βολεψε ουτε στο tablet.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  20. Στην περιπτωση που μου στείλει φίλος απο Καναδά nexus 4 τι γίνεται με το τελωνειο;;Ποσο μπορεί να πληρωσω;; Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  21. Αν δεν κανω λαθος λαθος η οθονη του δεν δουλευει,αλλα δεν ειμαι απολυτα σιγουρος.Απο οτι καταλαβα ο the_Scientist θελει το digitizer οποτε ή του τα δινω ολα και οτι δεν θελει το ξαναβαζει εδω ή κραταω την οθόνη για τον ΝooDle ή 3likos..
  22. Ευκολο είναι,δες και βίντεο στο youtube..Τι περιοχή είσαι;; Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
  23. Υπαρχει ενα nokia 5800 xpress music σε κομματια..Το digitizer ειναι καινουργιο..Οποιος θελει ανταλακτικα για το συγκεκριμενο μοντελο ευχαριστως να του τα δωσω!
  24. Andrewk

    Δείξτε το κουτί σας...

    Και αντί να έχει ενα γραφείο δυο στρέματα έχει ενα που δεν χωράει ουτε η οθόνη καλά καλα.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου
  25. Andrewk

    Grand Theft Auto V [GTA V]

    Άντε να δουμε τι θα δουμε.. Στάλθηκε από το Nexus 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.