mad_dog Ιούλιος 1, 2016 #3081 Ιούλιος 1, 2016 (edited) Nαι, αλλάζει Πάνε στο C:\Users\YOURNAME\AppData\Roaming\.rFactor και εκεί υπάρχει το rFactor.name Φαίνεται το παρακάτω: Filotheos Arguriou mad_dog Aλλάζεις μόνο την τελευταία γραμμή. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από mad_dog 1
troffeo Ιούλιος 1, 2016 #3082 Ιούλιος 1, 2016 πριν 12 ώρες, το μέλος mad_dog έγραψε: Στατιστικά Server Race3 - Knutstorp Ring Troffeo εσύ θέλεις ιδιαίτερα...είσαι τόσο αργός που lagarεις τον server... Har har har Εγώ δεν θα μπ'ω σήμερα, γιατί θα τρέξω με τα παιδιά στο AC και στην συνάντηση της Παρασκευής Στό έχω ξαναπεί τρελόσκυλο, χελωνονιτζάκι, σαλίγκαρε, άλιεν ή όπως αλλιώς έχεις παρατσούκλι Στον αγώνα ξυρίζεται ο γαμπρός...ε ο οδηγός ήθελα να πω Εκεί θα σε δω κάβουρα χαχαχαχα Επίσης ανέβασε κάπου και καμιά βαθμολογία, γιατί εάν θυμάμαι καλά στο 1 από τους 2 αγώνες που έχω τρέξει (race 2 @Mills Metro Park) στο ήπια στεγνά το αιματάκι και κέρασα και τσαγάκι στον τερματισμό ε? Ή μήπως δεν θυμάσαι τώρα 1
GeoF1 Ιούλιος 1, 2016 #3083 Ιούλιος 1, 2016 Τρελη αδρεναλινη!!Κανενας δε θα μεινει!!! Φοβερη εμπειρια η πιστα με το σιβικ. Βρε μαντ μια χαρη. Ασε ελευθερη την επιλογη καμερας..Δεν μπορω να εγκλιματιστω κατευθειαν με μια αγνωστη πιστα με την κοκπιτ καμ.:) 2
Anthemius Ιούλιος 1, 2016 #3084 Ιούλιος 1, 2016 Ρε αλάνια παιδεύομαι εδώ και μισή ώρα και δεν έχω βγάλει άκρη... το Mod BTCC NGTC ISI HONDA RACE 3 δε μπορει να γίνει install γιατί λείπουν τα αυτοκίνητα... (missing virtual cmp BTCC_NGTC_BMW_125i v1.2 Που στον π****ο βρίσκονται αυτά? έχετε δώσει link??? Επίσης θέλω κανένα καλό app (κατά προτίμηση free) για HUD σε android... 2
mad_dog Ιούλιος 1, 2016 #3085 Ιούλιος 1, 2016 (edited) 25 minutes ago, Anthemius said: Ρε αλάνια παιδεύομαι εδώ και μισή ώρα και δεν έχω βγάλει άκρη... το Mod BTCC NGTC ISI HONDA RACE 3 δε μπορει να γίνει install γιατί λείπουν τα αυτοκίνητα... (missing virtual cmp BTCC_NGTC_BMW_125i v1.2 Που στον π****ο βρίσκονται αυτά? έχετε δώσει link??? Επίσης θέλω κανένα καλό app (κατά προτίμηση free) για HUD σε android... BMW BTCC mod Έλα TS Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από mad_dog 1
Anthemius Ιούλιος 1, 2016 #3086 Ιούλιος 1, 2016 thanks! Το κατεβάζω... θα χρειαστώ και τα υπόλοιπα μάλλον :-) Mod "BTTC NGTC ISI HONDA RACE 3 1.0" references a non-existent component "BTCC_NGTC_Chevrolet_Cruze 1.2". Mod "BTTC NGTC ISI HONDA RACE 3 1.0" references a non-existent component "BTCC_NGTC_Ford_Focus 1.2". Mod "BTTC NGTC ISI HONDA RACE 3 1.0" references a non-existent component "BTCC_NGTC_Mitsubishi_Lancer 1.2". Mod "BTTC NGTC ISI HONDA RACE 3 1.0" references a non-existent component "BTCC_NGTC_Toyota_Avensis 1.2". 1
mad_dog Ιούλιος 1, 2016 #3087 Ιούλιος 1, 2016 (edited) Δες επάνω @GeoF1 ... Tι κάνεις ? Πέρασες τον troffeo ??? Har har har Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από mad_dog 1
rapid_fast Ιούλιος 1, 2016 #3088 Ιούλιος 1, 2016 (edited) τι έγινε χελωνάκι...?? σε κατασπάραξα πάλι?? Χάνω 1 δευτερόλεπτο στο τελευταίο σικέην.. Μόλις το μάθω στο 58.900 θα γυρνάω... Ο τζόν τζόν είναι εξωγήινος τελείως... Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 1, 2016 από rapid_fast 2
Anthemius Ιούλιος 1, 2016 #3089 Ιούλιος 1, 2016 thanks again! TS δε μπορώ να μπω... κοιμούνται τα γυναικόπαιδα και αν κλεισω την πόρτα θα βγάλω τη μπέμπελη 1
sosna Ιούλιος 1, 2016 #3091 Ιούλιος 1, 2016 Έκανα τη γνωστή διαδικασία ινστάλ κλπ αλλά πάλι το απόγευμα που δοκίμασα να μπω με πέταξε έξω. Η αλήθεια είναι πως βιαζόμουν κ δεν δοκίμασα να μπω σε κάποιον άλλο σέρβερ,αλλά το single player φόρτωνε οκ. Θα το ψάξω κ θα αναφέρω εδώ τη συνένεια. 1
mad_dog Ιούλιος 2, 2016 #3092 Ιούλιος 2, 2016 (edited) 'Ελα TS ή πες ακριβώς το πρόβλημα να βοηθήσουμε. Κατέβασε τα αυτοκίνητα από εδώ BMW BTCC mod Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 2, 2016 από mad_dog
troffeo Ιούλιος 2, 2016 #3094 Ιούλιος 2, 2016 Τρελόσκυλε, πότε είναι ο αγώνας??? Επίσης, θα ανεβάσεις ρε τις βαθμολογίες και τις κατατάξεις ή θα ανεβάζεις ΜΟΝΟ τα hotlaping???
mad_dog Ιούλιος 2, 2016 #3095 Ιούλιος 2, 2016 (edited) Θα τα ανεβάσω. Αλλά...είσαι πολύ αργός...τόσο που έχει lag o server... Όλοι σε περνάνε, ακόμη και το λυκόπουλο που δεν εχει τρέξει ποτέ θα σε περάσει...που πας δηλαδή ??? ΠΟΥΟΥ ??? Har har har Ο αγώνας είναι στις 10.07.2016 20:00 ξεκινά το practice. 2 Hit, κάθε hit 15 γύρους. Έγινε επεξεργασία Ιούλιος 2, 2016 από mad_dog 1
troffeo Ιούλιος 2, 2016 #3097 Ιούλιος 2, 2016 Χελωνάκι, δεν ανεβάζεις και κάνα hot lap από τον server, να σε δούμε που βρίσκεσαι???? ΑΧΑΡ ΧΑΡ ΑΧΑΡ ΑΧΑΡ ΧΑΡ 1
rapid_fast Ιούλιος 2, 2016 #3098 Ιούλιος 2, 2016 Ρε χελωνονινζάκι... Μια ώρα έπαιξα, άντε να έκανα 30 γύρους... Τι 300 γράφει ο σέρβερ σου? τι έχεις κάνει πάλι στα στατίστικς??? 1
Dimitris Pappas Ιούλιος 3, 2016 #3100 Ιούλιος 3, 2016 Μπραβο john@john!!!! Φοβερο skin! Ευχαριστω! Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now