Jump to content



πρόβλημα με dell u2312 και ανταπόκριση εταιρείας


elias74gr

Recommended Posts

αυτή την εβδομάδα αγόρασα την DELL U2312HM, μία οθόνη που παντού διαβάζεις τα καλύτερα.

μετά τον αρχικό ενθουσιασμό λόγω μεγέθους (από την 15άρα του laptop) και την πολύ καλή χρωματική απόδοση, ακολούθησε η απογοήτευση διακρίνοντας σε όλη την επιφάνεια της οθόνης οριζόντιες σκιές που τρεμοπαίζουν.

το φαινόμενο αυτό δεν επηρεάζει τις γραμματοσειρές στις διάφορες ιστοσελίδες αλλά το προβαλλόμενο οπίσθιο φόντο. για να καταλάβετε φανταστείτε την οθόνη σαν ένα πανί που κουνιέται από τον αέρα.

το πρόβλημα αυτό συνεχίζεται και με άλλο (καινούργια και τα 2) καλώδιο, δεν υφίσταται όμως στην οθόνη του laptop και σε άλλη εξωτερική οθόνη.

μετά από επικοινωνία με την εταιρεία (210-8129810) όπου τους ανέφερα το παραπάνω πρόβλήμα και αφού τους έδωσα το σειριακό αριθμό και τον αριθμό παραγγελίας με ενημέρωσαν ότι σε 25 περίπου εργάσιμες ημέρες θα αντικατασταθεί με ιδίου ή καλύτερου τύπου (!) οθόνη.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 40
  • Created
  • Last Reply
αυτή την εβδομάδα αγόρασα την DELL U2312HM, μία οθόνη που παντού διαβάζεις τα καλύτερα.

μετά τον αρχικό ενθουσιασμό λόγω μεγέθους (από την 15άρα του laptop) και την πολύ καλή χρωματική απόδοση, ακολούθησε η απογοήτευση διακρίνοντας σε όλη την επιφάνεια της οθόνης οριζόντιες σκιές που τρεμοπαίζουν.

το φαινόμενο αυτό δεν επηρεάζει τις γραμματοσειρές στις διάφορες ιστοσελίδες αλλά το προβαλλόμενο οπίσθιο φόντο. για να καταλάβετε φανταστείτε την οθόνη σαν ένα πανί που κουνιέται από τον αέρα.

το πρόβλημα αυτό συνεχίζεται και με άλλο (καινούργια και τα 2) καλώδιο, δεν υφίσταται όμως στην οθόνη του laptop και σε άλλη εξωτερική οθόνη.

μετά από επικοινωνία με την εταιρεία (210-8129810) όπου τους ανέφερα το παραπάνω πρόβλήμα και αφού τους έδωσα το σειριακό αριθμό και τον αριθμό παραγγελίας με ενημέρωσαν ότι σε 25 περίπου εργάσιμες ημέρες θα αντικατασταθεί με ιδίου ή καλύτερου τύπου (!) οθόνη.

Δεν τους ρώτησες γιατί θα καθυσρετήσει τόσο πολύ η αντικατάσταση ; (αν και ισως απλά να μην έχουν στοκ)

Επίσης δεν ψάχνεις και το χαρτί με τους όρους της εγγύησης να δεις μήπως γράφει τιποτα σχετικό ;

Sent from my Transformer TF101 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

So what? Σκάναρε το και στείλε το.

αυτό είναι εύκολο.

επίσης να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι δυσαρεστημένος με την υποστήριξη της εταιρείας, έστω και αν θα μου την αντικαταστήσει σε έναν μήνα. αυτό που με ενοχλεί είναι το γεγονός ότι αγόρασα μία από τις καλύτερες οθόνες IPS με led, που κυκλοφορούν σήμερα στα 200- ευρώ, και παρουσιάζει πρόβλημα. αν βέβαια έτυχε σε μένα, so what, θα αντικατασταθεί και τέλος καλό όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

αυτό που με ενοχλεί είναι το γεγονός ότι αγόρασα μία από τις καλύτερες οθόνες IPS με led, που κυκλοφορούν σήμερα στα 200- ευρώ, και παρουσιάζει πρόβλημα.

:nothing:

Δεν "πιανω" το νοημα του νηματος πραγματικα.

Link to comment
Share on other sites

εχω ειχα δωσει καποτε 1200e για 30" Dell,μου παρουσιασε ενα προβλημα,τους πηρα τλφ και οι ανθρωποι μου την αλλαξαν στο πι και φι.

απο την στιγμη που σας προσφερετε αντικατασταση,και στην πορτα σας κιολας,γιατι σκατε δεν μπορω να καταλαβω.

Link to comment
Share on other sites

Τόσο κάνει η dell για αντικατάσταση με καινούρια. 25 εργάσιμες.

Αν θες αντικατάσταση την επόμενη εργάσιμη θα σου φέρουν ανακατασκευασμένη.

Αν ισχυει αυτο μπορεις να το σκεφτεις...αλλιως περιμενε...

25 ειναι πολλες οσο να ναι για καινουρια οθονη αλλα τι να κανουμε αμα ειναι αυτη η πολιτικη τους

Link to comment
Share on other sites

σκάει προφανώς γιατί θα πρέπει να περιμένει 25εργάσιμες (aka πάνω από μήνα)...αυτό όσο να 'ναι δεν το λές "πι και φι" :)

βασικα κατι εχει αλλαξει προφανως,εγω ειχα μεινει στο next day support,αλλα και παλι αφου θα ερθει καινουργιο πανελ,ειναι οκ

απο το να εμπλεκε με κανα rma σε ελληνικο μαγαζι,καλυτερα dell

Link to comment
Share on other sites

καλώντας την dell για πρώτη φορά απαιτήθηκε προκειμένου να καταχωρηθεί το πρόβλημα, ο αριθμός παραγγελίας (order number) ο οποίος αναγραφόταν στη συσκευασία (δηλαδή θα χε φτάσει στην εταιρεία ανακύκλωσης ήδη η κούτα). ο αριθμός τελικά ευρέθηκε από το ελληνικό κατάστημα που αγόρασα την οθόνη.

βέβαια, από τα παραπάνω αναρωτιέμαι τι θα γινόταν, αν δε μπορούσε να βρεθεί ο αριθμός παραγγελίας, στις περιπτώσεις που το κατάστημα είχε κλείσει (η οθόνη δεν ήταν καινούργια αλλά εντός εγγύησης) ή αν η αγορά είχε γίνει από εξωτερικό.

όσον αφορά τις 25 εργάσιμες ημέρες, σαφώς και το πρόβλημα για μένα θα ήταν όταν η οθόνη δε θα δούλευε και θα έπρεπε να περιμένω 1 μήνα.

να ρωτήσω τώρα όποιον έχει την ίδια οθόνη αν παρουσιάζει το ίδιο πρόβλημα " οριζόντιες σκιές που τρεμοπαίζουν.

το φαινόμενο αυτό δεν επηρεάζει τις γραμματοσειρές στις διάφορες ιστοσελίδες αλλά το προβαλλόμενο οπίσθιο φόντο. για να καταλάβετε φανταστείτε την οθόνη σαν ένα πανί που κουνιέται από τον αέρα''.

και ήθελα να πάρω την αντίστοιχη lg ips (μια και φοράνε το ίδιο πάνελ)...:wall:

Link to comment
Share on other sites

αυτό που με ενοχλεί είναι το γεγονός ότι αγόρασα μία από τις καλύτερες οθόνες IPS με led, που κυκλοφορούν σήμερα στα 200- ευρώ, και παρουσιάζει πρόβλημα.

2 προβληματικές εδώ και η 3η ημι-προβληματική.

Τεχνολογία εν έτη 2012. Γελάει ο κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

νταξ ρε παίδες, συμβαίνουν αυτά...τουλάχιστον έχετε support και όχι αντιμετώπιση της πλάκας :)

Εγώ πάντως εδώ και αρκετό καιρό με 2311 όλα καλά χωρίς προβλήματα. Απλά είναι να σε θέλει μερικές φορές (ή να μη σε θέλει :p )

[MENTION=3208]zomg[/MENTION] : Όταν λες ημι-προβληματική, τι εννοείς ;

Link to comment
Share on other sites

νταξ ρε παίδες, συμβαίνουν αυτά...τουλάχιστον έχετε support και όχι αντιμετώπιση της πλάκας :)

Εγώ πάντως εδώ και αρκετό καιρό με 2311 όλα καλά χωρίς προβλήματα. Απλά είναι να σε θέλει μερικές φορές (ή να μη σε θέλει :p )

[MENTION=3208]zomg[/MENTION] : Όταν λες ημι-προβληματική, τι εννοείς ;

Φιλε μου δηλ. θα πρεπει να λεμε και ευχαριστω που εχουμε support? Ηθελα να ξερα στο USA τα ιδια γινονται?

Το να περιμενεις 1,5 μηνα να σου στειλουν αλλη ειναι καλο support? Και αν αυτη που ερθει ειναι κ αυτη χαλασμενη τι θα γινει, θα περιμενουμε να σουβλισουμε το αρνι μεχρι να ρθει η επομενη? ή θα ρισκαρουμε με τα ανακυκλωμενα refurbished της dell.

Εγω το θεωρω παντως απαραδεκτο... και αν μου τυχαινε θα ζηταγα τα λ7 μου πισω και να πιστωσει η dell το μαγαζι με μια οθονη.

Ψηνομαι να αλλαξω τα ΤΝακια μου για να παω σε IPS αλλα εννοειται οτι με αυτα που διαβαζω θα παω στο IPS της LG.

Link to comment
Share on other sites

+1 στον csaris.Με lg μονιτορ που ειχα θεματα με καμενα πιξελ ακομα και στην αντικατασταση τα παιδια ερχοντουσαν την επομενη εργασιμη μερα απο τοτε που εκανα το τηλεφωνο.

Link to comment
Share on other sites

Εγω περυσι ειχα αγορασει μια 2311 (απο το msystems),με καμμια 100 πιξελ καταστραμμενα(απο χτυπημα μαλλον), οταν πηρα την dell τηλεφωνο μου ειπαν να παω στο μαγαζι που την πηρα να μου την αλλαξουν κατευθειαν ως DOA.Την επομενη μερα πηγα στο msystems και μου την αλλαξανε.

Link to comment
Share on other sites

Δε μπορεί παίδες, κάτι άλλο θα συμβαίνει...

Το καλοκαίρι πήρα τηλέφωνο την Dell γιατί η U2311H που είχα είχε ένα bright pixel.

Την επόμενη μέρα ήρθε courier μου έφερε καινούρια και πήρε την παλιά.

Νομίζω πως δύο είναι οι περιπτώσεις. Είτε να περιμένει νέο revision στην αποθήκη είτε να τις τελείωσαν και να περιμένει νέα παραλαβή.

Εγώ λέω από δευτέρα να τους πάρεις ένα τηλέφωνο και να τους ρωτήσεις γιατί θα αργήσει τόσο η αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Ψηνομαι να αλλαξω τα ΤΝακια μου για να παω σε IPS αλλα εννοειται οτι με αυτα που διαβαζω θα παω στο IPS της LG.

1ον αυτη τη φορα ελπιζω να παρεις οθονες που μπορουν να γυρισουν και pivot.

2oν εγω LG δεν ξαναγοραζω.Η ιστορια που μεταμορφωσαν το PVA 1200p σε 1080ΤΝ "γιατι δεν βγαζει η LG μη-ΤΝ panels και ουτε προκειται να βγαλει ξανα" πρεπει να την μαθουν ολοι λαμπιτες πριν τους ακουμπήσουν χρημα.

3ον η LG εχει ενα χρονο λιγοτερο εγγυηση.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.