Jump to content

pasjohn

Premium Members
  • Posts

    2.844
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by pasjohn

  1. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Αφού κατάλαβαν την βλακεία τους, πάλι καλά.
  2. pasjohn

    Official ΦαγητοThread v2.0

    Είναι το μάτι της πίτσας
  3. pasjohn

    Αγορές και paypal

    Το έκανε άλλος γι αυτό. Αν το έκανες εσύ πάλι τα ίδια θα είχες
  4. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    Βάζεις τον Μ.2 στον αντάπτορα με PCIEx4 και παίρενεις το maximum τις ταχύτητας. Έτσι τον έχω και εγώ σε Ζ97. Δες εδώ ταχύτητες.
  5. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    Τον SM951 τον πήρα από mysystems. Τώρα έχει πέσει και η τιμή του. Αντάπτορα πήρα αυτόν και έναν 2ο από ebay με heatsink σαν αυτόν που λέει ο jax ποιο πάνω αλλά η ψύκτρα δεν κάνει καθόλου δουλειά γιατί απλά δεν εφάπτεται με τον Μ.2.
  6. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    Μια χαρά είσαι. Μεγιές
  7. pasjohn

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Αυγά πέταξαν στον Πάνο Καμμένο οι κάτοικοι στην Κω
  8. pasjohn

    Αγορές και paypal

    Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε να κάνουμε αγορές από εξωτερικό όπως μπορούσαμε να κάνουμε μέχρι πριν το capital control ή όχι?
  9. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Έτσι φαίνεται. Με τα firmware που έβγαλαν.
  10. pasjohn

    Ανέκδοτα & Αστεία

    https://www.youtube.com/watch?v=TtxbtwgwYuE
  11. Αθήνα 2004, Αθήνα 2015... Οι φωτογραφίες της ντροπής
  12. pasjohn

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Χρόνια Πολλά και Ευλογημένα. Χρόνια πολλά στους ερτάζοντες και στις εορτάζουσες.
  13. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Η χλίδα είναι στην συσκευασία
  14. pasjohn

    Ειδήσεις απο την Ελλάδα και όλο τον κόσμο v2.0

    Οριστικά στην «Ελληνικός Χρυσός» 3.273 στρέμματα δάσους στις Σκουριές Ανακοίνωση: παρακαλούνται οι εμπρηστές να του βάλουν φωτιά για να εκτονωθούν και λίγο. Έτσι και αλλιώς κάποια στιγμή θα κοπεί.
  15. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    χεχεχε ναι ρε συ σαν άρωμα. Πραγματικά χλίδα Και τα περιεχόμενά του. αυτή δεν είναι δικιά μου φωτό, copy από google.
  16. pasjohn

    Samsung 850 series

    Όχι δεν χρειάζεται format. Κάνεις κανονικά εγκατάσταση. Θα εγκαταστήσεις το Samsung magician. Επίσης κοίτα στα Power options να είναι επιλεγμένο το High Performance και να κάνεις disable το Defragmentation Edit: εγκατέστησε και τον IRST Driver για win 8.1 64-bit που θα βρεις στο σαιτ της μητρικής σου.
  17. pasjohn

    Ανέκδοτα & Αστεία

    Ο ύπνος των βουλευτών στο Κοινοβούλιο
  18. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

  19. pasjohn

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Δεν έχει ήχο? Μόνο εικόνα? Αλλά μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Σωστόοοοοοςς???
  20. pasjohn

    Πείτε Ό,τι Θέλετε v5.0

    Να πάρει πατίνι
  21. pasjohn

    Ενδιαφέροντα case mods και όχι μόνο

    Είμαι σίγουρος ότι αυτός/αυτοί που το έκαναν, αν τους πεις λύστε το δεν θα το κάνουν
  22. Πουλάει τις κούπες η Πάρμα!
  23. pasjohn

    Στρατός: Ποιός παρουσιάζεται;; (ArmyLab)

    Στρατός είναι αυτό ρε? Χωρίς φυλάκα?¨
  24. pasjohn

    Samsung 850 series

    Rapid mode από 840 και μετά
  25. pasjohn

    Samsung 850 series

    Σωστά τα λες. Λογικά κάτι θα κάνει η samsung. Δεν μπορεί...
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.