-
Posts
2.844 -
Εγγραφή
-
Τελευταία Επίσκεψη
Content Type
Forums
Ειδήσεις
Reviews
Αγγελίες
Blogs
Gallery
Everything posted by pasjohn
-
Μέχρι και προχθές που είχα τα 10 στον φορητό (γύρισα ξανά στα 7) δεν ήταν δυνατό να κάνεις enable το rapid mode. Edit: Μόλις βρήκα αυτό το link. Αν μπορεί ας το δοκιμάσει κάποιος που έχει 10άρια και samsung ssd.
-
Επίσης αυτός ο μηχανάκιας που του σκάνε πάνω οι άλλοι δύο και πολύ ταγάρι. Που πάει?
-
Τώρα τώρα με την αιώνια εμ.... συγνώμη με την ιόνια οδό ήθελα να γράψω κάτι θα γίνει.
-
Μωρέ θα βρεθώ. Μόνιμος κάτοικος θα γίνω. Πακέτο στα μέρη μου γίνεται?
-
Μην είναι στην τουαλέτα και τους βγάζει έναν έναν
-
Ρε μοναχοφάη! Δεν απαντάς ε?
-
Ότι να ναι ο τύπος. Δεν είδε την στροφή να κόψει? Εδώ που τα λέμε,τυχερός είναι. Αν δεν υπήρχε το αμάξι θα πήγαινο για φούντο στον γκρεμό ή δέντρα
-
Μη σου ξεφύγει κάποιος εσένα
-
Ch.L-UEFA, & ΝΒΑ και λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις v2.0
pasjohn απάντησε στο θέμα του astrolabos topic στην ενότητα Off topic
Φερνάντο Καβενάγκι: Μια ιστορία αγάπης- 3.784 απαντήσεις
-
- αθλητισμός
- μπάσκετ
-
(και 1 επιπλέον)
Tagged with:
-
http://fanpage.gr/viral/asteia/%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BA%CE%B4%CE%BF%CF%84%CE%BF-%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC-%CE%BF-%CF%87%CF%89%CF%81%CE%BF%CF%86%CF%8D%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%83/#_
- 27.417 απαντήσεις
-
- funny pictures
- memes
-
(και 5 επιπλέον)
Tagged with:
-
Ειδοποία ρε Καραβάκοοοοοοο!!! Δίπλα είμαι ρε. Έρχομαι. Που είναι αυτό?
-
Άρπαξαν λίγο τα μπιφτέκια
-
Αααααααααααααααααα μάααααααλιστα.
-
Κάτσε μισό. Η τελευταία φωτό τι είναι? Για ρύζι μου φαίνεται.
-
Και τα κοτόπουλα που είναι?
-
Αφού έχουμε και τρώμε, να λέμε δόξα το Θεό
- 25.485 απαντήσεις
-
- 25.485 απαντήσεις
-
Να αλλάξεις χαλιά. Κοίταξε να είναι από παχύ gel.
- 25.485 απαντήσεις
-
Δεν νηστεύεις ρε?
-
Μόνο μην ξεχαστείς και βάλεις στην οδοντόβουρτσα
- 25.485 απαντήσεις
-
Ε μια κουβερτούλα τη θέλουμε
- 25.485 απαντήσεις
-
- 1
-
-
Πολύ ζέστη έχετε εκεί στην Πρωτεύουσα διαβάζω. Και εδώ το ίδιο. Δεν κουνιέται φύλλο. Δεν μπορείς να κυκλοφορήσεις. Μόνο με μαγιό λέμε. 220 έχει τώρα.
- 25.485 απαντήσεις
-
Δεν "πιάνεται" εύκολα
- 25.485 απαντήσεις
-
- 4
-
-
-
Από το γαλακτομπούρεκο θα φάω όμως
