Jump to content



Τί γίνετε στο ΠΛΑΙΣΙΟ??? (Νέες εξελίξεις)


DMylonas

Recommended Posts

Εγω στο πλαισιο της καλαμαριάς που πηγα μετα απο ενα χρόνο ενα sony CD-RW που το πηρα 55ε μου δώσαν όλο το ποσο πισω σε πιστωτικό παρόλο που το CD-RW εκανε 30 ε την στιγμη που το γυρισα.

Ο ΙΝΚΑ οντως λεει οτι δικαιούσαι ολο το ποσο ή αντικατασταση του προιόντος, και τιποτα αλλο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 143
  • Created
  • Last Reply

Εγώ πραγματικά δεν έχω καταλήξει για το Πλαίσιο. Μιά το μισώ και μια το νομίζω το καλύτερο κατάστημα. Π.χ.: Έκαψα από μ@λακία μου ένα δίσκο (εντώς εγγύησης), τον πάω στον τεχνικό και μέσα σε δέκα λεπτά είχα καινούριο! Ούτε που τον δοκίμασε!!! Από την άλλη ένας άλλος δίσκος που επίσης έκαψα για τον ίδιο λόγο, μου ήρθε έπειτα από ένα μήνα και πλήρωσα και κάτι μεταφορικά (15) γιατί πήγε λέει Ολανδία ή κάτι τέτοιο. Θα τους έλεγα τίποτα αλλά λέω, δικιά μου είναι η ******* και τα 15 είναι σίγουρα καλύτερα από τα 70 ή όσο τεσπα κάνει... Αντίθετα, είχα παραγγύλει ένα τζάμι για το κουτί μου. Στο κατάστημα μου λένε οτι υπάρχει. Με παίρνουν την επόμενη και μου λένε δεν υπάρχει. Το κάνω παραγγελία. Παίρνω μετά από μια εβδομάδα, δεν έχει έρθει. Παίρνω τη δεύτερη, τα ίδια. Παίρνω και την τρίτη και μου λένε οτι έτσι κι αλλιώς έχει ακυρωθεί η παραγγελία αφού έχει περάσει τόσο διάστημα. Αναρωτιέμαι πως κρατήθηκα... Τελικώς έστηλα τον ξάδερφό μου απ'την Αθήνα και το βρήκε!!! και μάλιστα υπήρχαν καμιά δεκαριά κομμάτια.

Ήμαρτον ρε! που λέει και ο Γεωργίου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη μια σουμα...

Οταν εχεις εγγυηση σε ενα προιον και χαλασει η στο αλλαζουν με το ιδιο ακριβως ή σου δινουν ακριβως τα χρηματα που το αγορασες αν δεν υπαρχει?

Είχα παρει την asus gforce3 deluxe 230,000 και πες οτι ειχε εγγυηση μεχρι σημερα,αν παθαινε κατι θα επαιρνα 230,000 αφου δεν υπαρχει σημερα?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

Δηλαδη μια σουμα...

Οταν εχεις εγγυηση σε ενα προιον και χαλασει η στο αλλαζουν με το ιδιο ακριβως ή σου δινουν ακριβως τα χρηματα που το αγορασες αν δεν υπαρχει?

Είχα παρει την asus gforce3 deluxe 230,000 και πες οτι ειχε εγγυηση μεχρι σημερα,αν παθαινε κατι θα επαιρνα 230,000 αφου δεν υπαρχει σημερα?

ναι

Link to comment
Share on other sites

A ωραια οποτε μια μερα πριν ληξει η εγγυηση θα χαλαω πχ την κατρα γραφικων και θα κανω τσαμπα αναβαθμιση:D...

Παντως σοβαρα τωρα,αυτο το ξερει πχ το πλαισιο ή πρεπει να κανουμε συνεχεια σκηνικα μεχρι να δικαιωθουμε?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

Δηλαδη μια σουμα...

Οταν εχεις εγγυηση σε ενα προιον και χαλασει η στο αλλαζουν με το ιδιο ακριβως ή σου δινουν ακριβως τα χρηματα που το αγορασες αν δεν υπαρχει?

Είχα παρει την asus gforce3 deluxe 230,000 και πες οτι ειχε εγγυηση μεχρι σημερα,αν παθαινε κατι θα επαιρνα 230,000 αφου δεν υπαρχει σημερα?

Με δεδομενο το οτι δεν υπαρχει πλεον και ειχε εγγυηση ακομα ( και δεν ειναι απο δικη σου ευθυνη που επαθε την βλαβη) , δυο επιλογες υπαρχουν στον πωλητη.

1. Τα χρηματα που εδωσες και επιστροφη της καρτας (αναστροφη της πωλησης) ή

2. Αλλαγη με καποια καρτα ισης ή καλυτερης αποδοσης.

Τι θα επιλεξει ,νομιζω ειναι προφανες..

και για να να προλαβω την ενδεχομενη επομενη ερωτηση , δηλαδη το πως καθοριζεται αν το προίον ειναι ισων ή αναλογων δυνατοτητων , σε αυτο δεν υπαρχει καποιο καθορισμενο κριτηριο.Αρα, αν υπαρξει μια συμφωνημενη διευθετηση, εχει καλως. Αν οχι, δεν γνωριζω καποιο απλο τροπο προστασιας των συμφεροντων του καταναλωτη.

Φυσικα η ερωτηση σου ειναι περισσοτερο ρητορικη παρα πρακτικα εφαρμοστεα .

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Giorgos

1. Τα χρηματα που εδωσες και επιστροφη της καρτας (αναστροφη της πωλησης)

’ρα για να καταλάβω...

Αγοράζω εγώ πχ σήμερα μία 9600xt Asus που θέλω στα 200e...

Έστω ότι έχει δύο χρόνια εγγύηση...

Μετά από 20 μήνες λοιπόν και όταν θα έχουν βγει 3 μοντέλα πάνω από αυτήν, επίτηδες την καίω (χωρίς να φανεί όμως κάπου αυτό-απλά η κάρτα δε θα λειτουργεί) και την επιστρέφω πίσω για αντικατάσταση.

Δικαιούμαι να πάρω πίσω τα 200e που έσκασα σχεδόν πριν από δύο χρόνια;

Παρακαλώ για υπεύθυνη και τεκμηριωμένη απάντηση.

Και συνεχίζω. Τότε γιατί δεν πράτουμε όλοι με αυτό το σκεπτικό;

Απλά να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχς κανένα συμφέρον από κανένα κατάστημα. Απλά ρωτάω για να ξέρω τι μας γίνεται...

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nikpet [Σήμερα, στις 22:54]

’ρα για να καταλάβω...

Αγοράζω εγώ πχ σήμερα μία 9600xt Asus που θέλω στα 200e...

Έστω ότι έχει δύο χρόνια εγγύηση...

Μετά από 20 μήνες λοιπόν και όταν θα έχουν βγει 3 μοντέλα πάνω από αυτήν, επίτηδες την καίω (χωρίς να φανεί όμως κάπου αυτό-απλά η κάρτα δε θα λειτουργεί) και την επιστρέφω πίσω για αντικατάσταση.

Δικαιούμαι να πάρω πίσω τα 200e που έσκασα σχεδόν πριν από δύο χρόνια;

Παρακαλώ για υπεύθυνη και τεκμηριωμένη απάντηση.

Και συνεχίζω. Τότε γιατί δεν πράτουμε όλοι με αυτό το σκεπτικό;

Απλά να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχς κανένα συμφέρον από κανένα κατάστημα. Απλά ρωτάω για να ξέρω τι μας γίνεται...

οτι εξελισεται πολυ γρυγορα εχει μικρη εγγυηση για να μην ειναι υποχεωμενες οι εταιριες να κρατουν παλιο στοκ οποτε μετα τον χρονο ξεχνα καθε καρτα γραφικων οσο ακριβη και αν ειναι. οτι εξελισεται πιο αργα δεν εχουν προβλημα να κρατησουν στοκ για παραδειγμα εγω εχω 1 σκληρο 80 gb αν παθει κατι θα μου δωσουν τον ιδιο ασχετα αν εγω τον εχω 2.5 χρονια. ξερουν τι κανουν με τις εγγυησεις,εξαλλου τα πραγματα ειναι απλα Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΡΦΙ τα παντα χαλανε μια μερα μετα την εγγυηση :wall: :wall: :wall:

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nikpet [Σήμερα, στις 22:54]

’ρα για να καταλάβω...

Αγοράζω εγώ πχ σήμερα μία 9600xt Asus που θέλω στα 200e...

Έστω ότι έχει δύο χρόνια εγγύηση...

Μετά από 20 μήνες λοιπόν και όταν θα έχουν βγει 3 μοντέλα πάνω από αυτήν, επίτηδες την καίω (χωρίς να φανεί όμως κάπου αυτό-απλά η κάρτα δε θα λειτουργεί) και την επιστρέφω πίσω για αντικατάσταση.

Δικαιούμαι να πάρω πίσω τα 200e που έσκασα σχεδόν πριν από δύο χρόνια;

Παρακαλώ για υπεύθυνη και τεκμηριωμένη απάντηση.

Και συνεχίζω. Τότε γιατί δεν πράτουμε όλοι με αυτό το σκεπτικό;

Απλά να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχς κανένα συμφέρον από κανένα κατάστημα. Απλά ρωτάω για να ξέρω τι μας γίνεται...

Δεν προσεξες τι εγραψα.

δυο επιλογες υπαρχουν στον πωλητη.

Δεν θα επιλεξεις εσυ τον τροπο διακανονισμου αλλά αυτος ,μεσα ομως στα πλαισια του νομου.

Ή θα σου δωσει την ιδια καρτα, ή μια καλυτερη ή τα χρηματα σου πισω. Οχι παντως χειροτερη οπως εγινε στην περιπτωση που ηταν η αιτια αυτης της συζητησης.

Ο καταναλωτης προστατευεται ,αλλά και ο εμπορος δεν ειναι ερμαιο στα χερια του καθε " εξυπνου" καταναλωτη .

Το γεγονος οτι υπαρχει δικαιωμα αντικαταστασης ,το οποιο προκυπτει απο την ελαττωματικη συμβαση πωλησης δεν συνεπαγεται και την εκμεταλλευση του ενος εκ των συμβαλλομενων.

Αυτο που πρεπει να γινει κατανοητο πανω απο ολα ειναι η φυση και σκοπος υπαρξης της εγγυησης

Η εγγυηση υπαρχει για να προστατευσει τον καταναλωτη. Οχι για να του δωσει δικαιωματα περαν αυτων που ο μεσος ανθρωπος θα θεωρουσε "δικαια" .

Συνεπως τι θα ηταν σωστο να γινοταν στο παραδειγμα σου ?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan

A ωραια οποτε μια μερα πριν ληξει η εγγυηση θα χαλαω πχ την κατρα γραφικων και θα κανω τσαμπα αναβαθμιση:D...

Παντως σοβαρα τωρα,αυτο το ξερει πχ το πλαισιο ή πρεπει να κανουμε συνεχεια σκηνικα μεχρι να δικαιωθουμε?

νομιζω δεν ειναι σωστο αυτο , καλυτερα να την πουλας εγκαιρως και να παιρνεις με μικρη διαφορα καινουρια

Link to comment
Share on other sites

Το να χαλάσω κάτι ενώ το κάνω OC, οκ να το πληρώσω, αλλά να χαλάσει κάτι μόνο του και χωρίς λόγο... Έ δεν νομίζω ότι θα πρέπει να το πληρώσω.....

Το να χαλάσω κάτι επίτειδες πάλι δεν το θεωρώ σωστό.....

Σε εμένα τίποτε από τα παραπάνω δεν συνέβει..... Έπαιζα FarCry με High Quality, Q,4x,8x 800x600 και μόνο του έσβησε....

Έστειλα mail στο Πλαίσιο και περιμένω ακόμα την απάντησή τους.....

Link to comment
Share on other sites

κατσε ρε μυλονα...της ειχες φλασαρει ισα με 15 βιοσ..την ειχες κανει ο/c και δεν ξερω και εγω τι αλλο...ειχες ασχοληθει με την καρτα-Απλα δεν πρεπει να ανησυχεις...

παντως βλεπω να πεφτει πολυ abuse με τις εγγυησεις...μερικοι νομιζουν οτι πληρωσαν μια φορα λεφτα και καθε 2 χρονια θα παιρνουν καινουργια καρτα τσαμπα...DREAM ON...οπως ειπε και ο στρατος αυτο δεν συμβαινει με το hardware υπολογιστων...

Link to comment
Share on other sites

Κάτι παρόμοιο είχα πάθει πριν κάμποσα χρόνια στο Computer Alpha. Είχα πάρει ένα CD-ROM 6χ το οποίο χάλασε πριν παρέλθει η εγγύηση. Όταν πήγα στο κατάστημα δε μπορούσαν ούτε να το φτιάξουν ούτε είχαν ίδιο να το αντικαταστήσουν και μου ζητούσαν τη διαφορά σε τρέχουσες τιμές για να μου δώσουν 8χ.

Το θέμα είναι ότι εφόσον ένα προιόν χαλάει χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή και εντός εγγύησης είναι ευθύνη του καταστήματος σύμφωνα με τους όρους αυτής, είτε να το επισκευάσει είτε να το αντικαταστήσει, χωρίς ο αγοραστής να πληρώσει δραχμή!

Αν το κατάστημα δεν έχει τη δυνατότητα να αντικαταστήσει το προιόν με ένα ίδιο, είναι δικό του αποκλειστικά πρόβλημα και το κατάστημα και μόνο πρέπει να επιβαρυνθεί το κόστος της αδυναμίας του να ανταποκριθεί στους όρους της εγγύησης!

Εγώ στη θέση σου θα είχα συμβουλευτεί το ΙΝΚΑ για το τι πρέπει να κάνω.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Giorgos [Χθες, στις 22:00]

2. Αλλαγη με καποια καρτα ισης ή καλυτερης αποδοσης.

Τι θα επιλεξει ,νομιζω ειναι προφανες..

Ναι αλλα πχ μπορω να παρω τα 700Ε πισω και να παρω μια 6800ultra η οποια εχει γυρω στα 600 και να εχω και καλυτερη σαφως καρτα γραφικων και καποια χρηματα στην ακρη...

Συμφωνεις?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από blade_pan [Σήμερα, στις 04:13]

Ναι αλλα πχ μπορω να παρω τα 700Ε πισω και να παρω μια 6800ultra η οποια εχει γυρω στα 600 και να εχω και καλυτερη σαφως καρτα γραφικων και καποια χρηματα στην ακρη...

Συμφωνεις?

1.Διαβασε ξανα οσα εγραψα πο πανω

2.Θεωρητικα υπαρχει αυτη η επιλογη...

3.Μονο αν ο πωλητης συμφωνησει.

Γνωριζεις καποιο καταστημα το οποιο θα προτιμησει να σου αντικαταστισει την Gforce 3 με 700 ευρω αντί για μια πχ: Gforce 4 ?

.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική απάντηση από Nos-Dio

κατσε ρε μυλονα...της ειχες φλασαρει ισα με 15 βιοσ..την ειχες κανει ο/c και δεν ξερω και εγω τι αλλο...ειχες ασχοληθει με την καρτα-Απλα δεν πρεπει να ανησυχεις...

παντως βλεπω να πεφτει πολυ abuse με τις εγγυησεις...μερικοι νομιζουν οτι πληρωσαν μια φορα λεφτα και καθε 2 χρονια θα παιρνουν καινουργια καρτα τσαμπα...DREAM ON...οπως ειπε και ο στρατος αυτο δεν συμβαινει με το hardware υπολογιστων...

Αυτό ακριβώς λέω. Ότι δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό. Όσο αυτό που λέτε για μικρής διάρκειας εγγύηση δεν ισχύει...

Πχ το Plextor 708A είχε δύο χρόνια εγγύηση. Αν μου χαλάσει λίγο πριν από το τέλος της εγγύησης θα είναι υποχρεωμένοι βάση νόμου να μου το αλλάξουν με το 716Α (αν υπάρξει τέτοιο μοντέλο) χωρίς να πληρώσω ούτε ένα euro παραπάνω;

Link to comment
Share on other sites

Ακολουθώντας κατά-γράμμα τα λεγόμενα του "Zarras", χθες το βράδυ έλαβα το παρακάτω e-mail από κάποιον κύριο του Πλαισίου (δεν θα πω το όνομά του προς το παρόν) και μένει να μου διευκρυνήσει αν μιλάμε για την Ultra ή για την απλή έκδοση.....

κ. ΜΥΛΩΝΑ ΚΑΤ' ΑΡΧΗΝ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΖΗΤΗΣΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΒΑΛΑΜΕ.

ΜΑΛΛΟΝ ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ 'Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ ΔΕΝ ΣΑΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΑΜΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΟΦΕΙΛΑΜΕ.

ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΩ ΝΑ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΤΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΩΣΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ CHAINTECH 5700 128MB ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑ.

ΕΝΗΜΕΡΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο κ. ********* ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ.

Η ΚΑΡΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 7.9.04 ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ.

ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

********** *************

ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS AEBE

ΤΗΛ. 210 2892080

Link to comment
Share on other sites

’ς το δούμε από την πλευρά του καταστήματος .

Το πλαίσιο προμηθεύεται τα προ'ιόντα από αντιπροσωπεία ή την κατασκευάστρια εταιρία .

Όταν επιστρέφεται ένα χαλασμένο προ'ιόν εντός εγγύησης , το κατάστημα το αποστέλει

στον προμηθευτή του , είτε για επισκευή , είτε για αλλαγή .

’ν επισκευάζεται ή υπάρχει στοκ , έχει καλώς .

Τί γίνεται όμως στην περίπτωση που δεν επισκευάζεται και δεν υπάρχει στόκ ?

Μήπως η αντιπροσωπεία ή η κατασκευάστρια εταιρία δεν μπορουν να ανταπεξέλθουν στους

κανόνες της εγγύησης , και το κατάστημα δικαιούται αποζημίωση ???

Μήπως η αποζημίωση αυτή δεν είναι σε τωρινές τιμές , αλλά στις τιμές της χρονικής στιγμής

που προμηθεύτηκε το κατάστημα το εν λόγω πρ'οιόν ?

Μήπως τελικά το πλαίσιο αποζημιώνεται για μια καμμένη σουμα gf3 με 300.000 δρχ. ???

Link to comment
Share on other sites

Αρα το Πλαισιο ειναι μια χαρα οσων αφορα τις εγγυησεις του απλα επεσες στην περιπτωση βλακα πωλητη... Κατα την γνωμη μου ,εφ' οσων ειχες απολυτο δικιο, επρεπε να μιλησεις απο την αρχη με τον διευθυντη και χωρις φωνες, απειλες κτλ να απαιτησεις μια καρτα ιδιων επιδωσεων... Θα γλιτωνες την τσατιλα... Βεβαια τωρα εξεθεσες των πωλητη πραμα που δεν ειναι απαραιτητα κακο αφου τωρα θα αναγκαστει να ενημερωθει λιγακι για το τι σημαινει εγγυηση και ποια η διαφορα μεταξυ LE/ Ultra....

Μια απορια ομως... Γιατι πας στην Καλαμαρια αφου εισαι δυσαρεστημενος και δεν πας στο πλαισιο στο κεντρο...?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.