-
Posts
2.844 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pasjohn
-
Εγώ που είχα αγοράσει κανονικά τα win με το κουτί τους σαν να ήταν καινούργιο? Μετά 4-5 μήνες πάπαλα. Επικοινώνησα με την Microsoft Hellas και μου απάντησε ότι το εν λόγω κλειδί είναι για προγραμματιστές και από τις πολλές ενεργοποιήσεις κλείδωσε.
-
Σε έναν HDD έχω τέτοιο κλειδί σε 7άρια. Το update το κατέβασα κανονικά. Στην συνέχεια μου έβγαλε μήνυμα να ενεργοποιήσω τα Windows (αυτό που σου δίνει 3 ημέρες). Έκανα την ενεργοποίηση ξανά και δεν είχα πρόβλημα. Ελέγχεται και η γνησιότητα των Win με το update. Τώρα αν θα έχω πρόβλημα με τα 10άρια, θα σου πω σε 2 μήνες.
-
Από το ebay την έχω πατήσει έτσι! Μην ασχοληθείς καν.
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
http://www.gazzetta.gr/basketball/article/752579/palepse-me-6-paiktes-i-valenthia-vid- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
Κατσαβίδια "ακριβειας"
pasjohn απάντησε στο θέμα του YDinopoulos topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Πολυκατάστημα είναι αυτό ρε συ ? Τι εργαλεία έχει ο τύπος. Με ζούρλανε!!!!!!! Και το έχει κούκλα. -
Μεγιές τον scandisk. Ανέβασε read και writes. Ψάχνομαι και εγώ για το 32άρι ή το 64άρι.
-
Κατσαβίδια "ακριβειας"
pasjohn απάντησε στο θέμα του YDinopoulos topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Ανυπόμονος είσαι. Ούτε την αυριανή δεν περίμενες. -
SM951 Στην υποδοχή μάπα Αλλά με τον αντάπτορα σε PCIE 3.0 x4 κάτι κάναμαν. Μπορεί και παραπάνω ή πιάσαμε ταβάνι?
-
Κατσαβίδια "ακριβειας"
pasjohn απάντησε στο θέμα του YDinopoulos topic στην ενότητα Το στέκι του μάστορα
Είσαι και βιαστικός. Ωρολογοποιού, δηλαδή θέλεις τα μικρά σε μέγεθος ε? Τι να είναι αυτά σταυρός, ίσιο, torx ? -
Ο Brother εκτυπώνει γρήγορα και οι άλλοι πιο γρήγορα. Ο Ronaldo δεν είναι και ο πιο γρήγορος αλλά είναι γρήγορος. Σε χαλάει ο Ronaldo?
-
Και οι inkjet με φθηνά μελάνια είναι οικονομικότατοι. Την κατανάλωση των laser δεν την λαμβάνεις υπόψην?
-
Πήγαινε στον Brother που είναι δυνατό μηχάνημα, γρήγορο και μπορείς να βρεις πολύ φτηνά μελάνια. Διαφορετικά οικονομικά μελάνια έχουν και της σειράς 8000. Ο HP Officejet pro 8620 είναι πολύ καλή επιλογή. Και οι δύο εκτυπωτές είναι στα 200+. Οι HP που αναφέρεις έχουν ένα 500άρικο. (Το ίδιο μελάνι παίρνουν και οι δύο). Με τόσα χρήματα παίρνεις δύο Brother ή δύο 8620. Ένα 500άρικο είναι πολλά λεφτά για πολυμηχάνημα. Όσα ένα pc.Δεν θα τα έδινα με τίποτα.
-
Γιατί η ανάλυση του Χ551 ποια είναι? 2400χ1200. Ποια η διαφορά από τον Samsung? Την καλύτερη την έχει ο Brother με 6000χ1200. Μιλάμε για ασπρόμαυρη πάντα έτσι? Για μένα η καλύτερη επιλογή είναι ο Brother που και καλή ανάλυση έχει και είναι και γρήγορος που το θέλεις και αυτό.
-
Δεν σε παρεξηγώ φίλε μου. Και στο ξαναλέω δεν λέω λόγια του αέρα. Τον έχω τον εκτυπωτή και ξέρω τι μου γίνεται. Επίσης να πω ότι αναφέρθηκα στην ταχύτητα. Εαν αγόραζα εκτυπωη/πολυμηχάνημα δε θα πήγαινα σε epson. Θα πήγαινα σε brother (προτείνει έναν ο Tifozi), θα πήγαινα σε HP (Η σειρά 8000 εάν πάρεις τα ΧΧL μελάνια είναι πολύ οικονομικά. Είχα βάλει στο μάτι αυτόν που λες. Απλά διατηρώ επιφυλάξεις για την ποιότητα εκτύπωσης. Δεν ξέρω αν η γρήγορη εκτύπωση είναι ταυτόχρονα και καλή), θα πήγαινα σε samsung (όπως αυτόν που είπα πιο πάνω). Υπάρχει και αυτός αλλά είναι ασπρόμαυρος. Έχω καλή εικόνα και για τους samsung.
-
Μεγιές. Όποτε σου είναι εύκαιρο κσι δεις εκτυπώσεις, πες λίγο τις εντυπώσεις. Κυρίως για την ποιότητα εκτύπωσης.
-
Φίλε μου μην μου δείχνεις λινκ. Από πρώτο χέρι στα λέω. Τον έχω και τον δικιμάζω Δηλαδή αυτό δεν είναι γρήγορο? Πόσο γρήγορο θέλεις? Τότε πρέπει να περιμένεις να βγουν εκτυπωτές με επεξεργαστές HASWELL
-
Σε Μ.2 υποδοχή υποδοχή ξέρω. Αλλά και σε s1150 υποστηρίζει (εξαρτάται και από την μητρική βέβαια). Δες το παρακάτω Link http://www.msi.com/support/mb/Z97A-GAMING-7.html#support-hdd Σε αυτην κατέληξα. Είχα αποφασίσει να αλλάξω. Τώρα θα γίνει μια ώρα αρχίτερα
-
Με τον Χ99 ξέρω ότι παίζει στα 7άρια. Ε τι συγκρίνεις τώρα?
-
8άρια? Δεν παίζει με τίποτα ακόμα και πασά με χαρέμι να με κάνουν
-
Η απάντηση της asrock είναι η εξής Hi John, Thank you for contacting ASRock support. We haven’t tested with PCIE adapter that using M.2 socket. However, if the adapter meets the standard PCIE technology, it should be worked. Note : due to SM951 drive limitation (no post firmware) its required UEFI mode (Windows 8/8.1). Windows 7 does not supported UEFI mode (unless known how to tweak) and causing that cannot be worked. Πάπαλα μου φαίνεται ε ?
-
Όχι ρε συ γρήγορα εκτυπώνει ο epson. Ρίξε μια ματιά εδώ. Δεν είναι ο ίδιος, αλλά τέτοια εκτύπωση κάνει. Έχε στο μυαλό σου ότι το duplex δεν είναι για χόρταση.
-
Θα επικοινωνήσω με asrock. Δεν μου κοστίζει τίποτα. Από εκεί και πέρα βλέπουμε.
-
Πριν λίγο καιρό ασχολήθηκα και εγώ με το θέμα εκτυπώτή. Από διάφορα reviews που διάβασα στην πλειοψηφία από τους epson ο epson 3620 είναι ο καλύτερος. Όλοι οι άλλοι έχουν παρουσιάσει κατά καιρούς διάφορα θέματα. Τελικά κατέληξα στον 3640, τον μεγάλο του αδερφό. Τον ήθελα για κοινή χρήση με φίλο. Τελικά αυτό δεν προχώρησε και ψάχνομαι για πούλημα. Ο πρώτος που λες έχει όντως αρκετά οικονομικά μελάνια. Brother ψαχνόμουνα και εγώ γιατί έχω καλή άποψη. Αρκετά οικονομικά μελάνια έχουν και οι HP της σειράς 8000, αρκεί να παίρνεις τα μελάνια XXL. Για laser είναι ο Samsung CLP-415N αλλά υπόψην οι laser έχουν κατανάλωση.
-
Χλωμό το κόβω. Απλά δεν έχω καταλάβει αν φταίει ο coverter ή το πρόβλημα είναι η μητρική. Άλλος converter λεει ότι δεν υποστηρίζουν όλες οι μητρικές. Π.χ. η Asrock Z97 Extreme 6 το υποστηρίζει
