Jump to content



iOS programming


___

Recommended Posts

στο προσεχές μέλλον σκέφτομαι να επενδύσω σημαντικό μέρος του χρόνου μου σε κάτι νέο - προγραμματιστικά.

Μέχρι τώρα έχω γράψει C, C++ , Java (standard και mobile edition χρησιμοποιώντας simulators από το IDE που χρησιμοποιούσα - τίποτα το πολύ προχωρημένο).

Η objective C δεν έχει τόσο καλή φήμη για το look της. Αλλά , πιστεύω, είναι θέμα συνήθειας/χρόνου.

Θεωρώντας την υποδομή δεδομένη (xcode και ότι άλλο ζητά η apple).

Αξίζει ή όχι? Και αν ναι γιατί όχι android/windows phone ?

Δεν είναι ρητορική ερώτηση, γιατί αν δεν κάνω αυτό θα ασχοληθώ με κάτι άλλο (ίσως scriptακια σε bash/perl Και λοιπά που θεωρώ ότι είναι πιο πιθανό να μου χρειαστούν αργότερα μιας και Unix συστήματα παίζουν παντού).

ευχαριστώ και καλές γιορτές σε όλους!

//γενικά βλέπω πολύ κόσμο να στέφεται προς Mobile programming, είναι όντως "hot topic" , φούσκα που θα σκάσει (χλωμό)? Ποιά είναι η γνώμη σας?

Link to comment
Share on other sites

εχεις σκοπο να ανεβασεις εφαρμογη? εχεις mac pc? Γιατι αλλιως δε νομιζω πως αξιζει να ασχοληθεις

καλυτερα, δες python για κατι ποιο allaround σε συνδιασμο με unix οπως ειπες ειναι καλύτερα

Link to comment
Share on other sites

δεν το βλέπω έτσι, δηλαδή ότι θα φτιάξω εφαρμογή για να την ανεβάσω. πιο πολύ για να παίξω θα έλεγα και να μάθω 5 πράγματα, πάνω στα οποία θα πατήσω αργότερα αν χρειαστώ να προχωρήσω περαιτέρω..

Link to comment
Share on other sites

Το είχα ψάξει αρκετά. Υπάρχουν λύσεις, αλλά δεν κατάφερα να κάνω καμία να δουλέψει σωστά. Ακόμα και για να ανεβάσεις, υπάρχουν publishers που το κάνουν δωρεάν για σένα, απλά βάζουν δικές τους διαφημίσεις. Πάντως, από ότι λένε, η καλύτερη και απλούστερη μέθοδος είναι να κάνεις την εφαρμογή σε Adobe Flash και μετά τη μετατρέπεις. Δεν έχω ψάξει τη διαδικασία όμως.

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα να κάνω το ίδιο, αλλά κάτι η περίεργη Objective-C και κάτι ο φόρτος εργασίας που είχα τη συγκεκριμένη περίοδο, με έκαναν να το εγκαταλήψω/αναβάλω.

Αν έχεις mac υπολογιστή, τότε με ένα καλό βιβλίο ή ebook, μπορείς να ξεκινήσεις με (σχεδόν) μηδενικό κόστος, και βλέπεις αν σε τραβάει. Θα ξεκινήσεις με objective-c και μετά θα ασχοληθείς με το iOS API, ενώ μπορείς πάντα να δοκιμάσεις και Cocoa programming για mac.

Αν δεις ότι σε ενδιαφέρει, τότε θα χρειαστεί να πληρώσεις 99$ για Apple Developer account, το οποίο θα σου δώσει τη δυνατότητα να δοκιμάσεις τις εφαρμογές σου στο iPhone/iPad σου, να το "σπρώξεις" στο AppStore καθώς και πρόσβαση στα resources που δίνει η apple στους developers της.

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει ή όχι? Και αν ναι γιατί όχι android/windows phone ?

Εγώ θα έλεγα όχι. Πάνε σε android για μία πρώτη εμπειρία. Σαφώς πιο απλά τα πράγματα για κάποιον που ξεκινά και η πλατφόρμα νομίζω είναι η δημοφιλέστερη έτσι και αλλιώς.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα έλεγα όχι. Πάνε σε android για μία πρώτη εμπειρία. Σαφώς πιο απλά τα πράγματα για κάποιον που ξεκινά και η πλατφόρμα νομίζω είναι η δημοφιλέστερη έτσι και αλλιώς.

Sorry κιόλας... Έχεις γράψει εφαρμογή σε iOS και σε Android και έχεις αυτή την άποψη;

Γιατί όποιο software house κι αν ρωτήσεις που γράφει εφαρμογές και για τα δύο θα σου που χωρίς κανέναν ενδοιασμό ότι τα εργαλεία και ο τρόπος που δουλεύει το iOS είναι απίστευτα ευκολότερος και με πολύ λιγότερα προβλήματα από το Android.

Link to comment
Share on other sites

Ας πω και εγώ την άποψη μου. Δεν έχω γράψει σε IOS, μόνο σε Android και εκεί απλά πράγματα επειδή μου έπεσε ένα project σε C# που έπρεπε να τελειώσω και το άφησα (προς το παρόν) στην άκρη το Android. Αλλά μιλάω συχνά-πυκνά με άλλους programmer που έχουν ασχοληθεί εκτενός και με τα δύο και μου λένε ότι το Android είναι πιο εύκολο επειδή το API είναι ανοιχτό και αναλύεται εκτενώς, σε αντίθεση με το IOS.

Επίσης η γλώσσα προγραμματισμού του Android είναι η διαδεδομένη Java με την οποία οι περισσότεροι έχουν κάποια εξοικίωση (και στο κάτω κάτω μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις και σε άλλους τομείς) σε σχέση με τη μη διαδεδομένη Objective-C. Βέβαια (σύμφωνα με αυτά που μου λένε πάντα) μετά από λίγο καιρό και όταν μπεις στο πετσί της τελευταίας μερικά πράγματα γίνονται αρκετά πιο εύκολα αλλά και πάλι το Android παραμένει πιο programming-friendly. Όσον αφορά τα εργαλεία που λες το Android γράφεται και με Eclipse, είναι από τα πιο δυνατά IDE περιβάλλοντα.

Επίσης το να ανεβάσεις μια εφαρμογή στο AppStore είναι μια αρκετά πιο επίπονη διαδικασία σε σχέση με την αντίστοιχη διαδικασία για το Playstore. Χώρια που πρέπει να στάζεις και 100$ κάθε χρόνο στην Apple για developer account, πράγμα το οποίο βρίσκω απαράδεκτο (από παντού λεφτά θέλουν να βγάζουν οι άτιμοι).

Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι απλά τα πράγματα στο Android, ζήτα τους να φτιάξουν εφαρμογή που επικοινωνεί με wsdl web service over https protocol και μετά πες τους να με βρούνε...

Ένα παράδειγμα είναι αυτό, υπάρχουν δεκάδες άλλα, για να μην αναφερθώ στις άπειρες αναλύσεις και εκδόσεις που πρέπει να δοκιμάσει κανείς.

Όσον αφορά στην "κλειστή" πλατφόρμα, δεν ισχύει. Υπάρχουν δεκάδες εργαλεία εκτός Apple που κάνεις τη δουλειά σου.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί όποιο software house κι αν ρωτήσεις που γράφει εφαρμογές και για τα δύο θα σου που χωρίς κανέναν ενδοιασμό ότι τα εργαλεία και ο τρόπος που δουλεύει το iOS είναι απίστευτα ευκολότερος και με πολύ λιγότερα προβλήματα από το Android.

Για να καταλάβω η Objective-C υπερτερεί της Java για έναν αρχάριο?

edit: Επειδή πήρε πιο γενική τροχιά η συζήτηση...θα πω πως ο developer δεν μπορεί να κυνηγάει την ευκολία μόνο (μάλιστα η ευκολία είναι πολύ χαμηλά στην λίστα σε τέτοιες περιπτώσεις). Πάνε αν είναι σε πλατφόρμα με 0,0001% μερίδιο αγοράς. Προσωπικά θα διάλεγα android, που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο, άρα και περισσότερους πελάτες.

Link to comment
Share on other sites

...που έχει το μεγαλύτερο μερίδιο, άρα και περισσότερους πελάτες.

Δεν είναι πάντα απόλυτα τα νούμερα.

Apple apps make money. Distimo, a mobile consulting firm, estimates that the Apple App store generates $5.4M/day for the 200 top-grossing apps while Google generates just $679K for their top-200 grossing apps. That is almost a 8:1 revenue ratio.

And Apple apps make developers money. More of Apple’s apps generate revenue, while most of Google apps are free: 67% of apps on Apple are paid for versus 34% on Google. And that gets developers paid. Asymco estimates that Android developers made $210M in all of 2011, compared to the $700M pocketed by Apple iOS developers in the Q4 2011. And getting paid attracts more developers to Apple. Flurry Analytics estimates that 7 of 10 develop for Apple’s iOS compared to Google’s Android. AppStoreHQ estimates there are over 43K Apple iOS developers and 10K Android developers. Why? Because iOS developers earn more. For the very same app, Flurry Analytics estimates that a developer will earn $1.00 on the Apple iOS version compared to $0.24 for the Google Android version.

Informal glancing through up and coming apps suggests that new popular apps, such as Pinterest, are developed for Apple iOS first. Why? Here are three possibilities. First, Apple has fewer form factors (3 iPhones, 3 iPads) compared to thousands of Android devices. OpenSignal calculated that there are 3,997 distinct devices running Android on almost 600 brands. That means, iOS developers have fewer sets of hardware and middleware issues to address than do Android developers. Second, Apple’s app approval process requires developers to guarantee a certain quality, and that provides credibility. Third, the Apple user demographic is more affluent, an earlier adopter and more loyal than other brands. Combine fewer device challenges with the lure of a higher probability of making money, and Apple is attracting the developers.

Πηγή

App+Annie+-+%25+of+App+Revenue.png

Distimo+-+Average+Daily+App+revenue.png

Flurry+-+Revenue+Per+iOS+Dollar.png

VisionMobile+-+Monthly+Revenue+Per+App.png

Πηγή

Screen_Shot_2012-12-03_at_09.42.05.png

Screen_Shot_2012-12-03_at_09.42.13.png

Screen_Shot_2012-12-03_at_09.42.22.png

Πηγή

Ένας developer βγάζει περισσότερα χρήματα με μία εφαρμογή στο iOS, από ότι στο Android. Γενικότερα οι χρήστες του iOS τείνουν να πληρώνουν περισσότερο και συχνότερα από ότι οι χρήστες του Android. Οι λόγοι είναι πολλοί και διάφοροι, το αποτέλεσμα ( = χρήματα) όμως είναι αυτό που ενδιαφέρει τον developer. Αδιαμφισβήτητα τα revenues του Android ανεβαίνουν με αλματώδεις ρυθμούς, μιλώντας όμως για το "τώρα" το developing για iOS είναι πιο προσοδοφόρο από ότι το Android. Μην ξεχνάμε όμως και τα Windows Phone. To store τους είναι απίστευτα μικρότερο συγκριτικά με τα άλλα δύο, οπότε αφήνει πολύ μεγαλύτερο χώρο για ανταγωνισμό και ευκαιρίες για επιτυχία. Οι ανάγκες για εφαρμογές καλύπτονται πολύ λιγότερο από ότι στο iOS και το Google Play. Και με βάση κάτι μετρήσεις που είχα δει οι χρήστες Windows Phone πληρώνουν περισσότερο από τους άλλους.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Δημιουργία...

Important Information

Ο ιστότοπος theLab.gr χρησιμοποιεί cookies για να διασφαλίσει την καλύτερη εμπειρία σας κατά την περιήγηση. Μπορείτε να προσαρμόσετε τις ρυθμίσεις των cookies σας , διαφορετικά θα υποθέσουμε ότι είστε εντάξει για να συνεχίσετε.