Jump to content

Lamogio

Premium Members
  • Posts

    714
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

  • Ημέρες που κέρδισε

    1

Everything posted by Lamogio

  1. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Καλώς ή κακώς τα "καθημερινά" αυτοκίνητα αυτό είναι. Τα χρησιμοποιούμε για να πάμε από το Α στο Β. Το μόνο κακό είναι, όπως το βλέπω τουλάχιστον, ότι έχουν ακριβύνει δυσανάλογα πολύ.
  2. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Ένα από τα κλασικά προβλήματα που παίζουν πολύ στα διάφορα forum είναι το δοχείο adblue που βουλώνει το στόμιο ή το μπεκ και η επισκευή από την ίδια την peugeot είναι σε κάτι 1000+ ευρώ. Εάν έχει τον 1.5 κινητήρα που είναι σε συνεργασία με την Ford, θέλει η αλλαγή της καδένας των εκκεντροφόρων. Είναι 7mm και έχει βγει kit μετατροπής σε 8mm. Έχω το focus με τον ίδιο κινητήρα. Γενικά μακριά, η χειρότερη αγορά που έχω κάνει. Αν είναι να γίνει η μετατροπή αφού θα ανοιχτεί ο κινητήρας ας κάνει και αλλαγή ιμάντα και τα υπόλοιπα. Βέβαια με την 8mm καδένα δεν σημαίνει οτι ξένοιασε. Θέλει αλλαγή ανα 100κ για να είσαι σίγουρος.
  3. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    2 type A έχει μια μπροστά από τον λεβιέ και μία μέσα στο υποβραχιόνιο. Δοκίμασα με 5-6 καλώδια που είχα και σε όλα έκανε αποσυνδέσεις όταν το είχα στην θήκη των αεραγωγών. Όταν το έβαζα ξάπλα δεν έκανε με κανένα καλώδιο αποσύνδεση. Μάλλον τον έχει πάρει η usb του κινητού. Δεν είναι και καινούργιο.
  4. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Μάλλον με βλέπω να δοκιμάζω πρώτα με ότι καλώδιο έχω και άμα δω ότι δεν γίνεται δουλειά θα πάρω αυτό που μου προτείνεις για το ασύρματο android auto
  5. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Την έχω καθαρίσει. Η άλλη λύση είναι να μην το βάλω στην θήκη στους αεραγωγούς αλλά να το έχω ξάπλα σε κάποιο σημείο. Εκτός της ασύρματης επιλογής δηλαδή.
  6. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Η βάση είναι αυτή https://www.aliexpress.com/item/1005005620922703.html Έχω δοκιμάσει με διαφορετικά καλώδια που έχω και σχεδόν όλα λίγο πολύ κάνουν αποσυνδέσεις...είναι αρκετές οι δονήσεις από τους καταπληκτικούς δρόμους που έχουμε... Έχω android auto αλλά μόνο ενσύρματα
  7. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Focus του 19 είναι. Τώρα να σου πω την αλήθεια με προβλημάτισες για αυτό που είπες για την μπαταρία του κινητού. Επειδή το κινητό το έχω σε θήκη που πιάνει στους αεραγωγούς, το καλώδιο που είναι στον αέρα από την μεριά του κινητού κάνει που και που αποσυνδέσεις, έλεγα αν κάνω ασύρματα την σύνδεση να μην έχω τέτοιο θέμα.
  8. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Βλακεία μου, θεώρησα οτι για να θέλω το ασύρματο υπάρχει το ενσύρματο. Βασικά νόμιζα ότι αν δεν γίνεται ενσύρματα δεν μπορείς να το έχεις με άλλον τρόπο.
  9. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Οθόνη έχει το focus αλλά έλεγα να κάνω την σύνδεση ασύρματη όπως αυτά που πρότεινε ο @BloodMage Το θέμα είναι μην σκαλώνουν μετά από καιρό...
  10. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Παίδες έχει να προτείνει κάποιος κανένα δοκιμασμένο μαραφέτι που να κάνει την σύνδεση με android auto ασύρματα; Χωρίς να ξεφεύγει σε τιμή βέβαια...
  11. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    Καλή χρονιά σε όλους με υγεία και ευτυχία
  12. Lamogio

    Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός 2026: May the form be with you!!!

    Καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές σε όλους, με υγεία πάνω από όλα.
  13. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Σε Ceed του 19 μέχρι τώρα δεν υπάρχει τίποτα αρνητικό. Άλλη κατηγορία βέβαια, κορεάτικο όμως.
  14. Τον έχει πάρει κλαρίνο απο την προηγούμενη βδομάδα. Αρκετοί είχαν ή μπορεί και να έχουν θέμα
  15. Ποια τράπεζα; Μήπως Εθνική;
  16. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    Χρόνια πολλά Χριστός Ανέστη με υγεία πάνω απ'όλα
  17. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Οποιοδήποτε απο τα 2 δίνει καλύτερο εξοπλισμό στην έκδοση που κοιτάς και το βασικότερο, αυτό που σου αρέσει περισσότερο. Εσύ θα μπαίνεις μέσα και θα το οδηγάς.
  18. Lamogio

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v8

    Καλή χρονιά με υγεία, ευτυχία και τύχη σε όλους.
  19. Lamogio

    TheLab.gr - Χριστουγεννιάτικος Διαγωνισμός: May the Password Be with You

    Καλές γιορτές σε όλους με υγεία !!!
  20. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Λογικά είναι το flat shift που είπε και ο κούκις απο πάνω.
  21. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Άμα είναι Hyundai, μιας και δεν έχεις πει το μοντέλο, έτσι λειτουργεί το συγκεκριμένο.
  22. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    iMT κιβώτιο ?
  23. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Απλό όχι δεν έχει. Μετά κάτι του στυλ picanto - i10. Το Panda δεν το λέω γιατί είναι ψευτουβριδικό σαν το ignis.
  24. Lamogio

    Αυτοκίνηση

    Suzuki Ignis ?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.