Jump to content

pasjohn

Premium Members
  • Posts

    2.844
  • Εγγραφή

  • Τελευταία Επίσκεψη

Everything posted by pasjohn

  1. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    Αν διαβάσεις κάτω κάτω στο παρακάτω Link (άλλος converter είναι αυτός) λέει The general computer can't read it in BIOS. Hence it doesn't support system setup. Μάλλον αυτό συμβαίνει και σε μένα. http://www.ebay.com/itm/M-2-NGFF-PCI-E-LANE-SSD-to-PCIE-X4-3-0-to-SATA-Adapter-Card-For-Samsung-Xp941-BE-/201336840458?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ee09c610a Το ερώτημα είναι υπάρχει κάποιος που να τον υποστηρίζει ή πάμε σε αλλαγή μητρικής?
  2. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    Σωστά converter είναι. Δεν έχει drivers. Κάνω Install win και όταν κάνει επαννεκίνηση δεν τον βλέπει στο Boot. Με τον 850 Pro που μπαίνω τον βλέπει κανονικά. Το BIOS δεν τον βλέπει. Δεν έχω κάνει κάτι καλά ή είναι αυτό που λες δεν τον υποστηρίζει? Είναι θέμα του συγκεκριμένου converter ή γενικά με converters/controllers?
  3. pasjohn

    M.2 SSD, ποιον;

    SM951 με controller γίνεται? motherboard Asrock Z87 extreme 4
  4. pasjohn

    Αγορά Νέου Εκτυπωτή

    Μισό λεφτό. Ψάχνεις να είναι πολυμηχάνημα? To budget είναι μεγάλο για εκτυπωτή Κάπου μας μπέρδεψες. Πρέπει να ξεκαθαρίσεις εκτυπωτή ή πολυμηχάνημα? Αν κάνετε και σαρώσεις και βγάζετε αντίγραφα θες και πολυμηχάνημα. Αλλά πόσες σαρώσεις και αντίγραφα κάνετε? Με FAX ή χωρίς? Με τόσες εκτυπώσεις πας σε laser και μάλιστα σε έγχρωμο laser. Οι έγχρωμες εκτυπώσεις είναι αρκετές για μήνα.
  5. pasjohn

    Οι αγορές μας..!!

    Εκτός του ότι είναι απίστευτα τα νούμερα, είναι απίστευτος και σαν εμφάνιση έτσι? Αλλά είναι ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ. Προς το παρόν θα αρκεστώ στον SM951 που έχω παραγγείλει
  6. pasjohn

    Αγορά Νέου Εκτυπωτή

    Όταν λες οικονομικός να υποθέσω αναφέρεσαι στην κατανάλωση μελάνης. Σωστά? Ποιο είναι το budget? Πολλές εκτυπώσεις. Δηλαδή? Άσπρόμαυρες κυρίως και μερικές φορές έγχρωμες? Το ίδιο και τα δύο ή κάτι άλλο? Αν θέλεις δώσε πιο αναλυτικά τις απαιτήσεις.
  7. Όπως το είπες. Να γίνεις θρασύς. Δεν ξέρω αν λυθεί το πρόβλημα με αλλαγή εταιρίας. Γιατί αν το πρόβλημα είναι στις γραμμές(ειδικά αν είναι παλιές) θα σουν πουν από την HOL ή τη cyta για παράδειγμα ότι πρέπει ΟΤΕ να έρθει να φτιάξει τις γραμμές. Και δεν φτάνει μόνο αυτό αλλά θα φας και άλλη καθυστέρηση και ουσιαστικά θα ξεκινάς από την αρχή. Καλά ξεμπερδέμεατα
  8. Το ανάποδο είχα. Έφυγα από τον ΟΤΕ και πήγα στην Forthnet και έφτιαξε
  9. 52 νομίζω είναι το maximum. Μπορεί να παει και παρακάτω 46-48. Τώρα φίλε betman. Όταν είχα ΟΤΕ και είχα πρόβλημα συνδέσεων-αποσυνδέσεων είχα καλέσει και εγώ τον τεχνικό του ΟΤΕ και την 2η φορά μου είπε ότι έφαιγε η απόσταση από το κέντρο. Η απόσταση έχει κάνει με το τι ταχύτητα έχεις και όχι αν αναβοσβήνει το router. Και άλλα πολλά τέτοια παραδείγματα έχω. Πολλά παραμύθια λέγονται από τον ΟΤΕ. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω. Αφού σου είπε ότι έχεις 5 και όχι 52. Δεν τον ρώτησες γιατί συμβαίνει αυτό και πως θα διορθωθεί? Το διόθρωσε? Ξαναπάρε πάρε τηλ. να ξανάθει και 3 και 13 φορές. Έτσι θέλουν αυτοί. Πρέπει να επιμείνεις. Αφού ο ηλεκτρολόγος ήρθε και σου άλλαξε τα καλώδια και προφανώς είναι εντάξει από εκεί και πέρα είναι πρόβλημα το του ΟΤΕ να βρει και να επιλύσει το πρόβλημα.
  10. Το πρόβλημα με συγχρονισμό του router όταν σηκώνεις το τηλέφωνο μπορεί να φταίει αν δεν έχεις βάλει φιλτράκι στο τηλέφωνο. Αλλά δε μου λες swatoner γιατί έχω την εντύπωση ότι 52 είναι για pstn και 90+ για isdn. Είμαι λάθος?
×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.