Jump to content



Ανάγκη για έναν οδηγό mod για αυτοκίνητα


Dellodas

Recommended Posts

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Θα ηθελα να πω και εγω μερικα πραγματάκια. Σχετικά με την βελτίωση πρεπει να είμαστε συγκρατοιμενοι και να εχουμε κατά νου ότι χωρις λεφτα δεν πρόκειται να πετύχουμε απολύτως τίποτα και αυτό το λέω για κάποιους μηχανικούς που υπόσχονται αναβαθμίσεις κοντα στο 50% με σχετικά λίγα χρήματα.

Στο θεμα σου τωρα. Πρωτα από όλα να ξερεις ότι στις περισσότερες περιπτώσεις εκτός από φίλτρο-εξάτμιση, με ο,τι άλλο χάνουμε την εγγυηση. Για μενα και πιστευω για πολους εδώ μεσα αυτό είναι κατι σημαντικό. Δεν πιστεύω να θες να χάσεις καποια χρονια εγγύηση για 10-15 άλογα.

Το πρώτο θα σου ελεγα φιλτρο-εξάτμιση. Μην περιμένεις διαφορά, αν υπάρχει θα είναι στον ηχο και ισως στην ψυχολογία σου. Πάντως μονο καλο θα κανεις βάζοντας ένα aftermarket φίλτρο (BMC, GREEN, K&N) στο αμαξι σου το οποίο είναι 1000 φορές καλύτερο από το χάρτινο.

Από εκει και περα χάνουμε την εγγυηση. Και αυτό γιατι επεμβαίνουμε δυναμικά στην διαχείριση και στην λειτουργία του αυτοκινήτου. Ένα πρόγραμμα από σοβαρό βελτιωτή μπορεί να δώσει μέχρι και 10 αλογα μαζι με φιλτρο-εξάτμιση. Κοστος 400-700 ευρω ανάλογα με το πρόγραμμα αν και τα περισσότερα είναι γυρο στα 300 και ανάλογα με την εξάτμιση. Φίλτρο ένα 60 σε γενικές γραμμές.

Για ποιο σοβαρή βελτίωση το κόστος σίγουρα θα περάσει χαλαρά τα +1500 αν πούμε για εκκεντροφορους και ρυθμιστή βενζίνης.

Αν στο μυαλο σου εχει μπει η τουρμπίνα πρέπει να εισαι προετοιμασμένος για ποσα κοντα στα 6000 μεγάλη εως τεράστια υπομονή για να δουλεψει σωστα και γενικα θα πρεπει να μεταμορφώσεις το αμαξι. Πρόσθεσε φρενα, ζαντολαστιχα, δίσκο, ανάρτηση, και οργανα πολλά λεφτά. Μηπως να βρεις τροπετο (αν υπαρχει κανενα) από GTC και να το βαλεις κομπλε? Αν και πάλι κατω από 6000 δεν σε βλεπω. Μια συμβουλή. Τουρμπίνα και αφραγκιες δεν πανε μαζι. Για να σε συγκινησει πρέπει να την ταΐσεις. Και δεν λεω μονο βενζίνες αλλα και φροντίδα.

Κανε το ποιο απλο φιλτρο-εξατμιση και βλεπεις. Η μετατροπή θα είναι παντα μετατροπή. Μπορει να μην σου βγαλει χοντρό πρόβλημα αλλα σίγουρα θα εχεις μικρο-βλακειες.

Φιλικα Χρηστος.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από suboy

...Τουρμπίνα και αφραγκιες δεν πανε μαζι. Για να σε συγκινησει πρέπει να την ταΐσεις. Και δεν λεω μονο βενζίνες αλλα και φροντίδα.

Δεν θα μπορουσε αλλος να το πει καλυτερα! :T:

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι περι εγγύησης κινητήρα?

Πέρα από επέμβαση σε εισαγωγή (φίλτρο) , εξαγωγή (εξάτμιση) όπως λέει και ο suboy οτιδήποτε άλλο ακυρώνει την εγγύηση? Δηλαδή σε περίπτωση που κάτι πάθει ο κινητήρας ενώ κανονικά δικαιολογείται επισκευή (δε γνωρίζω πολλά) μπορούν ας πούμε μετά από ψάξιμο να σου πούνε ότι είσαι εκτός? Δεν μιλάω για ακραία turbo και τέτοια αλλά για επαναπρογραμματισμό και εκκεντροφόρους.

Φαντάζομαι ότι το πρόγραμμα που 'τρέχει' ο εγκέφαλος έχει κάποιο κωδικό αναγνώρισης που μπορείς να τον διαβάσεις αν συνδέσεις pc, έτσι? Οπότε προφανώς φαίνεται τι έχει.

Για τον εκκεντροφόρο δε γνωρίζω σχεδόν τίποτα :o Ποιος ο ρόλος του, πως βελτιώνει την απόδοση? ?????

αν έχει χρόνο κανείς απαντάει!

Link to comment
Share on other sites

ανοιγεις το καπώ, και βαζεις μονο υγρα στην πλειοψηφια των αυτοκινητων. σε καποια άλλα, δεν κανεις ουτε αυτο, και βαζεις μονο νερο για τα τζαμια. οποιαδηποτε αλλη επεμβαση, ακυρωνει την εγγυηση.

με επαναπρογραμματισμό και εκκεντροφόρους σιγουρα θα σε τσιμπησουν.

η εκδοση του λογισμικου φαινεται, οταν συνδεθει το πισι επανω στον εγκεφαλο.

ο εκκεντροφορος, παιρνει κινηση απο το στροφαλο και ανοιγοκλεινει τις βαλβιδες εισαγωγης και εξαγωγης. αλλάζοντάς τον, μεταβαλεις το χρονο που μενουν ανοιχτες οι βαλβιδες, την ταχυτητα με την οποια κινουνται, καθως και την επικαλυψη (για πόσο μενουν ταυτοχρονα ανοιχτες και οι βαλβιδες εισαγωγης και οι εξαγωγης). σε οριακες καταστασεις, πρεπει να αλλαξεις και τα ελατηρια των βαλβιδων, καθως δεν αντεχουν ολα τα ελατηρια τις ιδιες επιταχυνσεις.

Link to comment
Share on other sites

ετσι ειναι. σημερα ουτε που κοιτας τιποτα κατω απο το καπο. ειναι ολα σκεπασμενα και νερακι για τα τζαμια. Οσο για προγραμμα πες να εχεις 10% πιθανοτητες να μην το παρουν πρεφα... αλλα εκκεντροφορο αστο. κανει μπαμ.... και για να λεμε και τα σωστα αν φτασεις σε εκκεντροφορο θα εχεις περασει απο αλλα σταδια πριν ωστε να εχει νοημα η τοποθετηση του... Δεν ειμαι κατα της βελτιωσης αλλα ειμαι κατα της προχειρης βελτιωσης που στα 2,000 χιλιομετρα θα εχει "κουραστει" το μοτερ....

Link to comment
Share on other sites

Ολα αυτά που λένε τα παιδιά για την εγγύηση είναι πολύ σωστά, όμως εγώ ξέρω κάποιες αντιπροσωπίες, πχ κάποιες της Seat που σου κάνουν οι ίδιοι εγκατάσταση μετατροπών χωρίς να κόβουν την εγγύηση...Το παραπάνω το ξέρω από προσωπική εμπειρία, γιατι έχοντας αγοράσει ενα Ibizaki 100αρι πριν 6 μήνες, ψαχνόμουν για μετατροπές μια κ το τουτού φοράει δημοφιλή κινητήρα, ομώς σε καμία περίπτωση δν ή8ελα να χάσω την εγγύηση...έτσι λοιπόν ρώτησα στην αντιπροσωπία κ αγόρασα με 800 ενα βαρελάκι(φιλτρο δλδ) + revo προγραμμα + πλακέτα γκαζιου...Για την μετατροπη χρειαστηκα να περιμένω μολις μια ώρα στο συνεργείο...κ το αμάξι εφτασε τα 115PS:jump: Οπότε παίδες ρωτήστε κ τις αντιπροσωπίες σας γιατι σιγα - σιγα κάνουν παιχνίδι κ αυτοι...:T:

Link to comment
Share on other sites

ηθελα να ρωτησω και κατι αλλο.εχω αποφασισει να βαλω αναρτησεις με ελατηρια για να το χαμηλωσω λιγο το αμαξι και μου εχουν προτεινει 2 επιλογες ως τις καλυτερες.η μια ειναι koni κιτρινες με ελατηρια h&R και η αλλη o.s.r.a.v με ελατηρια h&r.τα o.s.r.a.v μου τα εχουν προτεινει και ως καλυτερα αλλα εγω τα koni "ξερω και εμπιστευομαι".ξερετε μηπως τπτ να μου απαντησετε?ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από jdrogas

Καλημερα κι απο μενα.Δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι ριζικα στο νεο αστρα αλλα ειχα το προηγουμενο μοντελο και ημουν πολυ ευχαριστημενος.Σιγουρα δεν βαζει φωτια στο δρομο και καποιες στιγμες δειχνει τα κιλα του αλλα δεν με προβληματισε ποτε.Εγω ειμαι της γνωμης να μην μπεις στον κικαιωνα τουρμπινας κλπ.Αμαρτια ειναι καινουργιο μοτερακι δεν το λυπασαι?Συγγνωμη που σου μιλαω ετσι αλλα ας επαιρνες κατι με τουρμπινα η 200 ιππους.Τι μπορεις να ζητησεις απο ενα αυτοκινητο 1400 κυβικων να γινει πυραυλος?Αποψη μου πως οτι κανεις ειναι ματαιο και απλα θα κανεις το αυτοκινητο σου αναξιοπιστο.Πιστεψε με εχω φαει τη ζωη μου στα συνεργεια και στους αγωνες.Θα μπορουσες καλλιστα να δωσεις χρηματα σε μια καλη αναρτηση σε τεσσερα καλα ελαστικα.

Αν θες το μοτερακι σου να παρει μια ανασα η οποια ουσιαστικα δεν μεταφραζεται σε ιππους ενα φιλτρακι τυπυ jr,kn ειναι οτι καλυτερο για μενα.Οι σκουπες γενικα προσθετουν μονο θορυβο και βουλωνουν πολυ ευκολα.

Τωρα αν θες να να αρχισεις να επεμβαινεις στο μοτερ σου καλο θα ηταν να ρωτησεις στην οπελ εαν εχει κανενα κιτακι πχ εκκεντροφορους.

Αυτα ακριβως ελεγα πριν απο κανα χρονο σε ενα ξαδελφο μου με ενα golf 1.4 και δεν με ακουγε.Σημερα εχει δωσει για εκκεντροφορους,αναρτηση,ζαντολαστιχα,εξατμισεις γυρω στα 3 εκατομυρια δραχμες.Αποτελεσμα εχει ξαναβαλει τους δικους του εκκεντροφορους γιατι ειχε προβληματα και μιλαμε για μετατροπη σε πολυ γνωστο service της volkswagen με εγγυηση.Απλα τελικα με τα χρηματα που χαλασε επαιρνε ακριβως το gti και ειχε το κεφαλι του ησυχο.

Σκεψου το καλα πριν αρχισεις να ριχνεις χρηματα τα οποια δεν θα τα παρεις ποτε πισω θα κανεις ενα αυτοκινητο αναξιοπιστο ισως με αρκετο θορυβο που αργοτερα δεν θα σου αρεσει καθολου κι αυτο γιατι τα αυτοκινητα μας κατασκευαστηκαν για τους δρομους κι οχι για τους αγωνες.Ειναι πολυ ομορφο να ακους το μοτερακι σου να κουρδιζει αλλα για ποσο θα το αντεξεις?

Επισης να σου επισημανω οτι οταν θα ερθει η ωρα να το δωσεις οποιαδηποτε μετατροπη θα ειναι μειον στο αυτοκινητο σου και οι υποψηφιοι αγοραστες ολο και λιγοτεροι.

Ελπιζω να σε εβαλα σε σκεψεις ;)

ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΦΩΝΩ 1000%...^^^

Αργησα να δω το τοπικ και απο τις πρωτες απαντησεις ( ιδετερα αυτες που ελεγαν για ροικες , εκκεντροφορους κ.τ.λ ) αρχισε να μου σηκωνετε ( σεμναααα....) η τριχα με αυτα που διαβαζα....

Επιδη ειμαι παθων και μετα μαθων , ενα εχω να πω .... ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΑΣ ΡΕΕΕΕΕΕ.....

Ειναι διαπιστωμενο 100% , θα κανετε ζημια - θα χασετε και τα λεφτα , την υπομονη αλλα και την αψιοπιστια του αυτοκινητου σας ....

Καπου διαβασα για 2 χρονια εγγυηση.,....ΛΟΛ.... για ρωτηστε σε τι αναφερετε η εγγυηση και θα σας πουνε οτι ειναι ΜΟΝΟ για τα εξαρτηματα εκκεντροφορους-κολλαρα-τουρμπο κ.τ.λ ( που ετσι και αλλιως εχουν εγγυηση απο το εργοστασιο παραγωγης ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗς ΜΕΤΑΤΡΟΠΗΣ..........

Μην ακουτε κανενα ιδιωτη μετατροπεα , ΟΛΟΙ ειναι Ανειδικευτοι και Επικινδυνοι και οταν θα σκασει το μοτερ η το σασμαν η το κιβωτιο σας , θα κανουν τον κινεζο και θα σε μπλεξουν σε νεες περιπετειες με οτι αυτο συνεπαγετε.....( εξοδα , χρονο κ.τ.λ )

Ξερω τι λεω....

Η μονη λυση για την πατατα που εκανες και αγορασες ενα αργο αυτοκινητο ειναι ΜΙΑ...

Το πουλας και αγοραζεις ενα καινουριο ( η εαν βρεις σε καλη κατασταση ενα μτχ) ...

Πιο φθηνα θα σου ερθει και δεν θα μπλεξεις με μηχανικους και το σιναφι τους.....

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.