mhche Posted March 24, 2012 #1 Share Posted March 24, 2012 Καλησπέρα σε όλους.Νομίζω πως εδώ είναι η κατάλληλη ενότητα να ποστάρω το προβλήμα μου.Λοιπόν θέλω να "εγκαταστήσω" την opengl στην visual studio 2010 ή σε οποιονδήποτε άλλο compiler προτείνεται ευπρόσδεκτος,εκτός eclipse που μου κολλάει αρκέτα.Έχω γκουγκλάρει αρκετά το θέμα βλέπω παντού τα ίδια πράγματα αλλά μάλλον είμαι πολύ άχρηστος για να καταφέρω να τα κάνω ή απλά δεν μπορώ να βγάλω άκρη.Κατέβασα το glut 3,7 έβαλα τα αρχεία εκεί που έπρεπε αλλά τίποτα.Όταν ανοίγω την visual,γράφω κώδικα στο debugging τα βγάζει όλα error-δεν τα αναγνωρίζει γιατί προφανώς δεν έχουν περαστεί οι Lib της opengl.Γενικά αυτό είναι το πρόβλημα,ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια και αναμένω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nucleus Posted March 27, 2012 #2 Share Posted March 27, 2012 Πρόστεσες τα dll ή τα lib του glut σαν reference στο vistual studio project σου? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted March 30, 2012 Author #3 Share Posted March 30, 2012 Ξέρω θα ακουστεί χαζό αλλά νόμιζα πως ήταν σαν plugin ή ext στην visual,όπως στο eclipse πχ.Τώρα κατάλαβα ότι πρέπει κάθε φορά να τα κάνεις input στο project.Πολύ άχρηστο θα έλεγα,πάντως. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paneas Posted March 30, 2012 #4 Share Posted March 30, 2012 OpenGL + Visual Studio κακώς συνδυασμός. Οι περισσότεροι πάνε με το DirectX αφού βρίσκονται σε Windows περιβάλλον. Είναι λίγο μπέρδεμα για να καταφέρεις να παίξει. Εκεί με τα dll και τις βιβλιοθήκες γίνεται ενας ψιλοπανικός, αλλά διαβάζοντας, δοκιμάζοντας και βλέποντας θα τα καταφέρεις. Ετσι παιδευόμουν να κάνω συμβατή την OpenCV.Στο τέλος κατέληξα σε codeblocks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted March 30, 2012 Author #5 Share Posted March 30, 2012 OpenGL + Visual Studio κακώς συνδυασμός. Οι περισσότεροι πάνε με το DirectX αφού βρίσκονται σε Windows περιβάλλον. Είναι λίγο μπέρδεμα για να καταφέρεις να παίξει. Εκεί με τα dll και τις βιβλιοθήκες γίνεται ενας ψιλοπανικός, αλλά διαβάζοντας, δοκιμάζοντας και βλέποντας θα τα καταφέρεις. Ετσι παιδευόμουν να κάνω συμβατή την OpenCV.Στο τέλος κατέληξα σε codeblocks.Και εγώ αυτό έχω καταλάβει,αλλά δεν είμαι τόσο σχετικός ή έμπειρος ακόμα.Αφού στη σχολή αυτό επιτάσσουν αυτό πρέπει να κάνω.Μικρό το κακό μου φαίνεται σε σχέση με το ότι δεν ξέρω τίποτα και πρέπει να κάνω ολόκληρο project from scratch,χωρίς καμία γνώση στην opengl.Γιατί μάλλον ή ο καθηγητής βαριέται να κάνει το μάθημα ή το πρώτο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr.Paneas Posted April 1, 2012 #6 Share Posted April 1, 2012 Όλοι οι καθηγητές βαριούνται, μην περιμένεις να μάθεις από τους καθηγητές. Το OpenGL είναι ανοιχτό πρότυπο και μπορείς να βρεις άπειρα πράγματα για αυτό στο internet. Αρκεί βέβαια να ψάξεις και να διαβάσεις μερικές μέρες. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 22, 2012 Author #7 Share Posted May 22, 2012 Καλησπέρα,επανέρχομαι μετά απο αρκετές μέρες αφού έχω "κατανοήσει" μερικά πράγματα.Αποσαφήνισα τα σχετικά με την Visual κλπ,διάβασα για βασικά σχήματα,3D shaping,κίνηση και μερικά ακόμα.Επειδή,όμως,δεν κατάλαβα και πολλά θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας,αν γίνεται.Ας πουμε π.χ. οτι θέλω να σχεδιάσω ένα αεροπλάνο,πως θα γίνει; Θα πρέπει να το κάνω μέσω σχημάτων;Παραλληλόγραμμα,κώνους,κλπ; Γιατί μου φαίνεται αρκετά δύσκολο και όχι σωστό.Αλλιώς πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο,για παράδειγμα;Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει,ευχαριστώ εκ των προτέρων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nucleus Posted May 23, 2012 #8 Share Posted May 23, 2012 Το αεροπλάνο θα το σχεδιάσεις σε ένα 3D Studio Max,σε ένα Lightwave ή Maya ή θα το βρεις έτοιμο.Ναι θα γίνει μέσω βασικών σχημάτων ακόμα και σε αυτά τα προγράμματα.Φυσικά και σου φαίνεται αρκετά δύσκολο βασικός λόγος που δεν το κάνουμε όλοι (προσωπικά ούτε εγώ το κατέχω).Εναλλακτικά κοίτα και εδώ Unity - Game Engine Αν και με αυτό ξεφεύγεις απο opengl μιας και έχει δική του μηχανή.Θες να κάνεις ολόκληρο παιχνίδι ή κάτι σε mobile? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 23, 2012 Author #9 Share Posted May 23, 2012 Το αεροπλάνο θα το σχεδιάσεις σε ένα 3D Studio Max,σε ένα Lightwave ή Maya ή θα το βρεις έτοιμο.Ναι θα γίνει μέσω βασικών σχημάτων ακόμα και σε αυτά τα προγράμματα.Φυσικά και σου φαίνεται αρκετά δύσκολο βασικός λόγος που δεν το κάνουμε όλοι (προσωπικά ούτε εγώ το κατέχω). Εναλλακτικά κοίτα και εδώ Unity - Game Engine Αν και με αυτό ξεφεύγεις απο opengl μιας και έχει δική του μηχανή. Θες να κάνεις ολόκληρο παιχνίδι ή κάτι σε mobile? Ευχαριστώ πολύ για την βοήθεια σου.Λοιπόν,μάλλον τελικά θέλω κάτι πιο απλό,μια εικόνα με κινούμενα γραφικά.Π.χ κίνηση στο αεροπλάνο,κλπ. Και πάλι όμως μου φαίνεται δυσκατανόητο,κατέβασα το Lightwave και μου φάνηκε ολίγον τι κινέζικο και απ τα βίντεο που είδα στο Youtube. Αυτό που θέλω είναι σε opengl και να γράψω κώδικα,σε visual studio(όντως πολύ κακός συνδιασμός).Ακόμα πάντως δεν το χω πιάσει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoamd Posted May 23, 2012 #10 Share Posted May 23, 2012 Καλησπέρα,επανέρχομαι μετά απο αρκετές μέρες αφού έχω "κατανοήσει" μερικά πράγματα.Αποσαφήνισα τα σχετικά με την Visual κλπ,διάβασα για βασικά σχήματα,3D shaping,κίνηση και μερικά ακόμα.Επειδή,όμως,δεν κατάλαβα και πολλά θα ήθελα να ζητήσω την βοήθεια σας,αν γίνεται.Ας πουμε π.χ. οτι θέλω να σχεδιάσω ένα αεροπλάνο,πως θα γίνει; Θα πρέπει να το κάνω μέσω σχημάτων;Παραλληλόγραμμα,κώνους,κλπ; Γιατί μου φαίνεται αρκετά δύσκολο και όχι σωστό.Αλλιώς πως μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο,για παράδειγμα;Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει,ευχαριστώ εκ των προτέρων.Μπορείς να καθοδηγήσεις κι εμένα που τώρα προσπαθώ να μάθω(sites κλπ)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 23, 2012 Author #11 Share Posted May 23, 2012 Μπορείς να καθοδηγήσεις κι εμένα που τώρα προσπαθώ να μάθω(sites κλπ)?Ο,τι και να σου πω εγώ λίγο είναι,μην νομίζεις πως έχω καταφέρει να βρω τίποτα σπουδαίο.Νομίζω πως το redbook της opengl είναι χρήσιμο και απο κει και πέρα όσο ψάξεις και όσο βρεις.Εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω κάτι.Αν θες μπορώ να σου στείλω μερικά pdf απ'το μάθημα μου που εξηγούν καλά μπορώ να πώ,τα απολύτως βασικά δυστυχώς. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nucleus Posted May 23, 2012 #12 Share Posted May 23, 2012 Ξεκινάς με βασικά αντικείμενα.Βρες πως μετακινείς ένα απλό object πάνω σε 1 path και μετά πας σε 1 πιο πολύπλοκο μοντέλο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted May 23, 2012 #13 Share Posted May 23, 2012 Αν θες απλά να κάνεις ένα βίντεο, θες animation creation, όχι OpenGL/DirectX game programming API. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnnymous Posted May 23, 2012 #14 Share Posted May 23, 2012 Ενδιαφέρον θέμα. Άμα κάποιος έχει εμπειρία πάνω στο θέμα, θα ήθελα και εγώ ενα guideline (προγράμματα, tutorials και λοιπά). Link to comment Share on other sites More sharing options...
theoamd Posted May 23, 2012 #15 Share Posted May 23, 2012 Ο,τι και να σου πω εγώ λίγο είναι,μην νομίζεις πως έχω καταφέρει να βρω τίποτα σπουδαίο.Νομίζω πως το redbook της opengl είναι χρήσιμο και απο κει και πέρα όσο ψάξεις και όσο βρεις.Εγώ δεν έχω καταφέρει ακόμα να κάνω κάτι.Αν θες μπορώ να σου στείλω μερικά pdf απ'το μάθημα μου που εξηγούν καλά μπορώ να πώ,τα απολύτως βασικά δυστυχώς. Ναι, κάνε μια ομορφιά και forwardaαρέ τα αν μπορείς Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 23, 2012 Author #16 Share Posted May 23, 2012 Αν θες απλά να κάνεις ένα βίντεο, θες animation creation, όχι OpenGL/DirectX game programming API. Δεν θέλω να κάνω βίντεο,θέλω αποκλειστικά σε ΟpenGL μια εικόνα με κινούμενα γραφικά.Μακάρι να μπορείς να βοηθήσεις! Ναι, κάνε μια ομορφιά και forwardaαρέ τα αν μπορείς Στείλε μου το mail σου με π.μ. αν είναι να στα στείλω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
billpeppas Posted May 23, 2012 #17 Share Posted May 23, 2012 Μακάρι να μπορούσα, αλλά από OpenGL εν κατέω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 23, 2012 Author #18 Share Posted May 23, 2012 Μακάρι να μπορούσα, αλλά από OpenGL εν κατέω.Γαμώτο,μέχρι στιγμής δεν έχω βρει κάποιον που να το κατέχει.Ίλεος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nucleus Posted May 23, 2012 #19 Share Posted May 23, 2012 OpenGL 3D Transformations ? Learn about Viewing, Modeling, ModelView, Projection and Viewport Transformations. - Fallout Softwarehttp://www.cplusplus.com/forum/general/25617/http://www.codeproject.com/Articles/35139/Interactive-Techniques-in-Three-dimensional-ScenesΠολλά μαθηματικά Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhche Posted May 23, 2012 Author #20 Share Posted May 23, 2012 OpenGL 3D Transformations ? Learn about Viewing, Modeling, ModelView, Projection and Viewport Transformations. - Fallout SoftwareHow do I move individual 3D objects in O - C++ ForumInteractive Techniques in Three-dimensional Scenes (Part 1): Moving 3D Objects with the Mouse using OpenGL 2.1 - CodeProjectΠολλά μαθηματικά Σε ευχαριστώ ειλικρινά για την βοήθεια σου,όμως δεν δείχνουν κάτι παραπάνω.Μάλλον καλύτερα δεν εξηγούν απ'άυτά που ξέρω.Αν βρω άκρη, μακάρι! ,θα ενημερώσω. Αν υπάρχει κάποιος να βοηθήσει,θα μαι ευγνώμων γιατί είναι μεγάλη ανάγκη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.