Jump to content



ασύρματο δίκτυο βοήθεια


kekropas

Recommended Posts

Λοιπόν παιδιά μου δίνεται η δυνατότητα να συνδεθώ μέσω ενός AP με τη σχολή μου. Έχω οπτική επαφή αλλά είμαι σχτικά μακριά (κανα χλμ νομίζω!). Θα ήθελα κάποιος να μου προτείνει μια κεραία και μια κάρτα αν ξέρει καθώς είμαι λίγο άσχετος.

Επίσης θα ήθελα να μου εξηγήσει κάποιος τι μπορώ να κάνω ώστε να μην έχω κεραία στο δωμάτιο αλλά πάνω στη ταράτσα. Υπάρχει μια συσκευή δε θυμάμαι πως τη λένε ώστε να αποφύγω μεγάλα καλώδια απο την κεραία στην κάρτα(επειδή έχουν απώλειες)

Link to comment
Share on other sites

Για κεραία θα σου πρότεινα μια Stella Doradus στα 17db. Η Stella δεν είναι ότι καλύτερο από ποιότητα κατασκευής αλλά είναι η φθηνότερη λύση που μπορείς να βρεις στην ελληνική αγορά. Μια άλλη λύση είναι οι κεραίες της equinox και ακόμα καλύτερες οι κεραίες Andrew. Πάντως μη κινηθείς πιο πάνω 17 db (παίρνω για δεδομένο ότι έχεις οπτική επαφή) διότι από και πάνω μπορεί να "βρομίζεις" άσκοπα τις συχνότητες.

Όσο αφορά την κάρτα θα πρότεινα να κινηθείς σε εξωτερική συσκευή και όχι σε κάρτα. Με ένα d-link 900 θα είσαι μια χαρά. Και σε αυτή την περίπτωση το σκεπτικό είναι να αγοράσεις κάτι που μπορείς να βρεις στην ελληνική αγορά. Γιατί όμως σου πρότεινα εξωτερική συσκευή;