troffeo Ιούνιος 23, 2019 #4781 Ιούνιος 23, 2019 Μετά από την ολοκλήρωση με επιτυχία του 6ου γύρου για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019, φθάσαμε αισίως στην μέση αυτής της πρώτης προσπάθειας ενός ΥΠΕΡΟΧΟΥ mod! Έτσι λοιπόν από την "γειτονική" Σλοβενία, το σκηνικό μεταφέρθηκε σε Γερμανικά βουνά για την ανάβαση Glasbachrennen 2019! Στον αγώνα και στην αφετηρία της διαδρομής των απαιτητικών 5.5 χιλιομέτρων, βρέθηκαν 11 οδηγοί (6 Έλληνες, 4 Γάλλοι και 1 Ισπανός). Οι επιλογές αυτοκινήτων σταθερές, μιας και υπάρχει σχετικός κανονισμός που προβλέπει ποινές για αλλαγή αυτοκινήτου και έτσι είχαμε να συμμετέχουν από 3 οδηγούς το SIMCA Rallye3 και το FORD Escort MK2B, ενώ οι υπόλοιποι οδηγοί επέλεξαν το FIAT X/19 (2), την BMW CSL, το BMW M1 Procar και την ALFA ROMEO 75. Μετά από μεγάλη μάχη και στα 3 ανεβάσματα, της πολύ τεχνικής αλλά και "πατημένης" ανάβασης με κοντά στα 200km/h τελικής, που έδωσαν όλοι οι οδηγοί Νικήτής ήταν και πάλι ο Γάλλος Adrien Ghastang με το FIAT X19! Στην 2η θέση, με 0.7'' πίσω από τον πρώτο, βρέθηκε ο επίσης Γάλλος Ludovic Ferruit με το 2ο FIAT X/19. Τα 7 δέκατα της διαφοράς μετά από 3 ανεβάσματα στην ανάβαση, δείχνουν αφενός το επίπεδο ανταγωνισμού, αλλά και αφετέρου την "αδρεναλίνη" που χαρίσζει άπλετα ο αγώνας με αυτά τα πολύ "ιδιαίτερα" αυτοκίνητα!!! Τρίτος τερμάτησε και ο 3ος Γάλλος Eric Tatol με το Simca Rallye 3 περίπου 4'' πίσω από τους 2 πρώτους. Γαλλική υπόθεση λοιπόν, έτσι όπως εξελίχθηκε ο αγώνας, αφού και τις 3 θέσεις του podium κατέλαβαν Γάλλοι οδηγοί! Εμείς θα πρέπει να προσπαθήσουμε πολύ περισσότερο και να βρούμε πολύτιμο χρόνο για δοκιμές και σωστό στήσιμο - setup για τα αυτοκίνητά μας! ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ανάβασης Glasbachrennen 2019 Μετά και από την ολοκήρωση του αγώνα, είχαμε αλλαγές και στην βαθμολογία για το Ευρωπαικό πρωτάθλημα αναβάσεων 2019. Έτσι στην 1η θέση διατηρήθηκε ο 'δικός' μας Αντρέας, αλλά στην 2η θέση πέρασε ο Γάλλος Eric Tatol. Η 3η θέση παρέμεινε αμετάβλητη. Και αναλυτικά Ο επόμενος αγώνας είναι προγραμματισμένος για την μεθεπόμενη Δευτέρα 8/7/2019 και θα πραγματοποιηθεί στη ΔΙΑΣΗΜΗ των 17.3km Ανάβαση Trento - Bondone στις Ιταλικές Άλπεις (http://www.scuderiatrentina.it/portali.asp) Η διαδρομή είναι ιδιαίτερα δύσκολη και τεχνική με "ύψος" ανάβασης περίπου στο 9% και υψομετρική διαφορά αφετηρίας - τερματισμού στα 1.350m! Οι πρώτοι χρόνοι που έχουν καταγραφεί ήδη από τις δοκιμές, βρίσκονται λίγο πάνω από 10 λεπτά και 30 δεύτερα, οπότε μπορεί να φανταστεί κάποιος πως είναι να οδηγείς σε μια διαδρομή (ειδική διαδρομή ράλυ θα την χαρακτήριζα), για πάνω από 10 λεπτά μόνος, χωρίς συνοδηγό ή άλλη "βοήθεια", με αντίπαλο τον χρόνο και τις μπαριέρες που βρίσκονται σε κάθε σημείο έτοιμες να σε στείλουν για παρακολούθηση του αγώνα, μαζί με τους θεατές... Μερικά στοιχεία του αγώνα: Details Title: Trento Bondone Place: Trento Tracklength: 17300 metres Elevation change: 1350 metres (8,88%) Altitude finishline: 1640 metres GPS coordinates: 46° 4′ 33.9594″ – 11° 5′ 53.16″ Website: www.scuderiatrentina.it Fastest Time: 9:00,52 Average Speed: 115,22 km/h Και όπως πάντα, η καθιερωμένη onboard πρώτη "γεύση" από την Trento-Bondone για όποιον αντέχει κάτι λιγότερο από 11 λεπτά αδρεναλίνης! Περισσότερα εδώ https://www.hillclimb-virtual-championship.net/ 1
Dimitris Pappas Ιούνιος 25, 2019 #4782 Ιούνιος 25, 2019 https://store.steampowered.com/itemstore/365960/browse/?filter=Packs
Dimitris Pappas Ιούνιος 25, 2019 #4784 Ιούνιος 25, 2019 (edited) https://www.studio-397.com/2019/06/roadmap-update-june-2019/ Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 25, 2019 από Dimitris Pappas
Mesfigas1973 Ιούνιος 26, 2019 #4786 Ιούνιος 26, 2019 εισαι ALien σε ψαχνουνε απο το Elite dangerous προσεχε
Dimitris Pappas Ιούνιος 27, 2019 #4787 Ιούνιος 27, 2019 (edited) On 26/6/2019 at 9:31 ΜΜ, το μέλος Mesfigas1973 έγραψε: εισαι ALien σε ψαχνουνε απο το Elite dangerous προσεχε Expand Να ανησυχω? Τα εξωγηινα τρεχουν την λεμονια σε qualy setup κρατησου.... 3.46.χχ! Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 27, 2019 από Dimitris Pappas 1
Mesfigas1973 Ιούνιος 27, 2019 #4788 Ιούνιος 27, 2019 δεν ειμαστε καλα !!!! πραγματικα σκεφτομαι να αγορασω την πιστα επειδη ειναι ακριβως η πραγματικοτητα στο Mod 2017 πρεπει να υπαρχει μεγαλη διαφορα
Dimitris Pappas Ιούνιος 27, 2019 #4789 Ιούνιος 27, 2019 https://www.studio-397.com/2019/06/tatuusrelease/
Mesfigas1973 Ιούνιος 27, 2019 #4790 Ιούνιος 27, 2019 Ειληκρινα δεν περιμενα τεττοια ποιοτητα απιστευτη οδηγικη συμπεριφορα μονο το ρφακτορ τα δινει αυτα
GeoF1 Ιούνιος 28, 2019 #4791 Ιούνιος 28, 2019 Εγω αγορασα reiza bundle & kartakia. Την πιστα δεν την ειχε εκπτωση[emoji39]Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Mesfigas1973 Ιούνιος 28, 2019 #4794 Ιούνιος 28, 2019 αγορασα την πιστα Le mans και παρατηρησα οτι το flatspoting συμβαινει για πλακα χωρις καν να πιεσω το οχημα στα λαστιχα και ειναι πολυ εκνευρηστικο δεν συμβαινει με τη sebring τοσο πολυ flatspot στα λαστιχα.
Dimitris Pappas Ιούνιος 28, 2019 #4795 Ιούνιος 28, 2019 Σε ποιο αυτοκίνητο το είδες? Μόλις έτρεξα 2.4h@Lemans με την vetteGTE.Χωρις ABS τα GTE εύκολα στο ατσάλο φρένο μπλοκαρουν-flatspotting.Νομιζω δεν φταίει η πίστα,ίσα ίσα έχουμε από τις καλύτερες λεπτομέρειες στο mesh. Εκεί που ακόμα μαμιεται το Ρούφου είναι στα freezes.Απαραδεκτο,χαλάει όλος ο αγώνας σου.
Mesfigas1973 Ιούνιος 29, 2019 #4796 Ιούνιος 29, 2019 το ειδα σε πορσε και βεττε απο το GTE pack ξαφνικα εγινα ατσαλος στο φρεναρισμα ........... για πλακα σου λεω μου κανει φλατσποτ ναι και τα freezes ειναι θεμα
Dimitris Pappas Ιούνιος 29, 2019 #4797 Ιούνιος 29, 2019 Σε καταλαβαινω απολυτα!Το επαθα και εγω. Μετα το τελος της σεζον στο VEC,ετρεχα την M8GTE,ετρεξα καποιους αγωνες με την Aston GT3. Το ποσο σε κακομαθαινουν τα GT3 στο φρενο λογω ABS δεν λεγεται.Βεβαια σε μαθαινουν αλλα πραγματα αλλα συνηθιζεις να φρεναρεις οσο πιο αργα μπορεις,οσο πιο δυνατα σαν να κλωτσας το φρενο!Τωρα που γυρισα στα GTE ο εγκεφαλος πρεπει να καλιμπραρει το αριστερο ποδι σε αλλη δυναμη-σημεια φρεναρισματος. Στην Arnage και Indianapolis γινονται ολα τα flatspots.Μεγαλο ρολο παιζει και το αεροδυναμικο πακετο,low down force στην Lemans,. Οσο μικροτερη καθετη δυναμη τοσο πιο δυσκολο-αργο το φρεναρισμα. Θα σου στειλω το απογευμα setup για vette να δοκιμασεις. Προς το παρων,ξεχνα για λιγο τα GT3 και νιωσε πως πρεπει να φρεναρει αποτελεσματικα το GTE.
Mesfigas1973 Ιούνιος 29, 2019 #4798 Ιούνιος 29, 2019 ναι στηλε μου σεταπ το θελω για χρονο GT3 δεν παιζω ομως θα προσπαθησω να φτιαξω λιγο το φρεναρισμα διοτι ξερω το GTE δεν εχει ABS η πιστα ειναι εκπληκτικη και πραγματικα ενδειαφερουσα λογω ακρειβιας στο σχεδιασμο διαφοερικη οδηγηση σε σχεση με την Mod track version
Mesfigas1973 Ιούνιος 29, 2019 #4799 Ιούνιος 29, 2019 μετακινησα το brake bias λιγο προς τα πισω και μειωσα το brake power και φρεναρω απο ποιο πριν ωστε να μην εχω θεμα blockαρισματος σε κανενα τροχο
Dimitris Pappas Ιούνιος 29, 2019 #4800 Ιούνιος 29, 2019 (edited) On 29/6/2019 at 9:00 ΠΜ, το μέλος Mesfigas1973 έγραψε: μετακινησα το brake bias λιγο προς τα πισω και μειωσα το brake power και φρεναρω απο ποιο πριν ωστε να μην εχω θεμα blockαρισματος σε κανενα τροχο Expand vette_lemans_test.zipFetching info... μην ξεχασεις αυτο στο TUNING Έγινε επεξεργασία Ιούνιος 29, 2019 από Dimitris Pappas
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now