Jump to content

Lamogio

Premium Members
  • Posts

    714
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Lamogio

  1. Lamogio

    Μηχανοκίνητος Αθλητισμός

    Λένε ότι θα άλλαζε σε μεγάλο βαθμό η αεροδυναμική συμπεριφορά του μονοθεσίου και θα έπρεπε να τα φτιάξουν από το 0 γιαυτό απορρίφθηκε...
  2. Lamogio

    Μηχανοκίνητος Αθλητισμός

    Τέρμα άθλιο εμφανισιακά...
  3. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

  4. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    ποποποποπο ομορφιές...Μεγειές, ωραίο και το καινούργιο logo.
  5. Lamogio

    Δείξτε το κουτί σας...

    Καταπληκτικό...αλλά πόσο άδειο φαίνεται...θηρίο
  6. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    https://www.youtube.com/watch?v=kWAcwjlWBXY
  7. Μου έδωσαν 3 shareable invites για το oneplus x. Aν κάποιος θέλει ας μου στείλει ένα pm.
  8. Lamogio

    Battlefield 4

    Γύρνα το σε dx και δες και εκεί άμα σου κολλάει...Να φανταστώ τα settings δεν τα έχεις τέρμα ε;
  9. Lamogio

    Οι αγορές μας..!!

    Από το site της oneplus https://oneplus.net/x , περίπου 290 με τα μεταφορικά.
  10. Lamogio

    Οι αγορές μας..!!

    Ήρθεεεε
  11. Lamogio

    Android Mobiles Thread

    όταν μου έρθει θα σας πώ
  12. Lamogio

    Android Mobiles Thread

    Σοβαρά; οχι ρε γαμώτο και χτες το παρήγγειλα...
  13. Lamogio

    World of Tanks

    Μόνο εγώ δεν έχω κάποιο mod;
  14. Lamogio

    World of Tanks

    omg σοβαρά; χαχαχαχαχαχαχα
  15. Lamogio

    World of Tanks

    15519 στους πόσους;
  16. Lamogio

    World of Tanks

    Το δοκίμασα έφτασα νομίζω μέχρι 4 tier, αλλά μου φαίνεται πιο εύκολο απο το wot.
  17. Lamogio

    World of Tanks

    Πλάκα είχε σήμερα...και σαν ομάδα ήμασταν άριστοι
  18. Lamogio

    World of Tanks

    μια χαρά...από τις 9:30 θα είμαι μέσα
  19. Lamogio

    World of Tanks

    Αφού έχουμε μαζευτεί αρκετοί τι ώρα/ες σας βολεύουν για να παίζουμε μαζί...βαριέμαι να παίζω μόνος
  20. Lamogio

    World of Tanks

    παιχτούρα ο @katsim
  21. Lamogio

    World of Tanks

    κάτσε να ανέβεις tier και θα είσαι από την άλλη πλευρά
  22. Lamogio

    World of Tanks

    χαχαχαχα έτσι νιώθεις και εσύ;
  23. Lamogio

    World of Tanks

    Πολύ ξύλο τρώμε ααα και το logo πολύ ωραίο
  24. Lamogio

    World of Tanks

    Πρέπει να κάνουμε και οργανωμένο training να μας πει κανα κόλπο ο γιάννης που έχει και τα θηρία. Αμα είμαι αύριο σπίτι θα μπω
  25. Lamogio

    World of Tanks

    clan εεε; άμα με θέλετε βάλτε και μένα, είμαι noobας βέβαια και έχω καιρό να μπω
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.