Jump to content



Ερώτηση για CREATIVE MUVO2-1.5GB (ή άλλα MP3 players)


Freedom

Recommended Posts

Χαιρετώ άπαντες...

Είμαι κάτοχος ενός Napa Mp3 Player και συγκεκριμένα του 326...σε γενικές γραμμες είναι μια χαρά αλλά θα ήθελα κάτι είτε με flash memory (256 ή 512MB δεν μου φτάνουν) είτε με ενσωματομένο σκληρό δίσκο...

Μετά απο λίγο ψαξιμο και διαβάζοντας τα specs (και την τιμή!!!) είμαι σχεδόν σίγουρος οτι τι CREATIVE MUVO2-1.5GB μάλλον κάνει για μένα...εχει τελικά σκληρό δίσκο ή παιζεται κάτι άλλο? (flash memory σίγουρα δεν είναι)

Το έχει κανένας? Εντυπώσεις? Αντέχει στους κραδασμους? (η χρήση του θα είναι πολύ σκληρή)...

Εχει να προτείνει καποιος κάτι διαφορετικό στην ιδια τιμή με το Creative (200ευρώ τελική) με χωρητικότητα πάνω από ενα GB?

Ευχαριστώ προκαταβολικά...

Link to comment
Share on other sites

με 200 ε σε κατι παρομοιο δεν υπαρχει.το παραξενο ειναι η τιμη του Muvo που για 1,5gb ειναι πολυ φτηνο!αλλη λυση με flash memory ειναι το μεγαλυτερο μοντελο τις i-river νομιζω το ifp-599t με 1 Gb μνημη αλλα εχει και καμμια 500+ε.εγω θα σου ελεγα να παρεις αυτο το μοντελο http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&cPath=2_19&products_id=55 αν μπορεις να βολευτεις με 512mb για αρχη και μετα αν θες βαζεις μια καρτα 512mb καθως περνει καρτες sd mmc και παει στο 1gb χωρο.εχω το ιδιο μοντελο αλλα με 256 μνημη.το μονο κακο οτι ειναι usb 1.1

mp3 players ψαξε στο www.play247.gr kai www.digimania.gr

Link to comment
Share on other sites

Vag το έψαξα...είναι MicroDrive στην ουσία...τώρα το πόσο θα αντέξουν τα όποια κινητά μέρη στους κραδασμους...

Perlepe, ωραίος...αυτό το Mpio το είχα σταμπάρει και εγώ...καλή φάση αλλά πάμε για 70 ευρώπουλα παραπάνω...plus οι SD κάρτες...ασε που με βόλευε γιατί και η ψηφιακή μου μηχανή SD παιρνει οπότε τίποτα δεν θα πήγαινε χαμένο...1000 ευχαριστώ για τα λινκς φιλε...τζάμι είναι...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 13:11]

κινητα μερη; πες μου πως το θελεις για το μηχανακι. ποτε θα δουμε φωτο;

Χαχαχαχαχα...

Μέσα έπεσες...

Το NAPA άντεχε στο ER μεχρι και τα 140...

Σαββατο τελειωνα το στρώσιμο του 750...τα πρώτα 800χλμ μέχρι 4000rpms...εντάξει με 6η ειναι 90χλμ/ωρα...βάλε και μερικά ανοιγματα στις 4500rpms κανένα προβλημα...

Αλλά στον γυρισμό το στρώσιμο ήταν μέχρι τις 6000rpms με ανοιγματα στις 8000rpms (τα ανοιγματα με 5η)...ε, πάνω από τα 110χλμ/ωρα το Napa τα είδε όλα κωλυόμενα...πιο "σφικτές" και σωστές αναρτήσεις γάρ...

Για αυτό σας λέω...τα κινητά μέρη δεν ξέρω αν θα αντέξουν...

[OFF-TOPIC] Φωτογραφίες θα ποστάρω συντομα Jim πολεμικέ...περιμένω εντυπώσεις απο τα WP.[/OFF-TOPIC]

Link to comment
Share on other sites

τι ειναι αυτα βρε; ετσι τα στρωνεις τα μηχανακια εσυ; με 4000 στροφες; και μου περνιεσαι και για πολεμικος; δως του να καταλαβει, flat out from day one, μονο ετσι στρωνει.

αψογα τα WP, βασικα συμφερουν, δινεις ενα μηνιατικο και αλλαζεις μηχανακι. απο το πουθενα ταξιδευει με 160-170 φορτωμενο για διακοπες για την πλακα, κυνηγα τα saab με 180+ στις εθνικες με σφηνες απο τα δεξια και περιμενει τις ανηφοριες για τα τα φαει χωρις ιχνος κουνηματος, τα φρενα εφτιαξαν ως δια μαγειας με αποτελεσμα ο χαζος να φρεναρει 10 μετρα νωριτερα απο οσο επρεπε, ασε που πλεον φρεναρεις χωρις να το σκεφτεις μεσα στη στροφη χωρις ιχνος υποστροφης, και σα να μη φτανει αυτο, οταν το ριχνεις στη στροφη, ακολουθει, δε μπερδευεται πανω-κατω, μενει εκει μεχρι να το σηκωσεις και για οση ωρα θες. ισως γυριζει πισω λιγο αργα, αλλα μαλλον θελει λιγο σκαλισμα η ρυθμιση της αποσβεσης πισω.

με γειες για ακομα μια φορα, αν και τα τα ειπαμε, πολλα καλα και ασφαλη χιλιομετρα.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Χθες, στις 21:59]

τι ειναι αυτα βρε; ετσι τα στρωνεις τα μηχανακια εσυ; με 4000 στροφες; και μου περνιεσαι και για πολεμικος; δως του να καταλαβει, flat out from day one, μονο ετσι στρωνει.

Χαχαχαχαχα...δεν είναι ασπρο-μαυρο Jim...υπάρχουν πολλές θεωρίες απο πολλές ΕΓΚΥΡΕΣ πηγες (π.χ. εργαστήριο ερευνας Castrol) και άλλες τόσες από κομπογιαννήτες και πιστεψε με έχω διαβάσει τις περισσότερες...οχι δεν σρτώνω με 4000στροφές...στρώνω τα πρώτα 600χλμ με 4000-5000στροφές με ανοιγματα στις 7000 και απο τα 600 και μετά 4000-6000 στροφές με ανοιγματα στις 8000...το στρώσιμο του κινητήρα πλεον αφορά κατά 90% τα ελατήρια των πιστονιών...το να το ξεσκίσεις απο την πρώτη μέρα το μόνο που θα ωφελήσει είναι οτι θα πιάσεις την μαξιμουμ ιπποδύναμη πολύ γρήγορα...αλλά τα μέταλλα ΔΕΝ θα "φαγωθουν" όπως πρέπει...και το άλλο ακρο, ενα ψόφιο στρώσιμο, εχει ώς αποτέλεσμα να μην καθήσουν καλά τα μέταλλα, πραγμα που σημαίνει οτι το μοτέρ θα "στρώνεται" επ άπειρον...προτιμώ την μέση λύση...θα τα πουμε και απο κοντά...είναι μεγάλη συζήτηση...να υπενθυμίσω οτι είναι το δευτερο μοτόρι που στρώνω...και το ER έχει ήδη 50.000χλμ...

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Χθες, στις 21:59]

αψογα τα WP, βασικα συμφερουν, δινεις ενα μηνιατικο και αλλαζεις μηχανακι. απο το πουθενα ταξιδευει με 160-170 φορτωμενο για διακοπες για την πλακα, κυνηγα τα saab με 180+ στις εθνικες με σφηνες απο τα δεξια και περιμενει τις ανηφοριες για τα τα φαει χωρις ιχνος κουνηματος, τα φρενα εφτιαξαν ως δια μαγειας με αποτελεσμα ο χαζος να φρεναρει 10 μετρα νωριτερα απο οσο επρεπε, ασε που πλεον φρεναρεις χωρις να το σκεφτεις μεσα στη στροφη χωρις ιχνος υποστροφης, και σα να μη φτανει αυτο, οταν το ριχνεις στη στροφη, ακολουθει, δε μπερδευεται πανω-κατω, μενει εκει μεχρι να το σηκωσεις και για οση ωρα θες. ισως γυριζει πισω λιγο αργα, αλλα μαλλον θελει λιγο σκαλισμα η ρυθμιση της αποσβεσης πισω.

με γειες για ακομα μια φορα, αν και τα τα ειπαμε, πολλα καλα και ασφαλη χιλιομετρα.

Με γειες, με γειες!!! Να υποθέσω οτι πριν πειράξεις ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ εχεις μετρήσει το sag και έχεις ρυθμίσει προφορτίσεις...αν όχι ξεκίνα απο εκει...αν δεν ξέρεις πώς, πες μου να σου στείλω μέθοδο...αποσβέσεις και συμπιέσεις έρχονται δευτερες και κατόπιν πειραματισμών...στο 750 απλά υπάρχουν 7 θέσεις προφόρτισης (μαμά στο 4 για 68 κιλά αναβάτη) και 4 θέσεις απόσβεσης (μαμά 2η θέση πάλι για αναβάτη 68 κιλά)...θα περιμένω να "καθήσουν" λίγο ακόμα οι αναρτήσεις και μετά θα αρχίσω τα adjustments...αν και βλέπω σχετικά γρήγορα η πίσω ανάρτηση να πηγαίνει στα σκουπίδια (οχι οτι έχει κανένας παράπονο αλλά για κανά χρόνο βλέπω να με αντέχει) και την θέση της να παιρνει ενα Ohlins πληρως ρυθμιζόμενο (καμιά 800αρια buckazoids)...καλά θα είναι...απλά δεν θα έχει υδραυλική προφόρτιση αλλά who cares...

Α, συντομα θα πέσει στα χέρια σου ενα pdf ονόματι Twist of the Wrist vol2...σου συνιστώ να το διαβάσεις με μεγάλη προσοχή και να το μοιράσεις σε όλους τους μοτοσυκλετιστές που γνωρίζεις...θα δεις-μαθεις ενδιαφέροντα πράγματα...

Καλά μας χιλιόμετρα και πάντα ορθιοι...

Link to comment
Share on other sites

περι στρωσιματος: στα βιβλια για ΜΕΚ που εχω απο τη σχολη, λενε για 80-90% των στροφων, μεχρι 110% για μια ωρα. βεβαια τα μηχανακια μας εχουν κοφτη, οποτε το ξεχναμε το τελευταιο. μην τα φοβασαι τα ελατηρια. αντεχουν. καθε φορα που τα αλλαζαμε, δεν υπηρχε στρωσιμο, ουτε και χρονος γι αυτο. και μιλαμε για μηχανες με πολλα χρονια στην πλατη τους, με πολλες μερες ασταματητης λειτουργιας, οι οποιες με σωστη συντηρηση, μετα 20 χρονια ηταν σαν καινουργιες (και τα δυναμοδεικτικα διαγραμματα το εδειξαν αυτο)

περι κλικ και αλλων τετοιων: δεν το μετρησα το Sag, αλλα δειχνει οκ. το κακο ειναι πως δεν εχει κλικ για την προφορτιση, και καθεσαι και μετρας με το παχυμετρο τα ελατηρια. 11 κλικ πισω η επαναφορα, ηθελα αλλα 200 για το κιτ που δινει ρυθμιση στη συμπιεση το αφησα για μετα, προτιμησα να τα δωσω για ελατηρια μπροστα, καθως ο ιαπωνας ειχε κλεψει 20 ποντους απο το ελατηριο με αποστατη. υδραυλική προφόρτιση; who cares... ακριβως αυτο. μην τρελαθουμε κι ολα

παντα ορθιοι σε περιμενω για καφε.

:flower:

υγ. το κακο οταν συνηδειτοποησεις οτι εχεις αναρτηση, ειναι πως εμφανιζονται ξαφνικα ολα οσα δεν ειναι σωστα. μετα απο τοσα χρονια, αρχισα να ψαχνω πιεσεις στα λαστιχα και φθορες, και γιατι το λαστιχο γλυστρησε, και γιατι το φαγωμα του ειναι ετσι κι οχι αλλιως, λες και αλλη δουλεια δεν ειχαμε να κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

Στο ξαναλέω, η υπόθεση στρώσιμο είναι μέγα θέμα...τα βιβλία σου δέν ξέρω αν αναφέρονται σε κινητήρες υψηλής απόδοσης (εμ για μοτοσυκλέτες μιλάμε βρε!!! lol) που στροφάρουν στις 12000rpms...και δεν είναι η μόνη παράμετρος ούτε το πόσες rpms θα το πάς, ουτε το πόσο απότομα θα ανεβάζεις (κατεβάζεις) ουτε ακόμα και αν θα παιζεις σε σταθερές στροφές για πολύ ώρα ή οχι...ειναι ΠΟΛΛΕΣ οι παράμετροι Jimi...ακόμα και το τι λάδι θα βάζεις για τα πρώτα 10.000χλμ παιζει ρόλο...θα σου φέρω σχετικό αρθρο...αλλά οταν σκας 4 χρόνια οικονομίες (το κόστος υπολογίζω σε χρόνο...είναι αυτό που λένε ο χρόνος είναι χρήμα...πόσο δίκιο έχουν) δεν αρχίζεις τα πειράματα και ειδικά για μια μοτο που θα κρατήσεις για πάντα (εστω και σαν δευτερη κάποια στιγμή)...

Αναρτήσεις και ρύθμιση αυτών...άλλο μέγα κεφάλαιο αδελφέ...

"υγ. το κακο οταν συνηδειτοποησεις οτι εχεις αναρτηση, ειναι πως εμφανιζονται ξαφνικα ολα οσα δεν ειναι σωστα. μετα απο τοσα χρονια, αρχισα να ψαχνω πιεσεις στα λαστιχα και φθορες, και γιατι το λαστιχο γλυστρησε, και γιατι το φαγωμα του ειναι ετσι κι οχι αλλιως, λες και αλλη δουλεια δεν ειχαμε να κανουμε."

Αμ σε καταλαβαίνω απόλυτα...αλλά βάλε και άλλη μια παράμετρο στο θέμα "πάτημα ελαστικου", "γλιστημα", "πρόσφυση" και "τελείωμα"...δεν θα αρχίσω να σου λέω για μειωμένες πιέσεις ελαστικών σε σχέση με τις ****** που αναφέρουν οι κατασκευαστές και ανάλογα την χρήση (πόλη, γρήγορη, πίστα), ούτε για χαμήλωμα της πλάκας του πηρουνιου και άλλα τέτοια ωραία...εχει να κάνει και με το ΠΩΣ οδηγεις και ΑΝ οδηγείς σωστά και σύμφωνα με το ΠΩΣ έχουν σχεδιαστεί οι μοτοσυκλέτες για να οδηγουνται...(οχι εσυ προσωπικά, για ΟΛΟΥΣ μας ισχύει αυτό)...εκει θα σε βοηθήσει και το pdfάκι που θα λάβεις (μεσω του Μιχάλη)...θυμάσαι που σου είχε κάνει εντύπωση που εβγαζα πολύ σώμα στις στροφές? ( και που έκανα γυροσκοπική τελευταία στιγμή ριχνοντας το ER πολύ αργότερα από εσένα?) Ε, κάνε το εξης πειραμα...πηγαινε σε εκεινη την παρατεταμένη δεξιά με την γαμάτη ασφαλτο εξω απο την πόλη σου και μπές "τσολιάς" (χωρις καθόλου σώμα έξω)...καντο μερικές φορές και κοιτα τα λάστιχα σου...θα δεις οτι είτε θα τα έχεις τελειώσει, είτε θα έχουν φτάσει πολύ κοντα...κάνε τώρα το ίδιο βγάζοντας μισό κωλομέρι (ΠΡΙΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΓΥΡΟΣΚΟΠΙΚΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΕΣΗ!!!) και κορμό ΕΞΩ απο την μοτο σου (κεφάλι έξω απο την μοτο) και μπές με την ίδια ταχύτητα (θυμήσου το τιμόνι ειναι ΠΑΝΤΑ ελευθερο, δεν στηρίζεσαι εκει...στηρίζεσαι σε προσαγωγους, εξωτερικό μαρσιπιέ κλπ κλπ)...θα δείς οτι θα μπείς με την ΙΔΙΑ ταχύτητα αλλά τα λάστιχα ΔΕΝ θα τελειώσουν...

Είναι πολλές οι τεχνικές Jimi...είναι πολλά πράγματα που τόσα χρόνια νομίζαμε οτι κάναμε σωστά μονο και μόνο επειδή δεν πέφταμε...αλλά τα περισσότερα που κάνουμε ειναι ΛΑΘΟΣ...διαβασε το pdfάκι και θα με θυμηθείς...

Γιατί άλλο "γρήγορη" οδήγηση και άλλο "γρήγορη σωστή και ασφαλής" οδήγηση...

Θα σου έρθω βολτίδι μονοήμερο...την άλλη βδομάδα εχω μια εβδομάδα καβάτζα...

Link to comment
Share on other sites

κινητήρες υψηλής απόδοσης??? 11000 αλογατα @127rpm σου φτανουν?? δυσκολο βεβαια να βγαλεις αποδοση στο λιτρο, για να βρεθει η αναλογια και να γινει η συγκριση. Μην κοιτας τα απολυτα νουμερα αλλα τα ποσοστα.

εχω πολλα ακομα να μαθω, στην ουσια ξαναμαθαινω να οδηγω απο την αρχη. ξαφνικα βρισκομαι να στριβω ορθιος με πολλα, κατι που πριν δε γινοτανε. εκει που πραγματικα τρομαζω, ειναι οταν μετακινω το βαρος μπροστα, κρεμασμενος με τα αυτια κατω, με λιγοτερα αναποδα (γυρισκοπικα για σενα, ποτε δε μου αρεσε ο ορος) και μικροτερη πιεση στο τιμονι απο πριν, και μια κλεφτη ματια στο ταχυμετρο σου υπενθιζει οτι ο δρομος δεν ειναι πιστα, οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι σταματημενα, κι οτι οδηγεις επικινδυνα για σενα.

σε περιμενω

:)

Link to comment
Share on other sites

"οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι σταματημενα"

καί αλλάζουν λωρίδες χωρίς να κοιτάζουν αν πίσω ακολουθεί μοτό,νταλίκα ή άλλος επίδοξος Schumacher που βέβαια κάνει τα ίδια.:(

μόνο ποδήλατο πλέον:)

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 11:33]

κινητήρες υψηλής απόδοσης??? 11000 αλογατα @127rpm σου φτανουν?? δυσκολο βεβαια να βγαλεις αποδοση στο λιτρο, για να βρεθει η αναλογια και να γινει η συγκριση. Μην κοιτας τα απολυτα νουμερα αλλα τα ποσοστα.

Ναι βρε μάν αυτό σου λέω...αλλο ο ντιζελοκίνητήρας με peak τις 130rpms και άλλο το 750 με 105HP τροχό στις 11.000rpms...φαντάσου μόνο τα ελατήρια...και πόσο διαφορετικά ΠΡΕΠΕΙ να είναι τα υλικά των 2 κινητήρων (αλλου τρώει το ζόρι η κάθε μια) και ποτέ μα ποτέ μην ξεχνάς τα πέρί ανοχών...αλλες ανοχές (εκεί παιζονται όλα) έχει ενας κινητήρας με πιστόνι διαμέτρου 50 εκατοστά και άλλες ανοχές κινητήρας με πιστόνι διαμέτρου 4 εκατοστών..;)

Αρχική απάντηση από .38-.45 [Σήμερα, στις 11:33]

εχω πολλα ακομα να μαθω, στην ουσια ξαναμαθαινω να οδηγω απο την αρχη. ξαφνικα βρισκομαι να στριβω ορθιος με πολλα, κατι που πριν δε γινοτανε. εκει που πραγματικα τρομαζω, ειναι οταν μετακινω το βαρος μπροστα, κρεμασμενος με τα αυτια κατω, με λιγοτερα αναποδα (γυρισκοπικα για σενα, ποτε δε μου αρεσε ο ορος) και μικροτερη πιεση στο τιμονι απο πριν, και μια κλεφτη ματια στο ταχυμετρο σου υπενθιζει οτι ο δρομος δεν ειναι πιστα, οτι τα αυτοκινητα δεν ειναι σταματημενα, κι οτι οδηγεις επικινδυνα για σενα.

σε περιμενω

:)

Εγώ τι να πώ ωρε? Απο την μια πηρα το Twist of thw Wrist επειδή ειχα κλεισει για California Superbike School απο τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ...Μαρτιο με παιρνουν τηλέφωνο και τους λέω οχι...τι να τους έλεγα...το ER είχε 30 πωλητήρια επάνω και ειχα ήδη παραγειλει το 750...οπότε μου την δίνει και παιρνω το βιβλίο του Keith Code...ουτως η άλλως αυτός εφτιαξε τα CSS...αρχίζω και διαβάζω και μένω Μ****ΑΣ!!! Με το που τελείωσα και την τελευταία σελίδα ένιωσα να βγάζει το βιβλίο χερια και να με μουτζώνει...30 πράγματα σου λέει ο άνθρωπος τα 5 έκανα εγώ σωστά...11 χρόνια οδήγησης πήγαν στον βρόντο...

Επιστροφή στα θρανία...

Από την άλλη το να ξεκαβαλάς το ER και το να καβαλάς το Ζ750 (μια μοτοσυκλέτα εξειδικευμένη στις καγκουριές, σουζες, εντο, ντριφτς, στα κλειστά στροφιλίκια με τα αυτιά κάτω κλπ κλπ) ειναι πολιτιστικό και πολιτισμικό σοκ!!!

Μου λές εσύ για το φρενάρισμα σου μετά τις αναρτήσεις...εγώ τι να πώ ωρέ? Που πάω να μπλοκάρω το μπροστινό (σε δρόμο που με το ER το έκανα για πλάκα) ουτως ώστε να "ρυθμισω" τα δεξιά μου δάκτυλα, και οχι μόνο δεν μπλόκαρε αλλά πήγα να φύγω ΕΠΑΝΩ

απο την μοτο...για τί να μιλήσω...γυροσκοπική και το μοτόρι έχει "ξαπλώσει" (σκέψου να ρυθμίσω και αναρτήσεις)...εμ απο τις 27 μοιρες κάστερ στις 24,5 με άλλη γεωμετρια κατανομή και κεντρο βάρους κλπ κλπ κλπ δεν είναι λίγο...

Για αυτό σου λέω συμμαθητή μου...

Διάβασμα τώρα και εξάσκηση...

ΥΓ: Οι ******** σε δημόσιο δρόμο είναι...τι άλλο, ********...πιο κοντα σε εσένα υπάρχει και μια πιστα...ασε τους κομπιουτορες και πιάσε τις ολόσωμες...45 ευρώ και εισαι όλη μέρα μέσα (παπάρια αντε να αντέξεις κανα 2ωρο με μισάωρα διαλλειματα εκτός αν έχεις ΤΗΝ φυσική κατάσταση)...για τράβα και προς τα κει...κάποια στιγμή θα πάω κατα εκέι είτε με το CSS είτε με φίλους...πιστα=ο ασφαλέστερος τόπος να μάθεις την μοτοσυκλέτα σου και να οδηγείς σωστά...

Link to comment
Share on other sites

αλλες ανοχές (εκεί παιζονται όλα) έχει ενας κινητήρας με πιστόνι διαμέτρου 50 εκατοστά και άλλες ανοχές κινητήρας με πιστόνι διαμέτρου 4 εκατοστών..

λοολ, μη νομιζεις. οι ανοχες ειναι ανοχες και μετριουνται παντα με μικρομετρο. οι διαφορες στον τροπο λειτουργιας ειναι αλλου, αλλιως ειναι ενας βενζινοκινητηρας και αλλιως ενα ντιζελ, και τα δυο θελουν ομως στρωσιμο (απο εκει ξεκινησε το μακελεμα του thread). θυμασαι που τα λεγαμε για το zxr750 (αν θυμαμαι καλα), που ειχε δωσει η αντιπροσωπεια στους δημοσιογραφους.

Link to comment
Share on other sites

Καλά βρε...πάρε εσύ με το καλό το ΧΧ σου και αδειασε του τα λάδια (σιγά τα αυγά...ενα λεπτό στρώμα χρειάζεται όχι 4 λίτρα...lol...εξτρα τριβές...loooool)...μετά βαλτο δυναμόμετρο (σιγά να μην στρώνεις στο δρόμο), βάλε στριπάκι στην γκαζιέρα ωστε να είναι φουλ ανοικτο και ας το κανά 8άωρο...

Να σου πώ την αλήθεια το πιστόνι του SR250 ειναι λίγο άκομψο για σταχτοδοχείο...

Ενα από ΧΧ θα το ήθελα πολύ...

looooooooooooooooooool

:hehe:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Freedom

Χαχαχαχαχα...

Μέσα έπεσες...

Το NAPA άντεχε στο ER μεχρι και τα 140...

Σαββατο τελειωνα το στρώσιμο του 750...τα πρώτα 800χλμ μέχρι 4000rpms...εντάξει με 6η ειναι 90χλμ/ωρα...βάλε και μερικά ανοιγματα στις 4500rpms κανένα προβλημα...

Αλλά στον γυρισμό το στρώσιμο ήταν μέχρι τις 6000rpms με ανοιγματα στις 8000rpms (τα ανοιγματα με 5η)...ε, πάνω από τα 110χλμ/ωρα το Napa τα είδε όλα κωλυόμενα...πιο "σφικτές" και σωστές αναρτήσεις γάρ...

Για αυτό σας λέω...τα κινητά μέρη δεν ξέρω αν θα αντέξουν...

[OFF-TOPIC] Φωτογραφίες θα ποστάρω συντομα Jim πολεμικέ...περιμένω εντυπώσεις απο τα WP.[/OFF-TOPIC]

Τι 750???

Ok βιαστηκα να ρωτησω!Το ειδα μετα!!

Αγωνες SBK kai GP δεν εβλεπες πριν παρεις το βιβλιο!!Δε λεω καλο το βιβλιο αλλα αλλο πραμα να βλεπεις rossi και παλιοτερα doohan να πλησιαζει τη στροφη με παρα πολλα (για μας) χιλιομετρα να κατεβαζει 2-3 σχεσεις ,να γλιστρα το πισω λαστιχο να μπαινει με λιγο αναποδο(γυροσκοπικο νομιζω το αναφερεις εσυ?) και στην εξοδο -παντα υπο ,απιστευτη ,κλιση να ανοιγει γκαζι ,σουζα και ελαφρυ γλυκο γλιστριμα της πισω ροδας και ξανα μια απο τα ιδια στην επομενη στροφη!!!Ενιοτε και με βροχη!!

Ολα τα λεφτα!!

Οσο για τα αυτοκινητα που δεν κοιταν καθρεφτες και αλλαζουν λωριδες..........!!!

Τι μου θυμησες!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από ΝTG [Σήμερα, στις 13:35]

Αγωνες SBK kai GP δεν εβλεπες πριν παρεις το βιβλιο!!Δε λεω καλο το βιβλιο αλλα αλλο πραμα να βλεπεις rossi και παλιοτερα doohan να πλησιαζει τη στροφη με παρα πολλα (για μας) χιλιομετρα να κατεβαζει 2-3 σχεσεις ,να γλιστρα το πισω λαστιχο να μπαινει με λιγο αναποδο(γυροσκοπικο νομιζω το αναφερεις εσυ?) και στην εξοδο -παντα υπο ,απιστευτη ,κλιση να ανοιγει γκαζι ,σουζα και ελαφρυ γλυκο γλιστριμα της πισω ροδας και ξανα μια απο τα ιδια στην επομενη στροφη!!!Ενιοτε και με βροχη!!

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!

Με συγχωρείς φίλε μου αλλά

ΜΙΛΑΣ ΣΟΒΑΡΑ???

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.